blog-website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, website gia epixeirisis paroxis ypiresiwn

Τα Μυστικά Ενός Πετυχημένου Website Για Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών

Τι διαφορετικό μπορούν να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό; Αν και είχαμε δώσει κάποια βασικά στοιχεία μάρκετινγκ για αυτό τον κλάδο αυτό, εδώ θα το κάνουμε πιο συγκεκριμένο και θα αναλύσουμε τεχνικές για ένα πετυχημένο website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.

 

Γιατί website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών;

Στη σημερινή εποχή το να βρει κάποιος έναν τεχνικό, ένα γιατρό, ένα προγραμματιστή ή οποιονδήποτε παρέχει υπηρεσίες είναι πανεύκολο χάρη στον μαγικό κόσμο του ίντερνετ. Και όχι μόνο να βρει έναν ειδικό αλλά πολλούς. Μπορεί να δει κριτικές , να ψάξει πληροφορίες, να συγκρίνει επαγγελματίες και να βρει αυτόν που του ταιριάζει.

Οπότε, το να έχετε έναν ιστότοπο σάς δίνει τη δυνατότητα να μπείτε στο παιχνίδι. Το να έχετε όμως ένα δυνατό ιστότοπο σάς ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και σας φέρνει πελάτες και…έσοδα.

Επίσης, ένας ιστότοπος δίνει τη δυνατότητα να έχετε την πόρτα σας ανοιχτή 24/7, ακόμα και όταν εσείς κοιμάστε! Μπορείτε να μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο που να ενδιαφέρει τους πελάτες σας, να συνδεθείτε με το κοινό σας και να ενισχύσετε το αίσθημα εμπιστοσύνης προς την επιχείρηση σας. Ταυτόχρονα μπορείτε να δημιουργείτε καμπάνιες και να προωθείτε την επιχείρηση σας μέσω διαφημίσεων, social media και άλλων τεχνικών.

Πως ακριβώς όμως θα κάνετε το website σας να ξεχωρίζει και να «τραβάει» πελάτες και χρήματα;

 

Μυστικά για ένα δυνατό website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, website gia epixeirisis paroxis ypiresiwn

Επιλέξτε έξυπνα το domain του website σας

Το όνομα δηλαδή που θα πληκτρολογεί κάποιος ώστε να σας βρει στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα έστω ότι η επιχείρηση σας είναι προσωπική: «Παπαδόπουλος Γεώργιος, Υπηρεσίες Digital Marketing». Αν χρησιμοποιήσετε το url: papadopoulos.gr δεν λέει κάτι για την επιχείρηση σας- εκτός και αν το όνομα σας είναι ταυτόσημο του κλάδου σας ή αν είστε διάσημος.

Αντίθετα url όπως: Papadopoulos_digitalmarketing.gr ή Papadopoulos_kalamata.gr είναι πολύ πιο στοχευμένα. Το πρώτο δείχνει με τι ασχολείστε, οπότε μπορεί κάποιος που κάνει αναζήτηση σχετικά με το digital marketing να σας βρει. Η δεύτερη περίπτωση δείχνει το μέρος που δραστηριοποιείστε, κάτι που είναι καλό αν κινείστε εντός συγκεκριμένων γεωγραφικών ορίων.

Επιλέξτε με προσοχή τις λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε. Για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, πρέπει να εστιάσετε σε καλές πρακτικές SEO, λέξεις-κλειδιά, μάρκετινγκ περιεχομένου και τέλος διαφήμιση. Καλύτερα πάρτε το χρόνο σας για να κάνετε την έρευνά σας καθώς το όνομα του website είναι κάτι που δεν μπορείτε να αλλάξετε εύκολα.

 

Δημιουργήστε μια κατατοπιστική και ενδιαφέρουσα «About» σελίδα

Από τα πιο καθοριστικά στοιχεία για κάθε επιχείρηση είναι τα άτομα που βρίσκονται πίσω από αυτήν. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παροχή υπηρεσιών. Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν και αναζητούν την ανθρώπινη επαφή. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται ανθρώπους. Δείτε το και από τον εαυτό σας, πόσες φορές δεν επιλέξατε έναν επαγγελματία ανάμεσα σε άλλους γιατί τον εμπιστευτήκατε;

Βάλτε το προσωπικό σας στοιχείο στην About Page σας. Ποιοι είστε; Τι κάνετε; Γιατί το κάνετε; Πείτε την ιστορία σας και την ιστορία της επιχείρησής σας. Επιτρέψτε στους εν δυνάμει πελάτες σας να σας γνωρίσουν καλύτερα και να συνδεθούν μαζί σας. Η σύνδεση οδηγεί σε εμπιστοσύνη και η εμπιστοσύνη σε πωλήσεις.

Για να κάνετε ακόμα πιο εντυπωσιακή τη σελίδα σας μπορείτε να καταχωρήσετε και link ή QR code με την ψηφιακή σας κάρτα. Αυτό θα δείξει ότι συμβαδίζετε με τις εξελίξεις της τεχνολογίας αλλά και ότι είστε πρωτοπόρος στον κλάδο σας.

Δώστε σημασία στο UX

Αν κάνετε μια βόλτα στο site και στο blog μας θα διαπιστώσετε ότι δίνουμε μεγάλη σημασία στο UX ή User Experience. Το UX είναι η εμπειρία χρήστη όσον αφορά τον ιστότοπό σας. Πόσο εύκολα μπορεί να βρει κάποιος την πληροφορία που ψάχνει; Πόσο γρήγορα; Ποια χρώματα έχει ο ιστότοπός σας; Ποιες κατηγορίες χρησιμοποιεί; Αυτές και πολλές άλλες ερωτήσεις βοηθούν να φέρετε τον ιστότοπό σας στα μέτρα του ιδανικού σας πελάτη, να τον κάνει να τον λατρέψει και εν τέλει να πει «Wow! Εδώ θέλω να βρίσκομαι!».

Ίσως να μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε εκθαμβωτικά σχέδια, καλλιτεχνικές γραμματοσειρές, πολλά χρώματα ή να βάλετε πολλές σελίδες. Όμως στοπ! Ένας ελκυστικός ιστότοπος δεν είναι αυτός που περιέχει πολλά στοιχεία. Είναι αυτός που περιέχει τα κατάλληλα στοιχεία για τον ιδανικό σας πελάτη. Έχετε λίγα δευτερόλεπτα για να πείσετε τον πελάτη σας ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος. Αν κάτι τον δυσκολεύει και δεν μπορεί να βρει τις πληροφορίες που ψάχνει ή αισθάνεται άβολα το πιο πιθανό είναι ότι θα φύγει!

Σαφώς για να σχεδιάσετε έναν ελκυστικό ιστότοπο θα πρέπει να γνωρίζετε πού απευθύνεστε. Να γνωρίζετε δηλαδή τον ιδανικό σας πελάτη. Περισσότερα για το UX είχαμε γράψει και εδώ:

Τι είναι ο σχεδιασμός UX και γιατί είναι σημαντικός για τις μικρές επιχειρήσεις;

 

Δείξτε τη δουλειά σας

Ένα από τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και ενός άρτιου ιστότοπου είναι ότι μπορεί κάποιος να δει τη δουλειά σας ακόμα κι αν βρίσκεται στην άλλη πλευρά του πλανήτη.

Αναφέρετε αναλυτικά τις υπηρεσίες που παρέχετε και αν κάνετε κάτι που σας ξεχωρίζει. Φροντίστε να συνοδεύσετε αυτά τα στοιχεία με δείγματα της δουλειάς σας. Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είναι πολύ σημαντικό να προβάλλουν έργα και project καθώς δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό για να δείξουν όπως ένα προϊόν.

Αν για παράδειγμα είστε φωτογράφος τι πιο απλό από το να συμπεριλάβετε portfolio με φωτογραφίες σας. Αν ασχολείστε με το marketing προβάλλετε επιτυχημένα project κ.ο.κ.

Επίσης, αν έχετε λάβει κάποια διάκριση ή έχετε πάρει κάποιο βραβείο για τη δουλειά σας θα πρέπει να το αναφέρετε. Σίγουρα οι διακρίσεις είναι επιπλέον «συν» για να σας επιλέξει κάποιος.

Testimonials

Τα testimonials(μαρτυρίες) είναι πολύ δυνατά στοιχεία σε ένα website ειδικά για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Είναι πιθανότατα από τα στοιχεία με τις περισσότερες προβολές σε ένα site. Άλλωστε όλοι δεν έχουμε επιλέξει κάτι επειδή είχε 5άστερη κριτική;

Πολλές φορές μάλιστα μια θετική μαρτυρία(ή πολλές) μπορούν να καθορίσουν την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή μιας συμφωνίας. Η γνώμη και η εμπειρία των πελατών σας μετράει πολύ. Τι ήταν αυτό που τους έκανε εντύπωση; Γιατί σας επέλεξαν; Τι έχουν να πουν για τη συνεργασία μαζί σας; Ένας ευχαριστημένος πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμιση.

Φροντίστε να τοποθετήσετε τα testimonials κάπου όπου θα μπορεί να βρει εύκολα ο επισκέπτης που θα μπει στο site σας.

 

SEO

Όταν αναφερόμαστε για on-line παρουσία και website το SEO(Search Engine Optimization) είναι μείζονος(επαναλαμβάνουμε μείζονος) σημασίας.

Το SEO ή βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης είναι εκείνοι οι παράγοντες που καθορίζουν πόσο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης θα βρίσκεται το site σας. Στόχος βέβαια είναι να βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης. Άλλωστε, σπάνια κάποιος θα μπει στον κόπο να περάσει στη δεύτερη(πόσο μάλλον στη τρίτη) σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Και αν ο χρήστης δεν βρει το δικό σας site για να κάνει κλικ, μάλλον θα κάνει κλικ στο site του ανταγωνιστή!

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες SEO είναι η στρατηγική χρήση λέξεων-κλειδιών. Λέξεις-κλειδιά ή φράσεις-κλειδιά σχετικές με τις υπηρεσίες και το αντικείμενο σας. Προσθέστε λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές των υπηρεσιών σας, σε άρθρα σας, σε επικεφαλίδες, στις μετα-περιγραφές και στις εικόνες σας. Επίσης, συμπεριλάβετε τοπικό SEO αν δραστηριοποιείστε σε συγκεκριμένη περιοχή.

Σαφώς αν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα οι λέξεις ή φράσεις-κλειδιά από μόνες τους δεν αρκούν. Θα πρέπει μέσα από τον ιστότοπό σας να προσφέρετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που θα ενδιαφέρει τον υποψήφιο πελάτη σας.

Δημιουργήστε ένα καλό CTA(Call to Action)

Οι σελίδες προορισμού του ιστότοπού σας, ειδικά η αρχική σελίδα, θα πρέπει πάντα να περιέχουν ένα CTA(παρότρυνση για δράση) που ενθαρρύνει τους χρήστες να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια που θα ωφελήσει τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Θέλετε να καλέσουν την εταιρεία σας; Να εγγραφούν στην email λίστα σας; Να αγοράσουν ένα προϊόν ή να κατεβάσουν κάποιο freebie; Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες μπορούν ευκολά να βρουν αλλά και να κατανοήσουν την παρότρυνση για δράση που έχετε θέσει. Μια καλή τακτική είναι να βρίσκεται σχετικά ψηλά στο website σας ώστε ο χρήστης να μπορεί να τη βρει άνετα χωρίς να κάνει ατελείωτο scroll.

Με το να είστε ξεκάθαροι για το ποιο είναι το επόμενο βήμα, είναι πιο πιθανό οι εν δυνάμει πελάτες σας να αναλάβουν δράση και να συνεργαστούν μαζί σας.

Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι CTA για διαφορετικούς ιστότοπους ανάλογα με τις υπηρεσίες που προσφέρετε και την ενέργεια που θέλετε να κάνει ο επισκέπτης. Το πιο απλό αλλά και πιο ουσιαστικό είναι να καλείτε τους επισκέπτες να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα κρατήσεων ώστε να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί σας ή μια φόρμα επικοινωνίας ώστε να αφήσουν τα στοιχεία τους.

 

Βάλτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε ευδιάκριτο σημείο

Όπως αναφέραμε, είναι εξαιρετικά σημαντικό να μπορεί κάποιος να έρθει άμεσα αλλά και εύκολα σε επαφή μαζί σας. Το πόσο εύκολα μπορεί να σας βρει κάποιος μπορεί να καθορίσει αν θα σας επιλέξει ή όχι. Οπότε, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι ορατά και εύκολο να βρεθούν. Ίσως να σας φαίνεται αυτονόητο αλλά επειδή έχουμε δει να συμβαίνει το αντίθετο, το επισημαίνουμε.

Το καλύτερο μέρος για να τοποθετήσετε τα στοιχεία σας είναι στην κορυφή της αρχικής σελίδας, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να βρουν τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνσή σας αμέσως.

Επίσης, ειδικά στη σημερινή ψηφιακή εποχή είναι εξίσου σημαντικό η τοποθέτηση και των συνδέσμων των προφίλ σας στα social media. Προσθέστε τα στην κορυφή ή στο υποσέλιδο του ιστότοπού σας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την προβολή των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να διευκολύνετε τους πελάτες να συνδεθούν μαζί σας και εκεί.

website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, website gia epixeirisis paroxis ypiresiwn

Δημιουργήστε μια σελίδα επικοινωνίας

Ακόμα και αν υπάρχουν δυο σελίδες όλες κι όλες στον ιστότοπό σας η μια θα πρέπει να είναι η σελίδα επικοινωνίας!

Μέσω αυτής οι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνήσουν γρήγορα μαζί σας. Η σελίδα επικοινωνίας σας θα πρέπει να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο, τη διεύθυνση της επιχείρησής σας, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση email και μια φόρμα επικοινωνίας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε έναν χάρτη ή το ωράριο λειτουργίας σας.

 

Φτιάξτε ένα blog

Για να μπορέσετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας θα πρέπει να τους παρέχετε χρήσιμο περιεχόμενο. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε μέσα από την ύπαρξη ενός blog(ιστολόγιο) που θα περιλαμβάνει ενδιαφέρον και ενημερωτικό υλικό σχετικά με θέματα που αφορούν το αντικείμενο σας.

Όταν παρέχετε ενδιαφέρον και πολύτιμο περιεχόμενο οι άνθρωποι θα επιστρέφουν ξανά και ξανά καθώς θα θεωρούν τον ιστότοπό σας αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και εσάς expert στον κλάδο σας.

Ένας ακόμα καλός λόγος για την ύπαρξη blog είναι ότι έχετε ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να εκμεταλλευτείτε το SEO μέσα από εξαιρετικό περιεχόμενο, τη χρήση λέξεων-κλειδιών και την ύπαρξη συνδέσμων.

Περισσότερα σχετικά με το γιατί χρειάζεται να έχει blog η επιχείρησή σας είχαμε αναπτύξει και εδώ: Τι είναι business blog και γιατί πρέπει να το εντάξεις άμεσα στο site σου

website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, website gia epixeirisis paroxis ypiresiwn

Backlinks προς τον ιστότοπό σας

Τα backlinks είναι links από άλλους ιστότοπους προς τον ιστότοπό σας. Είναι ένας πάρα πολύ ισχυρός παράγοντας SEO. Αυτό σημαίνει ότι είναι ένας επιπλέον λόγος για να ανέβει ακόμα πιο ψηλά ο ιστότοπός σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Πώς μπορούν όμως να δημιουργηθούν σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό σας;

Μια λύση είναι αν συνεργάζεστε με άλλους ιστότοπους να βάλετε κάποιο δικό σας guest άρθρο στο δικό τους blog. Εκεί μπορείτε να προσθέσετε link που οδηγούν στον δικό σας ιστότοπο παραπέμποντας σε δικά σας άρθρα ή υπηρεσίες.

Ένας άλλος τρόπος είναι να δώσετε συνέντευξη σε κάποιο άλλο site με τη δημιουργία των αντίστοιχων συνδέσμων.

Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε σε τοπικούς οργανισμούς για συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας. Οι επιχειρηματικές ενώσεις και τα εμπορικά επιμελητήρια είναι εξαιρετικά μέρη για να ξεκινήσετε.

 

Responsive website για κινητά

Πάνω από το 80% των αναζητήσεων και των on-line συναλλαγών γίνεται από κινητές συσκευές. Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο σημαντικό είναι το website σας να είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές. Πλέον οι περισσότεροι ιστότοποι είναι κατασκευασμένοι ώστε να είναι φιλικοί για κινητά όμως καλό είναι να το ελέγξετε. Μπορεί να χρειάζονται τροποποιήσεις στο website ώστε να είναι πιο λειτουργικό το μενού και πιο εύκολο στην πλοήγηση.

Ένα responsive website για κινητά(αλλά και tablet) είναι σημαντικό κομμάτι για να προσφέρετε εξαιρετική εμπειρία σε πιθανούς πελάτες αν θέλετε να τους μετατρέψετε σε τακτικούς πελάτες. Τέλος, είναι και ένας παράγοντας SEO που θα ανεβάσει πιο ψηλά το website σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, website gia epixeirisis paroxis ypiresiwn

Φροντίστε το website σας να φορτώνει γρήγορα

Οι χρήστες δεν θέλουν να χάνουν χρόνο. Αν ο ιστότοπός σας αργεί να φορτώσει σίγουρα δε θα περιμένουν, θα κάνουν κλικ κάπου αλλού. Η ταχύτητα είναι καθοριστικός παράγοντας για την εμπειρία του πελάτη αλλά και παράγοντας SEO. Υπάρχουν τρόποι και εργαλεία που μπορείτε να ελέγξετε αν είναι ικανοποιητική η ταχύτητα του site σας και βέβαια μπορείτε να τη βελτιώσετε κατόπιν συνεννόησης με τον developer σας. Επίσης, για να είναι πιο «ελαφρύ» το site φροντίστε οι φωτογραφίες ή τα βίντεο που ανεβάζετε να μην είναι υψηλής ανάλυσης.

 

Τσεκάρετε τα στατιστικά σας

Τα στατιστικά του ιστότοπού σας είναι το καλύτερο εργαλείο για να πάρετε feedback. Πόση επισκεψιμότητα έχει το site σας; Πόσο χρόνο παραμένουν οι χρήστες; Τι ψάχνουν; Πώς βρίσκουν οι χρήστες τον ιστότοπό σας; Ποια είναι τα κορυφαία σας άρθρα;

Είναι εξαιρετικά χρήσιμο να γνωρίζετε αυτά τα στοιχεία ώστε να δυναμώσετε ακόμα περισσότερο τις δημοφιλείς σελίδες και να δημιουργήσετε παρόμοιο περιεχόμενο με αυτό που αναζητούν οι χρήστες. Επίσης, κατανοώντας πώς χρησιμοποιούν οι επισκέπτες τον ιστότοπό σας, μπορείτε να κάνετε αλλαγές για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη.

Το Google Analytics είναι ένα από αυτά τα εργαλεία. Είναι δωρεάν και σας επιτρέπει να έχετε μια πολύ καλή εικόνα για το site σας. Αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν εξαιρετικό ιστότοπο και να πάρετε στα σοβαρά την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας μάλλον ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics ή κάποιο άλλο εργαλείο.

Συμπέρασμα

Αν και πολλά από τα παραπάνω στοιχεία θα τα βρείτε τόσο σε ιστότοπους επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών όσο και σε ιστότοπους πώλησης προϊόντων υπάρχουν κάποια στοιχεία που διαφοροποιούνται. Αυτά αφορούν κυρίως την εστίαση που θα έχετε.

Όταν προσπαθείτε να πουλήσετε στους επισκέπτες ένα φυσικό προϊόν, η εστίαση είναι στο πώς αυτό το προϊόν ικανοποιεί τις ανάγκες τους και πώς αλλάζει τη ζωή τους. Όσον αφορά τις υπηρεσίες η εστίαση είναι στο πώς μπορείτε να υποστηρίξετε και να δώσετε χρήσιμο περιεχόμενο στους πελάτες σας ώστε να ενισχύσετε τις σχέσεις μαζί τους και την αξιοπιστία σας.

Έχοντας υπόψη αυτά: Φροντίστε να δίνετε χρήσιμο περιεχόμενο και πληροφορίες. Φροντίστε επίσης ο ιστότοπός σας να είναι λειτουργικός, φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης αλλά και προς τους επισκέπτες. Προσθέστε μαρτυρίες πελατών για να δείξετε πώς έχετε βοηθήσει άλλους. Χρησιμοποιήστε ισχυρές παροτρύνσεις για δράση ώστε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας σχετικά με τις υπηρεσίες σας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας βγάζει το προσωπικό σας στοιχείο. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι δίνει βάση στην επαφή με τους πελάτες και ενισχύει την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας. Άλλωστε και face to face κάτι τέτοιο δε θα κάνατε;

Ο ιστότοπός σας πληροί τα παραπάνω; Αν έχετε αμφιβολίες μπορούμε να το δούμε μαζί. Άλλωστε η ελκυστική σχεδίαση ιστότοπων αλλά και η εξαιρετική εμπειρία πελατών είναι η ειδικότητα μας!

Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τα website για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, διαβάστε και αυτά:

Τι είναι το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πώς να το xρησιμοποιήσετε

Digital marketing για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών; Τι να προσέξεις και τι να αποφύγεις!

 

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips γύρω από την on-line παρουσία τη επιχείρησης σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn