ux sto email marketing, ux στο email marketing, email μαρκετινγκ

UX In Email Marketing: 19 Email Techniques That Sell

Το email marketing είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για να συνδεθούμε με τους πελάτες μας and να οικοδομήσουμε σταθερές, long-term relationships. Nevertheless, με τόσα πολλά email που κατακλύζουν τα εισερχόμενά των πελατών μας κάθε μέρα, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωρίσουμε από το πλήθος. Εκεί μπαίνει το UX (user experience). Χρησιμοποιώντας το UX στο email marketing έχετε ένα πολύ δυνατό χαρτί στα χέρια σας.

Έχετε την ευκαιρία να κάνετε τον πελάτη σας να αισθανθεί οικεία και άνετα μαζί σας, να χαίρεται να λαμβάνει email σας και βέβαια να επενδύει και να αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας σας.

Email Marketing is the channel that can bring you more sales of any other as it includes a warm audience. Κοινό δηλαδή που ήδη γνωρίζει την επιχείρησή σας και τι προσφέρετε και έχετε ήδη δημιουργήσει σημείο επαφής. Γιατί να αφήσετε αυτό το ενεργό κοινό και αυτή την ευκαιρία για πωλήσεις ανεκμετάλλευτη;

Το UX στο email marketing είναι σύμμαχός σας!

 

Τι είναι το UX στο email marketing

 

 

UX(User Experience) στο email marketing ή εμπειρία χρήστη αναφέρεται στη συνολική εμπειρία που έχει ένας χρήστης όταν ανοίγει ένα email(ένα site, μια εφαρμογή κ.α.). Από τη σχεδίαση and διάταξη του email μέχρι το content and call to action, κάθε στοιχείο παίζει καθοριστικό ρόλο στο αν ο λήπτης θα έχει θετική εμπειρία διαβάζοντας το email σας.

Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς ένα καλά σχεδιασμένο email, που είναι εύκολο στην ανάγνωση και στην πλοήγηση, βοηθάει στο χτίσιμο εμπιστοσύνης με το κοινό σας and ενισχύει την εικόνα της επωνυμίας σας. Μια θετική εμπειρία χρήστη οδηγεί σε αυξημένη αφοσίωση και μετατροπές, καθώς οι συνδρομητές σας είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε δράση όταν έχουν ξεκάθαρη εικόνα του τι προσφέρετε και πώς να κάνουν το επόμενο βήμα.

From the other side, μια bad user experience can lead to disappointment, confusion and, after all, registration From your email list. Prioritizing UX in Email Marketing not only improves the chances of opening and effectiveness of your email, But you also show your subscribers that you appreciate their time and attention.

In free translation this means greater connection to your customers, Customer conversion to loyal customers and more sales.

In this article we will talk about how you can use UX in your email marketing to strengthen it.

 

They follow 19 Optimal UX Design Practices in Email Marketing

 

1. Keep it simple: Use clean and minimal design

Here the rule applies as simple as better.

Imagine you have arranged to meet with a friend to talk to you about a problem facing. One is to go to the bustling bar in the square that is permanently crowded. The second case is to go to the corner quiet coffee. Which of the two are most likely to say better and leave without a headache; Probably the obvious answer is in the second. This is how it is with emails when they are 'overloaded'.

By removing clutter and distractions, User's attention can turn to the most important items, such as the message you want to communicate or urging for action. Simple designs also tend to they load faster and they are more affordable to users with slower internet connections or visual impairments. In addition, They are easy to read and can be read more comfortable even if the user is at work or somewhere with people.

2. Write a strong title shouting 'Click'

 

ux sto email marketing, ux in email marketing, email marketing

 

The title is one of the most important pieces In Email Marketing. Too many times is he who determines whether the recipient will open the email or not. So don't leave him to his luck. Everything starts from there! The time you have to draw the reader's attention is 2 seconds… Oh, Yes! As excellent as the content of your email is, If the reader does not click, he will never read that! Clearly and will not take any action whenever what we mentioned above will go on. Write a title that causes curiosity so that the recipient can open your email.

3. Create an interesting preview text

Preview text ή preview is the extra line shown next to the title. It is the next thing the reader is watching after the title. Preview Text should give the reader one Idea of ​​what follows in an interesting and attractive way. Provides a preview of email content. What could motivate the recipient to open the email;

4. Make the recognizable

It is very important to signal that email comes from you. The basic features of your brand, As logo and colors play an important role in user experience. Your email recipients have already interacting with you, So they left you their email. So your logo and colors will cause feelings of intimacy. And that you want.

To improve this, Make sure you use your company name as a sender and a email with your domain(not gmail, Yahoo et al.). It is a strong element that gives professionalism. also, reassures your users that you are not spammer.

 

5. Highlight the benefits from the beginning

Suppose they opened your email. If in the first lines they do not find anything interesting or if they do not see anything that makes them stay, Most likely they will not waste time to read the remaining email. So., motivate readers you to stay. Highlight from the beginning What they will win if they stay and why they are interested in. Use storytelling and visual material to make it even more interesting.

6. Be summary and comprehensive

Let's go back to the example with the friend you came out to say. How is you more likely to watch what tells you; By putting elements that may not have a direct relationship with his problem and passing 5 hours without a conclusion or if it gets straight into the zoom; Clearly in the first case you might get bored of your life and wish there was pause. So in your email. The more information you put in an email, the more likely the user is to close it and to return to what he did. The summary, clear and To The Point Content, Only with the important information does it lead to the reader to be left to the end and move on to the next step you have set(Call toAction).

 

ux sto email marketing, ux in email marketing, email marketing

7. Make it readable

Use small paragraphs To make the email more readable and easy -to -read. Use dot to split the text and make it more scanned. Using also legible font and simple provisions Email design becomes more attractive visually and helps the user to understand the content. This clearly helps to create a positive experience that encourages users to deal with your email.

8. Leave white space

White space is the gap on the sidelines, between images, graphic design or text. White space is Unacceptable rule in design Either we are talking about email, either for a site, either for infographics, either for advertising. White space is extremely important. An email with adequate white space does not stun the eye, On the contrary it rests it. Allows him to observe the most important elements. also, makes the email enjoyable and legible and the message more clearly. On the contrary, 'Baboura' can disintegrate and lead to a bad user experience. As we said keep it Simple.

9. Create an impressive Banner in email

It's a very nice practice UX in Email Marketing. The banner is at the top of the email and is one of the best ways for increase the opening rates. May consist of the logo, the name, Even promotional offer.

10. Use a catchy call to action(CTA)

An attractive call to action (CTA) is a one well -guided message leading readers to take specific actions. These actions may be to get readers into your site, to contact you or even buy a product. That is why your CTAs must be tempting and visible Inside your email to increase customer dedication to your name and conversions.

Hick's Law proves that the time required to make a decision a user is directly proportional to the number and complexity of the options available. The same applies to a CTA. The many choices (CTA) will disassemble the reader and make it difficult for him to take some action. The rule says to include only one CTA or two at most, ώστε να είναι αποτελεσματικά.

 

ux sto email marketing, ux in email marketing, email marketing

11. Εισάγετε διαδραστικά στοιχεία

Η αλήθεια είναι ότι ένα email με ένα κατεβατό κείμενο ίσως σας φανεί λίγο βαρετό. Αν όμως αυτό το κείμενο εναλλάσσονταν με εικόνες, βίντεο και γραφικά σίγουρα θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον. Χρησιμοποιήστε λοιπόν και στα δικά σας email και άλλα στοιχεία πέρα από κείμενο, ώστε να τα κάνετε πιο ευχάριστα και ελκυστικά.

12. Βελτιστοποίηστε τις εικόνες σας

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες ώστε να βεβαιωθείτε ότι φορτώνουν γρήγορα και δεν επιβραδύνουν το email. Ο χρόνος είναι πολύτιμος και σίγουρα κανείς δεν θέλει να τον ξοδέψει περιμένοντας. Κατεβάστε την ανάλυση των εικόνων και των βίντεο ώστε να «ελαφρύνετε» το email.

13. Χρησιμοποιήστε χρώματα με αντίθεση

Χρησιμοποιήστε χρώματα με αντίθεση για να κάνετε τις σημαντικές πληροφορίες να ξεχωρίζουν. Σαφώς δεν εννοούμε να χρησιμοποιήσετε όλη την παλέτα του ουράνιου τόξου! Είναι όμως απαραίτητο να βάλετε διαφορετικό χρώμα στα σημεία που θέλετε να δώσετε έμφαση όπως π.χ. στα κουμπιά CTA ώστε να ξεχωρίζουν.

 

Email template από το Canva

14. Χρησιμοποιήστε emojis

Ίσως φαίνεται πολύ ριζοσπαστικό να ενσωματώσετε emoji σε ένα email ή ένα newsletter. Έχει αποδειχθεί όμως ως μία από τις καλύτερες πρακτικές σχεδιασμού email marketing. Ειδικά η χρήση emoji στη γραμμή θέματος ή στο preview text can να αυξήσει τα ποσοστά ανοίγματος. However, χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα emoji και μόνο όταν είναι απαραίτητο.

15. Φροντίστε το email σας να ταιριάζει σε όλες τις οθόνες

With over the 80% των χρηστών να ανοίγουν το email τους από το κινητό τους τηλέφωνο καταλαβαίνετε ότι είναι απαραίτητο το email να προσαρμόζεται για όλες τις οθόνες(κινητό, τάμπλετ, υπολογιστή).

Δεδομένου ότι αυξάνει την ευκολία με την οποία ένα άτομο διαβάζει ένα email, είναι αναμφίβολα μία από τις βέλτιστες πρακτικές UX στο email marketing για την ενίσχυση της θετικής εμπειρίας χρήστη και τη διατήρηση των πελατών.

16. Βάλτε στοιχεία επικοινωνίας

Όλα ωραία και καλά, ο χρήστης έφτασε μέχρι το τέλος του email. Έχει όμως κάποιες απορίες ή θέλει να επικοινωνήσει μαζί σας. Πώς θα το κάνει αυτό αν δεν μπορεί να βρει το email ή το τηλέφωνο σας; Μην ξεχάσετε να τα συμπεριλάβετε. In this way, οι παραλήπτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν αβίαστα μαζί σας εάν έχουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζονται πρόσθετες πληροφορίες. In addition δείχνει ότι είστε διαθέσιμοι για τους πελάτες σας και αυξάνετε την αξιοπιστία σας.

Από τη στιγμή που έχετε κερδίσει το στοίχημα της αναγνωρισιμότητας είναι πιο εύκολο να το μετατρέψετε σε εμπιστοσύνη στο πρόσωπο τής εταιρείας σας.

 

ux sto email marketing, ux in email marketing, email marketing

17. Προσθέστε τη δυνατότηταUnsubscribe” στο κάτω μέρος του email

Ίσως να σκέφτεστε ότι η προσθήκη του Unsubscribe” (απεγγραφή από τη λίστα) θα μηδενίσει όλη τη σκληρή δουλειά που καταβάλατε για τη δημιουργία του email. However, απέχει πολύ από την αλήθεια. Οι προτιμήσεις των συνδρομητών σας αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Μπορεί κάποια στιγμή να μην βρίσκουν το περιεχόμενό σας σχετικό και να μην επιθυμούν πλέον να το λαμβάνουν. Η προσθήκη ενός κουμπιούUnsubscribeστο τέλος, σημαίνει ότι ενδιαφέρεστε αρκετά για τους συνδρομητές σας ώστε να τους αφήσετε να φύγουν. Είναι άκρως θετικό στοιχείο για μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Δεν θέλετε ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται πλέον για αυτό που προσφέρετε. also, is ανήθικο να μην δίνετε το δικαίωμα σε κάποιον να επιλέξει αν θέλει να συνεχίσει να είναι στη λίστα σας ή όχι.

18. Ελέγξτε ότι οι σύνδεσμοι που βάλατε λειτουργούν

Είναι ζωτικής σημασίας όλοι οι σύνδεσμοι μέσα στο email σας να αντιστοιχούν και να κατευθύνουν κάπου. Ένας σύνδεσμος που δεν δουλεύει οδηγεί σε κακή εμπειρία χρήστη. Αν δεν δουλεύουν, όχι μόνο ο χρήστης δεν οδηγείται πουθενά αλλά δείχνετε και κακή εικόνα. Όταν οι χρήστες έχουν εύκολα και άμεσα πρόσβαση στο επιθυμητό περιεχόμενο σάς εμπιστεύονται ακόμα περισσότερο.

In addition, οι χρήστες πρέπει να μπορούν να βρουν εύκολα τις πληροφορίες που ψάχνουν. Therefore, όλα τα σχετικά δεδομένα πρέπει να είναι ορατά και ξεκάθαρα και σίγουρα να συμμορφώνονται με την ηθική της UX(δεν θέλουμε και δεν πρέπει να οδηγούν σε άσχετο περιεχόμενο).

 

19. Δημιουργήστε την υπογραφή του email σας

Αν και οι άνθρωποι συχνά υποβαθμίζουν αυτό το στοιχείο, ο σχεδιασμός της υπογραφής σας έχει τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά οφέλη. Δείχνει επαγγελματισμό αλλά και ότι είστε εκεί για οτιδήποτε χρειαστεί. Δημιουργεί αξιοπιστία και αίσθημα ασφάλειας. Μια υπογραφή email θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομά σας, το όνομα της εταιρείας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Μπορείτε ακόμη να συμπεριλάβετε τη φωτογραφία σας ή το λογότυπο σας και τους συνδέσμους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

summarizing

Το email marketing είναι το καλύτερο μέσο για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να τους κάνετε πιστούς οπαδούς. Επειδή όμως email με email διαφέρει, μόνο χρησιμοποιώντας UX στο email marketing μπορείτε να κάνετε πραγματικά τη διαφορά και να κερδίσετε ακόμα περισσότερο τους πελάτες σας. Ακολουθήστε τις παραπάνω τακτικές για να κάνετε τα email σας ελκυστικά και τα μεγαλύτερα εργαλεία πωλήσεων.

Να θυμάστε ότι οι πελάτες σας θέλουν χρήσιμο, ευπαρουσίαστο και εύκολα πλοηγήσιμο περιεχόμενο. Δώστε τους αυτά τα στοιχεία και θα έχετε δημιουργήσει εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

 

Email template από το Canva

 

Read also:

Combine UX And ​​SEO And Get To The First Page Of Search Results

7 Tips For Attractive Newsletters That Your Audience Will Want To Read

Follow us on Facebook, LinkedIn and Instagram για ακόμα περισσότερα tips που αφορούν την on line παρουσία της επιχείρησής σας. Για ό,τι χρειαστείτε μη διστάσετε to contact us. Μπορούμε να οργανώσουμε μαζί τη στρατηγική marketing που θα οδηγήσει σε εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

Facebook
Twitter
LinkedIn