website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

11 Λόγοι Γιατί Χρειάζεστε Website Για Το Κατάλυμα Σας

Είστε ιδιοκτήτης καταλύματος και ψάχνετε τρόπους για να το νοικιάσετε; Πώς θα το κάνετε εύκολα και θα ενισχύσετε τις κρατήσεις αλλά και την τσέπη σας; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι και ένας από τους πιο δυνατούς είναι να δημιουργήσετε website για το κατάλυμα σας.

Είτε έχετε ένα κατάλυμα, είτε ολόκληρο συγκρότημα κατοικιών ή ξενοδοχείο το να έχετε ένα website σάς δίνει πολλά πλεονεκτήματα. Για την ακρίβεια στη σημερινή ψηφιακή εποχή επιβάλλεται να έχετε ένα website ώστε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και αποκτήσετε συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Στο παρελθόν, η καταχώριση του καταλύματός σας στον χρυσό οδηγό ή η τοποθέτηση μιας πινακίδας “Προς ενοικίαση” ήταν αρκετή για να προσελκύσει πιθανούς ενοικιαστές. Στη συνέχεια ήρθαν οι πλατφόρμες κράτησης. Αν είχατε καταχωρήσει το κατάλυμα σας σε κάποια από αυτές τις πλαφόρμες, είχατε προβάδισμα απέναντι σε όσους δεν το έκαναν. Σήμερα όμως υπάρχουν καταχωρημένα τόσα καταλύματα και είναι τόσο μεγάλος ο ανταγωνισμός που πραγματικά είναι δύσκολο πλέον να ξεχωρίσετε.

Επίσης, πλέον όλοι στρέφονται στο διαδίκτυο για να κάνουν κράτηση καταλύματος για διαμονή. Οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να ενισχύσετε ακόμα περισσότερο τη διαδικτυακή σας παρουσία. Για την ακρίβεια έχετε μια μεγάλη ευκαιρία στα χέρια σας. Αν θέλετε να ανεβάσετε την επιχείρησή σας-γιατί περί επιχείρησης πρόκειται- ήρθε η ώρα να κάνετε το επόμενο βήμα. Να κάνετε website για το κατάλυμα σας!

Παρακάτω σας δίνουμε όλους τους λόγους γιατί να το κάνετε

11 Λόγοι γιατί να δημιουργήσετε website για το κατάλυμα σας

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

1. Ισχυροποιεί τη διαδικτιακή σας παρουσία

Ένα website δίνει περισσότερες πιθανότητες να γίνει ορατό το κατάλυμα σας σε πελάτες που ψάχνουν στο διαδίκτυο. Και όταν μιλάμε για την προσέλκυση πελατών, οι αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι το κλειδί.

Ένα σημαντικό κομμάτι σε αυτή την κατεύθυνση είναι η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Δηλαδή η διαδικασία βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το ενοικιαζόμενο ακίνητό σας, κυρίως τοπικά, αυξάνετε την πιθανότητα να βρουν τον ιστότοπό σας όταν αναζητούν καταλύματα στην περιοχή.

Για να το πούμε απλά. Έστω για παράδειγμα ότι έχετε ένα ακίνητο στην Πάρο. Αν κάποιος googlάρει για κατάλυμα στην Πάρο πέρα από τις μηχανές ενοικίασης καταλυμάτων θα εμφανιστούν και και τα website καταλυμάτων τα οποία είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης(έχουν τοπικό SEO) για το νησί της Πάρου. Οπότε αν δημιουργήσετε website, έχετε μεγαλύτερο πλεονέκτημα από κάποιον που δεν έχει website για το κατάλυμα του.

Επιπλέον, ένας ιστότοπος μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε το κατάλυμα σας στα social media. Με τη χρήση συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας στα social media, μπορείτε να αυξήσετε την προβολή του καταλύματος σας και να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό. Για παράδειγμα αν έχετε blog στο site σας(και σας προτείνουμε να έχετε) μπορείτε να δημιουργείτε άρθρα σχετικά με την περιοχή(μέρη για να επισκεφτεί κάποιος, δραστηριότητες κ.α). Με αυτά τα άρθρα έχετε το πλεονέκτημα να τροφοδοτήσετε τα social media αλλά και να αυξήσετε τις πιθανότητες σας να βγείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Διαβάστε και αυτό: Τι Είναι Business Blog Και Γιατί Πρέπει Να Το Εντάξετε Άμεσα Στην Επιχείρηση Σας

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

2. Διαθεσιμότητα 24/7

Με έναν ιστότοπο, οι πιθανοί ενοικιαστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.

Σε αντίθεση απλά με ένα γραφείο ή μια τηλεφωνική γραμμή, που μπορεί να έχει περιορισμένες ώρες λειτουργίας, ένας ιστότοπος είναι προσβάσιμος σε πιθανούς ενοικιαστές οποιαδήποτε στιγμή 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Αν έχετε σύστημα κράτησης μπορούν επίσης να κλείσουν το κατάλυμα απευθείας ακόμη και στις 3 το βράδυ, ακόμα κι αν κοιμάστε(και το website σας δουλεύει!).

Μέσω του site σας οι πιθανοί ενοικιαστές μπορούν να δουν τα στοιχεία και τις φωτογραφίες του καταλύματός σας. Δεν χρειάζεται να μπουν στη διαδικασία να ψάξουν να σας βρουν. Το website μπορεί να παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με το κατάλυμα, όπως πολιτικές για κατοικίδια, όρους μίσθωσης κ.α. εύκολα και άμεσα.

3. Λεπτομερείς πληροφορίες

Ένας ιστότοπος σάς επιτρέπει να παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα σας, όπως φωτογραφίες, βίντεο, πολιτικές καταλύματος κ.α.

Όλη αυτή η πληθώρα πληροφοριών συγκεντρωτικά είναι δύσκολο να χωρέσει σε μια έντυπη διαφήμιση ή σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κράτησης.

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

Παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες του καταλύματος στον ιστότοπό σας, βοηθάτε τους πιθανούς πελάτες να δουν καλύτερα το κατάλυμα σας. Να δουν τι έχει να προσφέρει και αν τους κάνει. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση πελατών που αναζητούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ή ανέσεις σε ένα κατάλυμα.

Επιπλέον, μιας και είμαστε στην εποχή της επαυξημένης(augmented) και εικονικής(virtual) πραγματικότητας μπορείτε να προσφέρετε ακόμα και εικονική περιήγηση στο κατάλυμα και την περιοχή! Προχωρημένο; …Σίγουρα. Όπως επίσης σίγουρο είναι ότι θα κάνει την διαφορά.

Η παροχή όλων των πληροφοριών πέρα από θετική εντύπωση, θα εξοικονομήσει χρόνο σε όποιον θέλει να κλείσει το κατάλυμα σας καθώς θα έχει λύσει όλες του τις απορίες.

4. Απευθείας κράτησεις

Μέσω του ιστότοπού σας θα μπορείτε να έχετε απευθείας κρατήσεις άμεσα και χωρίς προμήθειες μεσαζόντων.

Φυσικά και χωρίς ιστότοπο, μπορείτε να λαμβάνετε κρατήσεις απευθείας μέσω τηλεφώνου ή email. Ωστόσο, έχοντας ένα σύστημα κρατήσεων στο site σας αποκτάτε ένα ακόμη κανάλι για να αυξήσετε τις κρατήσεις και επομένως τα έσοδα σας. Οι εν δυνάμει πελάτες μπορούν να δουν άμεσα τη διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες που επιθυμούν.

Θυμηθείτε, η κράτηση στον δικό σας ιστότοπο δεν είναι απλώς μια εναλλακτική λύση από μια κράτηση μέσω τηλεφώνου ή την αποστολή email. Αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε την επιχείρηση σας. Ένας ιστότοπος με μηχανή κρατήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε μια κράτηση σε ένα λεπτό χωρίς να ταλαιπωρούνται οι πελάτες και να μπαίνουν στη διαδικασία να σας παίρνουν τηλέφωνο ή να σας στέλνουν email. ΄Ισως ποτέ να μην μπουν σε αυτή τη διαδικασία. Ίσως πάλι, απευθυνθούν σε κάποιον ανταγωνιστή σας που δεν θα τους ταλαιπωρεί τόσο.

Για να αυξήσετε ακόμα περισσότερο τις απευθείας κρατήσεις σας μπορείτε να καταχωρήσετε το σύνδεσμο της εφαρμογής κρατήσεων στα social media σας, στο google business και στο e-mail marketing σας.

5. Απευθείας πληρωμή

Πολλοί πελάτες αγαπούν τις ηλεκρονικές πληρωμές. Πόσο μάλλον αν νοικιάζουν ένα κατάλυμα και δεν έχουν επαφή με τον οικοδεσπότη. Το site σας θα σας βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Κάνοντας ηλεκτρονική πληρωμή μέσω του ιστότοπου οι πελάτες σας μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν(πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, έμβασμα κτλ). Κάνουν την κράτηση τους άμεσα και πληρώνουν απευθείας.

Αυτό βελτιώνει σημαντικά την θετική εμπειρία χρήστη(UX) για τους πελάτες αλλά και φέρνει άμεσα χρήματα στο πορτοφόλι σας.

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

6. Αυξάνεται η αξιοπιστία σας

Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος μεταφέρει μια αίσθηση εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού, κάτι που κάνει τους πιθανούς πελάτες να δουν σοβαρά το κατάλυμα σας. Επιπλέον, ένας ιστότοπος σάς επιτρέπει να προβάλλετε θετικές κριτικές και testimonials από ικανοποιημένους πελάτες, κάτι που αυξάνει περαιτέρω την αξιοπιστία και τη φήμη σας. Επίσης, δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες ώστε να αφήσουν τα στοιχεία τους και τα χρήματα τους.

7. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Ένας ιστότοπος μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από άλλους ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταλυμάτων που δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία.

Είναι όπως με το πρώτο παράδειγμα που αναφέραμε με το κατάλυμα στην Πάρο. Αν κάποιος ψάξει για κατάλυμα στην Πάρο θα του εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστοσελίδες ενοικίασης καταλυμάτων στην Πάρο. Αν έχετε ιστότοπο και ο ανταγωνιστής σας όχι, κερδίζετε στο παιχνίδι της προβολής.

Ένας ιστότοπος μπορεί να διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες να βρουν το κατάλυμα σας, άρα και να αυξήσει τις κρατήσεις σας έναντι των ανταγωνιστών σας. Επιπλέον, το ότι μέσα από το site σας θα προβάλετε τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τις ανέσεις αλλά και πληροφορίες του καταλύματός σας σάς δίνει ένα ακόμη πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

8. Καλύτερη επικοινωνία

Ένας ιστότοπος μπορεί να διευκολύνει τους ενοικιαστές να επικοινωνήσουν μαζί σας ευκολότερα. Τοποθετώντας μια σελίδα επικοινωνίας με το τηλέφωνο, το WhatsApp, το mail σας αλλά και μια φόρμα επικοινωνίας βοηθατε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν ακόμα περισσότερο καθώς θα μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας με όποιον τρόπο επιθυμούν.

Μπορούν επίσης να υποβάλλουν αιτήματα για επιπλέον υπηρεσίες ή απαιτήσεις που μπορεί να έχουν. Αυτό οδηγεί σε περισσότερες κρατήσεις, θετική εμπειρία χρήστη και θετικές κριτικές από στόμα σε στόμα.

9. Αποτελεσματική επαναστόχευση

Με έναν ιστότοπο, μπορείτε να παρακολουθείτε τα αναλυτικά στοιχεία(στατιστικά) και να αποκτάτε χρήσιμες πληροφορίες.

Χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης του ιστότοπου, μπορείτε να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των προβολών σελίδας, των ποσοστών εγκατάλειψης κ.α. Αυτά βοηθούν να κατανοήσετε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπό σας. Τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του σχεδιασμού, της λειτουργικότητας και της εμπειρίας χρήστη του ιστότοπού σας. Επιπλέον, τα αναλυτικά στοιχεία μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Αυτά βοηθούν να οργανώσετε το μάρκετινγκ σας πιο αποτελεσματικά. Επίσης, σημαίνει πιο στοχευμένες διαφημίσεις και αποτελεσματικό email marketing.

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

10. Ανεξαρτησία

Το να καταχωρείτε το καταλύματα σας σε κάποια μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων σάς δίνει τη δυνατότητα να προβληθείτε μέσω αυτής. Εκεί όμως υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός που τελικά ίσως το κατάλυμά σας είναι σταγόνα σε μια θάλασσα επιλογών. Έχοντας το δικό σας site δεν είστε εξαρτημένοι από μηχανές κράτησης και ξεχωρίζετε από το πλήθος. Μπορείτε να πάρετε εσείς τον έλεγχο των κράτησεων σας βελτιστοποιώντας τον ισότοπό σας και τη στρατηγική μάρκετινγκ σας.

Επίσης, έχετε 100% έλεγχο στον ιστότοπό σας όσον αφορά το περιεχόμενο, τις φωτογραφίες και τις πληροφορίες που θέλετε να δημοσιεύσετε.

Τέλος, από τη στιγμή που οι κρατήσεις γίνονται απευθείας μέσα από τον ιστότοπό σας γλυτώνετε προμήθειες και χρεώσεις από άλλα site μεσαζόντων.

11. Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα από ένα καταλύματα

Δεν σημαίνει ότι κάθε κατάλυμα θα πρέπει να έχει το δικό του ιστότοπο. Αν διαθέτετε περισσότερα από ένα καταλύματα μπορείτε να τα καταχωρήσετε όλα στον ίδιο ιστότοπο. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε με ένα σμπάρο πολλά τριγώνια!

Και τώρα που φανταζόμαστε πως σας πείσαμε ότι το να έχετε ένα website για το κατάλυμα σας είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί, θα πούμε και μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία του.

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

Έχουμε εξειδίκευση στη σχεδίαση ιστότοπων για καταλύματα και μερικά από τα λάθη που παρατηρούμε σε ιστότοπους καταλυμάτων είναι:

Κακός σχεδιασμός

Τι είναι ο καλός σχεδιασμός; Είναι ένας ιστότοπος σχεδιασμένος από επαγγελματία σχεδιαστή με ωραίες εικόνες, γραφικά και διάταξη; Όχι απαραίτητα. Αυτή είναι μόνο μια διάσταση του.

Στην πραγματικότητα, ένας επαγγελματικός ιστότοπος θα πρέπει να σχεδιάζεται με γνώμονα την εμπειρία χρήστη και τη μετατροπή κρατήσεων. Τι σημαίνει αυτό; Εκτός από όμορφος, ο ιστότοπος θα πρέπει να σχεδιαστεί με τρόπο που ο χρήστης να είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση. Ένας επαγγελματικά σχεδιασμένος ιστότοπος θα πρέπει να είναι άνετος στην πλοήγηση, να φορτώνει εύκολα αλλά και να δημιουργεί γενικότερα μια θετική εμπειρία χρήστη.

 

Μη ενσωμάτωση συστήματος κρατήσεων

Για να έχετε κάποια από τα οφέλη που αναφέραμε πιο επάνω θα πρέπει να έχετε στο site σας σύστημα κρατήσεων. Μέσω του συστήματος ο πελάτης σας θα τσεκάρει διαθεσιμότητα, θα μπορεί να κλείσει το κατάλυμα σας άμεσα και εύκολα και να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμεί.

Περιορισμένες διαθέσιμες επιλογές πληρωμής

Ένα από τα ατού του να έχετε website για το καταλύμα σας είναι ότι ο πελάτης μπορεί να κάνει κράτηση άμεσα. Φροντίστε λοιπόν να έχετε ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών. Επίσης, φροντίστε να έχετε πάνω από δυο-τρεις διαθέσιμους τρόπους πληρωμής(πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal κ.α.) αλλά και να δέχεστε όλες τις κάρτες (MasterCard, Visa, American Express).

Ασφάλεια website

Οι διαδικτυακές απάτες είναι πλέον τακτικές. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι πιστοποιημένος SSL, ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας πληροί τα πρότυπα ασφαλείας οι πελάτες σας να αισθάνονται σίγουροι για την κράτηση απευθείας από το site σας.

Υποδείξτε την πιστοποίηση SSL και προσθέστε εικονίδια ασφαλών πυλών στον ιστότοπο σας.

Σαφώς αυτά είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε. Υπάρχουν πολύ περισσότερα. Αν θέλετε να χτίσετε ένα ισχυρό website για το κατάλυμα σας μπορούμε να το δούμε πιο διεξοδικά και εξειδικευμένα. Έχουμε μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία website καταλυμάτων και μπορούμε να το δημιουργήσουμε μαζί.

Συμπέρασμα

website gia to katalyma, website ksenodoxeio, website για το κατάλυμα, website ενοικίασης ακινήτου

Η ύπαρξη ενός website για το κατάλυμά σας έχει να σας προσφέρει πολλά οφέλη. Δημιουργώντας τον δικό σας ιστότοπο, μπορείτε να έχετε περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία κράτησης και να αυξήσετε την προβολή σας. Μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες σας. Επιπλέον, η κατοχή ενός ιστότοπου σάς επιτρέπει να καθιερωθείτε ως επαγγελματίας στον κλάδο σας. Επομένως, εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, σκεφτείτε πολύ σοβαρά να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο σήμερα και ξεκινήστε να γεμίζετε κρατήσεις και χρήματα στο πορτοφόλι σας.

Αν σας δυσκολεύει να οργανώσετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ ή να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, μπορούμε να το κάνουμε μαζί. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας.

Διαβάστε επίσης:

11 Ιδέες Μάρκετινγκ Για Διαχείριση Ακινήτων

Μάρκετινγκ Ακινήτων | Ο Πλήρης Οδηγός Για Ιδιοκτήτες Καταλυμάτων

Ακολουθήστε μας σε Facebook, Linkedin και Instagram για περισσότερα tips και πληροφορίες σχετικά με την online παρουσία της επιχείρησής σας.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn