σχεδιασμός UX, UX design, UX, user experience

18 έξυπνοι τρόποι για την online προώθηση της επιχείρησης σας

Για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας χρειάζεται πελάτες. Για να αποκτήσει πελάτες όμως θα πρέπει να βάλετε το χεράκι σας και να βάλετε σε εφαρμογή το σχέδιο για έξυπνη online προώθηση της. Τις παλιές καλές μέρες, αυτό ήταν θέμα επιλογής μεταξύ ενός φυλλαδίου, μιας διαφήμισης σε τοπική εφημερίδα, τοπικό ραδιόφωνο ή τηλεόραση. Καλωσήρθατε όμως στον ψηφιακό κόσμο όπου η προώθηση της επιχείρησης σας πρέπει να γίνει online!

Αν λοιπόν δυσκολεύεστε να βρείτε τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, ήρθατε στο σωστό μέρος!

Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσουμε 18 έξυπνους τρόπους για την online προώθηση της επιχείρησης σας για κάθε budget:

1. Δημιουργήστε λογαριασμό Google my Business

Ένας λογαριασμός στο google My Business θα σας επιτρέψει να βρίσκεστε οπουδήποτε βρίσκεται και η Google. H επιχείρηση σας θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα των Χαρτών Google, στην τοπική ενότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, καθώς και όταν κάποιος πληκτρολογεί το όνομα της επιχείρησής σας.

Ίσως να έχετε προσέξει πώς αν πληκτρολογήσετε το όνομα μιας επιχείρησης στη Google ή κάνοντας τοπική αναζήτησή, στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, εμφανίζονται οι επιχειρήσεις. Γιατί να μην βρεθεί και η δική σας εκεί; Καθώς η Google γίνεται όλο και καλύτερη στην παροχή των αποτελεσμάτων της στην τοποθεσία του χρήστη, η καταχώριση στο Google MyBusiness(το οποίο είναι και δωρεάν) θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα σας.

2. Απόκτηστε έναν ιστότοπο

Ένας ιστότοπος είναι απαραίτητος στην σημερινή ψηφιακή εποχή, ανεξάρτητα από το πόσο παλιά ή γνωστή είναι η επιχείρηση σας. Σκέφτείτε πόσες φορές δεν ψάξατε οn-line να βρειτε κάτι που χρειάζεστε(ειδικα επί εποχή covid-19). Σκεφτείτε επίσης πόσο πιο επαγγελματίας φαίνεται κάποιος όταν έχει ένα site. Για την ακρίβεια ένα ενημερωμένο site.

Ένας καλός επιχειρηματικός ιστότοπος χρησιμεύει ως εργαλείο για online προώθηση από μόνος του. Αφηγείται την ιστορία της επιχείρησής σας και ό,τι προσφέρετε, παρέχει πληροφορίες επικοινωνίας και αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τα διακριτικά χαρακτηριστικά της επωνυμίας σας.

Τέλος, είναι απαραίτητος για μια αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια online μιας και πλεόν-κακά τα ψέματα- είναι ο καλύτερος τρόπος για την online προώθηση της επιχείρησης σας!

Για παράδειγμα, όταν προβάλλετε διαφημίσεις στα social media, χρειάζεστε κάποια σελίδα προορισμού, η οποία βρίσκεται στο site σας. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στατιστικά της ιστοσελίδας για να δείτε ποιες στρατηγικές λειτουργούν καλύτερα και να λάβετε πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό σας.

Παρόλο που υπάρχουν εντελώς δωρεάν λύσεις για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, σχεδόν αναπόφευκτα θα οδηγηθείτε(και καλά θα κάνετε) σε κάποια μορφή ιστότοπου επί πληρωμή, εάν θέλετε σοβαρά να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

3. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης(SΕΟ)

Το SEO είναι ένας ακόμη τρόπος για έξυπνη και δωρεάν online προώθηση της επιχείρησης σας. Έχουμε γράψει παλιότερα γι’ αυτό: SEO friendly περιεχόμενο, πώς να το δημιουργήσετε και να απογειώσετε το site σας

Το SEO είναι ένα σύνολο πρακτικών που βάζουν την επιχείρησή σας στον αλγόριθμο κατάταξης της Google. Με απλά λόγια όταν κάποιος κάνει αναζήτησή στη Google σχετική με εσάς, το SEO σάς δίνει τη δυνατότητα να πλασαριστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης και μάλιστα δωρεάν.

Το SEO δεν είναι μόνο μία τακτική, αλλά πολλές τακτικές μαζί που συνεργάζονται συλλογικά για να βελτιώσουν την κατάταξή του ιστότοπου. Επίσης, επειδή η Google έχει εξαιρετικά αποτελέσματα βάση τοποθεσίας, έχετε εξίσου πολλές ευκαιρίες να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα της Google σε τοπικό επίπεδο – χωρίς να ξοδέψετε δεκάρα. Aρκεί να έχετε ιστότοπο βέβαια και να τον έχετε βελτιστοποιήσει για τις μηχανές αναζητήσεις όπως η Google.

Ποιες τακτικές SEO βοηθούν την online προώθηση της επιχείρησής σας εν συντομία:

  • Προσθήκη σχετικών λέξεων-κλειδιών (με βάση τον κλάδο και την τοποθεσία) σε συγκεκριμένα σημεία στον ιστότοπό(άρθρα, περιγραφές).
  • Τακτική παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου υψηλής ποιότητας.
  • Περιγραφές στις φωτογραφίες.
  • Διατήρηση υψηλών ταχυτήτων φόρτωσης σελίδας και ασφάλεια ιστότοπου.

Όταν η επιχείρησή σας κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα, η Google ουσιαστικά την προωθεί οργανικά(δηλαδή δωρεάν) για εσάς—σε όσους αναζητούν αυτό που έχετε να προσφέρετε.

4. Δημιουργήστε ένα blog

έξυπνη online προώθηση, επιχείρηση online, eksypni online prowthisi tis epixeirisis, epixeirisi online

Το αναφέραμε και προηγουμένως. Το περιεχόμενο ενός ιστολογίου(blog) είναι τόσο σημαντικός μοχλός του SEO που αξίζει πραγματικά τη δική του ξεχωριστή κατηγορία ως ένα ακόμη τρόπος για έξυπνη online προώθηση της επιχείρησης σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ορισμένες αναρτήσεις με χρήσιμο, εκπαιδευτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά γύρω από ερωτήσεις και όρους που αναζητούν οι ιδανικοί πελάτες της επιχείρησης σας στη Google. Όσο περισσότερο περιεχόμενο παράγετε με στόχευση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών, τόσο περισσότερες ευκαιρίες δημιουργείτε για να εμφανιστείτε στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

Μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα σχετικά με:

  • Οδηγίες και εκπαιδευτικές αναρτήσεις σχετικές με το αντικείμενο της επιχείρησης σας
  • Ερωτήσεις και απαντήσεις που μπορεί να έχει το κοινό σας ή κάποια γραπτή συνέντευξη με έναν ειδικό του κλάδου
  • Την δική σας οπτική ενός θέματος ως ειδικός στον τομέα σας
  • Μαρτυρίες πελατών ή μελέτες περιπτώσεων

Μέσω των άρθρων μοιράζεστε τις γνώσεις σας και καθιερώνετε την αυθεντία στον τομέα σας. Όταν κάποιος βρει τις απαντήσεις που ψάχνει στο site σας, τότε θα επιστρέφει ξανά και ξανά καθώς θα έχει βρει μια αυθεντική πηγή πληροφοριών. Μέσα από αυτό χτίζεται η εμπιστοσύνη στην επιχείρηση σας. Όταν χρειαστεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας τότε σίγουρα θα γίνει και πελάτης σας!

5. Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας

Ένα ιστολόγιο με αναρτήσεις που δείχνουν την τεχνογνωσία, την προσβασιμότητα και την επιθυμία σας να βοηθήσετε το κοινό σας είναι το τέλειο εργαλείο για την προώθηση του site σας. Δεν αρκεί όμως απλά να τις γράψετε και να περιμένετε τη Google να σας ανακαλύψει. Μοιραστείτε το περιεχόμενο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω δελτίων ηλεκτρονικού τύπου, μέσω e-mail marketing.

Ακόμα καλύτερα, εάν παράγετε πρωτότυπο και εξαιρετικό περιεχόμενο που μπορεί να μοιραστεί και από άλλους, μπορεί να γίνει αντιληπτό από αξιόπιστους ιστότοπους που θα αναπαράγουν το άρθρο ή που θα αναφέρουν τον ιστότοπό σας στο δικό τους. Αυτό εκτός του ότι κάνει γνωστή την επωνυμία σας, σάς δίνει πολύτιμους συνδέσμους που σας ανεβάζουν πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

έξυπνη προώθηση online, επιχείρηση online, eksypni prowthisi tis epixeirisis online, epixeirisi online

6. Χρησιμοποιήστε Google Ads

Ενώ το SEO είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που μπορεί να πάρει εβδομάδες, μήνες ακόμη και χρόνια για να αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα. Για πιο άμεση έκθεση και αν έχετε τον προϋπολογισμό, το Google Ads είναι ο καλύτερος τρόπος. Οι διαφημίσεις Google Ads εμφανίζονται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, πάνω από οργανικές και τοπικές καταχωρίσεις. Από τις διαθέσιμες μηχανές αναζήτησης, η Google είναι μακράν η πιο δημοφιλής. Όχι μόνο επειδή είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, αλλά και λόγω του υψηλού επιπέδου ευελιξίας, των δυνατοτήτων δημιουργίας διαφημίσεων και των λεπτομερών μετρήσεων απόδοσης.

Αν και η εκμάθηση του Google Ads απαιτεί λίγο χρόνο, καθώς και πολλές δοκιμές(και λάθη), μια βελτιστοποιημένη καμπάνια αξίζει πολύ την επένδυση.

7. Καταχωρήστε την επιχείρηση σας και σε μικρότερους ηλεκτρονικούς καταλόγους

Μπορεί η Google να είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζητήσης παρόλα αυτά υπάρχουν και μικρότερες πλατφόρμες που μπορείτε να βάλετε την επιχείρηση σας ώστε να έχετε περισσότερες ευκαιρίες εμφάνισης. Τέτοιες πλατφόρμες είναι:

  • Πλατφόρμες όπως το TripAdvisor, Trivago, κ.λπ.
  • Xρυσός οδηγός
  • White pages
  • Bing κ.α.

8. Βελτιστοποιήστε τις καταχωρίσεις σας

Άλλο είναι να δημιουργείτε μια καταχώριση, αλλά άλλο να τη βελτιστοποιείτε. Συμπληρώνοντας κάθε πεδίο στα προφίλ σας, προσθέτοντας φωτογραφίες και συλλέγοντας κριτικές, μπορείτε να βελτιώσετε την ελκυστικότητα της επιχείρησής σας και να κατατάσσεστε πάνω από τους ανταγωνιστές στις αναζητήσεις. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σε όλες τις καταχωρίσεις είναι ορθές και συμφωνούν με τις πληροφορίες στον ιστότοπό. Οι ασυνέπειες μπορεί να κάνουν τη Google να αναρωτηθεί σχετικά με την αξιοπιστία της επιχείρησης σας. Τέλος, φροντίστε να παρακολουθείτε τις καταχωρήσεις, να διορθώνετε τυχόν ανακρίβειες και να προσθέτετε νεότερες πληροφορίες.

έξυπνη online προώθηση, επιχείρηση online, eksypni online prowthisi tis epixeirisis, epixeirisi online

9. Πάρτε online κριτικές πελατών

Σκεφτείτε πόσες φορές προτιμήσατε ένα κατάστημα, κατάλυμα, εστιατόριο κ.α. απλά και μόνο επειδή είχε καλύτερες κριτικές; Οι κριτικές από πελάτες έχουν μεγάλη σπουδαιότητα ειδικά για τις μικρές και τοπικές επιχειρήσεις.

Μια αληθινή και αυθόρμητη κριτική είναι ίσως ο πιο ισχυρός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στους κατάλληλους ανθρώπους.Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τις κριτικές περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Επιπλέον, οι κριτικές αποτελούν σημαντικό παράγοντα κατάταξης για τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης στη Google.

Μην αρκείστε όμως στο ότι πήρατε μια κριτική. Απαντήστε σε αυτήν είτε είναι θετική, είτε αρνητική. Θα δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη των πελατών σας. Επίσης, μια απάντηση σε μια αρνητική κριτική, δείχνοντας ενδιαφέρον για το τι πήγε στραβά, δίνει έξτρα πόντους στην επιχείρηση σας.

Πάμε τώρα να δούμε τρόπους για έξυπνη online προώθηση της επιχείρηση σας μέσω social media:

10. Δώστε προτεραιότητα στο Facebook

Παρόλο που πλατφόρμες όπως το Ιnstagram ή το TikTok έχουν πάρει τα πάνω τους, το Facebook παραμένει με διαφορά το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο. Σκεφτείτε άλλωστε πώς μάλλον όλοι οι γνωστοί και φίλοι σας έχουν προφίλ στο Facebook και ίσως πουθενά αλλού. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε επαφή με υπάρχοντες πελάτες και να προσεγγίσετε νέους.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Facebook:

  • Δημιουργήστε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook με τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ένα μίνι βιογραφικό, πληροφορίες για την επιχείρηση σας και ένα CTA.
  • Χρησιμοποιήστε τις εκδηλώσεις του Facebook για να προωθήσετε κάποιο event, εκδήλωση ή κάτι σημαντικό για την επιχείρηση σας.
  • Κάντε live, σεμινάρια ή δείξτε τα backstages ώστε να έρθετε πιο κοντά με το κοινο σας.
  • Τέλος, μην ξεχνάτε τις διαφημίσεις στο Facebook!

Η διαφήμιση στο Facebook σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε πολύ συγκεκριμένο κοινό, καθώς μπορείτε να στοχεύσετε σύμφωνα με πληροφορίες προφίλ χρήστη, όπως οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, ενδιαφέροντα και άλλα. Ξεκινήστε με ένα μικρό budget, πειραματιστείτε και μόλις βρείτε τι αποδίδει καλύτερα αυξήστε το budget σας.

11. Δημιούργηστε προφίλ στο LinkedIn

Το LinkedIn έχει γίνει κάτι περισσότερο από ένα μέρος για να δημοσιεύσετε το βιογραφικό σας on-line. Είναι επίσης ένα μέρος για να συμμετέχετε σε ομαδικές συζητήσεις, να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες, να δημιουργήσετε νέες συνεργασίες ή απλώς να δικτυωθείτε. Οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ελέγξουν την επιχείρηση σας πριν συνεργαστούν μαζί σας για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες. Ειδικά αν η επιχείρηση σας είναι Β2Β(Business to Business) δεν νοείται να λείπετε από το Linkedin!

Εννοείται πως θα πρέπει να είστε ενεργοί στην πλατφόρμα. Κοινοποιήστε άρθρα σας(η σημασία του blog που αναφέραμε πιο πάνω), ξεκινήστε συζητήσεις, μοιραστείτε ενδιαφέροντα θέματα.

12. Ξεκινήστε ένα κανάλι στο YouTube

Τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για online προώθηση της επιχείρηση σας. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν αυτή τη μορφή επικοινωνίας καθώς το βρίσκουν πιο ευχάριστο να βλέπουν βίντεο. Επίσης δημιουργεί την αίσθηση αμεσότητας και βοηθάει να συνδεθείτε περισσότερο με εν δυνάμει πελάτες. Το Youtube είναι μια εξαιρετικά δυνατή πλατφόρμα και δεύτερη μηχανή αναζήτησης μετά τη Google.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε εκπαιδευτικά βίντεο, εκπαιδευτικά προγράμματα ή οδηγίες χρήσης για κάποιο προϊόν στο κανάλι, προκειμένου να σας ανακαλύψουν άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρει η επιχείρησή σας.

13. Δημιουργήστε προφίλ στα social media

Κάποιες ακόμα από τις πιο δυνατές πλατφόρμες που ίσως ήδη χρησιμοποιείτε είναι το Ιnstagram, το ΤikTok, το Τwitter. Δε θα αναφερθούμε στο πόσο δυνατό εργαλείο είναι η παρουσία στα social media. Ούτε θα αναλύσουμε την καθεμία χωριστά, καθώς θεωρούμε πώς ήδη τις γνωρίζετε. Αυτό όμως που πρέπει να πούμε, είναι πώς επιβάλλεται να έχετε παρουσία στα social media, στα οποία βρίσκεται το ιδανικό σας κοινό καθώς είναι ανεξάντλητη πηγή νέων πελατών. Ιδανικά καλό θα ήταν να έχετε παρουσία σε όλα τα social media. Όμως, αυτό προϋποθέτει ότι θα πρέπει να είστε συνεπής στη δημοσίευση περιεχομένου παντού. Μπορείτε να κάνετε κάτι τέτοιο; Ένα προφίλ χωρίς ενεργή παρουσία είναι μείον για την επιχείρηση σας καθώς δείχνει αδιαφορία.

Αν δεν μπορείτε να έχετε συνεπή παρουσία ή είστε αρχάριος, ξεκινήστε με μια-δυο πλατφόρμες και μόλις εξοικειωθείτε συνεχίστε με τις υπόλοιπες.

14. Δώστε μια ευκαιρία στο Pinterest

Το Ρinterest το αναφέρουμε χωριστά γιατί ενώ είναι μια αρκετά δυνατή πλατφόρμα είναι λιγάκι παραμελημένο σε σχέση με τις υπόλοιπες. Εστιάζει στην κοινή χρήση φωτογραφιών. Το γεγονός ότι οι φωτογραφίες σας μπορούν να οδηγήσουν πίσω στον ιστότοπό σας, δημιουργεί μια καταπληκτική ευκαιρία για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο site σας.

Το Pinterest είναι ιδιαίτερα ισχυρό για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να προσεγγίσουν ένα γυναικείο κοινό (οι χρήστες του Pinterest είναι κατα βάση γυναίκες). Αν η επιχείρηση σας μπορεί να παρέχει οπτικό υλικό πχ φωτογράφοι, καταστήματα με ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα τότε σίγουρα πρέπει να βρίσκεστε στο Pinterest.

15. Μπείτε σε διαδικτυακές κοινότητες

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείτε με το ιδανικό σας κοινό είναι να γίνετε μέλος σε κοινότητες και ομάδες σχετικές με την επιχείρησή ή τον κλάδο σας στο LinkedIn και το Facebook και προσφέρετε στους ανθρώπους ουσιώδεις συμβουλές και προτάσεις όταν έχουν προβλήματα ή ερωτήσεις.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε μια καλή φήμη και να δημιουργήσετε σταθερές σχέσεις με άτομα που σχετίζονται με τη δουλειά σας. Να θυμάστε ότι ενώ βοηθάτε ένα άτομο απαντώντας στο ερώτημά του, βοηθάτε άλλα χίλια σιωπηλά άτομα που θα δουν την επιχείρηση σας και θα αναζητήσουν πληροφορίες για εσάς.

16. Δοκιμάστε το Influencer Marketing

To Ιnfluencer marketing(μάρκετινγκ επιρροής) εχει αναδειχθεί σε μια εξαιρετική στρατηγική marketing. Λανθασμένα πιστεύουν οι περισσότεροι ότι κάτι τέτοιο σημαίνει να συνεργαστούν με κάποιον επώνυμο και να πληρώσουν ένα αξιοσέβαστο ποσό ώστε να να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Όχι ότι αυτό αποκλείεται! Όμως το influencer marketing μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους.

Μια στρατηγική είναι η συνεργασία με μικρότερους λογαριασμούς. Υπάρχουν Ιnfluencers(nano και micro-influencers) που έχουν χτίσει το δικό τους πιστό κοινό και επηρρεάζουν τις αγοραστικές του αποφάσεις. Πολλές φορές οι nano και micro-influencers είναι πιο αποτελεσματικοί και έχουν πιο πιστό κοινό από κάποιον με πολλούς ακόλουθους. Επιπλέον, το κόστος συνεργασίας μαζί τους είναι πολύ μικρότερο και έτσι μπορείτε να συνεργαστείτε ταυτόχρονα με περισσότερους από έναν.

Το πιο σημαντικό και αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι ότι θα πρέπει ο influencer να απευθύνεται στο ιδανικό σας κοινό. Σε διαφορετική περίπτωση δεν έχει νόημα όσους χιλιάδες ακόλουθους κι αν έχει! Πριν απευθυνθείτε σε κάποιον Ιnfluencer αφιερώστε χρόνο για να εξοικειωθείτε με τους λογαριασμούς του. Δείτε πώς κινείται και αν το ύφος του ταιριάζει στην αισθητική της επιχείρησης σας.

17. Επενδύστε στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι από τις πιο έξυπνες, ιδιαίτερα χρησιμοποιούμενες και κερδοφόρες μορφές ψηφιακής διαφήμισης σήμερα. Περισσότεροι από 3,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι τη χρησιμοποιούν και εξελίσσεται συνεχώς για να προσφέρει ευκολία στη χρήση και εξαιρετική αξία στα χρήματα σας. Ένας από τους λόγους που πρέπει να προτιμήσετε τη διαφήμιση στα social media είναι γιατί μπορείτε να στοχεύσετε απευθείας στο ιδανικό σας κοινό. Επιπλέον, οικονομικά είναι πολύ πιο ευέλικτη και για κάθε budget απ΄ότι η παραδοσιακές μέθοδοι διαφήμισης(ραδίοφωνο, τηλεόραση, τύπος). Όταν γίνεται σωστά, προωθείτε την επιχείρησή σας σε ένα ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό με εξαιρετικά αποτελέσματα.

18. Χρησιμοποιήστε το e-mail marketing

Μπορεί, ειδικά οι μικρές επιχειρήσεις, να μην το έχουν σε ιδιαίτερη εκτίμηση όμως το e-mail marketing είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι μετατροπής σε πελάτες και συνεπώς το πιο κερδοφόρο. Πιθανότατα δεν το περιμένατε, έτσι;

Αυτό συμβαίνει καθώς όσοι έχουν εγγραφεί στην e-mail λίστα σας έχουν ήδη ενδιαφερεθεί για κάποιον προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει η επιχείρηση σας και είναι ήδη ένα ζεστό κοινό.

E-mail μαρκετινγκ όμως δεν σημαίνει ότι αρχίζετε και στέλνετε newsletter δίχως αύριο με προσφορές και προϊόντα. Θα πρέπει μέσα από τα newsletter σας να δίνετε αξία στο κοινό σας.Μοιραστείτε τα νέα σας, τα άρθρα σας, κάποια αποκλειστική προσφορά μόνο για τους εγγεγραμμένους στη λίστα, δώστε τροφή για σκέψη. Μόνο μέσα από τη σύνδεση με τους ανθρώπους θα προκύψουν δυνατές σχέσεις και θα έρθουν πωλήσεις.

Διαβάστε επίσης: Γιατί η Επιχείρηση σου χρειάζεται το Email Marketing

έξυπνη online προώθηση, επιχείρηση online, eksypni online prowthisi tis epixeirisis, epixeirisi online

Σαφώς σε μια σύγχρονη ψηφιακή εποχή οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε on-line την επιχείρηση σας είναι πολλοί. Επίσης μεγαλωνει και το κοινό που μπορείτε να απευθυνθείτε. Θα μείνετε εκτός των εξελίξεων;

Ξεκινηστε την online προώθηση την επιχειρήση σας και θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα και νέους πελάτες να σας χτυπούν την πόρτα.

Αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και έχετε πελαγώσει, επικοινωνήστε μαζί μας και ελάτε να δούμε τι μπορείτε να κάνετε και από πού να ξεκινήσετε. Αγαπάμε τις μικρές επιχειρήσεις και θέλουμε να τις δούμε να μεγαλώνουν!

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για την online παρουσία της επιχείρησης σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn