Email-marketing-campaign

Γιατί η Επιχείρηση σου χρειάζεται το Email Marketing

Έρευνες έχουν δείξει ότι το email marketing επιβραβεύει όσους ξέρουν πώς να το χρησιμοποιούν σωστά και για αυτό θεωρείται ένα από τα αγαπημένα εργαλεία πωλήσεων των κορυφαίων marketeers στον κόσμο.

Θυμηθείτε ότι οι πελάτες σας είναι το πιο σημαντικό πάγιο στοιχείο της επιχείρησης σας. Είτε τους γνωρίζετε με το όνομά τους είτε είναι νέοι πελάτες, η δημιουργία ισχυρών σχέσεων μαζί τους είναι μια ικανότητα μάρκετινγκ που δεν μπορείτε πλέον να αγνοήσετε.

Αλλά πριν συζητήσουμε τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους κάθε επιχείρηση χρειάζεται να αναπτύξει μια στρατηγική email marketing, ας καταλάβουμε τι είναι το email marketing:

Το Email marketing ανήκει στον ευρύτερο τομέα μάρκετινγκ. Είναι μια νέα έκδοση της κλασικής αλληλογραφίας και έχει αντικαταστήσει άλλες μεθόδους επικοινωνίας, όπως φυλλάδια ή κουπόνια. Το email marketing είναι η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, ενώ παράλληλα αναπτύσσετε σχέσεις με υποψήφιους νέους ή υφιστάμενους πελάτες. Ουσιαστικά πρόκειται για άμεση αλληλογραφία που γίνεται ηλεκτρονικά αντί για την ταχυδρομική υπηρεσία.

 

 

Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά που πρέπει να γνωρίζετε:

  • Σχεδόν το 92% των ενηλίκων χρηστών του Διαδικτύου διαβάζουν τα email τους.
  • Το 58% των ανθρώπων διαβάζουν τα email τους πριν ελέγξουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ειδήσεις
  • Ένα εντυπωσιακό 42,3% θα διαγράψει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους εάν το email δεν είναι βελτιστοποιημένο για τα κινητά του τηλέφωνα.
  • 8 στους10 εμπόρους B2B αναφέρουν το email marketing ως το πιο επιτυχημένο κανάλι διανομής περιεχομένου τους.
  • Περίπου το 42% των χρηστών του Διαδικτύου εγγράφονται σε ενημερωτικά δελτία μέσω email για να λαμβάνουν εκπτώσεις και προσφορές πωλήσεων.
  • Η έρευνα δείχνει ότι το 99% των χρηστών email ελέγχουν τα email τους καθημερινά.
  • Πάνω από το 60% των πελατών επέστρεψαν ένα προϊόν αφού έλαβαν επαναπροσδιορισμό email από την εταιρεία.
  • Σύμφωνα με μια έρευνα του Campaign Monitor, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί επιτυγχάνουν το υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος email.
  • Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούν εξατομικευμένες γραμμές θέματος στο θέμα λαμβάνουν 26% υψηλότερη ποσοστά ανοίγματος μηνυμάτων.

 

Πότε πρέπει να χρησιμοποιείς το email marketing?

 

Η χρήση του email marketing είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να ενθαρρύνετε κάποιον να αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας, να μοιραστεί διάφορες πληροφορίες και να δημιουργήσει / διατηρήσει έναν δεσμό μαζί σας.

Η σημασία του email marketing για την επιχείρηση σας. Σύμφωνα με το Statista, πάνω από 4.147 εκτατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν email. Γι ‘αυτό, είναι μια λαμπρή ευκαιρία για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να αξιοποιήσουν το κοινό που ήδη το γνωρίζει, αλλά και να είναι σε θέση να προσεγγίσουν το επιθυμητό ιδανικό κοινό τους.

pastedGraphic.png

Επιπλέον, το email marketing έχει οφέλη που δεν θα βρείτε σε άλλες πρακτικές digital marketing, όπως τα newsletters.

Τα Newsletters μπορούν να εξατομικευτούν σε μεγάλο βαθμό, σύμφωνα με πληροφορίες για την εγγραφή του χρήστη στον ιστότοπο, όπως π.χ.:

  • όνομα
  • το προϊόν της προτίμησης τους
  • φύλο
  • ηλικία
  • τόπος κατοικίας

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι κατάλληλοι χρήστες λαμβάνουν πληροφορίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους για προϊόντα και υπηρεσίες για τις οποίες έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον.

Οι λόγοι που η επιχείρηση σας χρειάζεται το email marketing:

1. Το Email marketing έχει υψηλή απόδοση στην επένδυση

Θα πρέπει να εφαρμόσετε ενέργειες που μεγιστοποιούν τα έσοδα σας στη πορεία επίτευξης των στόχων σας. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης (ραδιόφωνο, τηλεόραση ή εφημερίδες) το email marketing έχει εξαιρετική απόδοση στο θέμα κόστος. Συνδυαστικά και με το χαμηλό του κόστος, προσφέρει υψηλό return on investment (ROI). Φημολογείται ότι έχει επιστροφή απόδοσης περίπου 39 φορές πάνω από την αρχική σας επένδυση. Για κάθε 1€ που ξοδεύετε, μια καλά δομημένη email marketing θα σας επιστρέψει 39€.

Το κόστος χρήσης ποικίλλει ανάλογα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιλέγετε, τον αριθμό των διευθύνσεων που έχετε αποθηκεύσει ή τον αριθμό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θέλετε να στέλνετε μηνιαίως.

Υπάρχουν δωρεάν εκδόσεις πλατφορμών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν ξεκινήσετε τις δραστηριότητες email marketing σήμερα, μπορείτε σταδιακά να αναβαθμίσετε έναν λογαριασμό καθώς εμπλουτίζετε και δημιουργείτε τις λίστες σας. Αρχίστε με mailchimp.

2. Το Email marketing είναι φιλικό για τα κινητά

Σκεφτείτε για ένα δευτερόλεπτο, πόσες φορές την ημέρα ελέγχετε το τηλέφωνό σας για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλα μηνύματα; Ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές σε καθημερινή βάση, συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο που περνά

Σύμφωνα με τις προβλέψεις από το Statista’s, ο αριθμός των χρηστών κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως αναμένεται να φτάσει τα 7,616 εκατομμύρια έως το 2026.

pastedGraphic_1.png

Εάν δεν θέλετε να σας αποβάλλει ο ανταγωνισμός, θα πρέπει να αναζητήσετε τρόπους για να βελτιώσετε την εμπλοκή σας με χρήστες κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που ένας καταναλωτής ελέγχει το τηλέφωνο του, δημιουργείται μια ευκαιρία για κάθε brand να προσεγγίσει και να συνεργαστεί με τον χρήστη.

Ενώ ορισμένες ενέργειες δεν είναι φιλικές προς κινητά, το email marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις πολλές ευκαιρίες να παρουσιάσουν το μήνυμά τους μπροστά σε χρήστες κινητών τηλεφώνων.

 

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω για συμβουλές σχετικά με τη δημιουργία καμπανιών email marketring φιλικών προς κινητά:

  • Θέμα: Κρατήστε το απλό, πιασάρικο και επίκαιρο!
  • Μην ξεχνάτε το κείμενο πριν από την κεφαλίδα, κάνει τη διαφορά
  • Template (πρότυπο) μίας μονής στήλης
  • CTA (Call to Action)
  • Έλεγχος της διεύθυνσης Email
  • Φιλική προς κινητά εμφάνιση
  • Συνοπτικό κείμενιο

3. Το Email marketing βασίζεται στην αυτοματοποίηση

Πολλές τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ δεν μπορούν να αυτοματοποιηθούν, αλλά το email marketing βασίζεται σχεδόν στον αυτοματισμό. Στην πραγματικότητα, ο αυτοματισμός συμβάλλει στη βελτίωση της συνάφειας των καμπανιών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανόνες ενεργοποίησης και ροές εργασίας για αυτόματη αποστολή μηνυμάτων στους χρήστες, αφού έχουν ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη ενέργεια.

Ο αυτοματισμός Email marketing είναι ένας όρος που ακούγεται ρομποτικά για τη στρατηγική να κάνετε τα μηνύματά σας πιο εξατομικευμένα και έγκαιρα. Η αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετατρέπει απλώς την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια χειροκίνητη διαδικασία σε μια αυτόματη.

pastedGraphic_2.png

Για παράδειγμα, εάν κάποιος επρόκειτο να αγοράσει από τον ιστότοπό σας, αλλά τελικά δεν ολοκλήρωσε τη συναλλαγή, μπορεί να δημιουργηθεί ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μια υπενθύμιση για την ολοκλήρωση της αγοράς. Επιπλέον, ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα στη διαδικασία αποστολής.

Με την αυτοματοποίηση, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την αναμονή της κατάλληλης στιγμής για να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή έχει ήδη οριστεί εκ των προτέρων.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βοηθήσετε τη νέα αυτοματοποιημένη στρατηγική email marketing να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά:

  • Παρακολουθήστε τις απαντήσεις για να συλλέξετε περισσότερες πληροφορίες

  • Προσφέρετε εκπτώσεις στρατηγικά

  • Δημιουργήστε αυτοματοποιημένες drip campaigns.

4. Εξατομίκευση περιεχομένου

Καθώς προχωράμε στην ψηφιακή εποχή, η εξατομίκευση στην προσέγγισή σας είναι ζωτικής σημασίας για τους καταναλωτές. Οι ψηφιακοί καταναλωτές θέλουν η διαφήμιση να είναι πιο προσωπική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όπως το όνομα του καταναλωτή μπορεί να κάνει τη διαφορά κατά την επικοινωνία σας με τους πελάτες.

Όπως αναφέρει και το HubSpot, τα newsletters που περιλαμβάνουν το όνομα του παραλήπτη στη γραμμή θέματος έχουν υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος (22,2%) από εκείνα που δεν ακολουθούν τη συγκεκριμένη τακτική. Η ομαδοποίηση είναι επίσης μια αποτελεσματική τακτική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε ολόκληρη η λίστα να μπορεί να αναλυθεί σε μικρότερες, με βάση παρόμοια χαρακτηριστικά.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές λίστες για άνδρες και γυναίκες ή να διαιρέσετε τις λίστες σας με βάση τα ενδιαφέροντα των εγγεγραμμένων χρηστών ή την ηλικία τους. Με την ομαδοποίηση, οι εγγεγραμμένοι χρήστες στη λίστα λαμβάνουν περιεχόμενο και προσφορές που τους ταιριάζουν περισσότερο. Αυτό αυξάνει τη συνάφεια, γεγονός που μπορεί να μειώσει το ποσοστό διαγραφής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών.

Ακολουθούν έξι έτοιμοι προς εφαρμογή τρόποι για να χρησιμοποιήσετε την εξατομίκευση που θα προωθήσουν το email marketing:

  • Κάντε τις σωστές ερωτήσεις.
  • Δημιουργήστε Customer Personas (πρότυπο καταναλωτή / πελάτη).
  • Κάντε χρήση της τοποθεσίας και του χρόνου.
  • Ρύθμιση αυτοματοποιημένων email ενεργοποίησης συμπεριφοράς.
  • Εξατομικεύστε(βάλτε το προσωπικό στοιχείο) την επιχείρηση σας.
  • Συνδυάστε εκατομικευμένα Emails και Landing Pages.

5. Τα Newsletters είναι διαδραστικά

Το Email marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσφέρουν διαδραστικό περιεχόμενο απευθείας στα εισερχόμενα των εγγεγραμμένων χρηστών. Σε σύγκριση με άλλες τεχνικές μάρκετινγκ, έχει πολύ χαμηλό κόστος. Μπορείτε να προσφέρετε διάφορους τύπους διαδραστικού περιεχομένου μέσα στο σώμα του ενημερωτικού δελτίου. Παραδείγματα είναι: embedded videos, GIFs, images.

Το διαδραστικό περιεχόμενο κρατά το ενδιαφέρον του χρήστη και προσελκύει την προσοχή του κοινού για την επιχείρησή σας, ακόμη και πριν επισκεφτεί τον ιστότοπό (website) σας.

5 στοιχεία για ένα επιτυχημένο Newsletter:

  • Πρόσφερε Αξία.
  • Μην υποτιμάς τη σημασία ενός καλού σχεδιασμού (design).
  • Κάνε το φιλικό προς τα κινητά.
  • Μπες κατευθείαν στο νόημα.
  • Δώσε μεγάλη σημασία στη πρόταση που θα μπει ως θέμα στο Email.

 

6. Τα πάντα είναι μετρήσιμα!

Ο μόνος τρόπος για να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών email marketing είναι να μετρήσετε τα αποτελέσματα. Αυτές οι μετρήσεις σας επιτρέπουν να ελέγχετε πόσοι χρήστες έχουν ανοίξει τα newsletters σας, εάν έχουν κάνει κλικ στον εσωτερικό σύνδεσμο μέσα στο email και ακόμη και αν έγιναν πελάτες. Επίσης, μπορείτε να μετρήσετε πόσοι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν ζητήσει να εξαιρεθούν από τη λίστα email σας (unsubscribe) μετά το άνοιγμα ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπλέον, μπορείτε να καταμετρήσετε τα νέα μέλη.

Αυτό το είδος πληροφοριών είναι πολύ πολύτιμο για τη στρατηγική Digital Marketing. Με το σωστό λογισμικό, μπορείτε να εκτελέσετε δοκιμές A/B για να υπολογίσετε ποια συγκεκριμένα δεδομένα των μηνυμάτων σας παράγουν τα καλύτερα αποτελέσματα!

Οι μετρήσεις Email Marketing που πρέπει να ελέγξετε είναι:

  • Click Through Rate – πόσοι έκανα κλίκ στο συννημέο σύνδεσμο
  • Conversion Rate – πόσοι έκανα κλίκ στο συννημέο σύνδεσμο ΚΑΙ ολοκλήρωσαν την ενέργεια
  • Bounce Rate – πόσοι δεν έλαβαν το email, λόγω λανθασμένης διεύθυνσης ή αδυναμίας παράδοσης του email
  • List Growth Rate – ρυθμός αύξησης συδρομητών (αναλογία πόσοι έγιναν νεόι συδρομητέςέναντι εκείνων που διαγραφτηκαν από τη λίστα)
  • Email Sharing/Forwarding Rate – ποσοστό προώθησης ή κοινοποίησης του email
  • Overall ROI (Return of Investment) – βασικός τύπος για τον υπολογισμό της απόδοσης επένδυσης: (κέρδος – ποσό που δαπανήθηκε)/ ποσό που δαπανήθηκε = ROI (εκφρασμένο ως ποσοστό).
  • Open Rate – είναι το ποσοστό των συνδρομητών που ανοίγουν ένα συγκεκριμένο email από τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών σας.
  • Unsubscribe Rate – το ποσοστό των χρηστών που έχουν εξαιρεθεί από τη λίστα αλληλογραφίας μετά από μια καμπάνια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

7. Ενίσχυση της Αξιοπιστίας

Θα κάνατε συναλλαγές με κάποιον που δεν γνωρίζετε; Πιθανώς όχι. Το ίδιο ισχύει και για το κοινό και τους πιθανούς πελάτες σας. Πρέπει να σας γνωρίζουν και να σας εμπιστεύονται αρκετά για να γίνουν πελάτες. Πώς ενισχύετε την αξιοπιστία σας; Προσφέροντας δωρεάν χρήσιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο.

pastedGraphic_3.png

Το δωρεάν περιεχόμενο είναι γνωστό ως ‘’lead magnets’’, γιατί προσελκύουν νέους ανθρώπους για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.

8. Προώθηση Υπηρεσιών

Μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας στη λίστα email σας με επιτυχία, αλλά μην το παρακάνετε. Οι άνθρωποι θα ενοχληθούν αν τους στέλνετε 1 email την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα. Θα αρχίσουν να μεταφέρουν τα email σας στους φακέλους ‘’spam’’ ή ‘’junk’’.

Παρακάτω, υπάρχουν 6 απλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να μειώσετε τις πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο.

 

  • Χρησιμοποιήστε αξιόπιστα εργαλεία
  • Λάβετε νόμιμα τα email των παραληπτών
  • Προσθέστε μια φόρμα εγγραφής στη σελίδα σας
  • Χρησιμοποιήστε την εταιρική σας διεύθυνση
  • Δώστε προσοχή στο θέμα του κάθε email και στο περιεχόμενο
  • Δώστε την επιλογή διαγραφής από τη λίστα
  • Βάλτε έναν σύνδεσμο για “άνοιγμα στο πρόγραμμα περιήγησης”
  • Κάντε ένα τεστ

Πλέον είναι περισσότερο από ποτέ επιτακτική ανάγκη το Email Marketing να αποτελεί μέρος της Inbound marketing στρατηγικής σας (= στρατηγική marketing, που καταφέρνει να προσελκύσει πιθανούς πελάτες και να τους οδηγήσει στην επιχείρησή σας μέσω ποιοτικού διαδικτυακού περιεχομένου). Είτε είστε εταιρεία ενός είτε 5.000 ατόμων, η ​​στρατηγική email markleting σας πρέπει να είναι σαφώς καθορισμένη για να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το email marketing και παραμείνετε ανταγωνιστικοί!

Για περισσότερες συμβουλές και tips ακολούθησε μας στο Facebook ,στο Instagram ή κλείσε ένα ραντεβού μαζί μας.

Facebook
Twitter
LinkedIn