planning-your-website

9 σημαντικοί λόγοι για να αποκτήσει η επιχείρηση σου Website το 2022

Εν έτη 2022 μια επιχείρηση για να εγκαθιδρύσει το Brand και να έχει μια δυνατή Online παρουσία, είναι απολύτως απαραίτητο να διαθέτει website.

 

Οι ερωτήσεις που μας θέτουν πελάτες είναι πολλές. Μεταξύ άλλων ρωτάνε ποια η χρησιμότητα του website, τι θα τους προσφέρει και επίσης εμπλέκουν τα social media στο να μην βρίσκουν αναγκαία την ύπαρξή του. Τα πράγματα όμως είναι τελείως διαφορετικά. Το ότι διαθέτει μια επιχείρηση σελίδα στο Facebook η Instagram δεν σημαίνει πως δεν είναι αναγκαία η δημιουργία website. Το καθένα κάνει τη δική του δουλειά και εξυπηρετεί τους δικούς του στόχους στη στρατηγική marketing. Ωστόσο αν θέλουμε να μιλήσουμε με σοβαρότητα για marketing plan τότε η ύπαρξή του είναι δεδομένη, δεν συζητάμε χωρίς αυτό.

Αν τώρα ανήκεις ακόμη στην ομάδα των επιχειρήσεων που δεν διαθέτει website οι παρακάτω λόγοι θα σου δείξουν γιατί πρέπει να το είχες δημιουργήσει χθες:

 

pastedGraphic.png

 

#1 Ο πελάτης το πρώτο που θα ψάξει είναι το website

Έχει μιλήσει κάποιος για εσένα, την επιχείρησή σου, την εταιρία σου σε κάποιον άλλον. Η πρώτη κίνηση που θα κάνει ο ακροατής είναι να “σε ψάξει” στο διαδίκτυο. Μην ξεχνάς πως ζούμε στην εποχή όπου αυτό ρυθμίζει την επικοινωνία, τη διαφήμιση, την προώθηση κάθε είδους προϊόντος ή υπηρεσίας. Αν δεν σε βρει στην αναζήτηση τότε απόλυτα φυσιολογικό είναι η κουβέντα να μείνει εκεί.

 

Αν όμως συμβεί το αντίθετο, τότε αποκτάς έναν δυνητικό πελάτη που μπορεί να σου ανοίξει ακόμη μια πόρτα στις πωλήσεις. Αν μάλιστα δει ένα website που πληροί όλες τις προϋποθέσεις του σημερινού γίγνεσθαι, τότε οι πιθανότητες να αγοράσει από εσένα αλλάζουν level. Το ρισκάρεις να σε ψάξει και να μη σε ανακαλύψει; Φυσικά όχι.

 

Άρα η ύπαρξη του website σε κατοχυρώνει στο σύγχρονο κόσμο, κατοχυρώνει την ύπαρξη της επιχείρησής σου και σου δίνει μια θέση στην παγκόσμια αγορά. Ας μην ξεχνάμε πως με το διαδίκτυο έχεις την ευκαιρία να απευθυνθείς σε όλο τον πλανήτη. Εσύ θα περιμένεις τον πελάτη μόνο δια ζώσης; Σίγουρα όχι!

 

pastedGraphic_1.png

 

#2 Με το website το αγοραστικό σου κοινό αποκτά εμπιστοσύνη απέναντι στην επιχείρησή σου

 

Πιστεύεις αλήθεια πως κάποιος που κάνει άπειρες αναζητήσεις στο internet θα εμπιστευτεί μια εταιρία που δεν έχει ταυτότητα εκεί; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Με το website ο δυνητικός πελάτης εφόσον σε δει στο διαδίκτυο, θα αποκτήσει αμέσως εμπιστοσύνη και δεν θα έχει καμία αμφιβολία στο να συνδεθεί μαζί σου ως αγοραστής. Αν λάβουμε υπόψιν το πόσο σημαντική είναι η σχέση εμπιστοσύνης που θα χτίσεις με το κοινό σου, τότε δεν υπάρχει θέμα συζήτησης σχετικά με τη δημιουργία website.

 

#3 Αυξάνονται οι πωλήσεις σου, άρα και τα κέρδη σου!

 

Αυτός δεν είναι ο στόχος κάθε επιχείρησης;

Περισσότερη προβολή, περισσότεροι πελάτες, περισσότερα κέρδη. Με ποια δικαιολογία θα κρίνεις την ύπαρξη του website μη απαραίτητη όταν εκεί απευθύνεται για τις αγορές της μια τεράστια μερίδα αγοραστικού κοινού; Δεν υπάρχει καμία. Δίνεις στους πελάτες σου την ευκαιρία να σε ανακαλύψουν, να σε προτιμήσουν, να αυξήσεις και εσύ τα κέρδη σου. Πάντα βέβαια έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου, πως πρέπει να αποκτήσεις ένα σωστό δομημένο στρατηγικό πλάνο marketing, το οποίο θα λειτουργήσει αποτελεσματικά αν το εφαρμόσεις.

 

pastedGraphic_2.png

 

#4 Το website σου δίνει τη δυνατότητα να προωθείς τα προϊόντα σου όλο το 7/24

Σκέψου πόσες ώρες βρίσκεσαι στην επιχείρησή σου, ή στο γραφείο σου. Εκείνες τις ώρες θα πρέπει να διεκπεραιωθούν οι ανάγκες για προβολή και προώθησή των προϊόντων, καθώς και να ολοκληρωθούν οι πωλήσεις. Έχοντας δημιουργήσει όμως ένα σύγχρονο website η επιχείρησή σου είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει εκατομμύρια πελάτες, 24 ώρες το 24ωρο / 7 ημέρες την εβδομάδα.

Έχεις μια επιχείρηση που δεν κλείνει ποτέ και το κοινό έχει τη δυνστότητα να την επισκεφτεί όποτε εκείνο επιθυμεί.

 

Διάβασε κι αυτό: UX Designer – Πώς βελτιώνει την πλοήγηση στο website σου

 

#5 To website είναι ένα μέσο για να προβάλλεις αυτό που κάνεις με τον καλύτερο τρόπο

 

Με λίγα λόγια λειτουργεί ενισχυτικά στο marketing και διαφημίζει την επιχείρησή σου, με σωστό και αξιόπιστο τρόπο. Επίσης να τονίσουμε πως υπάρχει μια οργανωμένη φόρμουλα η οποία εφαρμόζεται κατά την κατασκευή του website από έμπειρους επαγγελματίες. Η συγκεκριμένη φόρμουλα σκοπό έχει τη στόχευση πελατών αλλά και την ενίσχυση των πωλήσεων.

 

Έχεις δηλαδή ένα εργαλείο πωλήσεων στα χέρια σου με το οποίο μπορείς να προβληθείς και εσύ σκέφτεσαι αν θα κάνει καλό στην επιχείρησή σου;

 

pastedGraphic_3.png

 

#6 Η εξυπηρέτηση των πελατών πραγματοποιείται άριστα στο website

 

Όπως και στο φυσικό κατάστημα έτσι και στο website η εξυπηρέτηση των πελατών δίνει ένα ισχυρό κίνητρο στο αγοραστικό σου κοινό για να σε επιλέξει. Σε αυτό βοηθάει το γεγονός ότι στο διαδίκτυο μπορείς να προβάλλεις με φωτογραφίες ή και video τα προϊόντα σου, ενώ παράλληλα έχεις τη δυνατότητα να ενημερώσεις για τα πάντα το κοινό σου.

 

Διάβασε κι αυτό:Πώς το βίντεο αυξάνει τις πωλήσεις του eShop σου

 

Σε όλο αυτό βέβαια θα υπάρχει η στήριξη που απαιτείται από τους ειδικούς marketers ή από τους web developers. Είναι επαγγελματίες που στόχο έχουν να ωθήσουν την επιχείρησή σου και να της αλλάξουν τα δεδομένα των πωλήσεων. Όσο για την εξυπηρέτηση αυτή λειτουργεί άψογα, εφόσον στηθεί με τέτοιον τρόπο το site που να μπορεί ο πελάτης να θέσει ερωτήματα, να συνδεθεί μαζί σου και να αποκτήσει τη σχέση εμπιστοσύνης. Αυτό είναι το κλειδί για να σε ξανά προτιμήσει και να τον έχεις πλέον συμπεριλάβει στην πελατειακή σου ατζέντα.

 

#7 Το website λύνει τα χέρια των συνεργατών σας

 

Αν πρέπει κάποιος συνεργάτης σου να παρουσιάσει την επιχείρησή σου ή να δώσει πληροφορίες γι΄αυτήν μπορεί να το κάνει άμεσα ή να παραπέμψει στο website τον πελάτη. Επίσης μπορούν να αντλούν οδηγίες ή οτιδήποτε άλλο τους αφορά από εκεί, χωρίς να είναι ορατές στον επισκέπτη.

Άρα η ζωή των συνεργατών σου γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Εφόσον υπάρχει ο τρόπος να αντλήσουν οποιαδήποτε πληροφορία την οποία θα χρησιμοποιήσουν ώστε να προωθήσουν την επιχείρησή σου και να κάνουν πιο οργανωμένα τη δουλειά τους.

 

pastedGraphic_4.png

 

#8 Μέσω του website προωθείς τα υπόλοιπα social

 

Είναι αυτό που αναφέρεται στη λαϊκή ρήση, το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο. Τα δύο μέσα συνλειτουργούν με μοναδικό γνώμονα την προβολή σου. Μπορείς να παραπέμπεις τον επισκέπτη από το ένα στο άλλο, ώστε να αυξηθεί η κινητικότητα που αφορά και στις πωλήσεις. Η συνεργασία αυτή σου δίνει την ευκαιρία να είσαι μπροστά στις εξελίξεις των πεπραγμένων σχετικά με τη στρατηγική marketing. Οι ειδικευμένοι επαγγελματίες θα σου υποδείξουν τρόπους που θα βελτιώσεις το SEO (Search Engine Optimization).

 

Εδώ υπάρχει μια διαφορά από τα social καθώς το website μπορεί να σου εξασφαλίσει καλύτερο SEO.

 

pastedGraphic_5.png

 

Παρόλα αυτά τα social και το website δεν είναι αντίπαλοι, είναι συνεργάτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο digital marketing και να δώσουν τα καλύτερα των αποτελεσμάτων στην επιχείρησή σου.

 

# 9 Το site ενισχύει τις πωλήσεις με τα τρία πανίσχυρα όπλα του

  • SEO

  • Copywriting

  • Branding

Έχοντας αυτές τις τρεις παραμέτρους μπορείς να κάνεις θαύματα.

 

pastedGraphic_6.png

 

Επίσης σημαντικό είναι να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό προσφέροντας στο κοινό σου, κάτι διαφορετικό. Κι αυτό μπορεί να αρχίζει με το σχεδιασμό, να υποστηριχτεί με τα κατάλληλα κείμενα και να εκτοξευθεί με τις μεθόδους προώθησης που εφαρμόζονται μέσω των στρατηγικών marketing.

 

Αν σου άρεσε το άρθρο μπορείς να διαβάσεις κι αυτό:

3 κορυφαίοι τρόποι να ανέβει η επιχείρησή σου στο επόμενο level

5 Τρόποι για να Αναπτύξεις αποτελεσματικά την Online Επιχείρηση σου

 

 

Επικοινώνησε μαζί μας για να σου λύσουμε κάθε απορία στο Facebook, στο Instagram ή κλείσε ένα ραντεβού μαζί μας.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn