digital marteting campaign

Πώς να σχεδιάσεις στα social media την τέλεια χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το eshop σου

Η περίοδος των γιορτών έφτασε κι εσύ ακόμα να ετοιμάσεις την καινούργια σου καμπάνια; Πάρε χαρτί και μολύβι και πάμε να σχεδιάσουμε παρέα την ιδανική καμπάνια για τα Χριστούγεννα στα social media.

 

Με τόσες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου και πλατφόρμες στο Instagram, στο TikTok και στο Pinterest, έχεις πολλές επιλογές για να μεταφέρεις στους πελάτες σου όλη την έμπνευση για χριστουγεννιάτικα δώρα… με πολύ λίγα κλικ.

 

Στην Easy Online Media σου δείχνουμε βήμα – βήμα πως να σχεδιάσεις την ιδανική καμπάνια των φετινών γιορτών.

 

Βήμα #1: Βρες την ιδέα σου 

 

Η περίοδος των γιορτών αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία να συνδεθείς με την ψηφιακή σου κοινότητα, να προσεγγίσεις νέους πελάτες και να αυξήσεις τις διαδικτυακές σου πωλήσεις.

Ποιο είναι το πρώτο βήμα για να σχεδιάσεις μια επιτυχημένη καμπάνια στα social media; Μια ισχυρή ιδέα!

Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να απαντήσεις αυτές τις ερωτήσεις:

 

  • Ποιοι είναι οι γενικοί σου στόχοι;
  • Ποιες πλατφόρμες social media είναι κατάλληλες για να προσεγγίσουν το κοινό σου;
  • Τι είδους περιεχόμενο θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου;
  • Σε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες θέλεις να εστιάσεις;
  • Διαθέτεις αρκετό προϋπολογισμό για μια καμπάνια, ειδικά για τις γιορτές;
  • Θέλεις να συνεργαστείς με influencers ή/και με άλλες επιχειρήσεις;

 

Η Lululemon, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί την ετήσια εποχική της καμπάνια για να επικεντρωθεί στην αποστολή της… να φέρει κοντά τους ανθρώπους.

 

Οι προηγούμενες καμπάνιες περιελάμβαναν ένα μήνυμα «παρουσίασης» (αντί για δώρα), ένα κίνητρο #feelgoodgiving και έναν προβληματισμό σχετικά με το φάσμα των συναισθημάτων που προκαλεί ο COVID-19 κατά τη διάρκεια μιας μη συμβατικής περιόδου των γιορτών.

https://www.instagram.com/p/CI6BHb6A0k8/ 

 

Η εορταστική καμπάνια σου θα μπορούσε να είναι τόσο απλή όσο η συνεχής προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας Ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις, δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. 

Σε τελική ανάλυση, εξαρτάται από τους στόχους, τον προϋπολογισμό και τις αξίες της κοινότητάς σου.          

 

Βήμα #2: Δημιούργησε το πιο απολαυστικό αγοραστικό ταξίδι 

 

Το επόμενο βήμα για μια εξαιρετική καμπάνια την περίοδο των γιορτών είναι να κάνεις όσο το δυνατόν πιο εύκολη τη διαδικασία της αγοράς των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου.

Το Instagram, το TikTok και το Pinterest έχουν ενσωματώσει το ηλεκτρονικού εμπόριο στις πλατφόρμες τους, καθιστώντας ευκολότερη από ποτέ την πώληση.

Στο Instagram, μπορείς να προσθέτεις ετικέτες σε προϊόντα, απευθείας στις αναρτήσεις ροών, stories, IGTV, carousels, guides και lives. 

 

pastedGraphic.png

 

Ωστόσο, παρά τα προφανή πλεονεκτήματα, το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από τα social media μπορεί να μην είναι για όλους.

Τα brands που χρησιμοποιούν το Instagram Checkout, για παράδειγμα, χάνουν πολύτιμα δεδομένα πελατών, καθώς όλες οι επικοινωνίες αγορών διεκπεραιώνονται εντός της εφαρμογής.

Εναλλακτικά, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν ένα εργαλείο σύνδεσης (όπως αυτό του Later) στο βιογραφικό για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από το Instagram ή το TikTok.

 

pastedGraphic_1.pngpastedGraphic_2.png

 

Βήμα #3: Σχεδίασε, δημιούργησε και σύλλεξε στοιχεία

 

Σε αυτό το στάδιο, μπορείς να αρχίσεις να σχεδιάζεις το περιεχόμενο για όλα τα social media που θα χρησιμοποιήσεις.

Αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πόσο χρόνο θα χρειαστεί να αφιερώσεις για τη δημιουργία του περιεχομένου, έναντι του χρόνου και του προϋπολογισμού που θα χρειαστείς για την εύρεση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες. 

Με ένα πρόχειρο σχέδιο, μπορείς να αρχίσεις να συλλέγεις και να δημιουργείς τα στοιχεία της καμπάνιας σου. Εάν εργάζεσαι με φωτογράφους, βιντεογράφους ή δημιουργούς, μπορεί να θέλεις να δημιουργήσεις ένα moodboard που να αποτυπώνει την επιθυμητή αισθητική της καμπάνιας σου. Αυτό θα χρησιμεύσει ως πολύτιμη αναφορά για να διατηρήσεις όλο το περιεχόμενό σου οπτικά ευθυγραμμισμένο.