μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

Μάρκετινγκ Ακινήτων | Ο Πλήρης Οδηγός Για Ιδιοκτήτες Καταλυμάτων

Ίσως ο όρος «μάρκετινγκ ακινήτων» να σας είναι άγνωστος όμως σίγουρα έχετε προσέξει την έκρηξη ζήτησης για Airbnb και γενικότερα για ενοικιαζόμενα ακίνητα. Είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτεί κανείς πως πλέον υπάρχουν απίστευτα πολλές επιλογές αλλά και ότι οι πελάτες έχουν γίνει πιο επιλεκτικοί στα καταλύματα που διαλέγουν.

Πριν μερικά χρόνια ίσως να λέγαμε πως τα «αστέρια» που είχε ένα ξενοδοχείο έκαναν τη διαφορά. Στη σημερινή εποχή σίγουρα τα «αστέρια» δε λένε και πολλά. Επιπλέον, υπάρχει πληθώρα καταλυμάτων, από πανδοχεία μέχρι ενοικιαζόμενες βίλες και σκάφη για να επιλέξει κάποιος! Όπως καταλαβαίνουμε με τέτοιο εύρος επιλογών ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρός, οι παρεχόμενες υπηρεσίες αναβαθμίζονται και ένας αγώνας προσέλκυσης πελατών αρχίζει.

Ευτυχώς για εσάς πλέον υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ ακινήτων ώστε να καταστρώσετε μια δυνατή στρατηγική που θα σας φέρει επισκέπτες και βέβαια έσοδα!

 

Τι είναι το μάρκετινγκ ακινήτων;

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

Το μάρκετινγκ ακινήτων είναι μια πολυσύνθετη στρατηγική που βοηθάει να εκμεταλλευτείτε με τον καλύτερο τρόπο πόρους, χρήματα και χρόνο ώστε να προσελκύσετε επισκέπτες που ενδιαφέρονται την ιδιοκτησία σας. Και όταν λέμε πολυσύνθετη, το εννοούμε. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε πλατφόρμες όπως η booking.com και η kayak.com, να κάνετε συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις για να προσφέρετε μοναδικές εμπειρίες στην περιοχή, να αναβαθμίσετε το site σας και πολλά άλλα.

Είτε διαχειρίζεστε ξενοδοχείο, βίλα, B&B, ξενώνα ή Airbnb, αυτές οι στρατηγικές και οι ιδέες μάρκετινγκ θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους πρωταρχικούς στόχους του μάρκετινγκ φιλοξενίας. Ποιοι είναι αυτοί; Πρωταρχικοί στόχοι είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η αναζήτηση του ακινήτου σας, τα οποία μεταφράζονται σε περισσότερους επισκέπτες.

 

Πάμε να δούμε τα εργαλεία στο μάρκετινγκ ακινήτων

 

1. Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ

Όπως λέει και η παροιμία: «’Ενας στόχος χωρίς σχέδιο είναι απλώς μια ευχή». Δεν υπάρχει πετυχημένη επιχείρηση χώρις ένα σχέδιο από πίσω. Ένα ετήσιο σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για να διασφαλίσετε ότι οι δραστηριότητες μάρκετινγκ είναι εστιασμένες και προσανατολισμένες στα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Και μιας και μιλάμε για φιλοξενία θα πρέπει να κάνετε μια καλή έρευνα και να οργανωθείτε για να έχετε γερές βάσεις.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ ακινήτων πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Επισκόπηση αγοράς και τις τελευταίες τάσεις στο χώρο της φιλοξενίας
  • Στόχοι μάρκετινγκ, τοποθέτηση επωνυμίας και ανταγωνιστικό τοπίο
  • Ρόλοι και ευθύνες
  • Αγορές-στόχοι
  • Στόχοι, στρατηγικές και μετρήσεις απόδοσης ανά κανάλι
  • Πακέτα και προσφορές
  • Προϋπολογισμός μάρκετινγκ
  • Ημερολόγιο δραστηριοτήτων

 

2. Πού θα τοποθετήσετε το ακίνητο σας

Σαφώς το πρώτο βήμα για να «υπάρχει» το ακίνητο σας είναι ένας ιστότοπος. Αυτή είναι και η πιο απλή μορφή για να μπορεί κάποιος να σας αναζητήσει οργανικά(μέσω των μηχανών αναζήτησης). Σε αυτό το κομμάτι, βέβαια, παίζει σημαντικό ρόλο το SEO. Από εκεί και μετά υπάρχουν πολλά κανάλια που μπορείτε να καταχωρήσετε τη επιχείρηση σας. Προτείνουμε να τα χρησιμοποιήσετε όλα ή όσο το δυνατόν περισσότερα. Τέτοια κανάλια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email μάρκετινγκ, τα επί πληρωμή μέσα, οι πλατφόρμες καταχώρησης ακινήτων, οι εμπορικές εκθέσεις και οι εκδηλώσεις, διάφορες συνεργασίες, οι δημόσιες σχέσεις και η διαχείριση φήμης στο διαδίκτυο.

Πολλά; Πιστέψε μας χρειάζονται!

Διαβάστε επίσης: SEO friendly περιεχόμενο, πώς να το δημιουργήσετε και να απογειώσετε το site σας

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

3. Προσδιορίστε τις αγορές-στόχους σας

Έχουμε γράψει πολλές φορές για την αγορά-στόχο και τον ιδανικό πελάτη ως βασικό πυλώνα του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ ακινήτων δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ας το δούμε και με ένα παράδειγμα: Έστω ότι έχετε προς ενοικίαση μια βίλα 200τ.μ. με πισίνα και ιδιωτική παραλία. Σαφώς, σε αυτή την περίπτωση απευθύνεστε σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό που έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει για τη διανυκτέρευση και όχι σε μια μικρομεσαία οικογένεια. Αντίστοιχα αν έχετε ένα B&B στο κέντρο μιας φοιτητούπολης πιθανότατα απευθύνεστε σε μεμονωμένους επισκέπτες.

Ποιο κατάλυμα είναι καλύτερο από τα δύο;

Κανένα! Για το μάρκετινγκ ακινήτων είναι το ίδιο! Δεν έχει σημασία ποιο είναι το ακίνητο σας. Σημασία έχει να απευθύνεστε στο σωστό κοινό ώστε να είναι διαρκώς γεμάτο με επισκέπτες.

Αντί να προσπαθείτε να απευθύνεστε σε όλους, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να προσδιορίσετε τις αγορές-στόχους σας και να εστιάσετε χρόνο και χρήμα στην προσέλκυσή τους.

Για να μπορέσετε να βρείτε τις αγορές-στόχους σας απαντήστε στις ερωτήσεις:

  • Ποιοι είναι οι ιδανικοί σας επισκέπτες;
  • Ποιος είναι ο σκοπός του ταξιδιού τους;
  • Πού ζουν;
  • Πώς μαθαίνουν για την ιδιοκτησία σας;
  • Από πού κάνουν κράτηση;

Ομαδοποιώντας τους επισκέπτες σε επιμέρους κοινά, μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματα που θα επικοινωνήσετε σε κάθε ομάδα του κοινού-στόχου σας και να βρείτε άλλους ταξιδιώτες που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

4. Δημιουργήστε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας

Το αναφέραμε και πιο επάνω ότι είναι νευραλγικής σημασίας η ύπαρξη ενός ιστότοπου. Αν δεν έχετε δημιουργήσει την ιστοσελίδα σας ήρθε ο καιρός να το κάνετε αν θέλετε να θεωρείται σύγχρονη η επιχείρησή σας.

Σε αντίθεση με ένα στατικό φυλλάδιο ή μια απλή καταχώρηση σε κάποιο τουριστικό site της περιφέρειας, ένας ιστότοπος είναι μια δυναμική οντότητα που πρέπει να ενημερώνεται τακτικά με νέο, φρέσκο περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εποχιακές προσφορές, αλλαγές στις πολιτικές ή πληροφορίες σχετικά με επερχόμενες εκδηλώσεις.

Σαφώς δεν αναφέρουμε τα αυτονόητα όπως στοιχεία επικοινωνίας, χάρτη με την τοποθεσία του ακινήτου σας και φωτογραφίες των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.

Βασικό είναι επίσης ο ιστότοπος να είναι εύκολος στην πλοήγηση, απλός και μορφοποιημένος κατάλληλα για όλες τις συσκευές. Για να είναι ο ιστότοπος κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του κονού-στόχου σας και να παρέχεται εξαιρετική εμπειρία περιήγησης θα πρέπει να ακολουθήσετε τη UX σχεδίαση του.

Τι είναι ο σχεδιασμός UX και γιατί είναι σημαντικός για τις μικρές επιχειρήσεις;

Επίσης, σημαντικό είναι ο ιστότοπός σας να περιέχει σύστημα κρατήσεων σε πραγματικό χρόνο ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να κάνει εύκολα κράτηση. Κάτι τέτοιο θα προάγει ακόμα περισσότερο τον επαγγελματισμό σας.

 

5. Επενδύστε σε επαγγελματικές φωτογραφίες

Κακά τα ψέματα! Το πρώτο πράγμα που ελέγχει ένας εν δυνάμει επισκέπτης σε ένα κατάλυμα είναι οι φωτογραφίες. Ιδανικά θέλει να βρει φωτογραφίες τόσο από τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους αλλά και φωτογραφίες από την περιοχή και τις δραστηριότητες που προσφέρει.

Με τη σημερινή τεχνολογία των smartphone, σχεδόν ο καθένας μπορεί να τραβήξει εντυπωσιακές φωτογραφίες. Αυτό είναι καλό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά όχι για την επαγγελματική προβολή του ακινήτου σας.

Θα πρέπει οι εικόνες να είναι υψηλής ποιότητας που θα κάνουν το ακίνητό σας να ξεχωρίζει ως η καλύτερη επιλογή ανάμεσα σε άλλες. Θα πρέπει να βγάζουν το «WoW!» ως επιφώνημα αν θέλετε να μην προλαβαίνετε τις κρατήσεις.

Οπότε μην τσιγκουνευτείτε χρήματα για έναν επαγγελματία φωτογράφο. Οι φωτογραφίες αυτές είναι επένδυση και η βιτρίνα του ακινήτου σας που θα ταξιδέψει μέσω διαδικτύου σε κάθε γωνιά της γης. Αλήθεια, εσείς θα νοικιάζατε ένα ακίνητο που οι φωτογραφίες του θα ήταν ερασιτεχνικές;

Επίσης, φροντίστε και για την παραγωγή βίντεο ώστε να ενισχύσετε ακόμα πιο πολύ την οπτική σας παρουσία.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

6. Δώστε βάση στο SEO

Το ότι φτιάξατε το site σας είναι ένα βήμα. Χωρίς όμως το κατάλληλο SEO δε σημαίνει ότι θα το επισκεφτούν.

Για την οργανική (μη πληρωμένη) επισκεψιμότητα ύψιστης σημασίας είναι η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Το SEO περιλαμβάνει τη μορφοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπου με λέξεις-κλειδιά, τίτλους, περιγραφές, ετικέτες και συνδέσμους για την κατάταξη του site στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το SEO είναι καλύτερα να το αφήσετε σε επαγγελματίες για να πετύχετε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα καθώς είναι χαοτικό να προσπαθήσετε να το κάνετε μόνοι σας.

 

7. Αξιοποιήστε τη δύναμη του μάρκετινγκ περιεχομένου

Ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτό μπορεί να γίνει προσθέτοντας πληροφορίες που βοηθούν τους επισκέπτες να οργανώσουν το ταξίδι τους, να βρουν πληροφορίες για την περιοχή αλλά και σχετικές προτάσεις με δραστηριότητες.

Ένας εξαιρετικός τρόπος για να εκμεταλλευτείτε το SEO αλλά και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να δημιουργήσετε ένα blog με ενδιαφέροντα θέματα για τους επισκέπτες σας όπως για αξιοθέατα, εστιατόρια και ιστορίες της περιοχής.

Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά σχετικές με την περιοχή ώστε το τοπικό SEO να δουλέψει για εσάς.

Διαβάστε και αυτό: Τι είναι business blog και γιατί πρέπει να το εντάξεις άμεσα στο site σου

 

8. Δημιουργήστε προφίλ στο Google Business

Αλήθεια πόσες φορές δεν Googlάρατε για να βρείτε κάτι ή δεν ανοίξατε το google maps για να βρείτε ένα μέρος;

Για να μπορέσουν με τον ίδιο τρόπο να σας βρουν κι οι επισκέπτες πρέπει να καταχωρήσετε την επιχείρηση σας στη Google!

Καταχωρώντας την επιχείρησή σας στη Google oι πληροφορίες σας θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα της αναζήτησης Google, στους χάρτες και στις καταχωρίσεις καταλυμάτων. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργήσετε το δωρεάν προφίλ σας, να το βελτιστοποιήσετε με φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία, τις υπηρεσίες, τις ανέσεις που παρέχετε και να επιδιώξετε τις θετικές κριτικές. Και μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε τους δωρεάν συνδέσμους κράτησης για να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή και άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

9. Καταχωρίστε το κατάλυμα σας στις μηχανές αναζήτησης ακινήτων

Σκεφτείτε ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος μόλις κλείσει τα αεροπορικά του εισιτήρια ή αποφασίσει να πάει κάπου ένα Σαββατοκύριακο. Πιθανότατα είναι να μπει στο booking.com και άλλες μηχανές αναζήτησης καταλυμάτων. Μάλιστα κάποιες φορές o προορισμός εξαρτάται από τα αποτελέσματα που θα βρει.

Οπότε δεν θέλετε το ακίνητο σας να λείπει από αυτές τις μηχανές αναζήτησης!

 

10. Αξιοποιήστε τη δύναμη του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το πιο πολυσυζητημένο και δημοφιλές μάρκετινγκ στη σημερινή εποχή!

Στους ταξιδιώτες αρέσει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιράζονται εμπειρίες ταξιδιού και να ανακαλύπτουν νέους προορισμούς. Τα social media είναι κανάλι χαμηλού κόστους για να συνδεθείτε με ταξιδιώτες και να προσελκύσετε επισκέπτες. Χρησιμοποιήστε εμπνευσμένες εικόνες, βίντεο, υλικό σχετικά με την περιοχή. Δημιουργήστε περιεχόμενο που ενθαρρύνει την κοινοποίηση και χρησιμοποιήστε hashtags, διαγωνισμούς, ειδικές προσφορές και διαφημίσεις επί πληρωμή για να ενισχύσετε την προσέγγιση χρηστών.

 

11. Χρησιμοποιήστε επί πληρωμή μεθόδους

Ζούμε στην εποχή της διαφήμισης και της προβολής. Το κομμάτι της διαφήμισης θα το συναντήσετε ως μέρος κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ. Ευτυχώς για εσάς έχετε πολλές επιλογές για να διαφημιστείτε ανάλογα με το κοινό-στόχο σας αλλά και τις οικονομικές σας δυνατότητες. Προωθήστε το κατάλυμα σας μέσω google, social media ή μηχανών αναζήτησης ακινήτων. Σαφώς αν ταιριάζει στη στρατηγική της επιχείρησής σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης(έντυπα, τηλεόραση κ.α.).

 

12. Χρησιμοποιήστε το Influencer Μαρκετινγκ

Το Influencer μάρκετινγκ είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο προβολής της επιχείρησής σας. Οι Influencers έχουν πιστό κοινό που τους ακολουθεί και επηρεάζουν τις αποφάσεις τους. Μέσω του influencer μάρκετινγκ μπορείτε να προβληθείτε σε ένα πολύ μεγαλύτερο και κυρίως πιστό κοινό.

Ενώ η συνεργασία με τους μεγάλους Influencers κοστίζει, πολλοί «micro-influencers» μπορεί να είναι πρόθυμοι να προωθήσουν το ακίνητο σας με αντάλλαγμα μια δωρεάν διαμονή και γεύματα. Προσοχή όμως! Ψάξτε για influencers που ειδικεύονται στα ταξίδια, έχουν ιδιαίτερα αφοσιωμένους ακολούθους και κυρίως απευθύνονται στο κοινό που απευθύνεστε και εσείς.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

13. Χρησιμοποιήστε το email marketing

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας οικονομικά αποδοτικός, εξαιρετικά στοχευμένος τρόπος για να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις και τα έσοδα σας. Δημιουργήστε τη βάση δεδομένων σας με email από τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας, μαζί με την άδεια για αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές email και κίνητρα ώστε να προσελκύσετε εκ νέου τους επισκέπτες. Αν έμειναν ευχαριστημένοι από τη διαμονή τους είναι πιθανόν να σας ξαναρθούν!

 

14. Αυξήστε τις κριτικές

Οι κριτικές και οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα ισχυρό κίνητρο για εν δυνάμει επισκέπτες να επισκεφτούν το κατάλυμα σας. Αλλιώς βλέπει ένας επισκέπτης ένα κατάλυμα που πήρε 5* και αλλιώς ένα με 3,8*. Επίσης, σχεδόν όλοι όσοι ψάχνουν για κατάλυμα διαβάζουν τα σχόλια των προηγούμενων επισκεπτών. Δώστε τον καλύτερο σας εαυτό για την εξυπηρέτηση και την άνεση των πελατών σας και ενθαρρύνετε τους να αφήσουν τα σχόλια τους για το κατάλυμα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Οι ευχαριστημένοι επισκέπτες είναι η καλύτερη διαφήμιση!

 

15. Δημιουργήστε συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις

Οι καλές συνεργασίες μας κάνουν πιο δυνατούς. Χτίζοντας συνεργασίες με επιχειρήσεις που το αντικείμενο τους μπορεί να συνδυαστεί με το δικό σας έχετε την ευκαιρία να αναβαθμίσετε τις παροχές σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς δραστηριοτήτων για τη δημιουργία ειδικών πακέτων περιηγήσεων ή τη διαπραγμάτευση ειδικών τιμών και εκπτώσεων για επισκέπτες με κοντινά εστιατόρια, καταστήματα, ανθοπωλεία και παρόχους μεταφορών. Η κατάσταση είναι win-win. Υποστηρίξτε τους συνεργάτες σας βάζοντας τους στον ιστότοπό σας και ζητήστε τους να κάνουν το ίδιο.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

16. Προωθήστε τον προορισμό

Όλα ξεκινάνε από εκεί, από το «Φέτος θα κάνω διακοπές στη Σύρο» ή «Σκέφτομαι να πάω για το Σαββατοκύριακο στο Πήλιο». Όπότε φροντίστε μέσα από το site σας και τα κανάλια επικοινωνίας σας να προβάλλετε τον προορισμό. Γιατί κάποιος να επισκεφτεί την περιοχή; Τι υπάρχει να κάνει εκεί; Ποιες δραστηριότητες; Υπάρχει κάτι που κάνει τον τόπο ξεχωριστό; Βάλτε εικόνες, βίντεο και δώστε πληροφορίες.

 

17. Προσφέρετε έναν ψηφιακό οδηγό για τους επισκέπτες

Βοηθήστε τους επισκέπτες σας για την άνετη διαμονή τους στην ιδιοκτησία σας και την περιοχή. Ένας οδηγός θα είναι τεράστια διευκόλυνση. Παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες για προλάβετε ενδεχόμενες ερωτήσεις τους. Συμπεριλάβετε βασικά στοιχεία όπως δραστηριότητες και εστιατόρια στην περιοχή αλλά και πού μπορούν να βρουν φαρμακείο, σούπερ μάρκετ, τράπεζα κ.α. Για να αυξήσετε τη λειτουργικότητά του, μπορείτε να δημοσιεύσετε τον οδηγό στον ιστότοπό σας και να τον προωθήσετε ως σύνδεσμο ή pdf μεσω email πριν από τη διαμονή.

Σαφώς τον οδηγό μπορείτε να τον προσφέρετε και σε έντυπη μορφή αλλά εδώ το πάμε ένα βήμα παραπέρα. Επίσης, ψηφιακά έχετε το πλεονέκτημα ότι μπορείτε να τον αποστείλετε πριν τη διαμονή. Έτσι κερδίζει πόντους το ακίνητο σας πριν ακόμα ο επισκέπτης φτάσει εκεί.

 

18. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές κατά τη διάρκεια τοπικών εκδηλώσεων

Οι τοπικές εκδηλώσεις μπορούν να προσελκύσουν πολλούς επισκέπτες για μια νύχτα σε έναν προορισμό, δίνοντας σας την ευκαιρία να προωθήσετε το κατάλυμα σας. Τέτοιες εκδηλώσεις μπορεί να είναι φεστιβάλ, συναυλίες, αθλητικές εκδηλώσεις, συνέδρια και εποχιακές εκδηλώσεις. Αξιοποιήστε τις και δημιουργήστε πακέτα και προσφορές. Προβάλετε αυτά τα πακέτα μέσα από τα κανάλια σας και δώστε το έναυσμα σε επισκέπτες να έρθουν.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

19. Προσαρμόστε τη στρατηγική τιμολόγησης στην εποχικότητα

Ανεξάρτητα από το πόσο μπορεί να αλλάξουν τα γούστα και οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών, η τιμολόγηση θα είναι πάντα, για τους περισσότερους, πρωταρχικός παράγοντας στην απόφαση ενοικίασης ενός ακινήτου. Δημιουργήστε ένα δυναμικό σχέδιο τιμολόγησης. Αν δηλαδή το ακίνητο σας βρίσκεται σε καθαρά χειμερινό προορισμό φροντίστε να δώσετε οικονομικό κίνητρο για να το επισκεφτούν οι επισκέπτες και το καλοκαίρι. Σαφώς δεν εννοούμε να καταβαραθρώσετε τις τιμές σας. Θα πρέπει να είναι ανάλογες με το τι προσφέρετε, σε ποιο κοινό απευθύνεστε αλλά και με βάση τους νόμους προσφοράς και ζήτησης. Αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι προσφέρετε πάντα τη σωστή τιμή, στους σωστούς επισκέπτες, τη σωστή στιγμή.

 

20. Φτιάξτε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους επισκέπτες που επιστρέφουν

Όλες οι μεγάλες εταιρείες (βλ. ξενοδοχεία, αεροπορικές κ.α.) δίνουν προνόμια σε πελάτες που επιστρέφουν. Γνωρίζουν πως ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει ξανά για τις υπηρεσίες τους σε σχέση με κάποιον που δεν τις έχει δοκιμάσει ποτέ.

Οπότε γιατί να μην το εκμεταλλευτείτε; Δημιουργήστε ένα απλό, οικονομικά αποδοτικό πρόγραμμα αφοσίωσης. Δώστε στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες σας ειδικά προνόμια, αναβαθμίσεις και ανέσεις.

 

21. Επενδύστε στις δημόσιες σχέσεις

Οι δημόσιες σχέσεις καλύπτουν μέγαλο εύρος δράσεων που μπορείτε να κάνετε. Μπορείτε να προσεγγίσετε ταξιδιώτες μέσω άρθρων και μέσω μέσων μαζικής επικοινωνίας. Δημιουργήστε ένα σχέδιο δημοσίων σχέσεων που περιγράφει τους στόχους σας, τις ιστορίες που θέλετε να μοιραστείτε και τα μέσα ενημέρωσης που πρέπει να προσεγγίσετε. Αν απευθύνεστε σε πολύ συγκεκριμένο κοινό σκεφτείτε σοβαρά να συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία για να αξιοποιήσετε την τεχνογνωσία και τις επαφές του.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

22. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση επισκεπτών με την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων

Στην εποχή των ψηφιακών μηνυμάτων, οι ταξιδιώτες δεν είναι πρόθυμοι να περιμένουν στην αναμονή για απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Διατηρώντας ενεργή παρουσία σε κανάλια άμεσων μηνυμάτων όπως το Messenger και το WhatsApp, μπορείτε να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε. Αντίστοιχα, μην αμελήσετε να συμπεριλάβετε ένα chatbot στον ιστότοπό σας ώστε να μπορούν εύκολα οι επισκέπτες να επικοινωνούν μαζί σας και εκεί.

 

23. Προσφέρετε δώρα καλωσορίσματος

Οι ταξιδιώτες λατρεύουν τα αναμνηστικά από τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες. Δημιουργώντας ένα δώρο καλωσορίσματος, θα τους υπενθυμίζετε τη διαμονή τους πολύ καιρό μετά το check out και θα τους ενθαρρύνετε να επιστρέψουν. Επίσης, δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε για την ευχάριστη εμπειρία στο κατάλυμα σας.

Bρείτε ένα προσεγμένο δώρο που αντιπροσωπεύει την ιδιοκτησία σας και ξυπνά αναμνήσεις από τον προορισμό σας ή προσφέρετε κάτι που θα δημιουργήσει θετική εντύπωση με την πρώτη επαφή.

 

24. Ασχοληθείτε με το παραδοσιακό off-line μάρκετινγκ για να ενισχύσετε την επωνυμία σας

Αν και το μεγαλύτερο κομμάτι στο μάρκετινγκ ενοικίασης ακινήτων αφορά το on-line κομμάτι , μην παραβλέπετε ευκαιρίες για να προωθήσετε την ιδιοκτησία σας μέσω off-line μάρκετινγκ. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν τοποθετήσεις διαφημίσεων σε έντυπες εκδόσεις, διαφημιστικές πινακίδες ή χορηγίες εκδηλώσεων. Το ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν «κλικ» σε αυτές τις διαφημίσεις δεν σημαίνει ότι δεν κάνουν εντύπωση. Σε πολλούς ταξιδιώτες άλλωστε αρέσει να ξεφυλλίζουν περιοδικά με ταξιδιωτικούς προορισμούς.

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

25. Προώθηση της βιωσιμότητας

Σε μια πρόσφατη μελέτη, το 82% των ανθρώπων είπε ότι η πανδημία τους έκανε να θέλουν να ταξιδεύουν πιο υπεύθυνα. Είναι ένα καινούργιο κομμάτι στο χώρο ενοικίασης ακινήτων όμως φαίνεται ότι είναι καθοριστικό για κάποιους επισκέπτες. Μάλιστα μπαίνει πολύ δυναμικά στο παιχνίδι και δίνει μεγάλη ώθηση σε φιλικά προς το περιβάλλον ακίνητα.

Βοηθήστε τον πλανήτη και προσελκύσετε ταξιδιώτες με οικολογική συνείδηση. Διαφημίστε τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές του καταλύματός σας στον ιστότοπό σας και στα κανάλια σας. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να συμμετάσχουν σε προγράμματα εντός του ακινήτου για τη μείωση των απορριμμάτων, την εξοικονόμηση ενέργειας και την υποστήριξη της τοπικής κοινότητας.

Οκ, αυτή η τεχνική είναι πολύ «μπροστά» για τα ελληνικά δεδομένα αλλά θέλουμε να σας δώσουμε μοναδικά εργαλεία που θα σας ξεχωρίσουν πραγματικά. Άλλωστε είμαστε εδώ για να σας δώσουμε τις καλύτερες ιδέες!

 

26. Ελέγξτε τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών σας

Τέλος, μια άλλη βασική αλλά συχνά παραμελημένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι η παρακολούθηση της δραστηριότητας των ανταγωνιστών σε τακτική βάση. Συγκρίνετε τις πληροφόριες που παρέχουν, τον ιστότοπο τους, τι προβάλλουν στα social media, τις κριτικές που έχουν λάβει, την τιμολόγηση που ακολουθούν. Είναι χρήσιμο να γνωρίζετε τι συμβαίνει στην αγορά. Θα σας βοηθήσει επίσης να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες ώστε να βελτιστοποιήσετε τις τιμές και τις υπηρεσίες σας.

 

Τελικές σκέψεις

μάρκετινγκ ακινήτων, marketing akinitwn, enoikiasi akinitwn, ενοικίαση ακινήτων-blog

Πιστεύουμε ότι σας δώσαμε μια καλή ιδέα για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ ακινήτων. Κρατήστε τις ιδέες που ταιριάζουν καλύτερα στην ιδιοκτησία σας και βάλτε τις σε εφαρμογή αν θέλετε να δείτε περισσότερες κρατήσεις. Είναι κρίμα να έχετε ένα εκπληκτικό ακίνητο και να μην αξιοποιείτε όσες δυνατότητες έχετε για να το απογειώσετε, ειδικά στη σημερινή εποχή που υπάρχουν τόσα εργαλεία!

 

Δείτε τι μπορείτε να εφαρμόσετε και μην φοβάστε να πάρετε πρόσθετη βοήθεια. Άλλωστε μιλάμε για την αύξηση των κρατήσεων και των εσόδων σας! Εμείς από τη μεριά μας μπορούμε να σας δώσουμε όλα τα εφόδια και να κάνουμε ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς για εσάς. Άλλωστε το μάρκετινγκ ακινήτων είναι η ειδικότητα μας!

 

Διαβάστε επίσης:

Τα Μυστικά Ενός Πετυχημένου Website Για Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών

18 έξυπνοι τρόποι για την online προώθηση της επιχείρησης σας

 

Ακολουθήστε μας σε Facebook, Instagram και Linkedin για πολλά περισσότερα tips και πληροφορίες σχετικά με τη on-line παρουσία της επιχείρησής σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn