Social-media-strategy-easyonlinemedia

5 Βήματα για μια Επιτυχημένη Στρατηγική Social Media το 2021

Εάν ετοιμάζεστε να πραγματοποιήσετε μια καμπάνια Social Media, γνωρίστε τα 5 βήματα κλειδιά για μια επιτυχημένη στρατηγική Social Media, προκειμένου να έχετε το μέγιστο δυνατό αντίκτυπο και αποτελεσματικότητα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Σήμερα η παρουσία σας στα Social Media είναι μια απαραίτητη στρατηγική κίνηση. Επωφεληθείτε από το Social Media Marketing, τραβήξτε την προσοχή του στοχευμένου κοινού σας και δημιουργήστε μια μοναδική σχέση εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας. Πώς θα το πετύχετε αυτό; Εδώ είναι

τα 5 βήματα κλειδιά για μια επιτυχημένη στρατηγική Social Media :

1. Βάλε Στόχους

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε τους στόχους σας. Στη συνέχεια, αναλύοντας την αγορά στην οποία ανήκετε, καθώς και την παρουσία των ανταγωνιστών σας στα Social Media, είστε έτοιμοι να σχεδιάσετε την πιο κατάλληλη στρατηγική για τις δικές σας ανάγκες. Επιλέξτε τις ιδανικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για εσάς και σχεδιάστε τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες.

Επιλέξτε έναν στόχο για αύξηση κάθε φορά:

  • Brand Awareness:

Για να δημιουργήσετε μια αυθεντική εικόνα της επωνυμίας σας, μην εστιάζετε μόνο σε διαφημίσεις. Αντ ‘αυτού, εστιάστε στο περιεχόμενο που αναδεικνύει την “προσωπικότητα” και τις αξίες της επιχείρησής σας.

  • Leads and sales:

Είτε στο διαδίκτυο είτε στο κατάστημα, οι οπαδοί σας στα Social Media δεν πρέπει να ψωνίζουν “κατά λάθος”. Για παράδειγμα, ενημερώνετε τακτικά τους οπαδούς σας για νέα προϊόντα και προσφορές;

  • Audience you communicate with:

Η προσέλκυση νέων οπαδών είναι ένας τρόπος για να προωθήσετε την επωνυμία σας σε άτομα που δεν σας γνωρίζουν. Γι ‘αυτό θα πρέπει να συμμετέχετε στις “συνομιλίες” γύρω από την επιχείρηση και τον κλάδο σας. Η προσέλκυση πελατών μέσω των Social Media είναι σχεδόν αδύνατη χωρίς να ακολουθείτε συγκεκριμένες λέξεις -κλειδιά, φράσεις ή hashtags.

  • Loyalty of your community:

Βρείτε τρόπους για να τραβήξετε την προσοχή των (ήδη) οπαδών σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πειραματιστείτε με τα μηνύματα της επωνυμίας σας και το περιεχόμενο. Για παράδειγμα, προωθεί το Brand σας user-generated content και hashtags;

  • Website Traffic:

Το SEO και οι διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

2. Βρες το Ιδανικό Κοινό σου

Στον κόσμο του Digital Marketing, δεν είναι δυνατόν να μαντέψετε τι ακριβώς χρειάζεται το κοινό σας. Χάρη στα δημογραφικά δεδομένα και τα εργαλεία ανάλυσης των Social Media, γνωρίζετε σε ποια δίκτυα πρέπει να προσεγγίζει το Brand σας τους πελάτες και τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημοσιεύετε εκεί.

Δεν ταιριάζουν όλες οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων με κάθε επιχείρηση ή στόχο που έχετε θέσει. Η παρακάτω λίστα θα σας δώσει μια γενική ιδέα για τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook: Ο πιο δημοφιλής ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο με περισσότερους από 2,8 δισεκατομμύρια χρήστες. Το Facebook έχει επίσης τους πιο ενεργούς χρήστες, γεγονός που το καθιστά την πιο ελκυστική πλατφόρμα.

Instagram: Το Instagram οφείλει την επιτυχία του στην οπτική προσέγγιση. Το επιτυχημένο μάρκετινγκ εκεί έχει να κάνει κυρίως με την ελκυστική αισθητική του περιεχομένου που επικοινωνείται. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, το Instagram είναι η πλατφόρμα με το υψηλότερο επίπεδο αλληλεπίδρασης από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

LinkedIn: Με περισσότερους από 722 εκατομμύρια χρήστες, η πλατφόρμα είναι το μεγαλύτερο δίκτυο επαγγελματιών στον κόσμο.

Twitter: Με όριο 280 (περισσότερους) χαρακτήρες ανά tweet, το Twitter είναι γνωστό για τις σύντομες και πικάντικες εκρήξεις των χρηστών του.

YouTube: Εάν το Brand σας διαθέτει πολυμέσα, το YouTube είναι ο καλύτερος τρόπος για να επωφεληθείτε από τη δημοτικότητα του διαδικτυακού βίντεο.

Pinterest: Στο Pinterest, οι χρήστες κάνουν την πλατφόρμα τόσο μοναδική. Youάχνετε για έμπνευση στο Pinterest και αυτό είναι που κάνει αυτό το μέσο ιδανικό αν το κοινό -στόχο πρόκειται να είναι ενεργό, για παράδειγμα για να αγοράσει κάτι ή να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.

Ξεκινήστε τη διαδικασία επιλογής με αυτήν τη λίστα. Αποφασίστε ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας. Maybeσως υπάρχει μόνο ένας, ίσως είναι αρκετοί ή ίσως υπάρχουν όλοι οι παραπάνω.

Τι θα σε βοηθήσει περισσότερο?

Μια Buyer Persona είναι αυτό που θα χρειαστείς. Πρόκειται για εικονικές φιγούρες που έχουν χαρακτηριστικά από το κοινό που έχετε ή θέλετε να στοχεύσετε. Είναι πλήρεις προσωπικότητες με στοιχεία όπως η οικογενειακή κατάσταση, η ηλικία, το επίπεδο εκπαίδευσης, η εργασία, ο τίτλος και ο μισθός που έχουν, τα χόμπι, οι προτιμήσεις και μια σειρά από άλλες που σχετίζονται με αυτό που προωθείτε. Με ένα τέτοιο προφίλ, μπορείτε να προβάλλετε πιο συγκεκριμένες διαφημίσεις και να δημιουργήσετε πιο σχετικό περιεχόμενο.

3. Έλεγχος analytics

Αν και τα παραπάνω δημογραφικά στοιχεία παρέχουν πληροφορίες για κάθε πλατφόρμα, τι γίνεται με τους πελάτες σας; Απαιτείται περαιτέρω ανάλυση για να μάθετε σε βάθος τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας στα Social Media. Για μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, χρησιμοποιήστε έναν πίνακα ελέγχου κοινωνικών μέσων όπως το HubSpot ή Later. Αυτός ο πίνακας μπορεί να παρέχει μια επισκόπηση των χρηστών που σας ακολουθούν και την αλληλεπίδραση μαζί σας σε κάθε πλατφόρμα.

Η συγκέντρωση όλων των λεπτομερειών θα σας βοηθήσει να γίνετε πιο αποτελεσματικοί στη δοκιμή περιεχομένου. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολη την ανάλυση των τύπων περιεχομένου που σας ταιριάζει καλύτερα, είτε ανά πλατφόρμα, είτε χρόνο αλληλεπίδρασης και ούτω καθεξής.

Ενεργείτε με βάση τα δεδομένα

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων πρέπει να βασίζεται σε δεδομένα! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στις λεπτομέρειες που «ευθυγραμμίζονται» με τους στόχους σας. Τα σημαντικότερα από αυτά είναι:

Ποσοτικά Δεδομένα

ApproachΠροσέγγιση – Η προσέγγιση χρηστών είναι ο αριθμός των μοναδικών χρηστών που είδαν την ανάρτησή σας. Πόσο διαδεδομένο είναι το περιεχόμενό σας στα Social Media; Φτάνει πραγματικά στις ειδήσεις των χρηστών; Ο έλεγχος της προσέγγισης των χρηστών είναι αναμφίβολα πιο σημαντικός από ποτέ.

Click Αυτός είναι ο αριθμός των κλικ στο περιεχόμενο, το όνομα ή το λογότυπο της επιχείρησής σας. Τα κλικ στους συνδέσμους που παρέχετε είναι ζωτικής σημασίας για να καταλάβετε πώς ανταποκρίνονται οι χρήστες στο μάρκετινγκ που εφαρμόζετε. Η παρακολούθηση του αριθμού των κλικ ανά καμπάνια είναι απαραίτητη για να καταλάβετε τι προκαλεί την περιέργεια ή ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν.

Απόδοση HashtagΠοια είναι τα πιο χρησιμοποιούμενα hashtags στην επωνυμία σας; Ποια hashtag είναι πιο συναφή με την επωνυμία σας; Ποια hashtags δημιούργησαν τη μεγαλύτερη «πίστη»; Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις μπορείτε να βελτιώσετε εύκολα την προσαρμογή και την εστίαση του περιεχομένου σας στο μέλλον.

Οργανικά / πληρωμένα “Like” – Αναφέρεται στις αλληλεπιδράσεις που αποδίδονται σε περιεχόμενο επί πληρωμή ή οργανικό (δωρεάν). Στο Facebook είναι πολύ δύσκολο να δείτε αποτελέσματα μόνο από οργανικές αναρτήσεις και “Μου αρέσει”. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσες πολλές μάρκες στρέφονται στις διαφημίσεις Facebook.

Ποιοτικά Δεδομένα

“Loyalty” – It is expressed by the total number of interactions by the number of impressions. This indicator shows how much the public participates in your activities and the way they perceive and support your brand.

Emotion – It concerns the extent to which users reacted to your content, brand or hashtag. Did customers find your recent campaign annoying? What kind of emotions do your campaign hashtags evoke?

It is always better to look in depth for how people talk to each other about your brand.

 

4.Αναλύστε τον ανταγωνισμό

Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου, είναι απαραίτητο να αναλύσετε την παρουσία των ανταγωνιστών σας στα Social Media. Με αυτόν τον τρόπο, θα λάβετε τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεστε για τον τρόπο εστίασης στη δική σας στρατηγική.

Πρόσεχε! Μην αντιγράφετε ή “κλέβετε” τις ιδέες τους. Μελετήστε λεπτομερώς τι λειτουργεί για αυτούς και ποια εργαλεία και στρατηγική θα πρέπει επίσης να ακολουθήσετε με βάση τις δικές σας ανάγκες.

Πώς να εντοπίσετε τους ανταγωνιστές σας

Ο πιο απλός τρόπος για να βρείτε τους ανταγωνιστές σας είναι μέσω μιας απλής Αναζήτησης Google.

Αναζητήστε τις πιο σχετικές λέξεις -κλειδιά, φράσεις και όρους του τομέα σας και δείτε ποιος εμφανίζεται εκεί. Για παράδειγμα, εάν ασχολείστε με το Markηφιακό Μάρκετινγκ, μια εξαιρετική λέξη -κλειδί για εξερεύνηση μπορεί να είναι “Υπηρεσίες Digitalηφιακού Μάρκετινγκ”. Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε ένα ψηφιακό εργαλείο όπως το Semrush, μια διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης ορατότητας.

Στη συνέχεια, πρέπει να μελετήσετε σε ποια Social Media είναι ενεργοί οι ανταγωνιστές σας και σε ποια συχνότητα δημοσιεύουν. Αφού εντοπίσετε μερικούς από τους ανταγωνιστές σας στον κλάδο, μπορείτε γρήγορα να συγκρίνετε την απόδοση των ανταγωνιστών με τη δική σας. Δείτε τι δημοσιεύουν στο Facebook. Συγκρίνετε την αλληλεπίδρασή σας στο Twitter με τη δική τους. Μελετήστε πώς προωθούν το περιεχόμενό τους στο Instagram. Ταυτόχρονα, βελτιστοποιείτε τη στρατηγική σας.

 

5.Δημιουργήστε πρωτότυπο περιεχόμενο

Προφανώς μια αποτελεσματική στρατηγική κοινωνικών μέσων επικεντρώνεται στο περιεχόμενο. Θα πρέπει να γνωρίζετε τι να δημοσιεύσετε με βάση τους στόχους και την εταιρική ταυτότητα (Brand) σας.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να δημιουργήσετε πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Θεματικό Περιεχόμενο

Το οπτικό περιεχόμενο πρέπει να δημοσιεύεται σε καθημερινή βάση και αυτό είναι το πιο δύσκολο πράγμα. Εάν η συνέπεια είναι πρόβλημα, σκεφτείτε πόσο μπορεί να σας βοηθήσει η δημιουργία θεματικού περιεχομένου.

Το Instagram είναι αναμφίβολα η καλύτερη πλατφόρμα για την εμφάνιση θεματικού περιεχομένου.

Το “χτίσιμο” ενός θεματικού περιεχομένου διευκολύνει τη δημιουργία τακτικών, πρωτότυπων αναρτήσεων. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ memes, φωτογραφιών προϊόντων και περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες, δημιουργώντας ένα πολύχρωμο «μωσαϊκό» εικόνων. Μέσω των εργαλείων διαχείρισης Social Media μπορείτε να οργανώσετε τη βιβλιοθήκη πολυμέσων σας και να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας εκ των προτέρων.

Διαδραστικό περιεχόμενο

Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα hashtag ή να δημοσιεύσει μια φωτογραφία στα Social Media σας. Αυτή η αλληλεπίδραση εκφράζει έναν έξυπνο τρόπο για να αυξήσετε την “πίστη” των πελατών της μάρκας σας.

Με άλλα λόγια, μην χάσετε ποτέ την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Ακόμα και κάτι τόσο απλό όσο μια ερώτηση ή μια έρευνα ανατροφοδότησης μπορεί να φέρει αποτελέσματα!

Stories και τρέχον περιεχόμενο

Το περιεχόμενο των ιστοριών σας (stories) στο Instagram και το Facebook θα είναι πολύτιμο μόνο εάν χρησιμοποιείτε τα δεδομένα που έχετε συλλέξει για τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Οι ιστορίες που είναι διαδραστικές και σύντομες, τραβούν τα βλέμματα των οπαδών σας καθώς εμφανίζονται για πρώτη φορά στις ειδήσεις τους.

Ένα τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σας να δημιουργήσει μια δημιουργική εικόνα, αντί να αναπαράγει τυπικό περιεχόμενο. Οι ιστορίες του Instagram και άλλο τρέχον περιεχόμενο πρέπει να αποτελούν μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων! Οι ιστορίες είναι πολύτιμες όταν παίρνεις τους θαυμαστές σου “στα παρασκήνια” και τους κάνεις να αισθάνονται ως μέρος της ομάδας σου. Για παράδειγμα, σκεφτείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ιστορίες για να “καλύψετε” ένα γεγονός. Οι επωνυμίες σήμερα δεν πρέπει να αποφεύγουν το βίντεο, ειδικά με την ποικιλία των διαθέσιμων δημιουργικών επιλογών και εργαλείων. Δημιουργήστε σύντομα βίντεο και πρωτότυπα βίντεο για να τραβήξετε την προσοχή των οπαδών σας.

Εάν θέλετε να προωθήσετε την επιχείρησή σας προς τα εμπρός, θα πρέπει να συμπεριλάβετε τις ακόλουθες τεχνικές στη στρατηγική σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είστε έτοιμοι να εκτελέσετε την επόμενη επιτυχημένη καμπάνια κοινωνικών μέσων;

Ακολουθήστε μας στο Facebook και Instagram για περισσότερες ιδέες και συμβουλές Digital Marketing

Facebook
Twitter
LinkedIn