marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

11 Ιδέες Μάρκετινγκ Για Διαχείριση Ακινήτων

Στη σημερινή εποχή το digital marketing είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού όσον αφορά την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Όλοι οι κλάδοι έχουν επηρεαστεί περισσότερο ή λιγότερο. Ναι, ακόμα και η διαχείριση ακινήτων. Και όχι, δεν αναφερόμαστε μόνο σε πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων.

Με την άνοδο των online πλατφορμών ενοικίασης(π.χ. booking.com) και τον αυξανόμενο αριθμό όσων αναζητούν ακίνητα στο διαδίκτυο, μια ισχυρή ψηφιακή στρατηγική είναι απαραίτητη αν έχετε διαχειρίζεστε ένα ή περισσότερα ακίνητα/καταλύματα.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα τακτικών, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης (SEO), του social media marketing, του email marketing και της πληρωμένης διαφήμισης. Χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές αποτελεσματικά, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τα έσοδα σας. Άλλωστε αυτό είναι και το τελικό ζητούμενο.

Σε αυτό το άρθρο θα εξερευνήσουμε τις διαφορετικές στρατηγικές digital marketing που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη διαχείριση των ακινήτων/καταλυμάτων σας. Θα δούμε επίσης, πώς να ενισχύσετε τη διαδικτυακή παρουσία σας, να προσελκύσετε νέους πελάτες και σαφώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Θα καλύψουμε όλα τα βασικά σημεία που χρειάζεται να γνωρίζετε για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική digital marketing. Από τη δημιουργία ενός φιλικού προς τον χρήστη ιστότοπου μέχρι τη δημιουργία ισχυρής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

Να θυμάστε αποτελεσματικές στρατηγικές digital marketing=ανάπτυξη=έσοδα.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά:

marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

Τι είναι το digital marketing;

Το digital marketing ή ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά κάθε marketing που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως κύριο μέσο επικοινωνίας. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι marketing όπως βίντεο, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πληρωμένες διαφημίσεις κ.α. Στην ιδανική περίπτωση, η στρατηγική marketing σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ισορροπία όλων αυτών.

Ο χρόνος και το χρήμα που θα αφιερώσετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι σίγουρα μια αξιόλογη επένδυση. Εφόσον γίνει με οργανωμένο και σωστό τρόπο το όφελος θα είναι τεράστιο και η επένδυσή σας θα επιστρέψει πολλαπλάσια.

 

Ποια είναι τα οφέλη του digital marketing στη διαχείριση ακινήτων(και όχι μόνο)

 

Διείσδυση σε νέες αγορές

Ένα από τα κύρια οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι φτάνετε σε πελάτες και αγορές που δεν μπορούσατε να προσεγγίσετε πριν. Και με αυτό εννοούμε ακόμη και πελάτες που βρίσκονται στην άλλη πλευρά της υφηλίου.

Επίσης, μέσω του περιεχομένου που δημιουργείτε και των αλγορίθμων των πλατφορμών, μπορείτε να προσεγγίσετε το ιδανικό κοινό για εσάς. Κάτι τέτοιο θα ήταν σίγουρα αδύνατο με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Σκεφτείτε: Αν βάζατε μια διαφήμιση σε μια εφημερίδα θα έφτανε στην άλλη άκρη του κόσμου και στον σωστό άνθρωπο;

Τέλος, με την παγκόσμια κινητικότητα, τα ταξίδια, την μετανάστευση κ.α. η ανάγκη ύπαρξης ψηφιακής παρουσίας και στρατηγικής είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

 

Είναι πιο οικονομικό

Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα του digital marketing είναι ότι είναι πολύ φθηνότερο σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ όπως διαφημίσεις τηλεόρασης, ραδιοφώνου ή έντυπων μέσων, το μάρκετινγκ σε ψηφιακές πλατφόρμες είναι πολύ φθηνότερο. Επίσης, δημιουργεί πολύ περισσότερη επισκεψιμότητα για τα χρήματα που ξοδεύετε. Ενώ, αν αναφερθούμε στη δημιουργία περιεχομένου και την οργανική απήχηση μιλάμε για κάτι που είναι εντελώς δωρεάν!

Μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του digital marketing είναι ότι τα αποτελέσματα του μπορούν να μετρηθούν εύκολα και με ακρίβεια, σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ που σχεδόν ποτέ δεν μπορεί να μετρηθεί. Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να μετρήσετε τα πάντα: πόσες προβολές έχει μία διαφήμισή σας μέχρι πόσα κλικ γίνονται σε έναν σύνδεσμο.

Αντίθετα, αν βάλετε μια αγγελία σε μια εφημερίδα, είναι αδύνατο να γνωρίζετε πόσα άτομα έχουν διαβάσει αυτήν τη διαφήμιση και πόσους πελάτες σας έφερε.

Τώρα που γνωρίζουμε ορισμένα από τα θεμελιώδη οφέλη του digital marketing, ας δούμε μερικές από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εδραιώσετε την ψηφιακή σας παρουσία και να αυξήσετε τα έσοδα σας.

 

11 κορυφαίες ιδέες marketing για διαχείριση ακινήτων

 

1. Ιστότοπος

Ένα από τα πιο σημαντικά περιουσιακά στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας είναι ο ιστότοπός σας. Όταν οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα, ακόμα κι αν αυτό είναι μέσω πλατφόρμας, ψάχνουν πληροφορίες. Σκεφτείτε πόσο θετική εντύπωση δημιουργείτε και πόσο ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό αν έχετε έναν δικό σας ιστότοπο. Ένας ιστότοπος δείχνει επαγγελματισμό και αυξάνει την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών. Για εσάς σαν πελάτη δε μετράει κάτι τέτοιο;

Φανταστείτε τώρα πόσο πιο πολύ κερδίζει ένας καλοφτιαγμένος ιστότοπος με φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα και testimonials!

2. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης(SEO)

Μία από τις πιο σημαντικές και πιο ωφέλιμες πτυχές μιας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ είναι η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search EngineOptimization ή SEO) είναι κάποιοι παράγοντες που κατατάσσουν τον ιστότοπο πιο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Θέλετε το ακίνητο σας να βρίσκεται όσο πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης γίνεται. Ιδανικά πριν από οποιονδήποτε άλλο. Με την εμφάνιση πριν από οποιονδήποτε ιστότοπο παρόμοιου ακινήτου έχετε πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα οι νέοι πελάτες να κάνουν κλικ στο link σας και να κλείσουν το ακίνητο σας.

Χρησιμοποιώντας τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ο ιστότοπός σας μπορεί να εμφανίζεται πολύ πιο συχνά σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και η Bing, κάτι που σίγουρα θα προσελκύσει νέους πελάτες.

Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να εμφανίζεστε υψηλά και σε τοπικό επίπεδο κάτι που είναι γνωστό και ως τοπικό SEO.

marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

3. Μάρκετινγκ περιεχομένου

Όταν μιλάμε για μάρκετινγκ περιεχόμενου μιλάμε για οποιοδήποτε υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους: άρθρα στον ιστότοπο, αναρτήσεις στα social media, βίντεο, φωτογραφίες κτλ.

 

Blogs

Το blogging είναι το πιο θεμελιώδες δομικό στοιχείο του μάρκετινγκ περιεχομένου. Το blog(ιστολόγιο) θα πρέπει να βρίσκεται στον ιστότοπό σας ως ένα μέρος όπου μπορείτε να γράφετε και να δημοσιεύετε ενδιαφέροντα και ελκυστικά για το κοινό σας άρθρα.

Τι κερδίζετε από το blogging:

  • Δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για τον πελάτη σας και αγαπάτε αυτό που κάνετε
  • Αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα σας
  • Βελτιώνετε το SEO του ιστότοπού σας και τον κάνετε να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας

Το περιεχόμενο που θα γράψετε; Μπορεί να είναι μέρη ενδιαφέροντος κοντά στο κατάλυμα σας, τρόποι μετακινήσης, δραστηριότητες κ.α.

 

marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

Βίντεο

Το περιεχόμενο βίντεο έχει την καλύτερη απόδοση στο διαδίκτυο τη δεδομένη στιγμή. Ειδικά στις κατηγορίες millennials και τους Gen Zers. Θα μπορούσατε να επιλέξετε να προσλάβετε έναν βιντεογράφο ή ένα agency για να δημιουργήσετε βίντεο με επαγγελματική εμφάνιση. Όμως εφαρμογές όπως το Instagram και το TikTok διευκολύνουν τη δημιουργία σύντομου, ελκυστικού περιεχομένου βίντεο μόνο με το smartphone σας. Μάλιστα ίσως είναι προτιμότερο να δημιουργήσετε οι ίδιοι το βίντεο σας καθώς φαίνεται ότι οι χρήστες αγαπούν το αυθόρμητο και ανεπιτήδευτο περιεχόμενο.

Μερικές ιδέες για βίντεο:

  • Ξενάγηση στο κατάλυμα/κτίριο/γειτονιά
  • Βίντεο από τα την καθημερινή λειτουργία του
  • Testimonials από πελάτες(εφόσον συμφωνούν) σχετικά με την εμπειρία διαμονής τους στο ακίνητο/κατάλυμά σας

Email marketing

Το email marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους υποψήφιους πελάτες. Πολύ σημαντικό κομμάτι πέρα από το περιεχόμενο, είναι ο τρόπος που γράφετε τα email σας. Σκοπός θα πρέπει να είναι να συνδεθείτε και να δώσετε αξία στον πελάτη σας. Το κακό email marketing μπορεί να απωθήσει τους πελάτες αντί να τους τραβήξει.

Στα email σας, μπορείτε να στέλνετε τα καινούργια σας άρθρα, προσφορές, να μοιράζεστε νέα και χρήσιμες πληροφορίες. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες εταιρείες επενδύουν σε αυτό.

marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

4. Social Media

Πώς θα μπορούσαν να λείπουν τα social media από τη λίστα! Για να είστε όσο το δυνατόν μέσα στα πράγματα και να έχετε αποτελέσματα στην εποχή του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι ζωτικής σημασίας να είστε ενεργοί στα social media. Δημιουργώντας τη δική σας σελίδα σε διάφορα social media, προβάλετε το ακίνητο σας σε έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων που διαφορετικά δεν θα είχαν ακούσει ποτέ για εσάς. Μια καλοστημένη παρουσία στα social media, με φωτογραφίες, βίντεο και χρήσιμες πληροφορίες δημιουργεί θετικές εντυπώσεις για το ακίνητο σας και αυξάνει την αξιοπιστία σας.

Για να αρχίσετε να αξιοποιείτε την παρουσία σας στα social media είναι σημαντικό να δώσετε βάση σε ορισμένα πράγματα:

  • Ποιο είναι το κοινό που απευθύνεστε;
  • Σε ποιες πλατφόρμες βρίσκεται αυτό το κοινό;
  • Τι περιεχόμενο του αρέσει να καταναλώνει; Τι θέλει να μάθει; Τι το ενδιαφέρει;

Αφού τα βρείτε αυτά, θα πρέπει να οργανώσετε το περιεχόμενο σας, να το δημιουργήσετε και να αρχίσετε να δημοσιεύετε.

Δεν σταματά όμως εδώ! Στη συνέχεια θα πρέπει να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα και σαφώς να δείχνετε ότι σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί τους.

 

5. Εμπειρία χρήστη(User Experience ή UX)

Αυτό είναι ένα κομμάτι που αγαπάμε πολύ στην Easy Online Media και γι’ αυτό θελήσαμε να εξειδικευτούμε πάνω του.

Είναι πολύ σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας θα έχουν μια θετική εμπειρία χρήστη. Τι εννοούμε όταν λέμε θετική εμπειρία χρήστη-UX:

  • Πόσο εύκολη είναι η πλοήγηση στον ιστότоπο;
  • Η καλαισθησία, τα χρώματα, η σχεδίαση
  • Αν κολλάει ή πόσο εύκολα φορτώνει μια σελίδα
  • Αν είναι mobile friendly

Σαφώς υπάρχουν πολλά περισσότερα και υπάρχει μια ολόκληρη στρατηγική πίσω από αυτό.

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία χρήστη όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Σύμφωνα με το Google Analytics, το ποσοστό μετατροπών των επισκεπτών σας είναι πολύ υψηλότερο όταν περνούν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργώντας έναν εύχρηστο, ελκυστικό ιστότοπο, οι πελάτες θα περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτόν. Άρα, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερους πελάτες.

Διαβάστε επίσης: Παντρέψετε UX Και SEO Και Βγείτε Στην Πρώτη Σελίδα Των Αποτελεσμάτων Αναζήτησης

marketing akinitwn, μάρκετιγνκ ακινήτων, etaireies diaxeirisis akinitwn, εταιρείες διαχείρισης ακινήτων

6. Τοπική στόχευση

Δίνετε βάση στην αναγνωρισιμότητα σε τοπικό επίπεδο; Τότε η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να προσθέσετε στο σχέδιο μάρκετινγκ σας. Άλλωστε πολλές φορές πελάτες προκύπτουν μέσα από τοπικές και προσωπικές συστάσεις. Ίσως μάλιστα οι συνάψεις αυτές είναι πιο ισχυρές καθώς βασίζονται στην άμεση επαφή.

Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεργαστείτε ή να πληρώσετε ένα τοπικό εστιατόριο για να διαφημίσετε το ακίνητό σας. Αυτό μπορεί να γίνει παραδοσιακά αφήνοντας τις κάρτες σας ή QR με την ψηφιακή σας κάρτα. Μπορεί όμως να γίνει και ηλεκτρονικά με διαφήμιση μέσω του site και των social media τους. Έτσι θα προβληθείτε σε μεγαλύτερο τοπικό κοινό.

 

7. Ανάλυση Ανταγωνισμού

Μια άλλη ουσιαστική πτυχή του σχεδίου μάρκετινγκ είναι να αναλύσετε τον ανταγωνισμό σας. Αναλύοντας τον ανταγωνισμό σας, μπορείτε να δείτε ποιες από τις τακτικές τους αποδίδουν ώστε να τις προσαρμόσετε και στη δική σας επιχείρηση(εφόσον σας αντιπροσωπεύουν).

Επίσης, είναι ζωτικής σημασίας να συνειδητοποιήσετε ποιες αγορές πελατών στοχεύει ο ανταγωνισμός σας και πώς λειτουργεί για αυτούς. Είναι χρήσιμο να μάθετε από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες άλλων στρατηγικών μάρκετινγκ. Είναι χρήσιμο να δείτε ποια είναι τα δικά σας δυνατά και αδύνατα στοιχεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό και να τα βελτιώσετε.

Ανταγωνισμός βέβαια δεν είναι μόνο τα ακίνητα που βρίσκονται στην ίδια περιοχή. Είναι και άλλα καταλύματα που έχουν δυνατή ψηφιακή παρουσία απ’ όπου μπορείτε να πάρετε πληροφορίες.

8. Reviews-Testimonials

Ένα πολύ, πολύ, πολύ σημαντικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση είναι η φήμη που την ακολουθεί. Όταν λέμε φήμη αναφερόμαστε στο πώς σας βλέπουν οι άλλοι και κυρίως οι κριτικές που αφήνουν. Είτε μιλάμε για τον ιστότοπό σας, είτε μιλάμε για τη google, είτε για πλατφόρμες κρατήσεων είτε για οπουδήποτε αλλού.

 

9. Links προς τον ιστότοπό σας

Είναι σημαντικό να έχετε άλλους ιστότοπους να παρουσιάζουν την εταιρεία σας με κάποιο τρόπο. Όχι μόνο γιατί σας παρουσιάζουν στο κοινό τους. Όταν ένας ιστότοπός με κύρος παραπέμπει στον δικό σας ιστότοπο μετράει θετικά για το SEO και ανεβάζει τον ιστότοπό σας πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ένας τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να κάνετε guest blogging. Ένα άρθρο στο site μιας μεγαλύτερης εταιρείας ή ενός ταξιδιωτικού site που παραπέμπει στο site σας αυξάνει την αναγνωρισιμότητα, την επισκεψιμότητα στο site σας και την αξιοπιστία σας. Αυτό το άρθρο θα μπορούσε να μιλάει για το ακίνητό σας ή να αναφέρετε στην περιοχή που βρίσκεται και τι δραστηριότητες υπάρχουν για τον επισκέπτη εκεί.

 

10. Καταχώρηση σε πλατφόρμες κρατήσεων

Αν λέγαμε ότι οι πλατφόρμες δεν παίζουν σημαντικό ρόλο στο χώρο των ακινήτων, θα λέγαμε ψέματα. Πλατφόρμες όπως η Booking και η Airbnb είναι πάρα πολύ δυνατά εργαλεία! Αν όχι όλοι, σίγουρα η πλειοψηφία όσων ψάχνουν ακίνητα/καταλύματα στρέφονται σε πλατφόρμες. Οπότε μην αμελείτε τη δύναμη τους. Αν έχετε ακίνητα προς διάθεση καταχωρήστε τα στις αντίστοιχες πλατφόρμες. Και μάλιστα σε όσο περισσότερες, τόσο το καλύτερο καθώς θα τις δουν περισσότερα μάτια.

Πλατφόρμα ενοικίασης πολυτελών ακινήτων Luxury Holidays

11. Μάρκετινγκ επί πληρωμή

Τελευταίο αλλά καθόλου αμελητέο στη λίστα είναι το μάρκετινγκ επί πληρωμή. Και φυσικά αναφερόμαστε στις πληρωμένες διαφημίσεις. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google όταν το κοινό αναζητά κάτι σχετικό. Επίσης, λειτουργούν εξαιρετικά και στοχευμένα οι διαφημίσεις στα social media. Mάλιστα αυτές οι διαφημίσεις έχουν και χαμηλότερο κόστος.

Πριν να ξεκινήσετε όμως τις διαφημίσεις και αν δεν θέλετε να ξοδεύετε άσκοπα χρήματα θα πρέπει να έχετε ξεκαθαρίσει σε ποιο κοινό στοχεύετε, ποιος είναι ο στόχος της επιχείρησής σας και ποιο είναι το budget που θα διαθέσετε.

 

Τελικά…

Ελπίζουμε να σας δώσαμε μια καλή ιδέα γιατί πρέπει να επανεξετάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας και να δώσετε βαρύτητα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με πολλούς τρόπους για να ξεχωρίσετε και να αυξήσετε πελάτες και έσοδα. Πιστεύουμε ότι έχετε μοναδικές ευκαιρίες καθώς ακόμα οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων ακινήτων δεν έχουν ριχτεί αποφασιστικά στο παιχνίδι. Οπότε αν θέλετε να κερδίσετε χρόνο, μήπως ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε;

Αν πάλι θεωρείτε ότι χρειάζεστε βοήθεια για να οργανώσετε τη στρατηγική σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Ειδικευόμαστε στη διαχείριση ακινήτων και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τη δυναμική του ακινήτου σας και σαφώς τα έσοδα σας.

 

Διαβάστε επίσης:

Μάρκετινγκ Ακινήτων | Ο Πλήρης Οδηγός Για Ιδιοκτήτες Καταλυμάτων

Μάθετε Πώς Να Δημιουργείτε Περιεχόμενο Που Πουλάει

Ακολουθήστε μας σε Facebook, LinkedIn και Instagram για ακόμα περισότρα tips σχετικά με την on line παρουσία της επιχείρησής σας.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn