Με το καλοκαίρι προ των πυλών και τις κρατήσεις για διακοπές να έχουν πάρει φωτιά μάλλον το να βρείτε τρόπους να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμα σας είναι hot θέμα αυτήν την περίοδο.
Λογικό! Άλλωστε αν δεν αυξηθούν τώρα οι κρατήσεις, τότε πότε;
Οι απευθείας κρατήσεις είναι αναμφισβήτητα ό,τι καλύτερο για εσάς και την επιχείρησή σας. Ίσως όμως να φαντάζουν όνειρο θερινής νυκτός. Αν σας λέγαμε όμως ότι μπορείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας έστω κι αν ξεκινήσατε τώρα; Έστω κι αν τώρα μόλις φτιάξατε τον ιστότοπό σας;
Παρακάτω θα βρείτε 10+1 τρόπους για το πώς μπορείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις σας και συνεπώς να γεμίσετε χρήματα το ταμείο της επιχείρησής σας!
Τι είναι ένας ιστότοπος για απευθείας κρατήσεις;
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά:
Ο ιστότοπος απευθείας κρατήσεων είναι στην ουσία μια φόρμα κρατήσεων στον ιστότοπό σας όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμα σας. Μπαίνοντας κάποιος στον ιστότοπό σας έχει τη δυνατότητα να δει φωτογραφίες του καταλύματός σας, τις παροχές που προσφέρετε, την τοποθεσία κ.α. Σε εσάς δίνει τη δυνατότητα να τον πείσετε να κάνει απευθείας κράτηση και όχι μέσα από κάποια μηχανή κράτησης καταλυμάτων(π.χ. Booking).
Όπως καταλαβαίνετε βασική προϋπόθεση για να εγκαταστήσετε το σύστημα κρατήσεων είναι να έχετε έναν ιστότοπο!
Γιατί θέλετε να έχετε έναν ιστότοπο που να γίνονται απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας;
Για πάρα πολλούς λόγους. Και πάμε να δούμε αναλυτικά:
1. Μπορείτε να φτιάξετε τον ιστότοπο όπως θέλετε
Μπορείτε να βάλετε όσες φωτογραφίες και βίντεο επιθυμείτε. Να φτιάξετε το μενού όπως πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερο για τους εν δυνάμει πελάτες σας. Μπορείτε να καταχωρήσετε πλούσιες πληροφορίες για το κατάλυμα αλλά και την περιοχή. Γενικότερα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εξαιρετική εμπειρία χρήστη και έτσι να πείσετε τους επισκέπτες σας να κάνουν απευθείας κράτησεις πιο εύκολα.
2. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρει κάποιος το κατάλυμα σας
Με τις περισσότερες κρατήσεις πλέον να γίνονται διαδικτυακά, ένας ιστότοπος σάς δίνει ένα επιπλέον κανάλι για να σας βρει κάποιος. Χρησιμοποιώντας το SEO μπορεί ο ιστότοπός σας να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν κάποιος ψάχνει για κατάλυμα στην περιοχή. Αν μάλιστα οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν δικό τους ιστότοπο τότε είστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
3. Γλυτώνετε τις προμήθειες των site κρατήσεων(ΟΤΑ)
Τα OTA(Online Travel Agencies), oι πλατφόρμες δηλαδή online κρατήσεων(πχ. Booking) χρεώνουν συνήθως υψηλές προμήθειες σε εσάς και τους επισκέπτες σας. Οι περισσότεροι οικοδεσπότες της Airbnb πληρώνουν σήμερα προμήθεια 3% και οι επισκέπτες πληρώνουν περίπου το 14,2% του υποσυνόλου της κράτησης(Πηγή: Hostfully). Κάπως έτσι λειτουργούν όλες οι πλατφόρμες. Αυτό μειώνει τα κέρδη σας και δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μάρκετινγκ. Με έναν ιστότοπο απευθείας κρατήσεων, παρακάμπτετε αυτές τις χρεώσεις. Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε αυτά τα χρήματα που θα δίνατε σε προμήθειες για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας, επανεπενδύοντας σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή βελτιώνοντας τα ενοικιαζόμενα καταλύματα σας;
4. Συλλέγετε δεδομένα επισκεπτών
Οι πλατφόρμες κρατήσεων δεν μοιράζονται δεδομένα επισκεπτών εκτός από το όνομα και το επίθετο. Αυτό περιορίζει ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες μάρκετινγκ σας και τις καμπάνιες επαναπροσέγγισης πελατών. Όταν δημιουργείτε έναν ιστότοπο που γίνονται απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας, έχετε την ελευθερία να ζητήσετε από τους επισκέπτες σας δεδομένα όπως τα στοιχεία επικοινωνίας τους, από πού ταξιδεύουν και τον λόγο της διαμονής τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε μια ειδική έκπτωση σε επαγγελματίες που έρχονται στην περιοχή σας για ένα συνέδριο. Ή μπορείτε να στείλετε μια πρόσκληση στους πελάτες να έρθουν ξανά λίγους μήνες μετά το check-out.
5. Ευκαιρίες μάρκετινγκ
Μπορεί οι πλατφόρμες online κρατήσεων να αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο κατάλυμά σας αλλά μέχρι εκεί. Δεν μπορούν να προωθήσουν τις μοναδικές υπηρεσίες και τις παροχές σας με ελκυστικό τρόπο. Για τις πλατφόρμες αυτές όλα τα καταλύματα είναι ίδια. Αντίθετα, μέσα από τον ιστότοπό σας μπορείτε να προβάλετε το κατάλυμά σας με τέτοιο τρόπο ώστε οι εν δυνάμει επισκέπτες να το αγαπήσουν. Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ακόμα πιο θετικές εντυπώσεις και θετικές κριτικές. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ή να προσφέρετε ανταμοιβές σε επαναλαμβανόμενους πελάτες και να κάνετε στοχευμένες καμπάνιες email μάρκετινγκ.
6. Αναδεικνύετε το brand σας
Το χτίσιμο του brand είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση. Είναι η ταυτότητα της επιχείρησης και αυτό που την ξεχωρίζει. Ο ιστότοπός σας είναι μια επέκταση του brand σας. Μπορείτε να επιλέξετε το συνδυασμό χρωμάτων, τη γραμματοσειρά, τις φωτογραφίες και το συνολικό σχέδιο ώστε να αντικατοπτρίζουν το brand σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Αντίθετα, σε μια πλατφόρμα online κρατήσεων το brand που προβάλλεται είναι η ίδια η πλατφόρμα και όχι εσείς.
Οι απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ και δυνητικά μια σημαντική πηγή εσόδων. Σας επιτρέπει να δημιουργείτε σχέσεις με τους πελάτες σας. Σας επιτρέπει επίσης να αποφεύγετε τις πλατφόρμες κράτησης τρίτων και συνεπώς τις προμήθειες μεσιτίας. Κερδίζετε μια βάση δεδομένων των επισκεπτών σας και γενικά έχετε εσείς τον έλεγχο του καταλύματός σας.
Ωστόσο, ο ιστότοπός σας μπορεί να μην ανταποκρίνεται στις μέγιστες δυνατότητές του εάν δεν λαμβάνετε πολλές απευθείας κρατήσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι όμως να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Από βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης έως την προώθηση στα social media. Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε τους 11 καλύτερους τρόπους για να λαμβάνετε απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε απευθείας και περισσότερα έσοδα.
10+1 Τρόποι για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας
1.Χρησιμοποιήστε τα social media
Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok είναι εξαιρετικά μέρη για να προωθείτε το κατάλυμα σας. Μπορείτε να ανεβάζετε φωτογραφίες, βίντεο του καταλύματος ή της περιοχής, πληροφορίες και ό,τι σχετικό.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα social media για να προβάλετε στοχευμένες διαφημίσεις και να εμφανιστείτε μπροστά στα μάτια πιθανών επισκεπτών. Για παράδειγμα, εάν τρέχετε μια ειδική προσφορά ή θέλετε να προσελκύσετε επισκέπτες κατά τη διάρκεια μιας «νεκρής» σεζόν, μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που ζουν σε συγκεκριμένες περιοχές και αναζητούν ενοικιαζόμενα καταλύματα.
Βεβαιωθείτε ότι αναγράφεται ο ιστότοπός σας σε όλα τα προφίλ σας στα social media ώστε να τον βρίσκουν απευθείας. Αλληλεπιδράστε με τους ανθρώπους που σχολιάζουν στο προφίλ σας. Δημιουργείστε αναρτήσεις που μπορεί να θελήσουν να μοιραστούν μέσα από τα δικά τους προφίλ ή με φίλους τους. Έτσι θα προβληθεί το κατάλυμα σας σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους.
2. Επιβραβεύστε τους πελάτες σας
Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας. Μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπό σας ή αν εγγραφούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης που προσφέρετε. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να επιστρέφουν επανειλημμένα στο κατάλυμά σας. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε ειδικά προνόμια στα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης, όπως check-in νωρίς, check-out αργά ή ένα δωρεάν μπουκάλι κρασί. Αυτά τα μικρά, έξτρα πραγματάκια θα κάνουν τους καλεσμένους σας να αισθανθούν ότι τους εκτιμάτε και τους βλέπετε πιο προσωπικά και όχι απλώς ως ένα πορτοφόλι! Μπορείτε επίσης να προωθήσετε το πρόγραμμα επιβράβευσής σας μέσω email μάρκετινγκ και social media συμπεριλαμβάνοντας έναν σύνδεσμο με τον ιστότοπο για απευθείας κράτησεις.
Διαβάστε επίσης: Τα 13 Πιο Επιτυχημένα Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών
3. Βελτιστοποιήστε για τοπικό SEO
Για να λάβετε περισσότερες άμεσες κρατήσεις από τον ιστότοπό σας, πρέπει οι επισκέπτες να μπορούν να τον βρίσκουν. Αυτό σημαίνει να βγαίνετε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης….Πιο συγκεκριμένα στη πρώτη σελίδα της Google! Ο τρόπος για να γίνει αυτό είναι η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στη Google, τόσο πιο πιθανό είναι οι άνθρωποι να τον βρουν και να κάνουν κλικ. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το SEO σας, όπως:
- Καταχωρήστε το κατάλυμά σας στο Google Business ώστε να μπορούν να σας βρουν με «Αναζήτηση» και στους Χάρτες Google
- Βεβαιωθείτε ότι η καταχώρησή σας στο Google Business περιέχει αρκετές εικόνες.
- Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας είναι συνεπή σε όλες τις πλατφόρμες social media.
- Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο(alt text) στις εικόνες του καταλύματός σας.
- Δημιουργείστε ένα blog όπου θα γράφετε άρθρα με λέξεις-κλειδιά και περιεχόμενο σχετικό με αυτό που μπορεί να ψάχνει ένας επισκέπτης στην περιοχή.
- Βελτιστοποιήστε διαδικτυακούς καταλόγους και δεδομένα χαρτών σε Apple, Yelp, Bing, Google, TripAdvisor και άλλες πλατφόρμες.
4. Διευκολύνετε τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση στον ιστότοπό σας
Αφού προσελκύσετε πιθανούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να τους διευκολύνετε να κάνουν κράτηση για διαμονή. Συμπεριλάβετε σαφείς παροτρύνσεις για δράση (CTA) σε κάθε σελίδα και βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολη η κράτηση. Όσο λιγότερα βήματα υπάρχουν, τόσο πιο πιθανό είναι οι άνθρωποι να ολοκληρώσουν την κράτησή τους. Δεν θέλετε οι πιθανοί επισκέπτες να μπερδευτούν, να απογοητευτούν και να τα παρατήσουν προτού έχουν την ευκαιρία να κάνουν κλείσουν διαμονή στο κατάλυμά σας.
5. Προσφέρετε πολλούς τρόπους πληρωμής
Το να προσφέρετε διαφορετικές δυνατότητες πληρωμής είναι εξαιρετικά σημαντικό. Με αυτόν τον τρόπο κάνετε τις απευθείας κρατήσεις πιο βολικές για περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε την επιλογή πληρωμής με πιστωτική κάρτα, PayPal ή τραπεζικό έμβασμα. Η παροχή περισσότερων επιλογών πληρωμής καθιστά πιο πιθανό να ολοκληρώσουν οι επισκέπτες την κράτησή τους.
6. Χρησιμοποιήστε το email μάρκετινγκ
Το email μάρκετινγκ είναι το πιο δυνατό εργαλείο επαναπροσέγγισης ευχαριστημένων πελατών. Άρα και ένα πολύ δυνατό εργαλείο επιπλέον εσόδων. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μείνετε σε επαφή με προηγούμενους επισκέπτες.
Το κλειδί για το επιτυχημένο email μάρκετινγκ είναι η αυτοματοποίηση. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και σας επιτρέπει να ρυθμίζετε χρονοδιαγράμματα αποστολής email ώστε να είστε συνεπείς και να κρατάτε τους επισκέπτες σας ζεστούς. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να συμπεριλάβετε στην αυτοματοποιημένη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Όπως:
- Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
- Προσφορές σε πρόγραμματα επιβράβευσης
- Newsletter και ενημερώσεις
- Συμβουλές και tips σχετικά με τοπικές εκδηλώσεις, αξιοθέατα και δραστηριότητες
- Συμβουλές για τον προγραμματισμό των διακοπών
Κατά τη ρύθμιση της αυτοματοποιημένης καμπάνιας, θα πρέπει να αποφασίσετε πόσο συχνά θέλετε να στέλνετε email και τι είδους περιεχόμενο θέλετε να συμπεριλάβετε. Eβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία;
Στέλνοντας email παραμένετε στο μυαλό των προηγούμενων πελατών και τους δίνετε αφορμή για να σας ξαναεπισκεφτούν αν το επιθυμούν. Μπορεί επίσης με αφορμή μια προσφορά σας σε κάποιο email να σας προτείνουν και σε φίλους ή γνωστούς.
Διαβάστε επίσης: 7 Tips Για Ελκυστικά Newsletter Που Θα Θέλει Να Διαβάσει Το Κοινό Σας
7. Δημιουργήστε ένα blog
Το να έχετε ένα blog στον ιστότοπό σας μπορεί να σας εξυπηρετήσει με πολλούς τρόπους.
Πρώτα απ’ όλα δημιουργείτε περιεχόμενο μέσω άρθρων που μπορεί κάποιος να αναζητήσει στις μηχανές αναζήτησης. Έστω για παράδειγμα ότι ψάχνει κάποιος για outdoor δραστηριότητες στην περιοχή. Αν έχετε δημιουργήσει ένα άρθρο με αυτό το περιεχόμενο -και με καλό SEO- μπορεί να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης και ο επισκέπτης να κάνει κλικ στο σύνδεσμο που οδηγεί στον ιστότοπο σας. Αυτό σημαίνει νέοι εν δυνάμει πελάτες, που αν τους κερδίσετε μέσω του περιεχομένου και των πληροφοριών που θα τους παρέχετε, θα είναι πιο εύκολο να κάνουν απευθείας κράτηση. Δεύτερον, δημιουργείτε θετική εντύπωση με τη βοήθεια και το πλήθος πληροφοριών που παρέχετε. Τρίτον, το blog σάς δίνει υλικό για να τροφοδοτήσετε τα social media και τα newsletter σας.
8. Χρησιμοποιήστε social proof
Βάλτε δηλαδή στον ιστότοπό σας κριτικές και reviews παλιότερων πελατών.
Ένας από τους λόγους που οι επισκέπτες απευθύνονται σε μηχανές κράτησης καταλυμάτων(ΟΤΑ) είναι οι κριτικές και βαθμολογίες επισκεπτών. Άλλωστε όλοι δε θα θέλαμε να ξέρουμε πώς είναι το μέρος που θα κλείσουμε για διακοπές; Ο πιο εύκολος και αξιόπιστος τρόπος για να το κάνουμε είναι μέσα από κριτικές τρίτων.
Οι καλές κριτικές είναι ένα πολύ δυνατό push, μια εξαιρετική απόδειξη ότι τελικά αξίζει κάποιος να κλείσει διαμονή στο κατάλυμά σας. Επίσης, ενισχύουν την αξιοπιστιά και αυξάνουν την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας.
9. Διαφήμιση
Η διαφήμιση δεν λείπει ποτέ από τη στρατηγική μάρκετινγκ. Αν θέλετε να ξεχωρίσετε σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον η διαφήμιση είναι ένα επιπλέον όπλο. Μάλιστα σήμερα είναι πιο εύκολα προσβάσιμη από ποτέ στον καθένα. Και αναφερόμαστε στις διαφημίσεις μέσα από τα social media. Μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες στα social media μπορείτε να στοχεύσετε ακριβώς στο κοινό που επιθυμείτε. Οι πλατφόρμες στα social media σάς δίνουν πάρα πολλές επιλογές για να βρείτε το ιδανικό σας κοινό βάση δημογραφικών στοιχείων, αλλά και ενδιαφερόντων, προτιμήσεων κ.α. Δεν είμαστε ενάντια και σε πιο παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης(έντυπες, τηλεόραση κ.α.) αν υπάρχει budget. Λάβατε υπόψη όμως ότι κοστίζουν περισσότερο και το κοινό που θα τις δει δεν είναι απαραίτητα οι ιδανικοί σας πελάτες.
10. Χρησιμοποιήστε το UX
Όσο πιο άνετα και όμορφα νιώσει ο εν δυνάμει πελάτης σας την ώρα που περιηγείται στον ιστότοπό σας τόσο πιο εύκολο είναι να κάνει κράτηση. Και εδώ μπαίνει το UX για να κάνει αυτή τη δουλειά. Το UΧ, κοινώς εμπειρία χρήστη, είναι αυτό που θα κάνει τον επισκέπτη να αισθανθεί οικεία στον ιστότοπό σας και να συνδεθεί περισσότερο μαζί σας. Φροντίστε ο επισκέπτης να μπορεί να περιηγηθεί εύκολα και γρήγορα στον ιστότοπό σας. Επίσης, θα πρέπει τα κουμπιά για απευθείας κρατήσεις να τον παρακινούν να κάνει το επόμενο βήμα.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο ισότοπός σας να είναι βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές. Με πάνω από το 80% των συναλλαγών να γίνεται μέσω κινητού τηλεφώνου, θέλετε να κάνετε ευχάριστη την πλοήγηση και από εκεί. Θέλετε ο επισκέπτης φεύγοντας-εκτός από κράτηση- να αποκομίσει θετικές εντυπώσεις. Ο ιστότοπός σας είναι η «βιτρίνα» του καταλύματος σας και θέλετε η βιτρίνα σας να είναι όσο πιο όμορφη και ελκυστική γίνεται!
10+1. Χρησιμοποιήστε τις πλατφόρμες κράτησης(ΟΤΑ) προς όφελος σας
Οι OTA όπως η Airbnb και η Booking.com είναι ένας ισχυρός τρόπος να βρεθείτε μπροστά σε πιθανούς επισκέπτες. Μπορεί να υπάρχουν χρεώσεις, προμήθειες και μεγάλος ανταγωνισμός όμως μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Πώς; Φροντίστε να προβάλετε το brand σας όσο περισσότερο γίνεται. Βάλτε την επωνυμία σας στον τίτλο της καταχώρησης και το logo σας να φαίνεται σε φωτογραφίες. Οι έμπειροι ταξιδιώτες γνωρίζουν ότι ίσως τους συμφέρει να κλείσουν το κατάλυμά σας απευθείας από εσάς. Καταχωρώντας έξυπνα τα στοιχεία σας θα τους βοηθήσετε να σας βρουν πιο εύκολα.
Πώς να ξεκινήσετε έναν ιστότοπο για απευθείας κρατήσεις
Ένας ιστότοπος, όπως είπαμε, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Όχι μόνο θεωρείστε αξιόπιστοι, αλλά κερδίζετε επίσης τα πολλά οφέλη που προσφέρει– όπως ευκαιρίες μάρκετινγκ, σύνδεση με το κοινό σας, απευθείας κρατήσεις και έσοδα. Αν θέλετε να έχετε πραγματικά τα ηνία διαχείρισης του καταλύματός σας είναι απαραίτητος.
Ίσως το από πού να ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας σάς δημιουργεί πονοκέφαλο. Μην αχώνεστε! Ξεκινήστε με το να συγκεντρώσετε κάποια στοιχεία που θα σας βοηθήσουν. Τι κάνει το κατάλυμα σας να ξεχωρίζει; Για ποιο λόγο σας προτιμούν οι επισκέπτες; Σε ποιο κοινό απευθύνεστε; Είναι luxury το κατάλυμα σας; Βρίσκεται σε χειμερινό προορισμό και το προτιμούν λάτρεις των χειμερινών σπορ; Απευθύνεται σε πιο εναλλακτικούς ανθρώπους; Φτιάξτε ένα προφίλ που θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε στους ανθρώπους που είναι πιθανόν να γίνουν πελάτες σας. Έτσι, θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τα κατάλληλα εργαλεία για να μιλήσετε στην καρδιά τους, να έρθουν πιο κοντά σας και εν τέλει να κάνουν την κράτηση τους. Από εκεί και πέρα συνεργαστείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους(προγραμματιστή, UX expert, συμβούλους επιχειρήσεων, φωτογράφους κ.α.) που θα δουλέψουν με βάση αυτά τα δεδομένα.
Ένα σύστημα για απευθείας κρατήσεις δεν δουλεύει, αν το κοινό σας δεν κάνει κράτηση! Οπότε φροντίστε να γνωρίσετε το κοινό σας!
Όλα τα παραπάνω είναι απλά εργαλεία που με δεδομένο ότι γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε θα έρθουν και θα «κουμπώσουν» για να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας και τα έσοδα σας!
Αν δυσκολεύεστε να το κάνετε μόνοι σας και θέλετε μια βοήθεια μπορούμε να δούμε μαζί τις ανάγκες της επιχείρησής σας και το προφίλ του καταλύματός σας. Μπορούμε να βοηθήσουμε να αυξηθούν οι απευθείας κρατήσεις σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Διαβάστε επίσης:
Μάρκετινγκ Ακινήτων | Ο Πλήρης Οδηγός Για Ιδιοκτήτες Καταλυμάτων
11 Ιδέες Μάρκετινγκ Για Διαχείριση Ακινήτων
Ακολουθήστε μας σε Facebook, Instagram και Linkedin για περισσότερα tips γύρω από την online παρουσία της επιχείρησής σας.