korifaioi tropoi na anevaseis tin epixeirisi sou

3 κορυφαίοι τρόποι να ανέβει η επιχείρησή σου στο επόμενο level

Το ξεκίνημα της νέας σου επιχείρησης ήταν και είναι τόσο συναρπαστικό! Την παρατηρούσες να αναπτύσσεται και σταδιακά να διαμορφώνεται και να βρίσκει το κοινό της. Οι πωλήσεις έφτασαν σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά πλέον ο Ανταγωνισμός νιώθεις ότι σε προσπερνάει. Ήρθε η ώρα να κάνεις το επόμενο βήμα που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις και να αγαπηθείς από το κοινό σου ακόμα περισσότερο.

 

Ποια είναι, λοιπόν, το απαραίτητα βήματα για να ανέβει η επιχείρησή σου ένα επίπεδο παραπάνω και να ξεχωρίσεις από τον Ανταγωνισμό;

 

Η EasyOnlineMedia σου δείχνει τρεις τρόπους για να περάσει η επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο:

 

1 | Branding

Το Branding είναι η ταυτότητα της επιχείρησής σου και είναι απαραίτητο να υπάρχει αν θέλεις να ξεχωρίσεις. Με αυτήν δημιουργείς τις πρώτες εντυπώσεις στο κοινό σου, και μένεις αξέχαστος στη μνήμη των εν δυνάμει πελατών σου. Με τον καιρό αναπτύσσεις συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες σου. Όσο πιο στενή γίνεται η σχέση μαζί τους, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να σε επιλέξουν και να αφοσιωθούν σε σένα.

 

Το branding βασίζεται στο σχεδιασμό μιας στρατηγικής που γεννά τη «φωνή» της επιχείρησή σου αλλιώς, το brand voice. Η φωνή αυτή πρέπει να ακουστεί σε όλο το κοινό που σε ενδιαφέρει. Να αποτυπωθεί στο υποσυνείδητό του μια για πάντα.

 

Προσελκύοντας τους ιδανικούς πελάτες, αυτούς δηλαδή που ταιριάζουν με τα προιοντα και τις υπηρεσίες σου, δημιουργείς μια ενεργή κοινότητα που σε ακολουθεί και σε στηρίζει συνεχώς.

 

pastedGraphic.png

Πώς δημιουργείς το Branding;

Το Branding της επιχείρησής σου δεν είναι απλή υπόθεση. Σχεδιάζεται και υλοποιείται στο πλαίσιο μιας ομάδας που απαρτίζεται από εσένα και τους συνεργάτες σου (social media managers, graphic designers, ux designers κά). Το branding θα αποτελέσει την ταυτότητα της επιχείρησής σου, αυτό για το οποίο το κοινό θα σε θυμάται. Προσπάθησε, λοιπόν, το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό, έξυπνο και ελκυστικό.

Μετά την ολοκλήρωση του τελικού σχεδιασμού, σειρά έχει η παρουσίασή του branding σου στα social media και στις πλατφόρμες marketing που δραστηριοποιείσαι.

 

2 | Website

 

Το website αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου. Είναι το ισχυρότερο εργαλείο ψηφιακού marketing της επιχείρησής σου.

Ένα website μπορεί να λειτουργήσει ως ηλεκτρονικό κατάστημα, e-shop, της επιχείρησής σου ή και ως βιτρίνα. Είτε πουλάς προϊόντα είτε υπηρεσίες, το website σου θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου με τον καλύτερο τρόπο. Με έναν όμορφο και στρατηγικό σχεδιασμό, το website στοχεύει στην ενημέρωση των χρηστών που σε επισκέπτονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και στη μετατροπή τους σε πελάτες.

 

pastedGraphic_1.png

 

Ένα σωστά σχεδιασμένο website σου προσφέρει τη δυνατότητα να χτίσεις στρατηγική πάνω στα sales funnels στοχεύοντας στη μετατροπή ολοένα και περισσότερων χρηστών σε πελάτες.

 

Διάβασε εδώ : Sales Funnel – Το εργαλείο Marketing που απογειώνει τις Online πωλήσεις

 

Επιπλέον, το website σου επιτρέπει να αξιοποιείς τη λειτουργία του SEO. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεις την οργανική επισκεψιμότητα στο website σου και με απλά λόγια… διαφημίζεσαι χωρίς κόστος. Εκτός αυτού, δίνεις την ευκαιρία σε χρήστες να σε ανακαλύψουν που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσαν.

Διάβασε επίσης : Website vs Social Media: Γιατί η επιχείρησή σου χρειάζεται σίγουρα website

 

3 | Αυτοματοποίηση

 

Πιθανότατα κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσεις ότι δεν προλαβαίνεις να τα κάνεις όλα όπως πρέπει. Οι καθημερινές σου εργασίες και η εξυπηρέτηση των πελατών σου θα αυξάνονται διαρκώς. Ως αποτέλεσμα, θα πιάσεις τον εαυτό σου να αναζητά τρόπους για να διευκολύνει τη ζωή του εξοικονομώντας χρόνο και… σκέψη.

Εδώ είναι που θα χρειαστείς την αυτοματοποίηση.

 

pastedGraphic_2.png

 

Πώς αυτοματοποιείς την επιχείρησή σου;

 

  • Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα προγραμματισμού, ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να προγραμματίσουν ραντεβού μαζί σου, χωρίς να χάνουν χρόνο μέσω email. Δοκίμασε το calendly.
  • Ρύθμιση ενός συστήματος αποστολής email (πχ. mailchimp) ώστε να μπορείς να στέλνεις όλα τα ενημερωτικά μηνιαία ή εβδομαδιαία newsletter ταυτόχρονα σε όλους τους εγγεγραμμένους συνδρομητές σου.
  • Αξιοποίηση ενός εργαλείου προγραμματισμού αναρτήσεων στα social media, όπως το later, για να προγραμματίζεις εκ των προτέρων όλες σου τις αναρτήσεις σου στα social media.
  • Ρύθμιση αυτόματων απαντήσεων στις φόρμες επικοινωνίας, μέσω αυτοματοποιημένων email, ώστε να μην χρειάζεται να βιάζεσαι να απαντήσεις σε κάθε ερώτημα που έρχεται.

 

Η αυτοματοποίηση της επιχείρησης καθιστά τη λειτουργία της πιο αποτελεσματική. Χρησιμοποιώντας εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να ολοκληρώσεις τα tasks σου πιο γρήγορα, θα δώσεις στην ομάδα σου περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με άλλες προτεραιότητες – όπως η εξυπηρέτηση των πελατών σας και η δημιουργία νέων προϊόντων ή υπηρεσιών.

 

Η δημιουργία του branding της επιχείρησής σου, ο σχεδιασμός του δικού σου website και η αυτοματοποίηση των εργασιών σου είναι τρεις κορυφαίοι τρόποι για να ανεβάσεις την επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο και να πετύχεις τους στόχους σου.

 

Ξεκίνα σήμερα!

 

Επικοινώνησε μαζί μας για να σου λύσουμε κάθε απορία στο Facebook, στο Instagram ή κλείσε ένα ραντεβού μαζί μας.

 

Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα →

Social Media – 9 τρόποι να αυξήσεις τις online πωλήσεις σου

Πώς να χτίσεις το ιδανικό κοινό για την επιχείρησή σου με τα Social Media

 

Facebook
Twitter
LinkedIn