Έστω και τώρα, το να βάλετε την επιχείρησή σας στα social media είναι η καλύτερη κίνηση που θα μπορούσατε να κάνετε. Οκ, ίσως με καθυστέρηση…αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ! Αν το κόλλημα σας είναι οι ελλιπείς γνώσεις γύρω από τα social media και το social media marketing τότε είστε στο κατάλληλο μέρος! Παρακάτω ακολουθεί ο πλήρης οδηγός social media για αρχάριους και όχι μόνο.
Αν θέλετε να μάθετε τι είναι το social media marketing, πώς μπορείτε να κάνετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό αλλά και ποια εργαλεία θα σας φανούν χρήσιμα, συνεχίστε να διαβάζετε.
Άλλωστε, το να μην μάθετε πώς μπορούν τα social media να βοηθήσουν την επιχείρηση σας μόνο κακό θα είναι!
Το social media marketing(μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης) είναι πλέον κάτι περισσότερο από ένα τσιτάτο. Είναι ένα δοκιμασμένο κανάλι που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών με μεγάλη επιτυχία. Σίγουρα θα έχετε ακούσει μία ή περισσότερες ιστορίες για το πώς μια μικρή επιχείρηση κατάφερε να αυξήσει πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της μέσα από τα social media. Γιατί να μην είναι και η δική σας μια τέτοια επιχείρηση;
Οπότε, πάμε να δούμε τον οδηγό Social Media για αρχάριους:
Τι είναι το Social Media Marketing;
Το social media marketing χρησιμοποιεί πλατφόρμες κοινωνικών μέσων (όπως Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest κ.λπ.) για να συνδέσει την επιχείρησή σας με το κοινό σας. Μέσω των social media μπορείτε να πραγματοποιείτε καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας, να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν εξαιρετικές ευκαιρίες για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο και τους πελάτες σας.
Πριν όμως μπούμε στα βαθιά και μιας αυτό το άρθρο είναι ένας οδηγός social media για αρχάριους ας δούμε πρώτα κάποιους βασικούς όρους που χρησιμοποιούνται σε όλες τις πλατφόρμες social media.
Οδηγός social media για αρχάριους: Ορισμοί
Για να αναπτύξετε μια επιτυχημένη στρατηγική social media marketing, πρέπει να γνωρίζετε ορισμένους τυπικούς όρους:
Social Media
Οι πλατφόρμες που διευκολύνουν την ανταλλαγή ιδεών και πληροφοριών δημιουργώντας κοινότητες και δίκτυα. Τέτοιες είναι το facebook, το Instagram, το pinterest κ.α.
Περιεχόμενο
Ό,τι δημιουργείτε και δημοσιεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι περιεχόμενο. Μπορεί να είναι κείμενο, γραφικά, βίντεο ή συνδυασμός αυτών των τριών. Το περιεχόμενο είναι το πιο κρίσιμο στοιχείο του social media marketing. Στην πραγματικότητα, τα δύο πιο σημαντικά πράγματα είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στις πλατφόρμες και ο τρόπος με τον οποίο το κοινό αλληλεπιδρά με αυτό.
Ας δούμε που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τι:
- Κείμενο: Το κείμενο ήταν ο βασικός πυλώνας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το κείμενο ήταν διαδεδομένο με τη μορφή ενημερώσεων κατάστασης στο Facebook ή tweets στο Twitter. Σήμερα, όμως, σχεδόν όλα τα κανάλια δίνουν βαρύτητα στο οπτικό περιεχόμενο.
- Οπτικό περιεχόμενο: Αυτό περιλαμβάνει φωτογραφίες, εικονογραφήσεις, infographics, κινούμενα GIF και βίντεο. Τα βίντεο μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχουν γίνει ο πιο δημοφιλής τύπος περιεχομένου σήμερα.
- Ιστορίες: Μια άλλη μορφή περιεχομένου που έχει γίνει γρήγορα δημοφιλής σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πλατφόρμες. Η τάση ξεκίνησε στο Snapchat και πλέον έχει εξαπλωθεί σε όλες τις πλατφόρμες. Η διάρκεια ζωής τους είναι μικρή (24 ώρες). Μπορούν να εμπλουτισθούν με αυτοκόλλητα, poll και κουίζ. Mπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.
Engagement
Αυτός ο όρος αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας. Για παράδειγμα, δημοσιεύσατε μια φωτογραφία στη σελίδα σας στο Facebook και οι άνθρωποι αντέδρασαν, τη σχολίασαν ή τη μοιράστηκαν.
Απήχηση
Είναι ο συνολικός αριθμός των μοναδικών χρηστών στους οποίους εμφανίστηκε η ανάρτησή σας. Η απήχηση μπορεί να είναι οργανική ή επί πληρωμή. Οργανική απήχηση(Organic Reach) είναι αυτή που δεν περιλαμβάνει καμία δραστηριότητα επί πληρωμή. Η επί πληρωμή απήχηση είναι στην ουσία οταν βάζετε κάποια χρήματα(διαφήμιση, χορηγούμενη) για να προσεγγίσετε περισσότερο κοινό.
Εμφανίσεις
Είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται το περιεχόμενό σας. Δεν έχει σημασία αν οι χρήστες κάνουν κλικ στην ανάρτηση ή τη βλέπουν απλά.
Hashtags
Τα hashtags είναι λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται για την ταξινόμηση περιεχομένου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Είναι μια ετικέτα θα λέγαμε. Κάποιος που ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο hashtag(π.χ. #ομορφιά) θα βρει πιο εύκολα το περιεχόμενο σας αν έχετε προσθέσει το συγκεκριμένο hashtag. Αν απευθύνεστε σε ελληνικό κοινό καλό είναι να χρησιμοποιείτε και ελληνικά hashtags.
Share
Είναι ο αριθμός των κοινοποιήσεων και είναι ίσως η μέτρηση με τη μεγαλύτερη αξία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν κάποιος κοινοποιεί το περιεχόμενο σας στο κοινό του, σημαίνει ότι προβάλλεστε σε νέο μεγαλύτερο κοινό.
Tag
Ελληνιστί ετικέτα. Είναι μια ετικέτα που προσθέτει κάποιος στην ανάρτηση του και αναφέρει κάποιο άλλο προφίλ.
Geotag
Αντίστοιχα είναι η ετικέτα που δείχνει την τοποθεσία. Αν έχετε κάνει tag την τοποθεσία σας και κάποιος ψάξει στη συγκεκριμένη τοποθεσία τότε θα μπορεί να δει την ανάρτησή σας.
Viral
Αυτός είναι ίσως ο πιο χρησιμοποιούμενος όρος στον κόσμο των social media σήμερα. Η διαδικασία του να γίνει viral κάτι προϋποθέτει εξαιρετικό περιεχόμενο το οποίο θα αγαπήσει ο κόσμος.
Διαχείριση social media
Η διαδικασία που περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη δημοσίευση περιεχομένου σε διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και, στη συνέχεια, την ανάλυση της απόδοσης του περιεχομένου.
Μετρήσεις – Στατιστικά
Οι τυπικές μετρήσεις περιλαμβάνουν κοινοποιήσεις, “μου αρέσει”, σχόλια, κλικ, επισκεψιμότητα κ.λπ. Είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι για τον σχεδιασμό στρατηγικής.
Ποσοστό μετατροπής
Είναι η αναλογία του αριθμού των επισκεπτών στην ανάρτησή σας που έκαναν οποιαδήποτε ενέργεια προς το σύνολο των επισκεπτών.
Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
Η αναλογία κλικ/εμφανίσεων είναι η συχνότητα με την οποία οι χρήστες κάνουν κλικ σε κάποιον σύνδεσμο που έχετε βάλει. Δεν πρέπει να συγχέεται με άλλες ενέργειες όπως σχόλια ή κοινοποιήσεις. Το CTR μετράται για τον σύνδεσμο που φέρνει το κοινό σας σε πρόσθετο περιεχόμενο ή σε μια ιστοσελίδα.
Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)
Το UGC(User Generated Content) μπορεί να είναι οποιαδήποτε μορφή περιεχομένου (κείμενο, εικόνες, GIF ή βίντεο) που παράγεται από χρήστες ή καταναλωτές. Οποιαδήποτε επωνυμία μπορεί να μοιραστεί το UGC (μετά από την κατάλληλη άδεια) στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε ένα καφέ και ένας από τους πελάτες σας ανέβασε μια φωτογραφία του latte σας και σας πρόσθεσε με ετικέτα(tag). Μπορείτε να αναδημοσιεύσετε την ανάρτησή του στον λογαριασμό σας(κατόπιν αδείας).
Καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Αναφέρεται σε μια σειρά συντονισμένων δραστηριοτήτων που εκτελούνται σε μία ή περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με συγκεκριμένο στόχο και για μια καθορισμένη περίοδο. Τα αποτελέσματα αυτών των δραστηριοτήτων μπορούν να παρακολουθηθούν και να αξιολογηθούν ώστε να καταστρωθεί η καλύτερη δυνατή στρατηγική.
Στρατηγική περιεχομένου
Είναι η διαδικασία σχεδιασμού περιεχομένου για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης. Περιλαμβάνει τη σκέψη, τη συγγραφή, το σχεδιασμό και τη διανομή περιεχομένου που ικανοποιεί τις επιχειρηματικές ανάγκες.
Στρατηγική social media marketing
Η στρατηγική social media marketing συνοψίζει όλα όσα κάνετε ή σκοπεύετε να κάνετε για να επιτύχετε τους στόχους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οδηγός Social Media για αρχάριους: Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες
Πάμε τώρα να δούμε ποιες είναι οι πιο σημαντικές πλατφόρμες αυτή τη στιγμή:
Το Facebook είναι το μεγαλύτερο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης εκεί έξω. Τι κι αν έχουν περάσει τα χρόνια, καμία πλατφόρμα δεν μπόρεσε να το ξεπεράσει(ναι, καλά ακούσατε). Πλέον μάλιστα εμπλουτίζει τα εργαλεία χρήσης του(όπως το δωρεάν εργαλείο Facebook Business Suite) και παρέχει πολλές επιλογές για την προώθηση σας. Όμως, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι που συνήθως μπερδεύει. Δεν μιλάμε για το προσωπικό σας προφίλ στο Facebook. Όταν έχετε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσετε στο Facebook επαγγελματική σελίδα(Facebook Page). Ενώ αν θέλετε να το πάτε ένα βήμα πιο πέρα και θέλετε να συνδεθείτε περισσότερο με το κοινό σας μπορείτε να δημιουργήστε και ομάδα στο Facebook(Facebook Groups). Άλλα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι τα facebook live, οι ιστορίες και-το πιο δυνατό-οι επί πληρωμή καμπάνιες.
Το Instagram αφορά κυρίως οπτικό περιεχόμενο( φωτογραφίες και βίντεο) και έχει πολύ υψηλό ποσοστό αφοσίωσης. Μάλιστα τα reels(σύντομα βίντεο) είναι μια συναρπαστική λειτουργία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την αφοσίωση και να προσεγγίσετε περισσότερο κοινό, καθώς η ίδια η πλατφόρμα τα προωθεί περισσότερο. Επίσης, εξαιρετικό εργαλείο είναι τα Instagram stories τα οποία βοηθούν να συνδεθείτε ακόμα περισσότερο με το κοινό σας αλλά να πραγματοποιήσετε και πωλήσεις. Τέλος, δεν θα πρέπει να αμελείτε τα Instagram Lives για να σας γνωρίσουν καλύτερα οι ακόλουθοι σας.
TikTok
To TikTok ήταν η πλατφόρμα με τα περισσότερα downloads στην Ελλάδα για το 2022. Και πώς θα μπορούσε να μην είναι; Επικρατεί φρενίτιδα γύρω από την πλατφόρμα ειδικά στη γενιά GenZ και Millennials. Αυτό που το κατέστησε εξαιρετικά δημοφιλές είναι τα βίντεο σύντομης μορφής. Όπως προείπαμε τα βίντεο και συγκεκριμένα τα βίντεο σύντομης μορφής(short form video) είναι εξαιρετικά δημοφιλή αυτή την περίοδο.
Αν απευθύνεστε σε επιχειρήσεις δεν είναι δυνατό να λείπετε από το Linkedin. Σε αυτή την πλατφόρμα ξεχάστε τα stories σχετικά με το τι φάγατε για μεσημεριανό. Οι άνθρωποι είναι εκεί για επαγγελματικούς λόγους και για να μάθουν τι νέο υπάρχει στον κλάδο τους.
Είναι εξαιρετική πλατφόρμα για να δείξετε τη δουλειά σας. Είναι επίσης εξαιρετική για να προσεγγίσετε επιχειρήσεις και για Β2Β(Business to Business) επιχειρήσεις. Μπορείτε τέλος να χρησιμοποιήσετε ομάδες LinkedIn και πληρωμένη διαφήμιση για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.
Το Pinterest είναι πλατφόρμα εικόνων. Είναι σαν ένα ψηφιακό λεύκωμα. Είναι εξαιρετική πλατφόρμα αν ασχολείστε με DIY, Crafts και γενικότερα αν έχετε επιχείρηση με handmade προϊόντα αλλά και για επιχειρήσεις ένδυσης, ομορφιάς κ.α.
Η αύξηση του κοινού σας στο Pinterest μπορεί να πάρει πολύ χρόνο. Για να δείτε πιο άμεσα αποτελέσματα είναι εξαιρετικό το influencer marketing αλλά και οι διαφημίσεις.
YouTube
Είναι η πλατφόρμα που έχει αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι καταναλώνουν τα βίντεο. Είναι εξαιρετικά γρήγορο, δωρεάν και έχει όλα όσα μπορείτε να ζητήσετε από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Πολλά άτομα ξεκίνησαν την καριέρα τους με το YouTube.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μοιράζεστε περιεχόμενο με βίντεο μεγάλης διάρκειας(αν και πλέον υπάρχουν και τα short video). DIY, backstage, συνταγές, podcast είναι από τους τύπους βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube. Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεστε επαγγελματικά εργαλεία επεξεργασίας, εξοπλισμό ηχογράφησης υψηλής ποιότητας ή στούντιο για να ξεκινήσετε. Το ίδιο το YouTube προσφέρει εργαλεία επεξεργασίας βίντεο. Πλέον μπορείτε και στο YouTube να δημιουργείτε stories ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις διαφημίσεις επί πληρωμή.
Άλλες πλατφόρμες, δημοφιλείς στο εξωτερικό, όχι όμως τόσο στην Ελλάδα, είναι το WhatsApp και το BeReal.
Ας ξαναγυρίσουμε στο social media marketing
Οφέλη social media marketing
Απευθύνεστε σε μεγαλύτερο κοινό
Ό,τι επιχείρηση και αν έχετε μπορείτε να αποκτήσετε πολλούς δυνητικούς πελάτες από τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Παγκοσμίως, πάνω από 3,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο αριθμός αυτός προβλέπεται να αυξηθεί σε 4,41 δισεκατομμύρια έως το 2025. Αυτό είναι ένα τεράστιο πεδίο δράσης στα χέρια σας.
Επιτρέπει στους πελάτες να έρθουν πιο κοντά στην επιχείρησή σας
Τα social media κάνουν αυτό που λέει και το όνομα τους. Είναι social. Κοινωνικοποιούν, συνδέουν, εμπνέουν και επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Δεν είστε απλά μια βιτρίνα με προϊόντα. Είστε ο άνθρωπος(ή άνθρωποι) πίσω από την επωνυμία. Ως γνωστόν οι άνθρωποι θέλουν να συνδέονται με ανθρώπους, άρα κατά συνέπεια και με την επιχείρηση που αντιπροσωπεύετε.
Αυξάνει τις πωλήσεις σας
Μέσω των social media δεν έχετε μόνο έναν επιπλέον τρόπο προβολής και πρόσβασης σε μεγαλύτερο κοινό. Είναι και ότι οι εν δυνάμει πελάτες συνδέονται περισσότερο μαζί σας. Συνεπώς είναι πιο εύκολο να σας προτιμήσουν όταν χρειαστούν τα προϊόντα σας.
Είναι εξαιρετικό εργαλείο προώθησης του ιστότοπού σας
Τα social media είναι ένας δωρεάν, απλός και έξυπνος τρόπος για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να προωθήσετε άρθρα που δημοσιεύετε εκεί ή να παραπέμπετε σε προϊόντα και υπηρεσίες σας.
Οικονομική διαφήμιση επί πληρωμή
Ας μην γελιόμαστε, οι διαφημίσεις δίνουν μεγάλη ώθηση σε μια επιχείρηση(όταν προβληθούν στο σωστό κοινό). Επίσης, το οικονομικό είναι ένας καθοριστικός παράγοντας αποφάσεων για κάθε επιχείρηση. Τα social media σάς δίνουν τη δυνατότητα να προβληθείτε στο σωστό κοινό και με το budget που εσείς επιθυμείτε. Οι επιλογές είναι πάμπολλες. Από το να επιλέξετε πού θα προβληθεί η διαφήμιση μέχρι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ασχολίες του κοινού που θα προβληθείτε.
Πώς να ξεκινήσετε το social media marketing
Σύμφωνα με τον social media για αρχάριους οδηγό μας θα πρέπει να ακολουθήσετε κάποια βασικά βήματα για να ξεκινήσετε:
1. Προσδιορίστε το ιδανικό σας κοινό
Το πρώτο και σημαντικότατο βήμα για κάθε στρατηγική μάρκετινγκ. Σε ποιον απευθύνεστε; Πόσο χρονών είναι; Πού μένει; Επιπλέον, με τι ασχολείται; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα και τα χόμπυ του; Σκεφτείτε: Σε ποιες πλατφόρμες βρίσκεται; Τι είδους περιεχόμενο του αρέσει να καταναλώνει(κείμενο, εικόνες, βίντεο); Πρέπει να ξέρετε πώς θα του μιλήσετε ώστε να συνδεθεί μαζί σας και-το ζητούμενο-να οδηγηθείτε σε πωλήσεις! Το έχουμε ξαναπεί, το να μιλάτε σε όλους είναι σα να μην μιλάτε σε κανέναν!
2. Προσδιορίστε ποια πλατφόρμα πρόκειται να χρησιμοποιήσετε.
Δείτε σε ποια πλατφόρμα βρίσκετε το ιδανικό σας κοινό και δημιουργήστε προφίλ εκεί. Κάθε πλατφόρμα εστιάζει σε έναν μοναδικό τρόπο παροχής περιεχομένου και απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κοινού. Η επιλογή εξαρτάται από τις μορφές περιεχομένου και το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε.
Εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύ προσανατολισμένο στο βίντεο, επιλέξτε σίγουρα το YouTube, το Instagram ή το TikTok. Από την άλλη πλευρά, εάν είστε περισσότερο προσανατολισμένοι στο κείμενο ή στις φωτογραφίες, επιλέξτε LinkedIn, Instagram ή το Twitter.
Μπορεί να έχετε την επιθυμία να βρίσκεστε σε πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα αλλά σκεφτείτε πρώτα πόσο χρόνο μπορείτε να διαθέσετε για τη δημιουργία περιεχομένου και την ενασχόληση με όλες τις πλατφόρμες. Ίσως δεν βγαίνουν τα νούμερα! Καλώς ή κακώς τα social media απαιτούν χρόνο.
3. Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου
Αφού κάνατε τα παραπάνω βήματα ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Από τη στιγμή που προσδιορίσατε το ιδανικό σας κοινό και τι περιεχόμενο του αρέσει, τα πράγματα είναι απλά. Σκεφτείτε ποια προβλήματα αντιμετωπίζει το κοινό σας και δώστε λύσεις μέσω του περιεχομένου σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Answerthepublic.com και τις ομάδες στο Facebook για να συγκεντρώσετε ερωτήσεις. Μπείτε σε παρόμοια προφίλ. Tο ιδανικό τους κοινό είναι ίδιο με το δικό σας. Δείτε με ποιες αναρτήσεις αλληλεπιδρά το κοινό και δημιουργήστε παρόμοιες.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το περιεχόμενο σας όπως το Canva ή όπως το Business Suite για να το προγραμματίσετε. Μη διστάσετε να πάρετε τη βοήθεια κάποιου ειδικού αν κάτι σας δυσκολεύει.
4. Επενδύστε στη διαφήμιση
Η διαφήμιση μπορεί να απογειώσει την επιχείρηση σας. Όπως αναφέραμε και πιο επάνω σάς δίνει τη δυνατότητα να προβληθείτε σε μεγαλύτερο και πιο στοχευμένο κοινό. Επιπλέον, προσαρμόζεται ανάλογα με το budget που έχετε. Δεν πρέπει(επαναλαμβάνουμε δεν πρέπει) να λείπει από τη στρατηγική σας.
5. Παρακολουθήστε τα στατιστικά σας
Το τελευταίο και το πιο κρίσιμο βήμα οποιασδήποτε στρατηγικής social media marketing είναι η ανάλυση της απόδοσης του περιεχομένου και των καμπανιών.
Μόλις δημοσιεύσετε το περιεχόμενο, η δουλειά σας δεν έχει τελειώσει. Το τελευταίο βήμα είναι να παρακολουθείτε τις δημοσιεύσεις σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα. Αναλύστε ποιος τύπος περιεχομένου έχει την καλύτερη απόδοση. Κρατήστε ότι δουλεύει και βελτιώστε ή βγάλτε από το πλάνο ότι δεν λειτουργεί. Βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειές σας συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων σας στα social media.
Η κάθε πλατφόρμα παρέχει τα στατιστικά σας(εφόσον έχετε επαγγελματικό λογαριασμό) και αυτό απλοποιεί τα πράγματα.
Μπορεί να έχετε πελαγώσει από τις πολλές πληροφορίες. Πιστέψτε μας όμως, όπως όλα είναι θέμα τριβής. Δεν μπορείτε να καθίσετε και να περιμένετε να γίνετε αστέρι στα social media. Από τη στιγμή που θα αρχίσετε να ασχολείστε σοβαρά με την παρουσία της επιχείρησής σας στα social media όλα θα σας φαίνονται πιο εύκολα.
Μόλις έχετε ένα σταθερό σχέδιο μάρκετινγκ για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τίποτα δεν μπορεί να σας σταματήσει.
Εάν εξακολουθείτε να είστε μπερδεμένοι, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτόν τον απλό οδηγό social media για αρχάριους που πιστεύουμε περιέχει όλα όσα πρέπει να ξέρετε. Εάν πάλι χρειάζεστε κι άλλη βοήθεια είμαστε εδώ για εσάς και την επιχείρησή σας. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να καταστρώσετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας και να έχετε μια αξιόλογη παρουσία στα social media. Επικοινωνήστε μαζί μας.
Διαβάστε επίσης:
Μάθετε Πώς Να Δημιουργείτε Περιεχόμενο Που Πουλάει
18 έξυπνοι τρόποι για την online προώθηση της επιχείρησης σας
Ακολουθήστε μας σε Facebook, Instagram και Linkedin για να μαθαίνετε ό,τι νεότερο γύρω από την on-line παρουσία της επιχείρησής σας.