μάρκετινγκ για εστιατόρια, marketing gia estiatoria, marketing for restaurants

8 effektive digitale Marketingstrategien für Restaurants. Gewinnen Sie Kunden und steigern Sie Ihren Umsatz!

Το ψηφιακό μάρκετινγκ για εστιατόρια είναι ένα δύσκολο εγχείρημα. Ίσως φαντάζει ‘βουνό’ Aber es gibt Möglichkeiten, ein Catering-Unternehmen digital und sogar effizient auszubauen, solange die richtigen Schritte unternommen werden. Folge uns!

Λένε ότι οι επιχειρήσεις εστίασης είναι μια από τις πιο δύσκολες βιομηχανίες για να εισχωρήσει κανείς, geschweige denn entwickeln. Kleinunternehmer stehen bereits vor einem schwierigen Kampf, als es hat sich gezeigt, dass fast die 50 Prozent von ihnen scheitern innerhalb der ersten fünf Jahre! Καταλαβαίνετε ότι πρέπει άμεσα να σχεδιάσετε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ αν θέλετε να γυρίσετε τις πιθανότητες υπέρ σας, um Kunden zu gewinnen und Ihren Umsatz zu steigern!

Το κλειδί για κάθε επιτυχημένη επιχείρηση είναι να κατανοήσετε πώς συμπεριφέρεται το κοινό σας. Πρέπει να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις όπως “Wie wird die Öffentlichkeit verstehen, dass ich existiere?;” und “Wie kann ich Leute in mein Restaurant locken?;” etc.

Περισσότερα μπορείτε να βρείτε εδώ:

18+1 Fragen, um die ideale Zielgruppe Ihres Unternehmens zu entdecken

Οι απαντήσεις σας βρίσκονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ για εστιατόρια. Während es bei den traditionellen Medien eine gewisse Bewegung geben kann, wie Broschürenverteilung, Radiowerbung usw.. ο κόσμος έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό ψηφιακός. Wer keine Internetpräsenz hat, hat einen tragischen Nachteil!

Πάμε να δούμε τώρα ποια είναι τα βήματα αποτελεσματικού ψηφιακού μάρκετινγκ για εστιατόρια:

1. Perfektionieren Sie Ihre Website

Zuerst, παρόλο που διαθέτετε ένα τοπικό εστιατόριο που είναι κάθε άλλο παρά ψηφιακό, Ihr Schaufenster ist nicht mehr das Gesicht Ihres Unternehmens. Wenn vorbei 88% των καταναλωτών συνδέονται στο διαδίκτυο για να ερευνήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες, κρίνουν την Verlässlichkeit μιας επιχείρησης με βάση τον ιστότοπό της πάνω από όλα. Wenn die Website Ihres Restaurants langweilig oder nicht vorhanden ist, kann Ihre Glaubwürdigkeit beeinträchtigt werden!

Andererseits, ένα μοναδικό και ευχάριστο Webseite μόνο θετικές εντυπώσεις θα αποκομίσει!

Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι επαγγελματικός, funktional und benutzerfreundlich. Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να μπορούν να πλοηγούνται στον ιστότοπό σας εύκολα για να βρουν πράγματα όπως μενού, Öffnungszeiten und Ihre Adresse. Zusätzlich, να θυμάστε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το smartphone τους για να γκουγλάρουν, ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται στο σπίτι, im Auto, bei der Arbeit usw.. – ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές.

Ende, επενδύστε λίγο χρόνο και χρήματα σε επαγγελματικές φωτογραφίες του χώρου του εστιατορίου σας, der Speisen, die Sie anbieten, und Ihrer Mitarbeiter. Κάτι που θεωρούμε υπέρ-απαραίτητο! Das Essen sieht schmackhafter aus und Ihre Mitarbeiter wirken professioneller. Δίνει στους πιθανούς πελάτες μια αίσθηση κύρους και οικειότητας με το εστιατόριό σας ακόμη και πριν το επισκεφτούν.

2. Konzentrieren Sie sich auf lokales SEO

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ εστιατορίων είναι η τελειοποίηση της βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησής σας. Το SEO είναι το Α και το Ω όσον αφορά την αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και, Letztendlich, das αύξηση πελατών. Wenn jemand tippt “Italienisch (oder irgendetwas anderes) Restaurants in meiner Nähe”, SEO bestimmt, wie hoch Ihr Restaurant in den Suchergebnissen rankt!

Το SEO είναι ισχυρότατο εργαλείο στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετιγκ άρα και στο μάρκετινγκ για εστιατόρια!

Egal, ob es sich um Einheimische oder Reisende handelt, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το SEO του ιστότοπού σας σάς κάνει ένα τοπικό hotspot. Sie können Ihre SEO verbessern, indem Sie Folgendes tun:

  • Δημιουργήστε ένα blog στον ιστότοπό σας γεμάτο ελκυστικό und σχετικό περιεχόμενο
  • Βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα του ιστότοπού σας χρησιμοποιεί τοπικές λέξεις-κλειδιά και άλλες μορφές κωδικοποίησης SEO (Bilder, Video, Überschriften usw.)
  • Χρησιμοποιήστε τόσο εσωτερικούς συνδέσμους (auf anderen Seiten Ihrer Website) όσο και εξωτερικούς συνδέσμους (für verlinkte Seiten, Datenquellen usw.)
  • Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google MyBusiness
  • Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας und die διεύθυνσή σας αναφέρονται πολλές φορές και είναι εύκολο να τα βρεθούν

Wenn Sie nicht wissen, wie man lokales SEO durchführt, fragen Sie einen Experten um Hilfe.

μάρκετινγκ για εστιατόρια, marketing gia estiatoria, Marketing für Restaurants

3. Gewinnen Sie Follower auf Social Media

Βασικά, δεν υπάρχει καμία λογική στο μην χρησιμοποιείτε τα social media για να προωθήσετε τη επιχείρηση σας. Nicht nur Ihre Follower werden zunehmen, sondern Sie werden auch Kunden gewinnen, die wahrscheinlich Stammkunden sind! Schließlich hält Social Media was es verspricht: bieten Sozialisations- und Networking-Möglichkeiten. Το καλύτερο είναι ότι έχετε πολλές επιλογές frei όσο και για Bezahlt διαφημιστικές καμπάνιες.

Το κλειδί σε αυτό είναι συνεπές και μοναδικό περιεχόμενο. Σε αυτό θα βοηθήσει μια επαγγελματική φωτογράφηση(falls Sie dies noch nicht für die Website getan haben) ώστε να φαίνονται τα φαγήτα σας πιο δελεαστικά und ακαταμάχητα. Auch, θα φαίνεται πιο προσεγμένος ο χώρος και ότι παίρνετε στα σοβαρά την επιχείρηση σας.

Μέσω των social media θα μπορείτε να δείχνετε τη δουλειά σας και τη δραστηριότητα σας δωρεάν. Ταυτόχρονα θα μπορείτε να επικοινωνείτε event, Angebote und Tagesgerichte.

Alternative, μπορείτε να κάνετε επί πληρωμή διαφήμιση ή χορηγούμενες δημοσιεύσεις που σας επιτρέπουν να επιλέξετε πόσα ξοδεύετε την ημέρα για την καμπάνια σας καθώς και για το Zielgruppe Ihre (basierend auf dem Alter, das Geschlecht, die Lage und mehr). Σαφώς η διαφήμιση, εφόσον έχετε εντοπίσει το ιδανικό σας κοινό, θα φέρει όχι μόνο επισκέψεις στο προφίλ σας στα social media αλλά και επισκέψεις στο φυσικό σας κατάστημα!

Die Anzeige wird begleitet από το προνόμιο των αναλυτικών δεδομένων που αναλύουν την επιτυχία και την απόδοση των διαφημίσεών σας. Sie können die Leistung jeder Anzeige in Bezug auf Loyalität sehen (klicken Sie auf Verknüpfungen, Höhepunkte “Ich mag”, Überwachung, Benachrichtigungen, Bemerkungen) um Ihnen dabei zu helfen, Ihre Anzeigen genau anzupassen. Με αυτόν τον τρόπο θα δείτε τι αποδίδει ώστε να επενδύσετε σωστά τα χρήματα σας.

4. Nutzen Sie Influencer-Marketing

Wenn Sie noch nicht genügend Follower gesammelt haben oder nach einer größeren Zielgruppe suchen, σκεφτείτε το influencer μάρκετινγκ. Also die Zusammenarbeit mit einem Influencer.

Influencer haben ihr Publikum bereits etabliert und ihre Glaubwürdigkeit etabliert. Οπότε μια τέτοια συνεργασία θα εκθέσει το κατάστημα σας σε ευρύτερο κοινό και θα έχετε περισσότερες ευκαιρίες να συνδεθεί το κοινό μαζί σας.

Βασικό εδώ είναι να η συνεργασία να είναι με κάποιον ο οποίος απευθύνεται στο κοινό-στόχο που σας ενδιαφέρει. Ενδεχομένως κάποιος σε τοπικό επίπεδο αν απευθύνεστε τοπικά ή κάποιος ο οποίος έχει ως αντικείμενο το φαγητό και τη μαγειρική. Μια καλή συνεργασία μπορεί να σας απογειώσει, μπορεί όμως και να μην σας προσφέρει τίποτα αν γίνει με τον λάθος influencer.

Wie Sie zusammenarbeiten können; Wenn es einige gibt, die in Bezug auf Essen oder Aktivitäten an Ihrem Standort besonders einflussreich sind. Μπορεί να μην είναι κακή ιδέα να απευθυνθείτε και να τους προσκαλέσετε να φάνε στο εστιατόριό σας δωρεάν. Wenn sie dein Essen mögen, Sie können sogar in einer dauerhaften Partnerschaft enden. Υπάρχει βέβαια και η περιπτώση να γίνει επί πληρωμή η συνεργασία, wo für einen Beitrag über Ihr Restaurant, μπορεί να πληρώσετε μια αμοιβή ή να δώσετε έναν ορισμένο αριθμό δωρεάν γευμάτων.

5. Wenden Sie E-Mail-Marketing an

μάρκετινγκ για εστιατόρια, marketing gia estiatoria, Marketing für Restaurants

Μια άλλη αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για εστιατόρια ονομάζεται μάρκετινγκ μέσω email.

Anfänglich, πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα email με παραλήπτες που έχουν εγγραφεί στο email σας. Das Sammeln von E-Mails kann erfolgen, indem früheren Kunden Rabatte angeboten werden, wenn sie sich registrieren, über soziale Medien, Ihrer Website oder Partner-Websites und Zielseitenanzeigen(Startseiten).

Sobald sich ein Kunde registriert, Sie benötigen einen automatisierten Satz von E-Mails, die ein- oder zweimal pro Woche gesendet werden. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι φιλικά και να εκφράζουν ευγνωμοσύνη στους συνδρομητές σας, ενώ τους ωθούν διακριτικά να επιστρέψουν στο εστιατόριό σας. Deshalb sollten sie wertvolle und interessante Inhalte enthalten (Rabatte, Bietet an, Rezepte, Nachrichten) wenn du bleiben willst.

Die E-Mail Marketing έχει αποδειχθεί ότι είναι το κορυφαίο μέσω μετατροπής αναγνωστών σε πελάτες. Αφορά άτομα που έχουν ήδη ενδιαφερθεί για το εστιατόριο σας και να εγγραφούν στη λίστα σας.

Lesen Sie dies auch:

Wie Sie Ihre Marketingstrategie für Ihr Unternehmen richtig planen

6. Profitieren Sie von Online-Bewertungen

Να θυμάστε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται λίγη επιβεβαίωση όταν πρόκειται να επενδύσουν σε προϊόντα ή υπηρεσίες, inklusive Verkostungserlebnisse. Έχετε πιάσει ποτέ τον εαυτό σας να μπαίνει στο google maps ή στο tripadvisor για να ελέγξει τις Kritik για κάποιο εστιατόριο; Dann verstehen Sie genau, warum wir reden!

Wenn Menschen im Internet nach Restaurants suchen, Eines der Dinge, nach denen sie suchen, ist, was andere Kunden zu sagen haben. Sie müssen Online-Bewertungen und die Glaubwürdigkeit der Verbraucher nutzen.

Beginnen Sie damit, jeden Kunden, der Ihr Geschäft besucht, zu ermutigen, eine Bewertung auf Google abzugeben, auf Ihrer Website oder in Ihrem Social-Media-Profil.

Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται κίνητρο για να το κάνουν όποτε μια υπενθύμιση θα ήταν καλή. Ή μπορείτε να δώσετε μια Rabatt στο επόμενο γεύμα τους μόλις ολοκληρώσουν την αξιολόγηση.

Eine echte Bewertung ist wahrscheinlich genauso viel wert 100 Anzeige!

7. Zusammenarbeit mit anderen lokalen Unternehmen

μάρκετινγκ για εστιατόρια, marketing gia estiatoria, Marketing für Restaurants

Μια άλλη αποδοτική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για εστιατόρια είναι η συνεργασία mit anderen Unternehmen in Ihrer Nähe. Ξεκινήστε να δημιουργείτε σχέσεις με συναφείς επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία, Tourismusbüros usw.(keine Restaurants). Sie können miteinander zusammenarbeiten, indem Sie in den Blogs oder sozialen Medien des jeweils anderen posten, ihre Dienste anbieten.

Beispielsweise, συνεργαστείτε με ένα τοπικό ξενοδοχείο ώστε να συστήσει το εστιατόριό σας σε ταξιδιώτες και άλλους επισκέπτες. Sie können es persönlich tun, über soziale Medien oder über ihre Website. Im Gegenzug, προσφέρετε εκπτώσεις σε όσους πελάτες έρχονται σε εσάς μέσω του ξενοδοχείου.

Alternative, μπορείτε να συνεργαστείτε με άλλες μικρές επιχειρήσεις και να προσφέρετε εκπτώσεις για επιχειρηματικά γεύματα. Όπως πωλητές που συναντώνται με υφιστάμενους ή δυνητικούς πελάτες, Gruppenmahlzeiten, After-Work-Party usw.. Το κλειδί είναι να προσφέρετε αξία σε άλλες επιχειρήσεις που επιλέγουν για συνεργαστούν μαζί σας. Im Gegenzug, Sie gewinnen mehr Kunden und eine stärkere Wirkung.

8. Halten Sie Ihr Online-Engagement hoch

Ende, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η συνέπεια είναι το παν στο ψηφιακό μάρκετινγκ για εστιατόρια. Εάν θέλετε η κοινότητά σας να θυμάται το όνομά σας και να χτίσετε Markenbekanntheit όταν έρθει η ώρα να φάνε ένα γεύμα, dafür muss man sich anstrengen. Einmal im Jahr eine Werbekampagne durchzuführen, reicht nicht aus!

jedoch, Dies bedeutet nicht, ein Vermögen in Anzeigen zu investieren, um Kunden zu halten und kehren immer wieder in Ihr Restaurant zurück. Είναι τα μικρά πράγματα, wie zum Beispiel η τακτική ενημέρωση του ιστότοπού σας, Veröffentlichen Sie regelmäßig neue Inhalte in den sozialen Medien und bewerben Sie neue Artikel in Ihrem Menü. Aber erinnere dich, πρέπει να διατηρήσετε την κοινότητα εμπλεκόμενη, Interaktion schaffen, neue Angebote im Internet, Wettbewerbe organisieren und revanchieren. Λίγο απόλα δηλαδή!

Benötigen Sie weitere Hilfe beim digitalen Restaurantmarketing?;

Ein erfolgreiches Restaurant zu besitzen ist nicht mehr so ​​gut wie früher. Einmal, solange Ihr Essen und Service gut war, Sie könnten einen Laden an der Straßenecke eröffnen und jahrelang Geschäfte machen. jedoch, Es erfordert jetzt etwas mehr Mühe, Ihr Geschäft zu fördern.

Αν σας φαίνεται δύσκολο μπορούμε να σας βοηθήσουμε να στήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ του εστιατορίου σας. Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren! Folge uns, zudem, σε Facebook und Instagram für noch mehr Informationen.

Teilen auf Facebook
Facebook
Teilen auf twittern
Twitter
Teilen auf verlinktin
LinkedIn

Wir haben die Lösungen für jedes Problem

Finden Sie das Paket, das zu Ihrem Unternehmen passt
Einkaufen