user generated content, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, periexomeno pou dimiourgeitai apo xristes, ugc

Τι Είναι Το User Generated Content(UGC) Και Πώς Βοηθάει Την Επιχείρησή Μας

Έχετε μόλις βγάλει στην αγορά την καινούργια σας σειρά ρούχων. Πελάτες που τα έχουν αγοράσει και έχουν ενθουσιαστεί, βγάζουν φωτογραφίες φορώντας τα και τις αναρτούν στα social media. Ή έχετε ένα κατάλυμα και οι επισκέπτες σας μοιράζονται stories από τη διαμονή τους. Συγχαρητήρια! Μόλις αποκτήσατε καινούργιο User Generated Content(UGC) για την επιχείρησή σας!

Μέσα από το UGC, το κοινό αυτών των χρηστών ήρθε σε επαφή με την επιχείρησή/brand σας και έτσι αποκτήσατε πρόσβαση σε νέο κοινό. Ταυτόχρονα αποκτήσατε και υλικό που μπορείτε να αναρτήσετε στα κανάλια σας(κατόπιν αδείας φυσικά).

Το UGC είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εξυπηρετήσετε πολλούς σκοπούς. Σε αυτό το άρθρο θα πούμε αναλυτικά τι είναι το User Generated Content, γιατί το χρειάζεται η επιχείρηση μας αλλά και πώς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.

 

Τι είναι το User Generated Content(UGC);

 

Το User Generated Content(UGC) ή περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πρωτότυπο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και δημοσιεύεται στα social media ή σε άλλα κανάλια. Το περιεχόμενο δημιουργείται συνήθως αυθόρμητα κυρίως γιατί οι χρήστες είναι φαν της επωνυμίας ή/και λατρεύουν το προϊόν. Το UGC μπορεί να έχει πολλές μορφές, όπως εικόνες, βίντεο, κριτικές, μαρτυρίες, άρθρα ή ακόμα και podcast.

 

Από πού προέρχεται το UGC;

Το περιεχόμενο μπορεί να προέρχεται από πελάτες, followers, influencers, δημιουργούς περιεχομένου ακόμα και από τους ίδιους τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης.

Σίγουρα θα έχετε πετύχει κάπου στα social media κάποιο unboxing βίντεο. Ή μια φωτογραφία με το μενού ενός εστιατορίου από κάποιον ενθουσιώδη πελάτη. Μπορεί να έχετε δει make up artists να κάνουν βίντεο “how to…” χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα καλλυντικά. Ή κάποιον tech maniac να κάνει κριτική για κάποιο gadget και που μόλις βγήκε στην αγορά.

Όλα αυτά είναι παραδείγματα UGC. Αυτό σημαίνει ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο για μια επωνυμία(brand).

Ακόμα και οι εργαζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο για την επωνυμία που εργάζονται(EGC). Αυτό μπορεί να είναι βίντεο από το backstage ενός event, τη διαδικασία παραγωγής ή ακόμα και ένα απλό βίντεο που δείχνει πόσο καλά περνάνε στη δουλειά τους.

 

Τι είναι αυτό που κάνει το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες να ξεχωρίζει;

 

user generated content, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, periexomeno pou dimiourgeitai apo xristes, ugc

Είναι αυθεντικό

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, όπως αναφέραμε και πιο επάνω, είναι συνήθως αυθόρμητο. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση κάποιος δημιουργός περιεχομένου ή influencer να πληρωθεί για να το δημιουργήσει, ακόμα όμως κι έτσι το περιεχόμενο είναι αυθεντικό καθώς συνήθως δημιουργείται μέσα από την οπτική ενός τρίτου ατόμου και όχι της επωνυμίας.

Είναι πολύ διαφορετικό να ακούσει ο πελάτης τη χρησιμότητα του προϊόντος από κάποιον απλό χρήστη απ΄ ότι από την ίδια την επιχείρηση. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τους ανθρώπους. Θέλουν να δουν τη χρησιμότητα του προϊόντος/υπηρεσίας στην πραγματική ζωή. Θα λέγαμε ότι το UGC είναι μια digital μορφή “από στόμα σε στόμα”.

Σύμφωνα με έρευνες οι καταναλωτές είναι 2,4 φορές πιο πιθανό να δουν το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες ως αυθεντικό σε σύγκριση με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τις επωνυμίες.

Η αυθεντικότητα βοηθά στη δημιουργία αφοσίωσης, εμπιστοσύνης και στην ανάπτυξη της κοινότητας μιας επιχείρησης.

Δεν είναι όμως μόνο οι καταναλωτές που είναι παθιασμένοι με το αυθεντικό περιεχόμενο. Το 60% των marketers συμφωνεί ότι η αυθεντικότητα και η ποιότητα είναι εξίσου σημαντικά στοιχεία ενός επιτυχημένου περιεχομένου. Και δεν υπάρχει άλλος τύπος περιεχομένου που να είναι πιο αυθεντικός από το User Generated Content από τους πελάτες σας.

Προσοχή! Μην μπείτε στον πειρασμό να παραποιήσετε τις αναρτήσεις ή τις καμπάνιες που δημιουργούνται από χρήστες. Το κοινό μπορεί να καταλάβει πότε κάτι είναι ψεύτικο και αυτό μπορεί να βλάψει την επωνυμία σας.

 

user generated content, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, periexomeno pou dimiourgeitai apo xristes, ugc

Αυξάνει τις πωλήσεις

Το UGC χρησιμοποιείται σε όλα τα στάδια της διαδρομής του πελάτη. Τον ενημερώνει και τον κρατά συνδεδεμένο. Ο πελάτης μπορεί να προβεί σε αγορά άμεσα ή μπορεί να χρειαστεί λίγο χρόνο. Ακόμα όμως κι έτσι το UGC του δίνει κίνητρο. Δημιουργεί επίσης οικειότητα με το προϊόν ή την υπηρεσία. Τέλος, βάζει το προϊόν στα «υπόψιν» του εν δυνάμει πελάτη. Μπορεί αυτή τη στιγμή να μην χρειάζεται το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά όταν θελήσει να το αγοράσει θα έρθει σε εμάς.

Για να το πούμε και μαρκετίστικα το UGC επηρεάζει την αφοσίωση του κοινού και αυξάνει τις μετατροπές.

Εμφανίζει το προϊόν/υπηρεσία σε νέο ή μεγαλύτερο κοινό

Σήμερα, οι επωνυμίες πρέπει να παλέψουν για να εμφανιστούν μπροστά στα μάτια του ιδανικού τους κοινού. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και όλοι διεκδικούν την προσοχή του κοινού. Ως αποτέλεσμα, οι αγοραστές είναι πιο επιλεκτικοί και δύσπιστοι σχετικά με τις επωνυμίες με τις οποίες αλληλεπιδρούν και αγοράζουν, ειδικά η γενιά Gen-Z.

Μέσα από το UGC η επιχείρησή σας έχει τη δυνατότητα να προβληθεί σε νέο κοινό. Στο κοινό του ίδιου του χρήστη. Αυτό το κοινό είναι πολύ πιο αφοσιωμένο και εμπιστεύεται τον χρήστη. Αν ο χρήστης είναι φαν της επωνυμίας σας, πιθανότατα και το κοινό του θα σας αγαπήσει καθώς αποτελείται από like minded ανθρώπους. Ανθρώπους δηλαδή με τον ίδιο τρόπο σκέψης και με τις ίδιες αξίες. Συνεπώς πιθανότατα το κοινό του χρήστη είναι και δικό σας ιδανικό κοινό.

 

Δημιουργεί αφοσιωμένη κοινότητα

Το UGC δίνει στους πελάτες μια μοναδική ευκαιρία να συμμετέχουν στην ανάπτυξη μιας επωνυμίας και να γίνουν κομμάτι της κοινότητας της αντί να είναι απλώς θεατές. Αυτό είναι κάτι που κάνουν με ενθουσιασμό και χαρά.

Το UGC επίσης ανοίγει ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ μιας επωνυμίας και των πελατών της και αυτό βοηθά στη δημιουργία και την ανάπτυξη μιας αφοσιωμένης κοινότητας.

Αυξάνει την εμπιστοσύνη

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται τους διαφημιστές. Η υπερβολή, τα “μεγάλα” λόγια και οι ουτοπικές εικόνες δεν βοηθάνε. Και η αλήθεια είναι ότι πολλές διαφημίσεις και πολλές καμπάνιες έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά(αν και ευτυχώς σταδιακά μειώνονται). Επίσης, πολλοί καταναλωτές έχουν στο μυαλό τους ότι εταιρείες(ειδικά οι μεγάλες εταιρείες) έχουν σκοπό μόνο να πουλήσουν και δεν ενδιαφέρονται ουσιαστικά γι’ αυτούς.

Σε μια έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ, έδειξε ότι στην πραγματικότητα, μόνο το 9% των Αμερικανών εμπιστεύεται τις διαφημίσεις. Καθόλου ενθαρρυντικό νούμερο! Οι εταιρείες πρέπει να εργαστούν πιο σκληρά από ποτέ για να καθιερώσουν την αξιοπιστία τους.

Επίσης, σύμφωνα με στατιστικά το 93% των επαγγελματιών μάρκετινγκ φαίνεται να συμφωνούν ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες περισσότερο από το περιεχόμενο που δημιουργείται από τις ίδιες τις επωνυμίες.

Με απλά λόγια αν θέλετε οι καταναλωτές να σας εμπιστευτούν, το User Generated Content είναι ένας καταπληκτικός τρόπος.

Το κοινό στρέφεται στο UGC με τον ίδιο τρόπο που θα ζητούσαν γνώμη από τους φίλους, την οικογένεια ή το επαγγελματικό τους περιβάλλον. Πάνω από το 50% των millennials λαμβάνουν υπόψη τη γνώμη της οικογένειας τους και των φίλων τους για να αγοράσουν ένα προϊόν. Το UGC είναι ακριβώς αυτό: μια προσωπική γνώμη-σύσταση.

 

user generated content, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, periexomeno pou dimiourgeitai apo xristes, ugc

Αυξάνει τις μετατροπές

Το αναφέραμε και πιο επάνω πώς το UGC μεταφράζεται σε μετατροπές. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες επηρεάζει απίστευτα την απόφαση αγοράς. Και αυτό έχει μεγάλη σημασία ειδικά στα τελευταία στάδια του ταξιδιού του αγοραστή, όπου είναι έτοιμος να ολοκληρώσει την αγορά του.

Το UGC λειτουργεί ως αυθεντική κοινωνική απόδειξη(social proof) ότι το προϊόν σας αξίζει να αγοραστεί. Για παράδειγμα, το κοινό σας βλέπει ανθρώπους που τους αρέσει να φοράνε ή να χρησιμοποιούν το προϊόν σας με ενθουσιασμό. Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό κίνητρο για να αγοράσουν τελικά το προϊόν.

Είναι προσαρμόσιμο και ευέλικτο

Το UGC δημιουργείται και χρησιμοποιείται συνήθως στα social media. Παρόλα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εκτός των social media και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσθέσετε εικόνες ή βίντεο UGC σε ένα email εγκατάλειψης καλαθιού για να βοηθήσετε τον υποψήφιο αγοραστή να ολοκληρώσει την αγορά του.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε το UGC σε landing pages και σελίδες προϊόντων στο site σας ώστε να δίνετε επιπλέον κίνητρο για την αγορά του προϊόντος/υπηρεσίας και έτσι να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών.

Είναι πιο οικονομικό από το influencer marketing

Το influencer marketing είναι ένα πάρα πολύ ισχυρό εργαλείο. Παρόλα αυτά μπορεί να είναι ασύμφορο, ειδικά αν θέλετε να προσλάβετε κάποιον διάσημο influencer. Αντίθετα, το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι δωρεάν!

Ακόμη κι αν προσλάβετε κάποιον δημιουργό περιεχομένου για να το κάνει, το κόστος θα είναι πολύ μικρότερο απ’ ότι η πληρωμή ενός διάσημου influencer.

Επίσης δεν χρειάζεται να προσλάβετε κάποιο agency για να κάνει δουλειά για εσάς.

Χρειάζεται κάτι απλό: Να συνδεθείτε με το κοινό σας, να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και να τους παρακινήσετε να γίνουν μέρος της επόμενης καμπάνιας σας!

 

Είναι δωρεάν διαφήμιση

Στην ουσία μέσα από διαφημίσεις και χορηγούμενες αναρτήσεις σκοπός είναι να προβληθεί η επωνυμία ή το προϊόν σε μεγαλύτερο κοινό και να αυξήσει τις πωλήσεις. Το UGC το κάνει αυτό δωρεάν! Οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο και το προβάλλουν στο κοινό τους. Αυτό το κοινό μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο για το δικό του κοινό. Με αυτόν τον τρόπο έχετε προβληθεί σε περισσότερα μάτια και περισσότερους καταναλωτές. Ότι θα γίνονταν δηλαδή με μια διαφήμιση.

Εννοείται δεν υπονοούμε ότι πρέπει να καταργήσετε τις διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις είναι αναπόσπαστο και πολύ σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Απλά αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτό το εργαλείο προβολής, γιατί να μην το κάνετε;

Λειτουργεί σε αρμονία με το social commerce

Το social commerce(κοινωνικό εμπόριο) είναι οι αγορές που γίνονται απευθείας από τα social media. Το κύριο πλεονέκτημα του social commerce είναι ότι επιτρέπει στο κοινό να ολοκληρώνει τις αγορές του πιο άμεσα και γρήγορα την ώρα που κάνει τη βόλτα του στα social media χωρίς να επισκεφτεί το site.

Ας υποθέσουμε ότι κάνετε scroll στο Instagram και σταματάτε γιατί είδατε ένα εξαιρετικό ζευγάρι παπούτσια. Πατάτε για να μάθετε περισσότερα για το προϊόν και γιατί όχι να το αγοράσετε μέσα από την εφαρμογή. Αυτό είναι το social commerce στην πράξη.

Το UGC και το κοινωνικό εμπόριο συνεργάζονται εξαιρετικά. Το UGC παρακινεί στο να ολοκληρωθεί η αγορά περισσότερο από μια ωραία μεν-αλλά συνηθισμένη-φωτογραφία προϊόντος. Σχεδόν το 80% των ανθρώπων λένε ότι το UGC επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν, καθιστώντας το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και το κοινωνικό εμπόριο φοβερό συνδυασμό.

 

Τύποι User Generated Content

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες μπορεί να έχει πολλές μορφές ακριβώς όπως και μια ανάρτηση στα social media ή μια διαφημιστική καμπάνια:

  • Εικόνες
  • Βίντεο
  • Μια ανάρτηση κειμένου π.χ. ένα Tweet
  • Μαρτυρίες
  • Κριτικές προϊόντων
  • Live
  • Άρθρο σε blog
  • Περιεχόμενο YouTube

Το πώς θα τα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από τη στρατηγική marketing της επιχείρησής σας.

 

Κάντε το όπως οι “Mεγάλοι”

Ακόμα και μεγάλα brands χρησιμοποιούν περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα, την αφοσίωση, να διευρύνουν την απήχησή τους και φυσικά να αυξήσουν τις μετατροπές τους.

Για παράδειγμα η εταιρεία εξοπλισμού βίντεο GoPro χρησιμοποιεί το UGC για να διατηρήσει το κανάλι της στο YouTube. Τα τρία κορυφαία βίντεό της γυρίστηκαν αρχικά από πελάτες! Από τον Δεκέμβριο του 2021, αυτά τα τρία βίντεο συγκέντρωσαν πάνω από 400 εκατομμύρια προβολές μαζί. Όχι και άσχημα! Μάλιστα αυτό το περιεχόμενο δεν κόστισε τίποτα στην εταιρεία.

Και δεν σταμάτησε εκεί. Το UGC είχε τόσο μεγάλο όφελος για την εταιρεία που πλέον διοργανώνουν τα δικά τους βραβεία και προωθούν καθημερινά φωτογραφικά challenges για να εμπνεύσουν τους πελάτες τους να γίνουν δημιουργικοί.

User Generated Content από το κανάλι της GoPro στο YouTube:

 

Ένα ακόμα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η εταιρεία LuluLemon. Η εταιρεία LuluLemon είναι κυρίως γνωστή για τα ακριβά της κολάν και τα ρούχα γιόγκα. Για να αυξήσουν την απήχηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζήτησαν από τους ακόλουθους τους να μοιραστούν φωτογραφίες τους με ρούχα LuluLemon χρησιμοποιώντας το #thesweatlife.

Αυτό όχι μόνο οδήγησε σε έναν θησαυρό με εύκολα αναζητήσιμο περιεχόμενο UGC για να επαναχρησιμοποιήσει η LuLuLemon, αλλά διεύρυνε επίσης οργανικά την αναγνωρισιμότητα της και την απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς οι πελάτες της μοιράζονταν περιεχόμενο με το κοινό τους.

User Generated στο Instagram για τη εταιρεία Lulumelon

 

Τι να προσέξετε

1. Να ζητάτε πάντα άδεια

Η συγκατάθεση για τη χρήση περιεχομένου είναι υποχρεωτική. Να ρωτάτε πάντα πριν αναδημοσιεύσετε ή χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο ενός χρήστη. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αρνηθεί όμως και πάλι πρέπει να πάρετε την άδεια του.

Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα επώνυμα hashtags σας χωρίς απαραίτητα να γνωρίζουν ότι τα έχετε συνδέσει με μια καμπάνια περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες. Όμως, η εκ νέου κοινή χρήση αυτού του περιεχομένου χωρίς ρητή άδεια πέρα από παράνομη είναι ένα τρόπος για να ακυρώσετε την καλή διάθεση τού κοινού σας.

Όταν ζητάτε την άδεια του χρήστη, δείχνετε ότι εκτιμάτε το περιεχόμενό του και τον χρόνο του και τον παρακινείτε να δημιουργήσει κι άλλο περιεχόμενο.

2. Δώστε τα εύσημα στον αρχικό δημιουργό

Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες στα κανάλια σας, φροντίστε να αποδώσετε ξεκάθαρα εύσημα στον αρχικό δημιουργό. Αυτό γίνεται απλά με την αναφορά του ονόματος του(κοινώς tag) στην ανάρτηση.

Δώστε τα εύσημα γιατί είναι το σωστό. Γιατί θα αυξήσει την αξιοπιστία της επιχείρηση σας. Επιπλέον γιατί θα δώσει κίνητρο στους ίδιους αλλά και νέους χρήστες να δημιουργήσουν κι άλλο περιεχόμενο.

 

user generated content, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, periexomeno pou dimiourgeitai apo xristes, ugc

3. Να είστε σαφείς σχετικά με το είδος του περιεχομένου που αναζητάτε

Οι δημιουργοί του UGC θέλουν να μοιραστείτε το περιεχόμενό τους. Αυτό σημαίνει ότι θέλουν να τους πείτε τι είδους περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να μοιραστείτε.

Μόνο το 16% των brand προσφέρει σαφείς οδηγίες σχετικά με το είδος του περιεχομένου που θέλουν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν οι χρήστες. Ενώ περισσότεροι από το 50% των χρηστών θα ήθελαν να γνωρίζουν τι περιεχόμενο αναζητούν τα brand. Επομένως, μην φοβάστε να γίνετε συγκεκριμένοι και να διευκολύνετε τους ανθρώπους να μοιράζονται περιεχόμενο που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

4. Να έχετε στρατηγική και στόχους

Πώς θα ξέρετε τι είδους περιεχόμενο UGC να ζητήσετε εάν δεν γνωρίζετε πώς ταιριάζει με τη στρατηγική της καμπάνιας σας; Σίγουρα, είναι ωραίο όταν οι άνθρωποι να σας κάνουν tag σε όμορφες φωτογραφίες, αλλά πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το περιεχόμενο για να υποστηρίξετε τους στόχους μάρκετινγκ σας;

Σαφώς πρώτα απ’ όλα θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να έχετε ξεκαθαρίσει τους στόχους σας και τι υλικό θα χρησιμοποιήσετε. Καταγράψτε τις ιδέες και το υλικό που θα προβάλετε και στη συνέχεια επικοινωνήστε τα στους χρήστες ώστε να γνωρίζουν.

Πού να τα προβάλετε;

Οπουδήποτε οι άνθρωποι είναι πιθανό να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας:

Στο βιογραφικό(bio) των social media σας, σε αναρτήσεις σας στα social media, στον ιστότοπό σας, σε αφίσες και banner ή ακόμα και στη συσκευασία του προϊόντος σας.

 

Συνοψίζοντας…

 

 

Το User Generated Content(UGC), ή περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες αν προτιμάτε, είναι εξαιρετικό εργαλείο για να πέτυχετε πολλαπλούς στόχους. Μέσω αυτού αυξάνεται την αναγνωρισιμότητα σας, προσεγγίζετε μεγαλύτερο κοινό, συνδέεστε με αυτό το κοινό και αυξάνετε την εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας. Επίσης, αποκτάτε αυθεντικό, αυθόρμητο και δωρεάν περιεχόμενο με το οποίο το κοινό σας μπορεί να ταυτιστεί. Ταυτόχρονα κινητοποιείτε τους χρήστες να συνδεθούν ακόμα περισσότερο μαζί σας και να το κάνουν με ενθουσιασμό.

Μπορείτε να το σκεφτείτε σαν ένα αυθόρμητο κύμα word of mouth που μόνο οφέλη θα έχει για την επιχείρησή σας.

Οι άνθρωποι θέλουν να συμμετέχουν σε μια κοινότητα, θέλουν να προσφέρουν. Δώστε ειλικρινή κίνητρα και θα σας βοηθήσουν με χαρά.

Αν θέλετε να επενδύσετε σε κάτι αυθεντικό τότε ήρθε η ώρα να στρέψετε την προσοχή σας στο UGC!

 

Διαβάστε επίσης:

Social Media Για Αρχάριους | Πλήρης Οδηγός 2023

Sales Funnel ή Διοχέτευση Πωλήσεων | Τι Είναι Και Πώς Να Το Χρησιμοποιήσετε

 

Θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε περισσότερους πελάτες; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσουμε μαζί τα επόμενα βήματα της επιχείρησής σας.

Ακολουθήστε μας σε Facebook, Linkedin και Instagram για περισσότερα tips για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn