You are a property owner and looking for ways to rent it; How will you do it easily and will enhance reservations but also your pocket; There are several ways and one of the most powerful is to create a website for your accommodation.
Whether you have an accommodation, whether it's an entire residential complex or a hotel, having a website gives you many advantages. In fact, in today's digital age, it is imperative to have a website in order to reach more customers and gain comparative advantage against your competitors.
In the past, listing your accommodation in the golden guide or putting up a sign “For rent” was enough to attract potential tenants. Then came the booking platforms. If you had registered your accommodation on any of these platforms, you had an advantage over those who didn't. But today there are so many listed properties and the competition is so great that it's really hard to stand out.
also, now everyone turns to internet to book accommodation for accommodation. So the only thing for sure is that you need to strengthen your online presence even more. In fact you have a great opportunity on your hands. If you want to raise your business - because it's a business- it's time to take the next step. Make a website for your accommodation!
Below we give you all the reasons why you should
11 Reasons why you should create a website for your accommodation
1. It strengthens your online presence
Ένα website δίνει περισσότερες πιθανότητες να γίνει visible το κατάλυμα σας σε πελάτες που ψάχνουν στο διαδίκτυο. Και όταν μιλάμε για την προσέλκυση πελατών, οι αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι το κλειδί.
Ένα σημαντικό κομμάτι σε αυτή την κατεύθυνση είναι η search engine optimization (SEO). Δηλαδή η διαδικασία βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για Keywords που σχετίζονται με το ενοικιαζόμενο ακίνητό σας, κυρίως τοπικά, αυξάνετε την πιθανότητα να βρουν τον ιστότοπό σας όταν αναζητούν καταλύματα στην περιοχή.
Για να το πούμε απλά. Έστω για παράδειγμα ότι έχετε ένα ακίνητο στην Πάρο. Αν κάποιος googlάρει για κατάλυμα στην Πάρο πέρα από τις μηχανές ενοικίασης καταλυμάτων θα εμφανιστούν και και τα website καταλυμάτων τα οποία είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης(έχουν τοπικό SEO) για το νησί της Πάρου. Οπότε αν δημιουργήσετε website, έχετε μεγαλύτερο πλεονέκτημα από κάποιον που δεν έχει website για το κατάλυμα του.
In addition, ένας ιστότοπος μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε το κατάλυμα σας στα social media. Με τη χρήση συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας στα social media, μπορείτε να αυξήσετε την προβολή του καταλύματος σας και να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό. Για παράδειγμα αν έχετε blog στο site σας(και σας προτείνουμε να έχετε) μπορείτε να δημιουργείτε άρθρα σχετικά με την περιοχή(μέρη για να επισκεφτεί κάποιος, activities etc). Με αυτά τα άρθρα έχετε το πλεονέκτημα να τροφοδοτήσετε τα social media αλλά και να αυξήσετε τις πιθανότητες σας να βγείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Read this too: Τι Είναι Business Blog Και Γιατί Πρέπει Να Το Εντάξετε Άμεσα Στην Επιχείρηση Σας
2. Διαθεσιμότητα 24/7
Με έναν ιστότοπο, οι πιθανοί ενοικιαστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.
Σε αντίθεση απλά με ένα γραφείο ή μια τηλεφωνική γραμμή, που μπορεί να έχει περιορισμένες ώρες λειτουργίας, ένας ιστότοπος είναι προσβάσιμος σε πιθανούς ενοικιαστές οποιαδήποτε στιγμή 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.
Αν έχετε σύστημα κράτησης μπορούν επίσης να κλείσουν το κατάλυμα απευθείας ακόμη και στις 3 το βράδυ, ακόμα κι αν κοιμάστε(και το website σας δουλεύει!).
Μέσω του site σας οι πιθανοί ενοικιαστές μπορούν να δουν τα στοιχεία και τις φωτογραφίες του καταλύματός σας. Δεν χρειάζεται να μπουν στη διαδικασία να ψάξουν να σας βρουν. Το website μπορεί να παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με το κατάλυμα, όπως πολιτικές για κατοικίδια, όρους μίσθωσης κ.α. εύκολα και άμεσα.
3. Λεπτομερείς πληροφορίες
Ένας ιστότοπος σάς επιτρέπει να παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα σας, such as photos, video, πολιτικές καταλύματος κ.α.
Όλη αυτή η πληθώρα πληροφοριών συγκεντρωτικά είναι δύσκολο να χωρέσει σε μια έντυπη διαφήμιση ή σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κράτησης.
Παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες του καταλύματος στον ιστότοπό σας, βοηθάτε τους πιθανούς πελάτες να δουν καλύτερα το κατάλυμα σας. Να δουν τι έχει να προσφέρει και αν τους κάνει. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση πελατών που αναζητούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ή ανέσεις σε ένα κατάλυμα.
In addition, μιας και είμαστε στην εποχή της επαυξημένης(augmented) και εικονικής(virtual) πραγματικότητας μπορείτε να προσφέρετε ακόμα και εικονική περιήγηση στο κατάλυμα και την περιοχή! Προχωρημένο; …Σίγουρα. Όπως επίσης σίγουρο είναι ότι θα κάνει την διαφορά.
Η παροχή όλων των πληροφοριών πέρα από positive impression, θα εξοικονομήσει χρόνο σε όποιον θέλει να κλείσει το κατάλυμα σας καθώς θα έχει λύσει όλες του τις απορίες.
4. Απευθείας κράτησεις
Μέσω του ιστότοπού σας θα μπορείτε να έχετε απευθείας κρατήσεις άμεσα και χωρίς προμήθειες μεσαζόντων.
Φυσικά και χωρίς ιστότοπο, μπορείτε να λαμβάνετε κρατήσεις απευθείας μέσω τηλεφώνου ή email. However, έχοντας ένα σύστημα κρατήσεων στο site σας αποκτάτε ένα ακόμη κανάλι για να αυξήσετε τις κρατήσεις και επομένως τα έσοδα σας. Οι εν δυνάμει πελάτες μπορούν να δουν άμεσα τη διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες που επιθυμούν.
Remember, η κράτηση στον δικό σας ιστότοπο δεν είναι απλώς μια εναλλακτική λύση από μια κράτηση μέσω τηλεφώνου ή την αποστολή email. Αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε την επιχείρηση σας. Ένας ιστότοπος με μηχανή κρατήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε μια κράτηση σε ένα λεπτό χωρίς να ταλαιπωρούνται οι πελάτες και να μπαίνουν στη διαδικασία να σας παίρνουν τηλέφωνο ή να σας στέλνουν email. ΄Ισως ποτέ να μην μπουν σε αυτή τη διαδικασία. Ίσως πάλι, απευθυνθούν σε κάποιον ανταγωνιστή σας που δεν θα τους ταλαιπωρεί τόσο.
Για να αυξήσετε ακόμα περισσότερο τις απευθείας κρατήσεις σας μπορείτε να καταχωρήσετε το σύνδεσμο της εφαρμογής κρατήσεων στα social media σας, στο google business και στο e-mail marketing σας.
5. Απευθείας πληρωμή
Πολλοί πελάτες αγαπούν τις ηλεκρονικές πληρωμές. Πόσο μάλλον αν νοικιάζουν ένα κατάλυμα και δεν έχουν επαφή με τον οικοδεσπότη. Το site σας θα σας βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Κάνοντας ηλεκτρονική πληρωμή μέσω του ιστότοπου οι πελάτες σας μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν(πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, έμβασμα κτλ). Κάνουν την κράτηση τους άμεσα και πληρώνουν απευθείας.
Αυτό βελτιώνει σημαντικά την positive user experience(UX) για τους πελάτες αλλά και φέρνει άμεσα χρήματα στο πορτοφόλι σας.
6. Αυξάνεται η αξιοπιστία σας
Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος μεταφέρει μια αίσθηση εμπιστοσύνης and επαγγελματισμού, κάτι που κάνει τους πιθανούς πελάτες να δουν σοβαρά το κατάλυμα σας. In addition, ένας ιστότοπος σάς επιτρέπει να προβάλλετε θετικές κριτικές και testimonials από ικανοποιημένους πελάτες, κάτι που αυξάνει περαιτέρω την αξιοπιστία και τη φήμη σας. also, δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες ώστε να αφήσουν τα στοιχεία τους και τα χρήματα τους.
7. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Ένας ιστότοπος μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από άλλους ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταλυμάτων που δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία.
Είναι όπως με το πρώτο παράδειγμα που αναφέραμε με το κατάλυμα στην Πάρο. Αν κάποιος ψάξει για κατάλυμα στην Πάρο θα του εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστοσελίδες ενοικίασης καταλυμάτων στην Πάρο. Αν έχετε ιστότοπο και ο ανταγωνιστής σας όχι, κερδίζετε στο παιχνίδι της προβολής.
Ένας ιστότοπος μπορεί να διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες να βρουν το κατάλυμα σας, άρα και να αυξήσει τις κρατήσεις σας έναντι των ανταγωνιστών σας. In addition, το ότι μέσα από το site σας θα προβάλετε τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τις ανέσεις αλλά και πληροφορίες του καταλύματός σας σάς δίνει ένα ακόμη πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
8. Καλύτερη επικοινωνία
Ένας ιστότοπος μπορεί να διευκολύνει τους ενοικιαστές να επικοινωνήσουν μαζί σας ευκολότερα. Τοποθετώντας μια σελίδα επικοινωνίας με το τηλέφωνο, το WhatsApp, το mail σας αλλά και μια φόρμα επικοινωνίας βοηθατε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν ακόμα περισσότερο καθώς θα μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας με όποιον τρόπο επιθυμούν.
Μπορούν επίσης να υποβάλλουν αιτήματα για επιπλέον υπηρεσίες ή απαιτήσεις που μπορεί να έχουν. Αυτό οδηγεί σε περισσότερες κρατήσεις, θετική εμπειρία χρήστη και θετικές κριτικές από στόμα σε στόμα.
9. Αποτελεσματική επαναστόχευση
Με έναν ιστότοπο, μπορείτε να παρακολουθείτε τα detailed information(statistics) και να αποκτάτε χρήσιμες πληροφορίες.
Χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης του ιστότοπου, you can να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά of users, συμπεριλαμβανομένων των προβολών σελίδας, των ποσοστών εγκατάλειψης κ.α. Αυτά βοηθούν να κατανοήσετε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπό σας. Τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του σχεδιασμού, της λειτουργικότητας και της εμπειρίας χρήστη του ιστότοπού σας. In addition, τα αναλυτικά στοιχεία μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αυτά βοηθούν να οργανώσετε το μάρκετινγκ σας πιο αποτελεσματικά. also, σημαίνει πιο στοχευμένες διαφημίσεις και αποτελεσματικό email marketing.
10. Ανεξαρτησία
Το να καταχωρείτε το καταλύματα σας σε κάποια μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων σάς δίνει τη δυνατότητα να προβληθείτε μέσω αυτής. Εκεί όμως υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός που τελικά ίσως το κατάλυμά σας είναι σταγόνα σε μια θάλασσα επιλογών. Έχοντας το δικό σας site δεν είστε εξαρτημένοι από μηχανές κράτησης και ξεχωρίζετε από το πλήθος. Μπορείτε να πάρετε εσείς τον έλεγχο των κράτησεων σας βελτιστοποιώντας τον ισότοπό σας και τη στρατηγική μάρκετινγκ σας.
also, you've got 100% έλεγχο στον ιστότοπό σας όσον αφορά το περιεχόμενο, τις φωτογραφίες και τις πληροφορίες που θέλετε να δημοσιεύσετε.
End, από τη στιγμή που οι κρατήσεις γίνονται απευθείας μέσα από τον ιστότοπό σας γλυτώνετε προμήθειες και χρεώσεις από άλλα site μεσαζόντων.
11. Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα από ένα καταλύματα
Δεν σημαίνει ότι κάθε κατάλυμα θα πρέπει να έχει το δικό του ιστότοπο. Αν διαθέτετε περισσότερα από ένα καταλύματα μπορείτε να τα καταχωρήσετε όλα στον ίδιο ιστότοπο. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε με ένα σμπάρο πολλά τριγώνια!
Και τώρα που φανταζόμαστε πως σας πείσαμε ότι το να έχετε ένα website για το κατάλυμα σας είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί, θα πούμε και μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία του.
Έχουμε εξειδίκευση στη σχεδίαση ιστότοπων για καταλύματα και μερικά από τα λάθη που παρατηρούμε σε ιστότοπους καταλυμάτων είναι:
Κακός σχεδιασμός
Τι είναι ο καλός σχεδιασμός; Είναι ένας ιστότοπος σχεδιασμένος από επαγγελματία σχεδιαστή με ωραίες εικόνες, γραφικά και διάταξη; Όχι απαραίτητα. Αυτή είναι μόνο μια διάσταση του.
In fact, ένας επαγγελματικός ιστότοπος θα πρέπει να σχεδιάζεται με γνώμονα την εμπειρία χρήστη και τη μετατροπή κρατήσεων. What does this mean; Εκτός από όμορφος, ο ιστότοπος θα πρέπει να σχεδιαστεί με τρόπο που ο χρήστης να είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση. Ένας επαγγελματικά σχεδιασμένος ιστότοπος θα πρέπει να είναι άνετος στην πλοήγηση, να φορτώνει εύκολα αλλά και να δημιουργεί γενικότερα μια θετική εμπειρία χρήστη.
Μη ενσωμάτωση συστήματος κρατήσεων
Για να έχετε κάποια από τα οφέλη που αναφέραμε πιο επάνω θα πρέπει να έχετε στο site σας σύστημα κρατήσεων. Μέσω του συστήματος ο πελάτης σας θα τσεκάρει διαθεσιμότητα, θα μπορεί να κλείσει το κατάλυμα σας άμεσα και εύκολα και να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμεί.
Περιορισμένες διαθέσιμες επιλογές πληρωμής
Ένα από τα ατού του να έχετε website για το καταλύμα σας είναι ότι ο πελάτης μπορεί να κάνει κράτηση άμεσα. Φροντίστε λοιπόν να έχετε ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών. also, φροντίστε να έχετε πάνω από δυο-τρεις διαθέσιμους τρόπους πληρωμής(credit card, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal κ.α.) αλλά και να δέχεστε όλες τις κάρτες (MasterCard, Visa, American Express).
Ασφάλεια website
Οι διαδικτυακές απάτες είναι πλέον τακτικές. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι πιστοποιημένος SSL, ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας πληροί τα πρότυπα ασφαλείας οι πελάτες σας να αισθάνονται σίγουροι για την κράτηση απευθείας από το site σας.
Υποδείξτε την πιστοποίηση SSL και προσθέστε εικονίδια ασφαλών πυλών στον ιστότοπο σας.
Σαφώς αυτά είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε. Υπάρχουν πολύ περισσότερα. Αν θέλετε να χτίσετε ένα ισχυρό website για το κατάλυμα σας μπορούμε να το δούμε πιο διεξοδικά και εξειδικευμένα. Έχουμε μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία website καταλυμάτων και μπορούμε να το δημιουργήσουμε μαζί.
Conclusion
Η ύπαρξη ενός website για το κατάλυμά σας έχει να σας προσφέρει πολλά οφέλη. Δημιουργώντας τον δικό σας ιστότοπο, μπορείτε να έχετε περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία κράτησης και να αυξήσετε την προβολή σας. Μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες σας. In addition, η κατοχή ενός ιστότοπου σάς επιτρέπει να καθιερωθείτε ως επαγγελματίας στον κλάδο σας. Therefore, εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, σκεφτείτε πολύ σοβαρά να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο σήμερα και ξεκινήστε να γεμίζετε κρατήσεις και χρήματα στο πορτοφόλι σας.
Αν σας δυσκολεύει να οργανώσετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ ή να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, μπορούμε να το κάνουμε μαζί. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας.
Read also:
11 Marketing Ideas For Property Management
Real Estate Marketing | The Complete Guide For Property Owners
Follow us on Facebook, Linkedin and Instagram for more tips and information about the online presence of your business.