planning-your-website

9 σημαντικοί λόγοι για να αποκτήσει η επιχείρηση σου Website το 2022

Εν έτη  2022 μια επιχείρηση για να εγκαθιδρύσει το Brand και να έχει μια δυνατή Online παρουσία, είναι απολύτως απαραίτητο να διαθέτει website.

 

Οι ερωτήσεις που μας θέτουν πελάτες είναι πολλές. Μεταξύ άλλων ρωτάνε ποια η χρησιμότητα του website, τι θα τους προσφέρει και επίσης εμπλέκουν τα social media στο να μην βρίσκουν αναγκαία την ύπαρξή του. Τα πράγματα όμως είναι τελείως διαφορετικά. Το ότι διαθέτει μια επιχείρηση σελίδα στο Facebook η Instagram δεν σημαίνει πως δεν είναι αναγκαία η δημιουργία website. Το καθένα κάνει τη δική του δουλειά και εξυπηρετεί τους δικούς του στόχους στη στρατηγική marketing. Ωστόσο αν θέλουμε να μιλήσουμε με σοβαρότητα για marketing plan τότε η ύπαρξή του είναι δεδομένη, δεν συζητάμε χωρίς αυτό.

Αν τώρα ανήκεις ακόμη στην ομάδα των επιχειρήσεων που δεν διαθέτει website οι παρακάτω λόγοι θα σου δείξουν γιατί πρέπει να το είχες δημιουργήσει χθες:

 

pastedGraphic.png

 

#1 Ο πελάτης το πρώτο που θα ψάξει είναι το website

Έχει μιλήσει κάποιος για εσένα, την επιχείρησή σου, την εταιρία σου σε κάποιον άλλον. Η πρώτη κίνηση που θα κάνει ο ακροατής είναι να “σε ψάξει” στο διαδίκτυο. Μην ξεχνάς πως ζούμε στην εποχή όπου αυτό ρυθμίζει την επικοινωνία, τη διαφήμιση, την προώθηση κάθε είδους προϊόντος ή υπηρεσίας.  Αν δεν σε βρει στην αναζήτηση τότε απόλυτα φυσιολογικό είναι η κουβέντα να μείνει εκεί. 

 

Αν όμως συμβεί το αντίθετο, τότε αποκτάς έναν δυνητικό πελάτη που μπορεί να σου ανοίξει ακόμη μια πόρτα στις πωλήσεις. Αν μάλιστα δει ένα website που πληροί όλες τις προϋποθέσεις του σημερινού γίγνεσθαι, τότε οι πιθανότητες να αγοράσει από εσένα αλλάζουν level. Το ρισκάρεις να σε ψάξει και να μη σε ανακαλύψει; Φυσικά όχι.

 

Άρα η ύπαρξη του website σε κατοχυρώνει στο σύγχρονο κόσμο, κατοχυρώνει την ύπαρξη της επιχείρησής σου και σου δίνει μια θέση στην παγκόσμια αγορά. Ας μην ξεχνάμε πως με το διαδίκτυο έχεις την ευκαιρία να απευθυνθείς σε όλο τον πλανήτη. Εσύ θα περιμένεις τον πελάτη μόνο δια ζώσης; Σίγουρα όχι!

 

pastedGraphic_1.png

 

#2 Με το website το αγοραστικό σου κοινό αποκτά εμπιστοσύνη απέναντι στην επιχείρησή σου 

 

Πιστεύεις αλήθεια πως κάποιος που κάνει άπειρες αναζητήσεις στο internet θα εμπιστευτεί μια εταιρία που δεν έχει ταυτότητα εκεί; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Με το website ο δυνητικός πελάτης εφόσον σε δει στο διαδίκτυο, θα αποκτήσει αμέσως εμπιστοσύνη και δεν θα έχει καμία αμφιβολία στο να συνδεθεί μαζί σου ως αγοραστής. Αν λάβουμε υπόψιν το πόσο σημαντική είναι η σχέση εμπιστοσύνης που θα χτίσεις με το κοινό σου, τότε δεν υπάρχει θέμα συζήτησης σχετικά με τη δημιουργία website.

 

#3 Αυξάνονται οι πωλήσεις σου, άρα και τα κέρδη σου! 

 

Αυτός δεν είναι ο στόχος κάθε επιχείρησης; 

Περισσότερη προβολή, περισσότεροι πελάτες, περισσότερα κέρδη. Με ποια δικαιολογία θα κρίνεις την ύπαρξη του website μη απαραίτητη όταν εκεί απευθύνεται για τις αγορές της μια τεράστια μερίδα αγοραστικού κοινού; Δεν υπάρχει καμία. Δίνεις στους πελάτες σου την ευκαιρία να σε ανακαλύψουν, να σε προτιμήσουν, να αυξήσεις και εσύ τα κέρδη σου. Πάντα βέβαια έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου, πως πρέπει να αποκτήσεις ένα σωστό δομημένο στρατηγικό πλάνο marketing, το οποίο θα λειτουργήσει αποτελεσματικά αν το εφαρμόσεις.