μαρκετιγκ για ξενοδοχεία

Ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία:11 Στρατηγικές που θα απογειώσουν τις κρατήσεις σας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία όχι μόνο υπάρχει αλλά η αξιοποίηση του κρίνεται απαραίτητη! Αν έχετε ξενοδοχείο και δεν έχετε ιδέα περί τίνος μιλάμε, τότε συνεχίστε να διαβάζετε!

Όλοι πλέον έχουμε καταλάβει πόσο πολύ χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο στη ζωή μας. Από το να ψάξουμε μια συνταγή μέχρι να παραγγείλουμε κάτι από την άλλη πλευρά της υφηλίου. Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι το digital marketing είναι μονόδρομος! Και το ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία δεν αποτελεί εξαίρεση. Άλλωστε σκεφτείτε, πόσες φορές έχετε κλείσει δωμάτιο από το Ίντερνετ, έχετε γκουγκλάρει για πληροφορίες και έχετε ψάξει για κριτική;

Σας πείσαμε ότι το ξενοδοχείο σας χρειάζεται ψηφιακή παρουσία; Πάμε να δούμε τι είναι:

Τι ακριβώς είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ για Ξενοδοχεία;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων (γνωστό και ως διαδικτυακό μάρκετινγκ φιλοξενίας) σημαίνει τη δημιουργία και τη διατήρηση της παρουσίας του ξενοδοχείου σας στο διαδίκτυο. Αυτό περιλαμβάνει ένα website, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και βέβαια τη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης.

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας;

Στη σημερινή εποχή, οι περισσότεροι από τους επισκέπτες αναζητούν ξενοδοχεία και άλλες υπηρεσίες που παρέχουν. Με μια καλή στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων, θα μπορείτε να προσεγγίσετε όλους αυτούς τους πιθανούς επισκέπτες και να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών για την επιχείρησή σας.

Το ταξίδι των επισκεπτών ξεκινά με την ανακάλυψη του ξενοδοχείου σας σε μηχανές μετα-αναζήτησης, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης ή οργανική αναζήτηση όπως στη Google, το Yahoo και άλλα. Το να είναι ορατή η επιχείρηση σας σε αυτά τα κανάλια είναι πιο σημαντικό από ποτέ.

Πάμε να δούμε λοιπόν ποιες είναι αυτές οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδοχεία που θα οδηγήσουν τους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας και θα απογειώσουν τις κρατήσεις σας!

Οι 11 καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για ξενοδοχεία στο διαδίκτυο:

1. Καταχωρίστε το ξενοδοχείο σας στη Google

Πριν από την εποχή του διαδικτύου, οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον Χρυσό Οδηγό για αναζήτηση οποιασδήποτε επιχειρηματικής πληροφορίας. Ο «Χρυσός Οδηγός» ήταν ένας κατάλογος που είχε καταχώριση κάθε είδους επιχείρησης. Από υδραυλικοί μέχρι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, όλοι ήταν σε αυτό. Φανταζόμαστε ίσως και η επιχείρηση σας!

Αυτός ο τρόπος έγινε παρελθόν καθώς το διαδίκτυο και τελικά οι μηχανές αναζήτησης μπήκαν στη ζωή μας. Τώρα όλοι θέλουν να εγγράψουν την επιχείρησή τους στη Google. Από το κουρείο της γωνίας μέχρι το ψηλότερο ξενοδοχείο στον κόσμο, το Burj Al Arab, όλοι βρίσκονται στη Google!

Ως ξενοδόχος μπορεί να έχετε κάποιες ερωτήσεις:

  • Γιατί να το κάνω;
  • Είναι δωρεάν;
  • Πώς καταχωρώ το ξενοδοχείο μου στη Google;

Όσον αφορά το γιατί να το κάνετε, σκεφτείτε ότι, οι επισκέπτες αναζητούν στο διαδίκτυο οποιοδήποτε κατάλυμα θα έμεναν. Από διαμερίσματα μέχρι πεντάστερα ξενοδοχεία ώστε να δουν αξιολογήσεις, κριτικές, φωτογραφίες, το εύρος τιμών, ακόμα και τις συχνές ερωτήσεις. Ένας πιθανός επισκέπτης αναζητά όλα!

Η απάντηση στη δεύτερη ερώτησή σας είναι – «Ναι, η εγγραφή του ξενοδοχείου σας στη Google είναι δωρεάν!»

Όσον αφορά πώς την καταχωρείτε η διαδικασία δεν είναι δύσκολη. Το Google My Business(GMB) είναι σαν να δημιουργείτε μια ηλεκτρονική κάρτα για την επιχείρησή σας.

Μπαίνετε στο Google my Business και συμπληρώνετε τη φόρμα εγγραφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, όπως το όνομα του ξενοδοχείου, την κατηγορία αστέρων, την τοποθεσία, τις εγκαταστάσεις και ούτω καθεξής.

Προσοχή! Είναι σημαντικό να ελέγξετε τα στοιχεία επικοινωνίας του ξενοδοχείου σας. Ανακριβής τοποθεσία και αριθμός επικοινωνίας επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης και τη ροή κρατήσεων.

Κατά την αναζήτηση μιας επιχείρησης στο Διαδίκτυο, το 80% των καταναλωτών χάνει την εμπιστοσύνη στις επιχειρήσεις με λανθασμένα/ασυνεπή στοιχεία επικοινωνίας, όπως επίσης και από την έλλειψη website.

Αφού συμπληρώσετε και υποβάλετε τη φόρμα, θα λάβετε έναν κωδικό για επαλήθευση επιχείρησης. Μετά την επαλήθευση του ξενοδοχείου σας, πρέπει να βελτιώσετε την καταχώρισή σας. Δηλαδή:

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

Το Google My Business σάς παρέχει σημαντικές δυνατότητες όπως:

  • Αξιολόγηση και κριτική.
  • Συλλογή φωτογράφιών στην επιχειρηματική σελίδα του ξενοδοχείου σας.
  • Αυτόματη ενημέρωση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες και έχει ετικέτες γεωγραφικής ένδειξης με την επωνυμία σας.
  • Προσθήκη διαχειριστή ιστότοπου.
  • Ενσωματωμένη μετα-αναζήτηση για κρατήσεις χωρίς προβλήματα.
  • Χαρακτηριστικά ξενοδοχείου

ProTip: Ενώ έχετε επενδύσει τον χρόνο και τις προσπάθειές σας στο GMB, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στον Σύνδεσμο Δωρεάν κρατήσεων ξενοδοχείων της Google. Αυτό το νέο πρόγραμμα της Google επιτρέπει στα ξενοδοχεία να εμφανίζουν τιμές κρατήσεων και να αποκτούν απευθείας κρατήσεις δωρεάν (επίσης, δεν εμπλέκονται προμήθειες τρίτων). Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα για το Google FBL(Free Booking Links).

2. Φτιάξετε το site σας

Αν δεν έχετε site φτιάξτε αύριο! Και όταν λέμε site ξενοδοχείου, δεν εννοούμε απλώς να ανεβάζετε μερικές κακές φωτογραφίες, να προσθέτετε 2 γραμμές περιεχομένου για το ξενοδοχείο σας και να τελειώνετε με αυτό.

ΟΧΙ! Εννοούμε έναν ιστότοπο ξενοδοχείου που παρουσιάζει τις ανέσεις σας, την τοποθεσία του ξενοδοχείου σας, τα δωμάτιά σας και οτιδήποτε άλλο είναι το ξενοδοχείο σας. Οι φωτογραφίες, αδιαπραγμάτευτα, θα είναι επαγγελματικές και καλό είναι να συμπεριλάβετε και κριτικές!

Κάποια ακόμη πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη:

Βελτιστοποίηση ιστότοπου για κινητά

Οι άνθρωποι προτιμούν να βρίσκουν οτιδήποτε σε smartphone παρά σε επιτραπέζιο υπολογιστή. Μάλιστα, πάνω από το 80% των χρηστών μπαίνει από κινητό! Αυτόν σημαίνει ότι η βελτιστοποίηση για κινητά είναι απαραίτητη!

Διάβασε και αυτό:

9 σημαντικοί λόγοι για να αποκτήσει η επιχείρηση σου Website το 2022

3. SEO: Το Νο1 εργαλείο

SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Η εκτέλεση ενός καλού SEO θα κατατάξει το ξενοδοχείο σας υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, δίνοντάς σας έτσι την προβολή που χρειάζεται το ξενοδοχείο σας και φέρνοντας το στην πρώτη σελίδα της Google!

Τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης επενδύουν περισσότερο στο κομμάτι του SEO.

Αν και κάποιοι πηγαίνουν για πληρωμένες διαφημίσεις υπάρχει κάτι που συνήθως κανείς από τους ξενοδόχους δεν ακολουθεί και μπορεί να τους γλιτώσει χρήματα. Αυτή η κρυφή τεχνική δίνει έμφαση στο τοπικό SEO.

Λοιπόν, τι είναι το τοπικό SEO;

Αυτό το μέρος του SEO εστιάζει στην προβολή της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ξενοδοχείο στην περιοχή Μεσσηνία της Ελάδας. Το τοπικό SEO συνεχίζει να εστιάζει στο ξενοδοχείο σας για να βρίσκεται στα αποτελέσματα «ξενοδοχεία κοντά μου» ή «ξενοδοχεία στη Μεσσηνία».

Η διαδικασία είναι αρκετά απλή. Απλώς αναφέρετε μέρη κοντά στο ξενοδοχείο σας από τους χάρτες Google σε πληροφορίες για τους επισκέπτες ή ενημερωτικά δελτία. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από ένα διάσημο αξιοθέατο έως έναν συγκεκριμένο δρόμο. Δημοσιεύστε ότι μπορείτε για να βελτιστοποιήσετε με αυτές τις λέξεις-κλειδιά καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης.

4. Διαφημίσεις, διαφημίσεις και περισσότερες διαφημίσεις!

Διαφημίσεις ξενοδοχείων στη Google, TripAdvisor και Trivago, στις Μηχανές Metasearch, δηλαδή. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η διαφήμιση σε αυτές τις μηχανές μετα-αναζήτησης όχι μόνο θα ενισχύσει την προβολή σας, αλλά θα βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα(brand name) και την αξιοπιστία σας!

Αν είστε διαθέσιμοι στο metasearch(TripAdvisor, Trivago κ.α.) θα χρειαστεί να είστε ανοιχτοί για να λαμβάνετε απευθείας κρατήσεις. Όσο περισσότερες απευθείας κρατήσεις λαμβάνετε, τόσο περισσότερο θα προωθηθείτε στον κλάδο.

Eάν δεν είστε ακόμη καταχωρημένος σε καμία μηχανή μετα-αναζήτησης, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε.

Άλλες διαφημίσεις

Πέρα από τις διαφημίσεις στις Meta- πλατφόρμες υπάρχουν και οι διαφημίσεις σε άλλα μέσα όπως και τα social media(Facebook, Instagram, Twitter κ.α.). Οι διαφημίσεις Facebook είναι ο φθηνότερος τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Έτσι, μπορείτε εύκολα να λάβετε περισσότερες κρατήσεις μέσω της πλατφόρμας παραμένοντας εντός του προϋπολογισμού σας.

Ομοίως, ακόμη και οι διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Facebook σάς δίνουν εκπληκτικές ευκαιρίες για να αναδείξετε την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση στοχεύοντας εκείνα τα άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Ως εκ τούτου, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας για να κάνουν κράτηση μαζί σας.

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

5. Παρουσία στα social media

Η παρουσία σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το Youtube δεν είναι κάτι νέο στις μέρες μας. Όμως, η αξιοποίηση τους στο έπακρο και η αξιοποίησή του στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους είναι αυτό που χρειάζεστε στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδοχεία.

Για παράδειγμα, η ζωντανή μετάδοση(live) σε αυτές τις πλατφόρμες είναι μια αποτελεσματική προσέγγιση για την αύξηση της αφοσίωσης των ακόλουθων σας.

Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει τη δημιουργία σωστού περιεχομένου που αναδεικνύει την επιχείρηση σας, αυξάνει την αλληλεπίδραση, τους ακόλουθους σας και τη δέσμευση μαζί τους, ενώ δημιουργεί δυνητικούς πελάτες και πολλά άλλα.

Μεγάλο πλεονέκτημα στα social media είναι τα geotags. Οι γεωγραφικές ετικέτες δηλαδή που σηματοδοτούν το ξενοδοχείο σας και μπορούν να αναφέρουν στις αναρτήσεις τους οι χρήστες. Κάτι τέτοιο σημαίνει προβολή του ξενοδοχείου σας σε μεγαλύτερο κοινό.

6. Πείτε την ιστορία σας μέσω βίντεο

Πολλές φορές οι χρήστες ψάχνουν τη gallery φωτογραφιών στο site ενός ξενοδοχείου. Σίγουρα αν υπάρχει κάποιο βίντεο θα τους τραβήξει ακόμα περισσότερο την προσοχή. Αυτά τα βίντεο μπορεί να δείχνουν μια άποψη 360 μοιρών των ξενοδοχείων. Ή να περιλαμβάνουν μια ευρεία αποτύπωση όλων των πτυχών ενός ξενοδοχείου, όπως το λόμπι, οι εσωτερικοί χώροι των δωματίων, το εστιατόριο, η πισίνα και ούτω καθεξής. Αυτό βοηθά στην απόκτηση της εμπιστοσύνης των επισκεπτών.

Στην COVID εποχή τα ξενοδοχεία δημιουργούσαν(και δημιουργούν) βίντεο που υπογραμμίζουν τις προφυλάξεις που έχουν λάβει για την υγιεινή μετά τον COVID-19. Το βίντεο παρέχει πληροφορίες σχετικά με προληπτικά μέτρα, όπως η απολύμανση του ξενοδοχείου κάθε μέρα, ο έλεγχος του προσωπικού για COVID-19 για θερμοκρασία πριν από την είσοδο στο ξενοδοχείο, η χρήση μάσκας, γαντιών και απολυμαντικών από το προσωπικό και ούτω καθεξής.

Βίντεο σαν αυτά βοηθούν τους επισκέπτες να επιλέξουν ένα τέλειο ξενοδοχείο για διαμονή. Τους δίνει επίσης μια εσωτερική ματιά στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, καθιστώντας το μια σταθερή πηγή πληροφοριών. Η καλύτερη επιλογή για να μεγιστοποιήσετε τις προβολές είναι να ανεβάσετε το ίδιο μέσω YouTube. Μόλις το βίντεο είναι στην πλατφόρμα, μπορείτε να επιλέξετε το YouTube SEO.

Τι είναι το YouTube SEO;

Το YouTube SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των βίντεό σας, του καναλιού ή της λίστας αναπαραγωγής σας ώστε να κατατάσσονται υψηλότερα μεταξύ των σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει το SEO του κειμένου των βίντεό σας, όπως μετα-περιγραφή, λέξεις-κλειδιά σε τίτλους, hashtags και ούτω καθεξής.

Το σημείο εστίασης εδώ είναι οι λέξεις-κλειδιά, καθώς το σύστημα δεν μπορεί να διαβάσει εικόνες ή βίντεο. Ωστόσο, μόνο ο τίτλος και η περιγραφή δεν είναι οι μόνες πηγές κειμένου.

Οι μετα-περιγραφές και οι υπότιτλοι χρησιμοποιούνται επίσης για αυτό. Μπορείτε να λάβετε τη βοήθεια οποιουδήποτε υπεύθυνου μάρκετινγκ για να το εφαρμόσετε στα βίντεό σας στο YouTube. Η χρήση αυτού στα βίντεό σας βελτιώνει την προβολή, την αφοσίωση των χρηστών και το SEO.

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

7. Μην ξεχνάτε το email marketing

Σήμερα, οι άνθρωποι γενικά υποτιμούν το email marketing. Όμως, τα ξενοδοχεία μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά αν θέλουν, δυστυχώς όμως σπάνια το κάνουν.

Στην πραγματικότητα, τα email είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική μας ζωή.

Με τη βοήθεια του μάρκετινγκ μέσω email, θα μπορείτε να συνδεθείτε με τους επισκέπτες στέλνοντάς τους email πριν την άφιξη και να τους παρέχετε καθοδήγηση σχετικά με την επιλογή των καλύτερων ανέσεων ανάλογα με τον προϋπολογισμό τους ή δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν στην περιοχή.

Σας βοηθά επίσης να μείνετε σε επαφή αφού φύγουν από το ξενοδοχείο σας μέσω email.

Στο ίδιο πνεύμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα email όσων ήδη έχουν μείνει στο ξενοδοχείο σας ώστε να τους δώσετε μια ειδική προσφορά ή έκπτωση στη επόμενη τους κράτηση ως ευχαριστώ που σας προτίμησαν.

8. Επωφεληθείτε από το influencer marketing

Το Influencer Marketing είναι μια από τις αποτελεσματικές διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ για ξενοδοχεία. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ξενοδοχείο όταν θέλει να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό. Τα ξενοδοχεία επικοινωνούν με ένα πρόσωπο επιρροής(influencer) που έχει τη δύναμη να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς άλλων.

Οι Influencers μπορούν να σας βοηθήσουν αναρτώντας για το ξενοδοχείο σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που έχουν και μπορούν να προσελκύσουν τους ακόλουθούς τους στο ξενοδοχείο σας. Προσοχή στο να είναι κάποιος influencer ο οποίος να απευθύνεται στο κοινό που σας ενδιαφέρει(π.χ. ελληνικό ή ξένο, ζευγάρια ή οικογένειες). Ένας travel blogger ίσως να ήταν μια ιδανική επιλογή.

Σας ενδιαφέρει και αυτό:

18+1 ερωτήσεις για να την ανακαλύψεις το Ιδανικό Κοινό της επιχείρησης σου

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

9. Φτιάξτε blog

Το blogging είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τα ξενοδοχεία να επωφεληθούν από αυτό. Προσφέρει τη δυνατότητα να επεκταθεί σε βάθος σε θέματα και να προσελκύσει ομοϊδεάτες αναγνώστες, δηλαδή επισκέπτες.

Ο λόγος που το blogging είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο είναι -όχι μόνο γιατί παρέχει βαθιά γνώση για ένα συγκεκριμένο θέμα στους επισκέπτες, αλλά επίσης τους πείθει να ψάξουν βαθύτερα για τις υπηρεσίες σας, κάτι που σίγουρα είναι μια κατάσταση που θα σας ωφελήσει.

Τα ταξιδιωτικά ιστολόγια είναι δημοφιλή ανάμεσα στους ταξιδιώτες. Όλοι ερευνούν πριν ταξιδέψουν σε οποιονδήποτε προορισμό. Η καλύτερη πηγή πληροφοριών για αυτούς είναι τα ιστολόγια που δίνουν πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα. Μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι τα blog είναι η τρίτη πιο έμπιστη πηγή για τους αναγνώστες μετά την οικογένεια και τους φίλους.

Οπότε, αν κάποιος ταξιδιώτης ενδιαφερθεί και ψάξει πληροφορίες για την περιοχή και τα αξιοθέατα θα οδηγηθεί μέσα από το άρθρο και το blog σας στο ξενοδοχείο σας και γιατί όχι να κάνει και κράτηση!

Επίσης, θα βοηθάει τον ιστότοπό σας να αποκτήσει περισσότερες προβολές με τοπικό SEO.

10. Εξασκηθείτε στην νέα τάση: Chatbots

Η δημιουργία δηλαδή ενός κέντρου μηνυμάτων και επικοινωνίας, θα λέγαμε, για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Τα chatbots γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στον κλάδο της φιλοξενίας τον τελευταίο καιρό και ως εκ τούτου είναι η νέα τάση στο ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία. Όχι μόνο μπορούν να βοηθήσουν με τις μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες, αλλά μπορούν επίσης να βελτιώσουν τη φήμη της επωνυμίας σας. Ως αποτέλεσμα, αυτό αυξάνει την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση με τους επίδοξους καλεσμένους σας.

Τα chatbots βελτιώνουν την επικοινωνία, κατευθύνουν τους ανθρώπους στην πορεία προς την κράτηση, διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητά σας 24×7 και επανασυνδέονται με επισκέπτες που έχουν εγκαταλείψει τις κρατήσεις τους.

Δοκιμάστε να εφαρμόσετε chatbot στον ιστότοπό σας και δείτε πώς αυξάνονται οι κρατήσεις σας με μια σημαντική αύξηση στην ικανοποίηση των επισκεπτών.

μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, marketing gia ksenodoxia, ksenodoxeio, hospitality marketing

11. Διατηρήστε τη φήμη σας στο διαδίκτυο

Παρακάμπτοντας κάθε πεποίθηση που μπορεί να έχετε στο μυαλό σας για τη διαδικτυακή φήμη του ξενοδοχείου σας, πρέπει να αποδεχτείτε το γεγονός ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία ήταν, είναι και θα περιστρέφεται γύρω από την ικανοποίηση των επισκεπτών.

Τα αρνητικά σχόλια είναι εξίσου πολύτιμα με τα θετικά σχόλια.

Και γιατί όχι. ΠΡΕΠΕΙ να ξέρετε τι λένε οι καλεσμένοι σας για εσάς. Πώς αλλιώς θα βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας;

Οι διαδικτυακές κριτικές είναι τα βασικά στοιχεία αυτές τις μέρες. Όλοι οι καλεσμένοι σας – οι σημερινοί και οι μελλοντικοί θα ελέγξουν αυτές τις κριτικές και τις αξιολογήσεις για να αποφασίσουν για τη διαμονή τους μαζί σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διατήρηση της φήμης σας στο διαδίκτυο είναι μια σημαντική πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας. Μην πανικοβληθήτε και μην αγνοείστε μια κακή κριτική. Απαντήστε με ευγένεια και ρωτήστε τον λόγο της δυσαρέσκειας ή τι πιστεύει ο πελάτης ότι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Ακόμη και αυτή η αντίδραση θα εκτιμηθεί από κάποιον τρίτο που θα τη διαβάσει, καθώς δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την ικανοποίηση των πελατών σας.

Ορίστε έναν στόχο για το τι θέλετε να πουν οι επισκέπτες σας για το ξενοδοχείο σας μόλις φύγουν. Δουλέψτε για να πετύχετε αυτόν τον στόχο. Μια καλά διατηρημένη διαδικτυακή φήμη ξενοδοχείου θα σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες κρατήσεις.

Συμπέρασμα

Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδοχεία διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη δημιουργία αναγνωρισιμότητας, κρατήσεων και κατα συνέπεια εσόδων.

Φυσικά, υπάρχουν μεγαλύτεροι και καλύτεροι παίκτες στην αγορά. Πλέον όμως οι επισκέπτες απαιτούν όλο και περισσότερη εξατομίκευση και θέλουν να συνδεθούν ακόμα και με μικρές επιχειρήσεις που προσφέρουν συνήθως μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών. Αυτό είναι υπέρ σας!

Χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία για να διασφαλίσετε ότι όλα τα κανάλια αξιοποιούνται στο μέγιστο!

Με λίγα λόγια, κάντε τη φετινή χρόνια, τη χρονιά σας! Με περισσότερες κρατήσεις, βελτιωμένες λειτουργίες, θετικές κριτικές και έσοδα!

Δοκιμάστε αυτούς τους τρόπους για το ψηφιακό μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για να λάβετε περισσότερες κρατήσεις φέτος και κάντε ένα βήμα παραπέρα στον κλάδο από τον ανταγωνισμό σας!

Πριν φύγετε διαβάστε επίσης:

Πως να σχεδιάσεις σωστά τη στρατηγική marketing της επιχείρησης σου

Τι είναι business blog και γιατί πρέπει να το εντάξεις άμεσα στο site σου

Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια για να ενδυναμώσετε την ψηφιακή σας παρουσία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες.

Facebook
Twitter
LinkedIn