οδηγός social media, odhgos social media, μικρές επιχειρήσεις, mikres epixeirhseis

Ο απόλυτος οδηγός social media για μικρές επιχειρήσεις

Σίγουρα σας έχει περάσει από το μυαλό πώς για να εξελίξετε την επιχείρηση σας πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία στα social media. Δεν έχετε άδικο! Δεν έχετε όμως και ιδέα τι να κάνετε; Αυτός ο οδηγός social media θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρηση σας βήμα βήμα.

Υπάρχουν τώρα 4,2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης—σχεδόν διπλάσιοι από ό,τι πριν από μόλις πέντε χρόνια. Αυτοί οι χρήστες περνούν κατά μέσο όρο 2 ώρες και 25 λεπτά σε κανάλια κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα. Αυτές οι σχεδόν 2,5 ώρες προσφέρουν μια απίστευτη ευκαιρία για να:

  • Xτίσετε την αναγνωρισιμότητα
  • Αυξήσετε την κίνηση στον ιστότοπο σας
  • Χτίσετε το κοινό σας
  • Χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας
  • Καθιερώσετε την αυθεντία σας
  • Αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Και αυτά είναι μόνο μερικά.

Ενώ όμως είστε σίγουροι ότι τα social media είναι απαραίτητα, έχετε πελαγώσει και δεν έχετε ιδέα πώς και από πού να ξεκινήσετε. Απολύτως φυσιολογικό! Δεν ήμασταν και από εχθές social media experts ούτε έχουμε το budget ως μικρές επιχειρήσεις να προσλάβουμε κάποιον να ασχoλείται μόνο με αυτό το κομμάτι!

Με αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε τα social media της επιχείρησης σας βήμα βήμα

Οδηγός social media για μικρές επιχειρήσεις:

1. Ξεκινήστε με ένα σχέδιο

οδηγός social media, odhgos social media, μικρές επιχειρήσεις, mikres epixeirhseis

Είναι εύκολο να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς σκοπούς. Όλοι χρησιμοποιούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή μας ζωή, επομένως υπάρχει ένα επίπεδο άνεσης με τα εργαλεία. Δεν κοστίζει τίποτα να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Facebook για την επιχείρησή σας, να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε στο Instagram ή να δημιουργήσετε μια παρουσία στο Twitter.

Αλλά προτού ξεκινήσετε, θυμηθείτε: κάθε καλή επιχειρηματική στρατηγική ξεκινά με ένα καλό σχέδιο. Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα social media δωρεάν. Αλλά ο χρόνος και η προσπάθεια που απαιτείται εξακολουθούν να αποτελούν επένδυση στην επιχείρησή σας.

Χωρίς σχέδιο, δεν έχετε ξεκάθαρο στόχο για αυτό που προσπαθείτε να πετύχετε. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε εάν λαμβάνετε απόδοση σε αυτήν την ‘επένδυση’ και επίσης δεν μπορείτε να οργανώσετε το περιεχόμενο ή τις διαφημίσεις σας αποτελεσματικά

Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τα social media εκ των προτέρων. Μια στρατηγική social media, δηλαδή, που είναι απαραίτητη αν θέλετε μια επιτυχημένη παρουσία στα social media.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να αναπτύξετε σωστά τη στρατηγική social media της επιχείρησης σας.

Θέστε στόχους για την επιχείρηση σας και στόχους για τα social media

Δημιουργήστε στόχους που ακολουθούν το πλαίσιο SMART(Specific, Measurable, Αttainable/ Acceptable, Relevant, Time-bound). Θα πρέπει δηλαδή να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, σχετικοί και με χρονοδιάγραμμα.

Βασίστε τους στόχους σας σε μετρήσεις που θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στοχεύσετε πόσους followers θέλετε να φτάσετε στο τέλος του χρόνου(πάντα με ρεαλιστικούς αριθμούς).

Κάντε έρευνα ανταγωνισμού

Πώς χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας τα social media; Τι δημοσιεύουν; Βρείτε μια επιτυχημένη επιχείρηση στον κλάδο σας, ακολουθήστε την και πάρτε ιδέες. Προσοχή, το ότι θα πάρετε ιδέες δε σημαίνει να αντιγράψετε. Θέλετε αυθεντικό περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα δικά σας μέτρα. Μια ανάλυση ανταγωνισμού μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι για άλλες επιχειρήσεις σαν τη δική σας.

Αξιολογήστε τις προσπάθειες σας

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τώρα είναι η ώρα να κάνετε ένα βήμα πίσω και να αξιολογήσετε τις υπάρχουσες προσπάθειές σας. Δείτε τι λειτούργησε καλύτερα, τι προτιμά το κοινό σας και δώστε βάση εκεί.

Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Στο χαώδη κόσμο των social media η οργάνωση είναι το A και το Ω. Ένα ημερολόγιο για τα social media όπου θα οργανώσετε τι θα δημοσιεύετε και πότε θα σας λύσει τα χέρια και θα σας γλιτώσει πολύτιμο χρόνο.

Τι περιεχόμενο να δημοσιεύσετε;

Δοκιμάστε να ξεκινήσετε με τον κανόνα 80-20. Χρησιμοποιήστε το 80% του περιεχομένου σας για να ενημερώσετε, να εκπαιδεύσετε ή να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε το υπόλοιπο 20% για να προωθήσετε την επωνυμία σας ή να πουλήσετε τα προϊόντα σας. Είναι ένας κανόνας που δουλεύει αρκετά καλά για μεγάλες αλλά και μικρές επιχειρήσεις.

2. Αποφασίστε ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για εσάς

Μην κάνετε υποθέσεις σχετικά με το πού ξοδεύει το κοινό σας το χρόνο του στο διαδίκτυο.Το ένστικτό σας μπορεί να σας πει ότι εάν στοχεύετε το Gen Z, θα πρέπει να παραλείψετε το Facebook και να εστιάσετε στο Instagram και το TikTok. Όμως τα δεδομένα δείχνουν ότι σχεδόν το ένα τέταρτο των χρηστών του Facebook είναι ηλικίας 18 έως 24 ετών.

Αν πουλάτε σε baby boomers(ηλικίες άνω των 60), τα social media μπορεί να μην φαίνονται ως No1 προτεραιότητα. Αλλά θα έπρεπε να είναι! Το Facebook και το Pinterest είναι τα κορυφαία κοινωνικά δίκτυα για τους boomers. Οι ενήλικες άνω των 65 ετών αποτελούν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα κοινού του Facebook.

Οπότε καταλαβαίνετε ότι θα πρέπει να έχετε βρει το ιδανικό σας κοινό και σε ποιον απευθύνεστε. Αν όχι διαβάστε:18+1 ερωτήσεις για να την ανακαλύψεις το Ιδανικό Κοινό της επιχείρησης σου. Επίσης, δείτε στατιστικές και ρωτήστε τους πελάτες σας ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν.

Πάρτε μια ιδέα σχετικά με τα ηλικιακά και δημογραφικά στοιχεία όσων χρησιμοποιούν τα social media:

most used social media 2022

Πηγή: Hootsuite

Το ότι θα ξεκινήσετε από μια πλατφόρμα δε σας αποτρέπει να δοκιμάσετε μελλοντικά και κάποιες άλλες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσετε διαφορετικά είδη κοινού ή για να επιτύχετε διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους. Ο μέσος χρήστης του διαδικτύου έχει 8,4 λογαριασμούς social media, οπότε υπάρχει μεγάλο πεδίο για να κινηθείτε. Βασική προϋπόθεση είναι να μπορείτε να είστε συνεπείς στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείτε.

3. Γνωρίστε το κοινό σας

Ένας λόγος που η χρήση των κοινωνικών μέσων για επιχειρήσεις είναι τόσο αποτελεσματική είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας. Αρκεί να έχετε βρει πρώτα, όπως είπαμε, ποιο είναι. Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας δεδομένα για τους τρέχοντες πελάτες σας. Στη συνέχεια, μελετήστε τα στατιστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σύντομα θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε ποιον ενδιαφέρει η επιχείρηση σας και ποιος αλληλεπιδρά μαζί σας στο διαδίκτυο.

Αφού ορίσετε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε περσόνες αγοραστών(buyer persona), οι οποίες θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τους καλύτερους τρόπους για να μιλήσετε στο κοινό σας.

Διάβασε και αυτό:Πώς να χτίσεις το ιδανικό κοινό για την επιχείρησή σου με τα Social Media

4. Διευρύνετε το κοινό σας

Μόλις έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα του κοινού σας, μπορείτε να επανεξετάσετε το social media marketing plan της επιχείρησης σας. Ήρθε η ώρα να αναζητήσετε τρόπους για να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους σαν αυτούς. Περισσότερο κοινό που ενδιαφέρεται για την επιχείρηση και τα προϊόντα σας σημαίνει περισσότερες μετατροπές σε πελάτες και πωλήσεις.

Επίσης, αν είστε τοπική επιχείρηση αλλά έχετε τη δυνατότητα να πουλάτε τα προϊόντα σας οπουδήποτε, τα social media είναι το κανάλι που θα σας βοηθήσει να μεγαλώσετε το πεδίο δράσης σας. Το μεγάλο ατού των social media είναι ότι δεν σας περιορίζουν γεωγραφικά. Μπορείτε να πουλήσετε τα προϊόντα σας ακόμα και στην άλλη πλευρά της υφηλίου.

οδηγός social media, odhgos social media, μικρές επιχειρήσεις, mikres epixeirhseis

5. Χτίστε σχέσεις

Άλλωστε για social media μιλάμε. Το μοναδικό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις είναι ότι σας επιτρέπει να μιλάτε απευθείας με πελάτες και ακόλουθους σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε δυνατές σχέσεις με ανθρώπους που όχι μόνο είναι εν δυνάμει πελάτες, αλλά άνθρωποι που θα όταν γίνουν πελάτες θα επιστρέψουν σε εσάς ξανά και ξανά, γιατί εσάς ξέρουν και εσάς εμπιστεύονται.

Όταν οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το οργανικό περιεχόμενο ή τις διαφημίσεις σας, είναι καλή ιδέα να ανταποκριθείτε. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στη δημιουργία πιστών οπαδών. Καθώς το περιεχόμενό σας αρέσει στους ακολούθους σας και το μοιράζονται, προσεγγίζετε νέο κοινό και μάλιστα δωρεάν. Για να σας προτείνει όμως κάποιος θα πρέπει να συνδεθεί πρώτα μαζί σας.

Πώς λοιπόν χτίζετε σχέσεις, πέρα ​​από το να απαντάτε στα σχόλια των ακολούθων στις αναρτήσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις στρατηγικές:

Δημιουργήστε μια ομάδα στο Facebook

Οι Ομάδες Facebook είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χτίσετε μια κοινότητα και να αυξήσετε την αφοσίωση στην επιχείρηση σας. Αυτές οι ομάδες δίνουν την αίσθηση της συμμετοχής, κάτι που οδηγεί σε αύξηση της εμπιστοσύνης.

Για παράδειγμα, η ομάδα Greek Digital Academy παρέχει επιμορφωτικό υλκό δωρεάν όσον αφορά την επιχειρηματικότα κα το digital marketing.

Χρησιμοποιήστε το influencer marketing

Πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας είναι πολύ μικρή για να συνεργαστείτε με influencers; Οι μικρο-influencers και οι νανο-influencers με μόλις 1.000 αφοσιωμένους ακόλουθους μπορούν να είναι αποτελεσματικοί για την εδραίωση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας. Ως μπόνους, είναι συχνά εντός του εύρους του προϋπολογισμού. Το influencer marketing είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να προβληθείτε σε νέο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αρκεί ο influencer να απευθύνεται στο ιδανικό κοινό της επιχείρησης σας.

Η μάρκα εσωρούχων Lively συνεργάστηκε με influencers, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με μικρό στοχευμένο κοινό, για την προώθηση των bralettes και των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας τους. Η εταιρεία διαπίστωσε ότι αυτή η ενέργεια είχε 75% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών και 50% υψηλότερη απόδοση διαφημιστικής δαπάνης.

Κάντε tag ακόλουθους στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας

To User Generated Content είναι το περιέχομενο που δημιουργούν οι χρήστες για εσάς. Χρησιμοποιούν το προϊόν σας και κάνουν ανάρτηση στα social media αναφέροντας την επιχείρηση σας. Tο καλύτερο; Είναι αυθόρμητο και δωρεάν!

Μοιραστείτε το περιεχόμενο των δημιουργών σας στα social media σας (και προσθέστε τους με ετικέτα, φυσικά). Κάτι τέτοιο σας βοηθά να δημιουργήσετε σχέσεις με μερικούς από τους πιο πιστούς σας ακόλουθους.

Εάν ένας ακόλουθος σας σάς προσθέσει με ετικέτα σε ένα Instagram Story, θα λάβετε μια ειδοποίηση στα άμεσα μηνύματά σας. Φροντίστε να το αναδημοσιεύσετε—είναι ένα εύκολο win-win.

Χρησιμοποιήστε τα ενσωματωμένα διαδραστικά εργαλεία των κοινωνικών πλατφορμών

Από τις δημοσκοπήσεις στο Twitter μέχρι τα διαδραστικά αυτοκόλλητα στο Instagram Stories(ερωτήσεις, polls, κουίζ), υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πυροδοτήσετε αλληλεπιδράσεις με τους ακολούθους σας.Τα διαδραστικά αυτά εργαλεία αυξάνουν την αλληλεπίδραση αλλά και την προσοχή του κοινού σας.

6. Δώστε προσοχή στις τάσεις

Διάβασε και αυτό:Website vs Social Media: Γιατί η επιχείρησή σου χρειάζεται Website

Δεν λέμε ότι πρέπει να δημοσιεύετε κάθε meme που γίνεται viral. Αλλά είναι καλή ιδέα να δίνετε προσοχή στις τάσεις στα social media, ώστε να καταλαβαίνετε τι αναζητούν οι άνθρωποι όταν μπαίνουν στα social media. Αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε κατάλληλο περιεχόμενο που έχει απήχηση με την πάροδο του χρόνου.

Οι πέντε κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τώρα είναι:

  • Για να είναι ενημερωμένοι με νέα και τρέχοντα γεγονότα
  • Για να δουν αστείο ή διασκεδαστικό περιεχόμενο
  • Να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο
  • Για να μείνουν σε επαφή με φίλους
  • Για κοινή χρήση φωτογραφιών ή βίντεο με άλλους

8. Χρησιμοποιήστε διαφορετικές μορφές περιεχομένου

Φροντίστε να αλλάζετε τις μορφές των αναρτήσεων κοινωνικής δικτύωσης από καιρό σε καιρό. Τα social media σάς δίνουν ευτυχώς πολλές επιλογές για να το κάνετε. Ανάλογα με το κανάλι μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες ή βίντεο, να κάνετε stories και live, να δημιουργήσετε οδηγούς.

Πρώτον, αυτό σας βοηθά να μάθετε ποιες μορφές λειτουργούν καλύτερα για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και για διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα.

Για παράδειγμα, ο αλγόριθμος του Facebook χρησιμοποιεί την “διαφορετικότητα τύπου περιεχομένου” για να διασφαλίσει ότι η ροή ειδήσεων ενός ατόμου είχε έναν καλό συνδυασμό τύπων περιεχομένου. Ενώ το Instagram έχει δώσει βάση στα reels και στα βίντεο γενικότερα.

Όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε εικόνες και δεν έχετε δικό σας υλικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ιστότοπους φωτογραφιών στοκ. Είναι εξαιρετική πηγή δωρεάν, υψηλής ποιότητας φωτογραφιών για χρήση στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα. Τέτοιοι ιστότοποι είναι το Unsplash, το pexels, το pixabay κ.α. Μια άλλη επιλογή είναι να δημιουργήσετε Ιnfographics σε πλατφόρμες όπως το Canva. Μην χρησιμοποιείτε τυχαίες εικόνες που βρίσκετε στο διαδίκτυο, έχουν συνήθως πνευματικά δικαιώματα και εκεί μπορεί να έχετε μεγαλύτερα προβλήματα.

Προσοχή! Μπορείτε να χρησιμοποιείτε στοκ φωτογραφίες ή infographics εφόσον ταιριάζουν με τη στρατηγική και το ύφος της επιχείρησης σας. Αν όμως για παράδειγμα έχετε κατάστημα με φυσικά προϊόντα όπως χειροποίητα, κοσμήματα, ρούχα, κατάστημα εστίασης θα πρέπει να δημιουργήσετε τη δική σας βιβλιοθήκη φωτογραφιών.

9. Εστίαστε στην ποιότητα παρά στην ποσότητα

Το πλήθος των καναλιών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι μεγάλο. Ειδικά για μια μικρή επιχείρηση που δεν έχει τους πόρους ώστε να προσλάβει κάποιον να το κάνει γι΄αυτήν, το να είναι σε τόσα κοινωνικά δίκτυα φαίνεται άθλος. Τα νέα είναι καλά! Δεν χρειάζεται να είστε παντού! Είναι πιο σημαντικό να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο σε μερικά βασικά κανάλια παρά να έχετε παρουσία σε όλα τα social media.

Πάνω από όλα, βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν αξία. Αν το μόνο που κάνετε είναι να προωθείτε και να πουλάτε, υπάρχει πολύ μικρό κίνητρο για τους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν. Θυμηθείτε, το κοινωνικό μάρκετινγκ είναι η οικοδόμηση σχέσεων. Κανείς δε θέλει να του πουλάνε απροκάλυπτα προϊόντα και υπηρεσίες.

Να είσαι άνθρωπος. Να είσαι ειλικρινής. Δημοσιεύστε εξαιρετικό περιεχόμενο. Αυτό είναι σημαντικό και δεν μπορείτε να το παραποιήσετε.

Μην καταναλώνετε χρόνο για να είστε παντού. Εστιάστε στη χρήση ενός ή δύο κοινωνικών καναλιών πολύ καλά, τουλάχιστον για να ξεκινήσετε. Μόλις κατακτήσετε αυτά, μπορείτε να αξιοποιήσετε από αυτά που έχετε μάθει και να επεκτείνετε τις προσπάθειές σας.

οδηγός social media, odhgos social media, μικρές επιχειρήσεις, mikres epixeirhseis

10. Ξεκινήστε τη διαφήμιση

Η διαφήμιση όταν γίνει με τον σωστό τρόπο και τη σωστή στόχευση φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα. Όσο μεγάλο κι αν είναι το ποσό που θα ξοδέψετε για να διαφημιστείτε αν δεν απευθύνεται στο σωστό κοινό δε θα έχει αποτέλεσμα.

Η μια λύση εδώ είναι να προσλάβετε κάποιον έμπειρο διαφημιστή για να το κάνει. Επειδή όμως μάλλον αυτή την στιγμή κάτι τέτοιο είναι εκτός του budget σας μπορείτε να ξεκινήσετε μόνοι σας με απλά βήματα. Όπως έχουμε δει και πιο επάνω πρέπει να έχετε ξεκαθαρίσει σε ποιους απευθύνεστε. Έτσι θα ξέρετε και το κοινό-στόχο της διαφήμισής σας. Ξέρετε επίσης σε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων βρίσκονται ώστε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση εκεί.

Τέλος, μιας και είστε νέοι στα social media κάντε διαφημίσεις που αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα της επιχειρήσης σας ώστε οι εν δυνάμει πελάτες να εξοικειωθούν μαζί σας και να σας αναγνωρίζουν. Τέτοιες είναι οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις. Στην αρχή επενδύστε ένα μικρό ποσό και δείτε την απόδοση του. Πειραματιστείτε με το ποιες δημοσιεύσεις λειτουργούν και σε ποιο κοινό. Σταδιακά επενδύστε περισσότερο σε αυτές και όταν αισθανθείτε ασφάλεια δημιουργήστε ποικιλία διαφημίσεων.

11. Χρησιμοποιήστε τον προγραμματισμό και την αυτοματοποίηση για να ελευθερώσετε περισσότερο χρόνο

Μιλήσαμε για τη δημιουργία ενός ημερολογίου κοινωνικού περιεχομένου στην αρχή αυτής της ανάρτησης. Αφού δημιουργήσετε αυτό το ημερολόγιο, μπορείτε να δημιουργήσετε τις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα εκ των προτέρων και να χρησιμοποιήσετε εργαλεία προγραμματισμού. Αν χρησιμοποιείτε μόνο Facebook και Instagram τότε το Creator Studio ή το Business Suite θα σας λύσουν τα χέρια. Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση και σε άλλα κανάλια το Hootsuite είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Τέτοια εργαλεία σας επιτρέπουν να αφιερώνετε ένα τμήμα του χρόνου σας την ημέρα ή ακόμα και την εβδομάδα για τον προγραμματισμό των αναρτήσεων σας. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να χάνετε χρόνο κάθε τρεις και λίγο για να κάνετε μια ανάρτηση.

12. Παρακολουθήστε και βελτιώστε την απόδοσή σας

Καθώς εφαρμόζετε τη στρατηγική social media της επιχείρησης σας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Εστιάστε σε όσα δουλεύουν και κάντε βελτιώσεις στα υπόλοιπα.

Τα εργαλεία στατιστικών στοιχείων(analytics) σάς δίνουν μια εξαιρετική εικόνα των προσπαθειών σας. Όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν αναλυτικά στοιχεία.

Καθώς βρίσκετε τι λειτουργεί, επεκτείνετε τις προσπάθειές σας και το κοινό σας. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία με όποιον τρόπο είναι πιο λογικό για την επιχείρησή σας και τον προϋπολογισμό σας ανά πάσα στιγμή. Αν κάτι δείτε ότι δεν λειτουργεί μπορείτε να το αλλάξετε.

Ελπίζουμε με αυτόν τον οδηγό social media να σας δώσαμε μια καλή ιδέα του τι πρέπει να κάνετε, πώς να ξεκινήσετε, πώς να οργανωθείτε καθώς και εργαλεία για να αξιοποιήσετε. Ίσως στην αρχή σας φαίνεται ‘βουνό’ όμως όσο περισσότερο ασχολείστε, τόσο πιο εύκολα θα δημιουργείτε περιεχόμενο και θα αναπτύξετε την επιχείρηση σας στα social media. Η αρχή είναι η μισή δουλειά γι’ αυτό πάρτε χαρτιά μολύβια, ανοίξτε υπολογιστές και ξεκινήστε να εξελίσσετε την επιχείρηση σας!

Για πείτε μας, τι σας προβληματίζει για να βάλετε την επιχείρηση σας στα social media;

Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αγαπάμε τις μικρές επιχειρήσεις και μας αρέσει να τις βλέπουμε να εξελίσσονται! Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn