seo friendly periexomeno, seo friendly, seo , seo περιεχόμενο

SEO friendly περιεχόμενο, πώς να το δημιουργήσετε και να απογειώσετε το site σας

To SEO friendly περιεχόμενο ή ελληνιστί βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης είναι ένα απίστευτο εργαλείο που αυξάνει οργανικα(και δωρεάν) την επισκεψιμότητα στο site σας, δημιουργεί αναγνωρισιμότητα(brand awareness) και αυξάνει τις πωλήσεις σας.

Όταν βελτιστοποιείτε τις ιστοσελίδες σας — συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων του ιστολογίου σας — κάνετε τον ιστότοπό σας πιο ορατό σε άτομα που χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης (όπως τη Google) και τις κατατάσσουν υψηλότερα σε αυτές.

Στη θεωρία όλο καλά, στην πράξη όμως, πώς μπορεί το περιεχόμενο του ιστολογίου να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ταξινομηθεί οργανικά στις μηχανές αναζήτησης έτσι όπως το έχετε στημένο;

Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση και πολλά άλλα. Ετοιμαστείτε για μια εξερεύνηση στον κόσμο του SEO friendly περιεχομένου, τους παράγοντες που το επηρεάζουν και συμβουλές για να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση του site σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Πρώτα απ’ όλα να πούμε ότι το SEO αποτελείται από πολλούς παράγοντες. Αυτοί μπορεί να είναι off-line, όπως τα backlinks, τα οποία δεν είναι απόλυτα στο χέρι σας να δημιουργήσετε και on-line οι οποίοι γίνονται μέσα στο site σας.

To On-line SEO αφορά τεχνικά κομμάτια όπως η ταχύτητα και ο κώδικας στον οποίο είναι γραμμενο το site σας. Αυτά τα θέματα μπορει να τα λύσει ο developer σας ή μπορείτε να βελτιστοποιήσετε εσείς με τη χρηση plug-in αν το site σας είναι στημένο σε πλατφόρμα wordpress. Ένα μεγάλο κομμάτι on-line SEO όμως γίνεται και μέσω του περιεχομένου και των άρθρων σας, όπου το κάθε άρθρο έχει το το δικό σου seo.

Εδώ λοιπόν θα μιλήσουμε για το on-line seo

Tip: Aφιερώστε χρόνο για να κατανοήσετε τι κάνει καθένας από αυτούς τους παράγοντες. Το καθένα εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό και θα πρέπει να κατανοήσετε πρώτα τον τρόπο με τον οποίο γίνεται.

Πάμε να δούμε τι κάνει SEO friendly το περιεχόμενο σας προς τις μηχανές αναζήτησης.

Παράγοντες που επηρεάζουν το SEO του ιστότοπου σας:

Χρόνος παραμονής

Ως χρόνο παραμονής νοείται το πόση ώρα παραμένει ο χρήστης στο site σας πριν το εγκαταλείψει. Αυτό μπορεί να συμβεί αφού διαβάσει το αρθρο που τον ενδιαφέρει ή και περισσότερα άρθρα. Μπορεί επίσης και να αποχωρήσει από το site σας πριν καν τελειώσει την πρώτη παράγραφο, καθώς δεν ικανοποιήθηκε από αυτό που διάβασε στις πρώτες γραμμές.

Αν και ο χρόνος παραμονής είναι ένας έμμεσος παράγοντας κατάταξης για την Google και γενικότερα τις μηχανές αναζήτησης, είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την εμπειρία χρήστη. Με αυτό εννοούμε πόσο ευχάριστο και ευανάγνωστο ήταν το περιεχόμενο σας για τον χρήστη. Και γνωρίζουμε ότι η εμπειρία χρήστη είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για SEO.

Ο χρόνος παραμονής, όπως είπαμε, είναι η διάρκεια του χρόνου που αφιερώνει ένας αναγνώστης σε μια σελίδα στον ιστότοπο σας. Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στον ιστότοπό σας στο SERP(αποτελέσματα αναζήτησης), μέχρι τη στιγμή που βγαίνει από τη σελίδα. Αυτή η μέτρηση λέει έμμεσα σε μηχανές αναζήτησης όπως τη Google πόσο πολύτιμο είναι το περιεχόμενό σας για τον αναγνώστη. Είναι λογικό ότι όσο περισσότερο χρόνο περνούν στη σελίδα, τόσο πιο σχετικό και ενδιαφέρον είναι για αυτούς.

Ωστόσο, υπάρχει ένας λόγος που αυτή η μέτρηση είναι έμμεση ένδειξη για το SEO – είναι εντελώς υποκειμενική. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης δεν γνωρίζουν τη στρατηγική περιεχομένου σας. Το ιστολόγιό σας θα μπορούσε να επικεντρωθεί σε περιεχόμενο σύντομης μορφής που χρειάζεται μόλις ένα ή δύο λεπτά για να διαβαστεί. Μπορεί ο χρόνος παραμονής να επηρεάσει το SEO, αλλά μην τροποποιήσετε το περιεχόμενό σας για να αλλάξετε αυτήν τη μέτρηση, εάν δεν έχει νόημα για τη στρατηγική περιεχομένου σας ούτε εάν δεν έχετε κάτι περισσότερο να πείτε. Είναι προτιμότερο να κρατήσετε το περιεχόμενο σας μικρό και ουσιώδες από το να γράφετε ασυναρτησίες.

seo friendly periexomeno, seo friendly, seo , seo περιεχόμενο

Ταχύτητα σελίδας

Ίσως να έχετε παρατηρήσει και από τον εαυτό σας πώς αν αργεί να φορτώσει μια σελίδα τότε την αφήνετε και πηγαίνετε στα επόμενα αποτελέσματα αναζήτησης. Το ίδιο πιθανό είναι να το κάνει κάποιος και στο δικό σας site αν αργεί να εμφανιστεί η σελίδα.

Ένας λόγος είναι η ταχύτητα. Ένας άλλος είναι ότι τα οπτικά στοιχεία(φωτογραφίες ή και βίντεο) μπορεί να καθυστερούν το site σας αν είναι μεγάλα σε μέγεθος. Σε αυτό η λύση είναι να κατεβάσετε την ανάλυση πριν τα ανεβάσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο free on-line εργαλείο για να το κάνετε.

Aυτό δεν είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να καθυστερεί το site. Ο περιττός κώδικας και η υπερβολική χρήση προσθηκών(plug-in) μπορούν επίσης να συμβάλουν σε έναν αργό ιστότοπο. Η κατάργηση του ανεπιθύμητου κώδικα μπορεί να βοηθήσει τις σελίδες σας να φορτώνουν πιο γρήγορα, βελτιώνοντας έτσι την ταχύτητα της σελίδας.

Μπορείτε γενικότερα να κάνετε έναν κατάλογο των προσθηκών(plug-in) του ιστότοπού σας. Αποφασίστε ποιες χρειάζεστε για να λειτουργεί καθημερινά το ιστολόγιό σας και ποιες εγκαταστάθηκαν ως επιδιόρθωση για ένα προσωρινό πρόβλημα. Είναι καλύτερα να ξεφορτωθείτε όσα δεν χρειάζεστε ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα της σελίδας σας.

Mobile experience

Περισσότερο από το ήμισυ της αναζήτησης της Google στις προέρχεται από κινητές συσκευές. Άλλωστε σκεφτείτε και εσείς oi ίδιοι από πού googlάρετε συνήθως. Δεν υπάρχει τρόπος να παρακάμψετε τη βελτιστοποίηση του site σας για κινητά και είναι ένας παράγοντας που θα επηρεάσει τις μετρήσεις SEO σας.

Τι ακριβώς σημαίνει όμως η βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου για κινητά;

Με απλά λόγια θα πρέπει ο κώδικας του site σας να είναι κατάλληλα τροποποιημένος ώστε όταν κάποιος μπαίνει από το κινητό του τηλέφωνο να μπορεί να πλοηγηθεί χωρίς δυσκολία. Τα περισσότερα προκατασκευασμένα θέματα site στο wordpress αυτές τις μέρες είναι ήδη φιλικά προς κινητά και αυτό είναι θετικό. Οπότε ελέγξτε κατα πόσο το site σας είναι φιλικό για κινητά ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη.

seo friendly periexomeno, seo friendly, seo , seo περιεχόμενο

Ημερομηνία ευρετηρίου

Οι μηχανές αναζήτησης στοχεύουν να παρέχουν τις πιο σχετικές και πρόσφατες διαθέσιμες πληροφορίες. Αγαπούν το νέο και φρέσκο περιεχόμενο. Ένας παράγοντας που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης όταν καθορίζουν τι είναι σχετικό και ακριβές είναι η ημερομηνία που μια μηχανή αναζήτησης ευρετηριάζει το περιεχόμενο. Ευρετηρίαση σημαίνει ότι μια μηχανή αναζήτησης βρίσκει περιεχόμενο και το προσθέτει στο ευρετήριό της. Αργότερα, η σελίδα μπορεί να ανακτηθεί και να εμφανιστεί στο SERP όταν ένας χρήστης αναζητά λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την ευρετηριασμένη σελίδα.

Ίσως αναρωτιέστε: Είναι η ημερομηνία που ευρετηριάστηκε το περιεχόμενο ίδια με την ημερομηνία δημοσίευσής του;

Η απάντηση είναι ναι και όχι. Εάν μια ανάρτηση ιστολογίου δημοσιεύεται για πρώτη φορά, είναι πιθανό, ας πούμε, ένας ανιχνευτής της Google, να ευρετηριάσει αυτήν την ανάρτηση την ίδια ημέρα που τη δημοσιεύετε. Ωστόσο, το περιεχόμενο μπορεί να ανανεωθεί για πολλούς νόμιμους λόγους, όπως το φρεσκάρισμα πληροφοριών ή η ενημέρωση των αναρτήσεων.

Ένας τρόπος για να επηρεάσετε θετικά αυτόν τον παράγοντα SEO είναι να εφαρμόσετε μια στρατηγική βελτιστοποίησης. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί καλά σε ιστολόγια που έχουν δημιουργηθεί εδώ και μερικά χρόνια και έχουν ήδη αρκετό περιεχόμενο. Ενημερώνοντας τις παλαιότερες αναρτήσεις με νέες πληροφορίες και δεδομένα, θα μπορείτε να επηρεάσετε σημαντικά το SEO του ιστολογίου σας χωρίς να δημιουργήσετε από την αρχή νέο περιεχόμενο.

Οι ανιχνευτές των μηχανων αναζήτησης θα επαναευρετηριάσουν το περιεχόμενο σας και θα του δώσουν άλλη μια ευκαιρία να ανταγωνιστεί στο SERP. Είναι πραγματικά ένα win-win.

Χρησιμοποιήστε συνδέσμους

Η χρήση συνδέσμων είναι ακόμα ευνοϊκός παράγοντας on-line seo. Τα links αυτά μπορεί να είναι εσωτερικά(internals) ή εξωτερικά(internals). Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι παραπέμπουν σε άλλα άρθρα ή σελίδες μέσα στο site σας. Έτσι μπορείτε να συνδέσετε συναφή άρθρα μεταξύ τους ή να προτείνετε κάποια υπηρεσία ή προϊόν σας. Θα πρέπει να παραπέμπετε σε κάποιο συναφές άρθρο ή σελίδα ώστε να είναι πιθανότερο να διαβαστεί από τον χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε και τον χρόνο παραμονής στο site σας ενώ δίνετε και μια θετική εντύπωση στον χρηστη καθώς του παρέχετε πλούσιο και σχετικό περιεχόμενο.

Εξωτερικοί είναι οι σύνδεσμοι προς άλλα site. Η σύνδεση με άλλα site δείχνουν στις μηχανές αναζήτησης ότι το άρθρο σας είναι εμπλουτισμένο και εμπεριστατωμένο. Προσοχή! Εδώ προσέξτε τα site που παραπέμπετε να είναι αξιόπιστα ώστε να ενισχύεται και η δυναμική του δικού σας site.

Όλα τα παραπάνω αφορούν κάποιους γενικότερους παράγοντες SEO που πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε υπόψη αν θέλετε το site σας να είναι ανταγωνιστικό στις μηχανές αναζήτησης.

Διαβάστε επίσης:

UX Designer – Πώς βελτιώνει την πλοήγηση στο website σου

Όπως είπαμε πέρα από τους γενικούς παράγοντες SEO που πρέπει να πληροί το site σας και κάθε άρθρο θα πρέπει να έχει το δικό του SEO.Οπότε πάμε να δούμε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τα άρθρα σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Τρόποι για να κάνετε SEO friendly τα άρθρα σας:

 

Βρείτε το ιδανικό σας κοινό

Όπως αναφέραμε και πιο επάνω ο χρόνος παραμονής είναι ένας παράγοντας SEO. Ο χρήστης πρέπει να παραμείνει στο site σας το περισσότερο δυνατό. Άρα θα πρέπει να είναι αξιόλογο το περιεχόμενο σας και να ενδιαφέρει το χρήστη. Για να γίνει αυτό θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να ξέρετε σε ποιο κοινό απευθύνεστε και τι το ενδιαφέρει.

Θα πρέπει να κάνετε μια έρευνα. Ποιο είναι ιδανικό σας κοινό(φύλο, ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα, κοινωνική κατάσταση κ.α.); Ποια είναι τα προβλήματα που το απασχολούν; Ποιες λέξεις κλειδιά θα χρησιμοποιήσει; Ποια χρονική περίοδο κάνει αναζήτησή; Και πολλά άλλα. Αυτά τα καταγράφετε ώστε να έχετε τις βάσεις ως προς το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε αλλά και πού θα στοχεύσετε. Θα βοηθήσει, επίσης, να σκέφτεστε όπως το ιδανικό σας κοινό, να γίνετε δηλαδή ο πελάτης σας, μιας όλα ξεκινάνε από εκεί. Επίσης, χρησιμοποιήστε τα στατιστικά του site σας ώστε να έχετε μια ακόμα καλύτερη εικόνα.

Το να βρούμε τον ιδανικό πελάτη είναι από τους ακρογωνιαίους λίθους στο marketing και το SEO και τα άρθρα δεν αποτελούν εξαίρεση, οπότε αν δεν έχετε αναλύσει το ιδανικό κοινό σας κάντε το άμεσα!

Διαβάστε πιο αναλυτικά:

18+1 ερωτήσεις για να την ανακαλύψεις το Ιδανικό Κοινό της επιχείρησης σου

Διεξάγετε έρευνα λέξεων-κλειδιών

Τώρα που έχετε επιλέξει το κοινό-στόχο σας, ήρθε η ώρα να μάθετε ποιο περιεχόμενο θέλουν οι αναγνώστες σας. Σε αυτό θα βοηθήσει να καταγράψετε από πριν ποιες είναι αυτές οι λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν τους χρήστες στο site σας.

Αφού τις βρείτε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στον τίτλο σας, στο meta-description(τις δύο πρώτες γραμμές που εμφανίζονται κάτω από τον τίτλο στα αποτελέσματα αναζήτησης), στις φωτογραφίες σας, στις επικεφαλίδες και όπου είναι εφικτό μέσα στο κείμενο σας.

Με την επανάληψη των λέξεων-κλειδιών οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται ότι το περιεχόμενο σας είναι σχετικό οπότε και κατατάσσει υψηλότερα το άρθρο.

seo friendly periexomeno, seo friendly, seo , seo περιεχόμενο

Προσθέστε οπτικό υλικό

Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google εκτιμούν το οπτικό υλικό για ορισμένες λέξεις-κλειδιά. Οι εικόνες και τα βίντεο είναι από τα πιο κοινά οπτικά στοιχεία που εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Το υλικό αυτό θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και ενδιαφέρον. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε και γραφικά, τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμα και μόνοι σας σε εργαλεία όπως το Canva.

Το οπτικό υλικό κάνει επίσης το άρθρο σας πιο ενδιαφέροντον και ευχάριστο για τον χρήστη ώστε να παραμείνει στο site σας αλλά και να διαβασει την ανάρτηση σας.

Σε αυτό το οπτικό υλικό καταχωρήστε στο εναλλακτικό κείμενο (alt text) τις λέξεις κλειδιά του άρθρου. Το εναλλακτικό κείμενο είναι ένας σημαντικός παράγοντας που καθορίζει εάν η εικόνα ή το βίντεό σας θα εμφανίζεται ή όχι στο SERP και πόσο ψηλά εμφανίζεται. Το εναλλακτικό κείμενο είναι επίσης σημαντικό για άτομα με προβλήματα όρασης ώστε να έχουν μια θετική εμπειρία περιεχομένου στο site σας. Αυτό καθώς συνήθως κάνουν αναζήτησή με βάση τις εικόνες και όχι το κείμενο.

Γράψτε έναν πιασάρικο τίτλο

Ο τίτλος της ανάρτησης του ιστολογίου σας είναι το πρώτο στοιχείο που θα δει ένας αναγνώστης όταν συναντήσει το άρθρο σας και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό αν θα κάνει κλικ ή θα συνεχίσει να σκρολάρει. Ένας πιασάρικος τίτλος χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά, κάνει μια ερώτηση ή εξάπτει την περιέργεια για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

Οι τίτλοι είναι ολόκληρο κεφάλαιο από μόνοι τους καθώς όπως έχει αποδειχθεί πάνω από το 80% των χρηστών αποφασίζει αν θα διαβάσει κάτι ή όχι από τον τίτλο και μόνο! Οπότε θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή του τίτλου.

Κάποια tips είναι να χρησιμοποιήσετε στον τίτλο σας:

  • λέξεις που κάνουν επίκληση στο συναίσθημα(αγαπώ, μισώ κ.α.),
  • δυνατές λέξεις(πρέπει, απαραίτητο κ.α.),
  • να απαγορεύσετε(μην, λάθος κ.α.) και
  • να συμπεριλάβετε αριθμούς

Για παράδειγμα:

 

seo marketing

Οι τεχνικές για δελεαστικούς τίτλους έχουν εφαρμογή πέρα από τα άρθρα σε λεζάντες, διαφημιστικές, καμπάνιες και στο e-mail marketing.

Συμπεριλάβετε ένα δελεαστικό CTA

Τι είναι η παρότρυνση για δράση(CTA); Ο σκοπός ενός CTA είναι να οδηγήσει τον αναγνώστη σας στο επόμενο βήμα στο ταξίδι του μέσα από το ιστολόγιό σας. Το κλειδί για ένα υπέροχο CTA είναι ότι σχετίζεται με το θέμα της υπάρχουσας ανάρτησης σας και ρέει φυσικά με το υπόλοιπο περιεχόμενο.

Είτε πουλάτε ένα προϊόν, είτε προσφέρετε συνδρομή σε ενημερωτικό δελτίο είτε θέλετε ο αναγνώστης να καταναλώνει περισσότερο χρόνο στο περιεχόμενό σας, θα χρειαστείτε ένα δελεαστικό CTA σε κάθε άρθρο που δημοσιεύετε.

Μέσω ενός επιτυχημένου CTA μπορείτε να αυξήσετε:

  • Το χρόνο παραμονής του χρήστη στο site σας μέσω παραπομπής σε άλλες σελίδες ή άρθρα
  • Την αλληλεπίδραση μέσω σχολίων και μετάβασης σε άλλες σελίδες
  • Την λίστα των email επαφών σας(email marketing)
  • Τις πωλήσεις σας με το να προτείνετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας κ.α.

Μπορείτε να πειραματιστείτε με το CTA καθώς μπορεί να πάρει διάφορες μορφές όπως κουμπιά, υπερσυνδέσμους και γραφικά στοιχεία. Αυτά είναι μερικά από τα πιο κοινά CTA και όλα έχουν διαφορετικούς σκοπούς. Για παράδειγμα, θα πρέπει να προσθέσετε ένα τολμηρό, ορατό CTA σαν κουμπί εάν θέλετε ο αναγνώστης να κάνει μια αγορά. Από την άλλη πλευρά, μπορείτε εύκολα να κάνετε έναν αναγνώστη να ελέγξει μια άλλη ανάρτηση ιστολογίου παρέχοντας έναν υπερσύνδεσμο σε αυτήν στο συμπέρασμα του τρέχοντος άρθρου.

Εστιάστε στην εμπειρία του αναγνώστη

seo friendly periexomeno, seo friendly, seo , seo περιεχόμενο

Όπως γενικότερα έτσι και όσον αφορά τα άρθρα σας η εμπειρία χρήστη είναι ένας ισχυρός παράγοντας SEO.

Η εμπειρία του αναγνώστη περιλαμβάνει διάφορους παράγοντες όπως η αναγνωσιμότητα, η μορφοποίηση, η συνάφεια, η έκταση, το οπτικό υλικό που περιλαμβάνεται. Θα πρέπει το άρθρο σας να είναι ενδιαφέρον, περιεκτικό και να κάνει αυτό που υπόσχεται και ο τίτλος του. Θα πρέπει να αξίζει τον χρόνο του αναγνώστη!

Χρησιμοποιείστε επικεφαλίδες και υποτίτλους καθώς βοηθούν τον αναγνώστη να σαρώσει το περιεχόμενο γρήγορα για να βρει τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Στοιχεία στη σελίδα, όπως εικόνες και βίντεο, έχουν αντίκτυπο στην ταχύτητα της σελίδας όπως αναφέραμε. Οπότε χρησιμοποιήστε τα, αλλά διατηρήστε χαμηλά τα μεγέθη αρχείων εικόνας (έως 1ΜΒ). Επίσης περιορίστε τον αριθμό των βίντεο που ενσωματώνετε σε μία μόνο σελίδα. Αν οι φωτογραφίες σας είναι μεγαλύτερου μεγέθους μπορείτε να το μειώσετε με κάποιο free on-line εργαλείο.

Εστιάζοντας σε αυτό που θέλει να μάθει ο αναγνώστης(το οποίο έχετε ήδη βρει μέσω του ιδανικού κοινού σας) και οργανώνοντας την ανάρτηση θα πετύχετε ένα βελτιστοποιημένο άρθρο για τις μηχανές αναζήτησης.

Χρησιμοποιήστε συνδέσμους

Όπως προαναφέραμε οι σύνδεσμοι, εσωτερικοί και εξωτερικοί, είναι ένα ισχυρό εργαλείο SEO και τα άρθρα δεν αποτελούν εξαίρεση. Χρησιμοποιήστε συνδέσμους ώστε το άρθρο σας να πάρει καλύτερο σκορ από τις μηχανές αναζήτησης.

Άρα…

Το να βελτιστοποιήσετε το site σας για τις μηχανές αναζήτησης δεν είναι κάτι δύσκολο. Σίγουρα όμως απαιτεί γνώσεις και δουλειά.

Εμείς σας δίνουμε τη γνώση! Εσείς μπορείτε να το ρίξετε στη δουλειά για να κατατάξετε ακόμα πιο ψηλά το άρθρο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έτοιμοι για τη πρώτη σελίδα της google;

Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τα καταφέρετε. Είμαστε κοντά σας για κάθε ερώτηση και απορία. Είμαστε κοντά σας για να μπορέσετε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας μέσω ενός σύγχρονου site.

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μένετε ενημερωμένοι.

Facebook
Twitter
LinkedIn