Οι Online επιχειρήσεις βρίσκονται πλέον παντού! Όλες αυτές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανταγωνιστούν μεταξύ τους ποιος θα καταταγεί υψηλότερα στη Google ή ποια θα γίνει viral στο Instagram ή στο Youtube. Ίσως πείτε: «Φοβάμαι να ξοδέψω πολλά στη μικρή μου επιχείρηση για να αναπτυχθώ στο διαδίκτυο». Είναι απόλυτα λογικλο! Όλοι μας έχουμε περάσει από αυτή τη φάση (ειδικά στην αρχή!). και εγώ επίσης!
Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να αναπτυχθείτε στο διαδίκτυο και δεν θα σας κοστίσουν μια περιουσία!
Έκανα μια λίστα με 5 τρόπους για να αναπτύξετε εύκολα την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Ας τη δούμε!
5 Τρόποι να Αναπτύξεις την Επιχείρηση σου Online
1. Εμφάνιση φιλική για κινητά
Κάθε ιστότοπος πρέπει τώρα να είναι βελτιστοποιημένος για κινητά. Σύμφωνα με το statista, το πρώτο τρίμηνο του 2021, οι κινητές συσκευές (εξαιρουμένων των tablet) παρήγαγαν το 54,8 % της παγκόσμιας επισκεψιμότητας ιστότοπων, κυμαινόμενη σταθερά γύρω στο 50 % από τις αρχές του 2017. Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Όπως συνειδητοποιείτε μόνοι σας, περνάτε πολύ περισσότερο χρόνο μπροστά από smartphone ή tablet από ό, τι στο παρελθόν, είτε ψωνίζοντας, είτε διαβάζοντας ειδήσεις και ενημερώσεις, είτε αναζητώντας προϊόντα και υπηρεσίες. Γιατί οι άνθρωποι προτιμούν τα smartphones; Επειδή είναι βολικά.
Για να προσελκύσετε αυτήν τη μεγάλη ομάδα χρηστών, θα πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο με UX (User-Experience) σχεδιασμό και ποιοτικό περιεχόμενο που προσφέρει άψογη εμπειρία πελατών και υψηλές βαθμολογίες στην ταχύτητα των κινητών.
Πόσο πιο εύκολη θα ήταν η ζωή αν μπορούσατε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη σελίδα χωρίς μεγέθυνση;
Η βελτιστοποίηση για κινητά βοηθάει πολύ την επιχείρησή σας επειδή προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης κινητών στους πελάτες σας, δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες, πωλήσεις και δημιουργείτε ένα Brand που όλοι θα αναγνωρίσουν και θα εκτιμήσουν.
Πως γίνεται μια ιστοσελίδα φιλική προς τα κινητά;
Για να βελτιώσετε την έκδοση του ιστότοπού σας για κινητά και να τον κάνετε φιλικό προς κινητά, πρέπει να εστιάσετε στα ακόλουθα:
Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπού σας
Βεβαιωθείτε ότι τα JavaScript, HTML κσι CSS code δεν είναι μπλοκαρισμένα
Αποφύγετε τη χρήση παρενθετικών διαφημίσεων και pop-ups
Μειώστε τις ανακατευθύνσεις
Επιλέξτε το σωστό viewport
Επενδύστε σε Google AMP
Κάντε τις αλλαγές σας στο Google με τη βοήθεια του Search Console
Συμβουλευτείτε έναν Ειδικό
2. Αξιοποιήστε τα Social Media για την επιχείρηση σας
Χρειάζεται να πω περισσότερα για τις πλατφόρμες που άλλαξαν τη ζωή σας (και η δική μου) για πάντα; Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο το Facebook, το Instagram, το YouTube, το Tiktok και το (πρόσφατα) Clubhouse έγιναν Viral. Το κάνουν εύκολο στους ανθρώπους να μοιράζονται περιεχόμενο που τους ενδιαφέρουν. Εάν το περιεχόμενο που κάνετε είναι ενδιαφέρον ή αστείο ή απλά αμφίβολο, τότε υπάρχει μια τεράστια πιθανότητα να μεγαλώσετε το κοινό σας στα κοινωνικά σας μέσα.
Σύμφωνα με το datareportal, 4.20 δισεκκατομύρια χρήστες είναι ενεργοί στα Social Media. Αυτό είναι περισσότερο από το μισό πληθυσμό όλου του κόσμου! Φανταστείτε πόσες χιλιάδες ή εκατομμύρια άτομα θα μπορούσατε να προσεγγίσετε με το περιεχόμενό σας στα social media.
Κάθε Brand που σέβεται την ύπαρξη του πρέπει να διατηρεί ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αναζητά αλληλεπίδραση με το κοινό του. Για να κυριαρχήσετε στην τέχνη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να εργαστείτε μεθοδικά, με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δημοσίευσης και ένα προσαρμοσμένο στυλ, προκειμένου να προσδιορίσετε την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Έτσι, πρέπει να κάνετε σωστή εταιρική χρήση, η οποία απαιτεί στοχευμένες ενέργειες
Τα Social media είναι κανάλια που δίνουν έμφαση στην ανθρώπινη εμπειρία. Ακόμα κι αν εκπροσωπείτε την επιχείρηση σας πίσω από έναν λογαριασμό, θα πρέπει να δώσετε την εντύπωση ότι οι χρήστες αλληλεπιδρούν με ένα πραγματικό πρόσωπο. Επομένως, κάθε φορά που κάνετε εταιρική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει φυσικά να προωθείτε τα συμφέροντα της επιχείρησης, παραμένοντας άνθρωποι στην επικοινωνία σας, χωρίς να το παρακάνετε!
Επιπλέον, μην αμελείτε να παρακολουθείτε τακτικά το κοινό σας τόσο σε γενικό επίπεδο (ομάδα ακόλουθων) καθώς και σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο (κάθε άτομο ξεχωριστά). Αφιερώστε χρόνο για να βρείτε περιεχόμενο που έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπών και επενδύστε περισσότερο σε αυτό. Τα σχόλια, οι κριτικές και τα αναλυτικά στοιχεία είναι βασικά εργαλεία για τη διαχείριση των συνεργασιών που αναπτύσσονται στα Social Media!
Εάν είστε έτοιμοι να προγραμματίσετε ή να οργανώσετε μια εκστρατεία Social Media Marketing, παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που έχω επιλέξει και τις προτείνω ανεπιφύλακτα:
- Δημιουργήστε κοινότητες γύρω από δημοφιλείς hashtags
- Συρρικνώστε το μερίδιο αγοράς που στοχεύετε
- Ανανεώστε το περιεχόμενο των διαφημίοσεων σε τακτά χρονικά διαστήματα
- Ξεκινήστε το Remarketing στα social media
- Τα κουμπιά κλήσεων σας φέρνουν νέους δυνητικούς πελάτες
- Το κομψό στήσιμο κερδίζει τις εντυπώσεις
- Προσθέστε θέμα στις καμπάνιες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
3. Χρησιμοποιήστε το SEO (Search Engine Optimization) για υψηλότερη κατάταξη ως Επιχείρηση
Κάθε χρόνο πολλές εμπορικές εταιρείες ξοδεύουν μεγάλα ποσά για να βελτιώσουν την κατάταξη των ιστοσελίδων τους στις μηχανές αναζήτησης, ενισχύοντας έτσι τα έσοδα και την ανάπτυξή τους. Θέλετε να μάθετε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τον ιστότοπό σας; Τα στατιστικλά SEO statistics επιβεβαιώνουν ότι το Search Engine Optimization είναι απαραίτητο για κάθε είδους επιχείρηση. Και το καλύτερο μέρος του SEO; Είναι δωρεαν! Ω ναι, πολύ σωστά το διαβάσατε! Είναι εντελώς δωρεάν.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι μπορούν να κατατάσσονται ψηλά στη Google. Κάθε φορά θέλετε να έχετε καλύτερη κατάταξη σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, για να επισκέπτονται τον ιστότοπο σας πολύ συγκεκριμένοι χρήστες και όχι ο οποιοσδήποτε. Φανταστείτε να έχετε ένα φυσικό κατάστημα και να μπαίνουν άνθρωποι αλλά να μην αγοράζουν τίποτα γιατί κατάλαβαν ότι μπήκαν στο λάθος κατάστημα για αυτούς. Είστε έτοιμοι για γνώσεις και… κόλπα που θα ευνοήσουν τη δυναμική της ιστοσελίδας σας και θα συνεργαστούν, για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό;
Ας ξεκινήσουμε με τα κορυφαία στατιστικά SEO!
Οργανική Απήχηση (Traffic)
Εάν κατατάσσεστε ανάμεσα στα 3 κορυφαία αποτελέσματα, τότε οι έρευνες έχουν δείξει ότι
- η θέση #1 παίρνει περισσότερο από 40% οργανικής απήχησης.
- η θέση #2 παίρνει περισσότερο από 37% οργανικής απήχησης.
- η θέση #3 παίρνει σχεδόν 30%.
Μερικοί από αυτούς τους χρήστες θα μπουν στον ιστότοπό σας και θα αγοράσουν από εσάς. Με μεγαλύτερο κοινό, αυξάνετε επίσης τις πωλήσεις σας.
Κατάταξη στη πρώτη σελίδα
- 75% των clicks γίνονται στα αποτελέσματα των πρώτων 3 δευτερολέπτων αναζήτησης.
- 68% των clicks πηγαίνουν στα κορυφαία 5 αποτελέσματα που εμφανίζει η Google.
- 95% των χρηστών επιλέγουν αποτελέσματα από τη πρώτη σελίδα.
- Τα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης, που καταλήγουν στη σελίδα 1 της Google περιέχουν κατά μέσο όρο 1.890 λέξεις.
Αναζήτηση από κινητά
- 87% των ιδιοκτητών smartphone χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης κάθε μέρα.
- 51% των ιδιοκτητών smartphone έχουν βρει μια νέα εταιρεία ή ένα νέο προϊόν από την αναζήτηση στη Google.
- Σχεδόν τα 3/4 όλων των αναζητήσεων σε κινητές συσκευές έχουν ως αποτέλεσμα ο χρήστης να κάνει μια διαδικτυακή ενέργεια μέσα σε μία ώρα.
- Το 35% των αγοραστών λέει ότι το κινητό είναι το κύριο εργαλείο αγοράς τους.
- Το 40% των χρηστών έχει στραφεί στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή μετά από ένα κακό UX σε μια κινητή συσκευή.
Τοπικό SEO
- 4 στους 5 καταναλωτές αναζητούν τοπικές πληροφορίες.
- 97% των ανθρώπων μαθαίνουν περισσότερα για μια τοπική επιχείρηση στο διαδίκτυο από οπουδήποτε αλλού.
- 92% των χρηστών θα επιλέξουν επιχειρήσεις από την πρώτη σελίδα των τοπικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Φωνητική Αναζήτηση
- 65% των χρηστών ηλικίας 25-49 ετών κάνει φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
- Η Αναγνώριση Γλώσσας της Google υποστηρίζει πλέον περισσότερες από 100 γλώσσες.
- Το 52% των ανθρώπων χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση κατά την οδήγηση.
- Η Siri συνεχίζει να είναι ο ηγέτης στις φωνητικές αναζητήσεις με 48,4% των χρηστών.
Video SEO
- Μέχρι το τέλος του 2021 οι χρήστες θα αφιερώνουν 100 λεπτά την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο.
- Το 52% των εταιρειών λένε ότι το περιεχόμενο βίντεο είναι το είδος του περιεχομένου με την καλύτερη απόδοση επένδυσης- return on investment. (HubSpot)
- Το βίντεο είναι η Νο.1 μορφή περιεχομένου που χρησιμοποιείται στη στρατηγική περιεχομένου, ξεπερνώντας τις αναρτήσεις και τα γραφήματα ιστολογίου.(HubSpot)
- Το βίντεο είναι 50 φορές πιο πιθανό να λάβει οργανικά κλικ από τα αποτελέσματα απλού κειμένου.
Backlinks
- Τα αποτελέσματα αναζήτησης πρώτης σελίδας λαμβάνουν επιπλέον 5% -14,5% περισσότερους συνδέσμους από νέους ιστότοπους κάθε μήνα.(Ahrefs)
- Το 43,7% των κορυφαίων σελίδων στη Google περιέχουν backlinks.(Ahrefs)
- Οι εταιρείες blogging λαμβάνουν 97% περισσότερους συνδέσμους.(HubSpot)
4. Ανέπτυξε τη λίστα με e-mail list ως online επιχείρηση
Το E-mail Marketing είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που εστιάζει στην αποστολή e-mail στο δικό σας στοχευμένο ιδανικό κοινό. Αυτό το κοινό αφορά τόσο τους πελάτες που έχετε ήδη όσο και αυτούς που θέλετε να προσελκύσετε. Το E-mail Marketing είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείτε με το στοχευμένο ιδανικό κοινό της επιχείρησής σας. Επίσης, βοηθά στην οικοδόμηση μιας τακτικής σχέσης επικοινωνίας με τους πελάτες, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα σας. Είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για να «μετατρέψετε» πιθανούς πελάτες σε αγοραστές.
E-mail είναι το νούμερο #1 κανάλι επικοινωνίας. ΄Γνωρίζατε ότι τουλάχιστον το 99% των καταναλωτών ελέγχουν τα e-mail του σε καθημερινή βάση? Αυτό το επίπεδο αλληλεπίδρασης δεν ισχύει για κανένα άλλο κανάλι επικοινωνίας!
Επιπλέον, η λίστε με e-mail lists ανήκει σε εσάς. Κανείς δεν μπορεί να σας αφαιρέσει τους πιθανούς πελάτες σας! Επίσης, μετατροπή είναι οποιαδήποτε ενέργεια που πραγματοποιεί ένας χρήστης στον ιστότοπό σας (αγορά, εγγραφή κ.λπ.). Τα άτομα που αγοράζουν προϊόντα μέσω e-mail Marketing ξοδεύουν 138% περισσότερα από εκείνα που δεν λαμβάνουν προσφορές μέσω e-mail.
Η μέση τιμή μιας παραγγελίας μέσω e-mail είναι 3 φορές υψηλότερη από την αντίστοιχη που γίνεται μέσω των social media. Το e-mail είναι απλά ο καλύτερος τρόπος για να πουλήσετε στο διαδίκτυο!
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΜΗ ΓΙΝΕΤΕ SPAM!
Εάν τους στέλνετε 1 email την ημέρα 5 φορές την εβδομάδα ή περισσότερο, θα αρχίσετε να τους ενοχλείτε. Ως αποτέλεσμα, θα μετακινήσουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας από τα «εισερχόμενα» στον φάκελο «spam» ή «junk». Αντιμετωπίστε τα ενημερωτικά δελτία σας όπως θα συμπεριφερόσασταν στους φίλους σας. Δεν θέλετε να τους ενοχλήσετε. Ο στόχος μας είναι να τους δώσουμε αξία. (και λάβετε αξία σε αντάλλαγμα). Τότε και μόνο τότε, θα σας επιστρέψουν αυτήν την αξία. (π.χ. μέσω αγοράς)
5. Κερδίστε την αφοσίωση των πελατών σας
“What gets measured, gets managed”
Peter Drucker
Για μια εταιρεία, δεν αρκεί μόνο να ξέρει πώς να αποκτήσει νέους πελάτες, αλλά είναι απαραίτητο να ξέρει πώς να μετατρέπει τους νέους πελάτες της σε μια πιστή πελατειακή βάση. Τι εννοούμε με τον όρο «πιστός πελάτης» ή με άλλα λόγια “Customer Lifetime Value (CLV)”? Εννοούμε αυτόν που αναπτύσσει προσωπική αλληλεπίδραση με την εταιρεία, λαμβάνει υψηλή αξία και εμπειρία από αυτήν, παραμένει πιστός και συμβάλλει στην αύξηση των κερδών της.
Και όμως, η χρησιμότητα του Customer Lifetime Value – CLV είναι πολυδιάστατη! Χάρη σε αυτό, αφενός, αποτρέπετε πιθανές σημαντικές απώλειες κατά την έναρξη των καμπανιών μάρκετινγκ. Από την άλλη, εμβαθύνεις τη σχέση με τους πελάτες σου, με βάση την απόλυτη ικανοποίησή τους, απογειώνοντας την κερδοφορία σου.
Αυτοί είναι οι πιο συνηθισμένοι τρόποι για να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών σας:
- Επικεντρωθείτε στις ανάγκες των πελατών σας
- Αναπτύξτε προσωπικές σχέσεις
- Ενεργήστε έγκαιρα Επωφεληθείτε από τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις
- Σταμάτα να είσαι ενοχλητικός
Τώρα ξέρεις! 5 Τρόποι να Αναπτύξεις την Επιχείρηση σου Online!
Για περισσότερες συμβουλές και tips ακολούθησε μας στο Facebook και Instagram.