χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

19+ Χριστουγεννιάτικες Ιδέες Μάρκετινγκ

Ότι «Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά» δεν το καταλαβαίνουμε μόνο κοιτώντας το ημερολόγιο. Το κόκκινο χρώμα παίζει παντού, χρυσόσκονη και χιονονιφάδες στολίζουν τα site και τα δώρα κατακλύζουν τα social media. Εσείς τι κάνατε για να προωθήσετε γιορτινά την επιχείρηση σας; Αν δεν έχετε κάνει κάτι ή έχετε ξεμείνει από ιδέες ήρθαμε για να σας δώσουμε μερικές χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ!

Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω λίστα, βρείτε ποια ταιριάζει καλύτερα στη δική σας επιχείρηση και βάλτε την σε εφαρμογή. Χοχοχοχο!

 

Χριστουγεννιάτικες Ιδέες Μάρκετινγκ

 

1. Μοιραστείτε χριστουγεννιάτικες ενημερώσεις

Δημιουργήσατε γιορτινό κλίμα είτε μέσω των social media σας είτε μέσω του ιστότοπού σας; Είναι η βάση για να προωθήσετε οποιοδήποτε μάρκετινγκ γύρω από τα Χριστούγεννα.

Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες. Μπορείτε να μοιραστείτε μια ενημέρωση που δείχνει ότι ετοιμάζεστε για την πιο εκπληκτική σεζόν του έτους. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες των χριστουγεννιάτικων αποθεμάτων σας ή των χριστουγεννιάτικών προϊόντων που ετοιμάζετε.

Η σωστή επιλογή για τέτοιες αναρτήσεις είναι οτιδήποτε σας γεμίζει χαρά και έχει σχέση με τα Χριστούγεννα. Άλλωστε, Χριστούγεννα και happy vibes πηγαίνουν μαζί!

 

2. Κάντε έναν εορταστικό διαγωνισμό

Τα Χριστούγεννα είναι περίοδος δώρων οπότε τι καλύτερο από το να κάνετε δώρα! Κάντε ένα διαγωνισμό στα social media ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σας για το κοινό που σας ακολουθεί.

Οι εορταστικοί διαγωνισμοί είναι μία από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ και απαιτούν τη λιγότερη δουλειά από την πλευρά σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι μια ανάρτηση ζητώντας από τους χρήστες να αφήσουν κάποιο σχόλιο. Μπορείτε να βάλετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν ή να αφήσετε το κοινό σας να επιλέξει. Ακόμα και αν παρέχετε υπηρεσίες μπορείτε να κάνετε δώρο την υπηρεσία σας γιορτινές μέρες που είναι. Για παράδειγμα ένα πακέτο συνεδριών αν είστε life coach ή μια θεραπεία για τις γιορτές αν έχετε κέντρο αισθητικής.

 

3. Χρησιμοποιήστε Christmas User Generated Content(UGC)

Ή αλλιώς περιεχόμενο δημιουργημένο από χρήστες.

Αν δεν χρησιμοποιείτε στο έπακρο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες την περίοδο των Χριστουγέννων, σίγουρα χάνετε πολλά. Ούτως ή άλλως με το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, κερδίζετε πολύ μεγαλύτερη έκθεση και κατανοείτε τι αντιλαμβάνεται το κοινό για την επιχείρηση σας.

Το UGC είναι κάτι διαφορετικό από το Influencer μάρκετινγκ. Εδώ το περιεχόμενο δημιουργείται αυθόρμητα από τους χρήστες οι οποίοι αγαπούν το προϊόν της επιχείρησης σας. Λέμε αγαπούν γιατί για να δημιουργήσει κάποιος περιεχόμενο γύρω από το προϊόν σας μάλλον το αγαπάει και είναι συνδεδεμένος μαζί σας.

Προκαλέστε τους χρήστες να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να το μοιραστούν στα social media κάνοντας σας tag και χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα hashtags.

Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες από τον βασιλιά του χριστουγεννιάτικου μάρκετινγκ τη Starbucks και την καμπάνια #RedCups.

 

User Generated Content #redcups

4. Κυκλοφορήστε έναν χριστουγεννιάτικο κατάλογο

Ίσως αυτή είναι μια από εκείνες τις χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ που πρέπει να βάλετε σε εφαρμογή τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα ώστε να λειτουργήσει όσο περισσότερο καιρό γίνεται.

Αν έχετε για παράδειγμα κατάστημα με ρούχα λανσάρετε προτάσεις για χριστουγεννιάτικη έξοδο. Κάντε μια φωτογράφηση με τα κομμάτια αυτά. Δημιουργήστε έναν κατάλογο με κάποιον δωρεάν εργαλείο(π.χ.canva) ή απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό. Προωθήστε τον κατάλογο αυτό μέσω e-mail μάρκετινγκ, social media ή αν θέλετε εκτυπώστε το σε έντυπη μορφή και μοιράστε το.

Δεν είναι τυχαίο που μεγάλα brands(π.χ. Η&Μ) δημιουργούν καταλόγους ειδικά για τα Χριστούγεννα.

 

christmas catalogue, χριστουγεννιάτικος κατάλογος, χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

Ο Χριστουγεννιάτικος κατάλογος H&M

 

5. Δημιουργήστε μια λίστα επιθυμιών

Η λίστα επιθυμιών είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να παρουσιάσετε διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες με μια κίνηση. Και αυτό δεν απαιτεί σχεδόν καμία προσπάθεια. Ομαδοποιήστε όλες τις εικόνες προϊόντων που έχετε τους τελευταίους μήνες και δημοσιεύστε τις ως καρουζέλ στα social media σας.

Η χρήση μιας διασκεδαστικής λεζάντας τύπου «All I Want For Christmas» που εξηγεί την ιδέα σας θα σας επιτρέψει να μιλήσετε για τα εν λόγω προϊόντα λεπτομερώς. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα καταστήματα σε Instagram και Facebook για να προσθέσετε ακόμη και συνδέσμους στον ιστότοπό σας ή να αναφέρετε τιμές στις φωτογραφίες.

 

6. Στείλτε μια χριστουγεννιάτικη ευχετήρια κάρτα

Στον ψηφιακό κόσμο σήμερα, είναι πολύ εύκολο να στείλετε ευχετήριες κάρτες για τις γιορτές χωρίς να κατακλύσετε τα τοπικά ταχυδρομεία. Ποια είναι λοιπόν η σύγχρονη εκδοχή ενός γράμματος; Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!

Είναι μια από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ καθώς δείχνετε ότι είστε ευγνώμονες στους πελάτες σας που είναι δίπλα σας όλο το χρόνο. Φτιάξτε μια υπέροχη ψηφιακή κάρτα, με ένα μικρό εξατομικευμένο μήνυμα και στείλτε τη στη λίστα email σας.

Ακόμα καλύτερα, τμηματοποιήστε τη λίστα email σας σε σχέση με το ταξίδι του αγοραστή και σχεδιάστε μία κάρτα για κάθε τμήμα. Μπορείτε να δώσετε και επιπλέον αξία με αυτή την κάρτα συνοδεύοντας την για παράδειγμα με κάποιο εκπτωτικό κουπόνι.

Επικεντρωθείτε στο να βγάλετε την κάρτα το συντομότερο δυνατό, ώστε οι άλλοι να μπορούν να σας λαμβάνουν υπόψη για τη λίστα δώρων τους!

 

Χριστούγεννιάτικη κάρτα φτιαγμένη στο Canva

 

 

7. Χριστουγεννιάτικη Συσκευασία

Η συσκευασία είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του branding. Επομένως, θα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάζετε ολόκληρο το packaging κάθε χρόνο, γι’ αυτό θα μπορούσατε να κάνετε μια συσκευασία περιορισμένης έκδοσης.

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε μέσα στη συσκευασία μια χριστουγεννιάτικη ευχαριστήρια κάρτα με ευχές. Στις λεπτομέρειες είναι η διαφορά!

 

χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

8. Κάντε ένα Advent Calendar

Επίσης κάτι που θα πρέπει να λανσάρετε από νωρίς. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Advent Calendar όπου πίσω από κάθε μέρα θα βρίσκεται ένα προϊόν σας σε ειδική συσκευασία ή κάποιο μήνυμα αγάπης και ενθάρρυνσης.

Είναι κάτι που εφαρμόζουν εταιρείες καλλυντικών(όπως η Sephora) με ιδιαίτερη επιτυχία. Αν μπορείτε να το κάνετε και έχετε πιστό κοινό θα είναι ένα υπέροχο δώρο και είναι σίγουρα κάτι που το ευχαριστηθούν.

Το τι μορφή θα έχει ορίζεται από το brand και τις δυνατότητες σας.

 

χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing, advenid calendar

To Advent Calendar της Sephora

 

 

9. Φτιάξτε έναν οδηγό δώρων Χριστουγέννων

Όλοι ψωνίζουν χριστουγεννιάτικα δώρα αυτή την εποχή του χρόνου, γι’ αυτό είναι η ευκαιρία σας να προωθήσετε έναν οδηγό δώρων χρησιμοποιώντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Πολλοί άνθρωποι χρειάζονται μια βοήθεια ως προς το τι πρέπει να πάρουν για τα αδέρφια, τους φίλους ή το αφεντικό τους. Δεν εκτιμούν όλοι ένα πουλόβερ!

Περιοδικά όπως η Vogue βγάζουν έναν οδηγό για γιορτινά δώρα κάθε χρόνο και όχι τυχαία. Πολλοί άνθρωποι ανατρέχουν σε τέτοιες λίστες για να βρουν δώρα. Φτιάξτε μια τέτοια λίστα και προωθήστε την μέσω της λίστας των email σας, στα social media ή γράψτε ένα άρθρο στο blog σας.

 

χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

Οδηγός Δώρων

10. Χριστουγεννιάτικο άρθρο στο blog

Μιας και το αναφέραμε πιο επάνω δεν πρέπει να λείπει από το blog σας ένα άρθρο γύρω από τα Χριστούγεννα όπως αυτό εδώ που διαβάζετε. Αυτό μπορεί να είναι μια λίστα με δώρα όπως προείπαμε. Άλλα παραδείγματα είναι: Κάποια συνταγή χριστουγεννιάτικη αν η επιχείρηση σας έχει να κάνει με το φαγητό και την εστίαση, θεραπείες πριν τα Χριστούγεννα αν έχετε κέντρο αισθητικής και αντίστοιχα γιορτινά outfit αν έχετε κατάστημα με ρούχα.

 

11. Δώρα με δυνατότητα λήψης και οδηγούς στον ιστότοπό σας

Το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι πάντα δύσκολο για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, μπορείτε να βοηθήσετε άλλους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να βρουν ιδέες για χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, προσφέροντας στοιχεία με δυνατότητα λήψης. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ebook, ένα σύνολο προτύπων (για τα social media για παράδειγμα) ή ακόμα και ένας οδηγός που επισημαίνει διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για τα Χριστούγεννα.

Μέσω αυτής της καμπάνιας θα προσθέσετε και εσείς αρκετά email στην email λίστα σας.

Η διάδοση της χαράς είναι η πραγματική ουσία των Χριστουγέννων, οπότε γιατί να μην βοηθήσετε άλλους ενώ αυξάνετε τη λίστα των συνδρομητών σας; Αυτή είναι μια κατάσταση win-win για όλους.

Και το καλύτερο μέρος; Το περιεχόμενο της εορταστικής περιόδου μπορείτε να το ξαναχρησιμοποιήσετε το επόμενο έτος. Ενημερώστε το σύμφωνα με εκείνη τη χρονιά και ανεβάστε το ξανά. Ένα κομμάτι περιεχομένου μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί με τόσους πολλούς τρόπους που σίγουρα δε θα μετανιώσετε για αυτή την τακτική.

Το περιεχόμενο από τον ίδιο οδηγό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο blog και πολλά άλλα!

12. Κυκλοφορήστε ένα χριστουγεννιάτικο προϊόν

Όλοι αγαπάμε χριστουγεννιάτικα vibes και …δώρα. Το λανσάρισμα ενός εορταστικού προϊόντος είναι μια πολύ καλή ιδέα χριστουγεννιάτικου μάρκετινγκ. Μπορείτε να κάνετε ένα περιορισμένης έκδοσης προϊόν όπως κάποιο ρόφημα ή μενού αν έχετε κατάστημα εστίασης ή κάποιο χριστουγεννιάτικο κερί ή σαπούνι αν ασχολείστε με την κηροποιία ή τη σαπωνοποιία αντίστοιχα.

 

Προϊόν σχεδιασμένο για τα Χριστούγεννα

13. Ειδικές Χριστουγεννιάτικες Προσφορές & Δωροκάρτες

Αυτά τα Χριστούγεννα, σκορπίστε το κέφι σαν κομφετί και προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις και προσφορές όλο τον μήνα. Επινοήστε ένα θέμα όπως το προϊόν της ημέρας ή κάτι τέτοιο και προσφέρετε μια σειρά εκπτώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα.

Οι επιλογές είναι ατελείωτες με τέτοιες χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ που μπορείτε να παίξετε με τη δύναμη του κοινού σας. Προχωρήστε με μια προσφορά που γνωρίζετε ότι θα ήθελε το κοινό σας. Ωστόσο, θα συνιστούσαμε να μπείτε στο πνεύμα των γιορτών με χριστουγεννιάτικα πακέτα και πολλά άλλα, ώστε να αποτελέσει επίσης ένα ιδανικό χριστουγεννιάτικο δώρο.

 

14. Κάντε μια αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα στα social media

Τα Χριστούγεννα είναι μια από τις πιο πολυαναμενόμενες περιόδους του χρόνου καθώς πολλοί άνθρωποι είναι ενθουσιασμένοι με αυτά και θέλουν να τα απολαύσουν στο έπακρο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα θα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ.

Ποιος καλύτερος τρόπος για να κάνετε το feed σας εορταστικό από το να εκτελέσετε μια αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα;

Αυτός είναι ο λόγος που πολλές επωνυμίες εκτελούν αντίστροφη μέτρηση ως μέρος των χριστουγεννιάτικων ή εορταστικών καμπανιών μάρκετινγκ. Αυτό δεν κρατά μόνο τα προφίλ τους ενεργά αλλά είναι επίσης ένας πολύ ωραίος τρόπος για να αυξήσουν τη δέσμευση.

Συνδυάστε κάθε μέρα με μια ιστορία για ακόμα μεγαλύτερο engagment.

 

15. Ιδέες για γιορτινές συνταγές

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να γιορτάσετε τις γιορτές από το να μιλήσετε για φαγητό. Το φαγητό το έχουμε συνδέσει με όλες τις όμορφες και εορταστικές στιγμές μας. Οπότε το να μοιράζεστε συνταγές που έχουν απήχηση τα Χριστούγεννα(εφόσον ταιριάζει στο προφίλ της επιχείρησής σας) είναι μια καλή στρατηγική. Ειδικά αν είστε εταιρεία με βάση τα τρόφιμα, σεφ ή blogger, δεν υπάρχει καλύτερη ιδέα από αυτό.

 

christmas cookies

16. Βάλτε το κόκκινο

Τα Χριστούγεννα είναι ταυτόσημα με το κόκκινο και πράσινο, το χιόνι και ένα δισεκατομμύριο διακοσμητικά αγγελάκια. Συμπωματικά, το κόκκινο είναι επίσης το καλύτερο χρώμα για να προσελκύσετε πελάτες. Έχει να κάνει με το πάθος, την ένταση, την ενέργεια. Λοιπόν, τι περιμένετε; Βάλτε κόκκινο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ιστοσελίδα σας και σκορπίστε γιορτινή διάθεση.

Μπορείτε επίσης να το συνδυάσετε με κάποιο έξυπνο quote ή απόφθεγμα σχετικό με τα Χριστούγεννα.

 

17. Βρείτε ευφάνταστα χριστουγεννιάτικα ονόματα για τα προϊόντα σας

Μπορείτε είτε να εισάγετε ένα εντελώς νέο προϊόν είτε να δημιουργήσετε μια εορταστική παραλλαγή της ναυαρχίδας σας. Συνδυάστε με λέξεις που παραπέμπουν στα Χριστούγεννα και γίνετε δημιουργικοί.

Ομοίως, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χριστουγεννιάτικο σλόγκαν μάρκετινγκ. Βάλτε το σε όλες τις καμπάνιες, εκτυπώστε το στην κορδέλα των δώρων και γενικότερα επικοινωνήστε το στα κανάλια σας. Ένα έξυπνο σλόγκαν θα το κάνει πιο εύκολο για τους ανθρώπους να σας θυμούνται τις γιορτές και να σας έχουν υπόψιν για τα δώρα τους.

 

χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

18. Δημιουργία Extra Value

Τα Χριστούγεννα είναι για να δίνουμε αγάπη και να λαμβάνουμε αγάπη. Γιατί λοιπόν να μην προσφέρετε επιπλέον αξία στους πελάτες σας αυτές τις γιορτές; Τους δίνετε την τέλεια ευκαιρία να γεμίσουν ακόμα περισσότερο τις “χριστουγεννιάτικες κάλτσες” τους!

Το να προσφέρετε κάτι δωρεάν είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες και να αποκτήσετε επισκεψιμότητα τις γιορτινές μέρες στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να προσφέρετε προϊόντα μικρού μεγέθους, μια κάρτα επιβράβευσης, πόντους, κουπόνια, ανταμοιβές ή ακόμα και δωρεάν αποστολή.

Ωστόσο, πρέπει να είστε δημιουργικοί και να προσφέρετε κάτι διαφορετικό από τη δωρεάν αποστολή γενικώς. Εάν το αντικείμενο σας είναι το μακιγιάζ, μπορείτε να προσφέρετε μια μάσκαρα σε travel μέγεθος με την παραγγελία(ανάλογα με την αξία πάντα).

Οι πελάτες σας θα δοκιμάσουν κάτι δωρεάν και μπορείτε να κερδίσετε μερικές καρδιές. Ακούγεται σαν μια win-win κατάσταση και για τους δύο!

 

19. Δώστε μέρος των εσόδων για φιλανθρωπικό σκοπό

Αν τα Χριστούγεννα δεν είναι μέρες αγάπης και προσφοράς τότε πότε! Πολλοί άνθρωποι αναζητούν να κάνουν φιλανθρωπίες αυτές τις μέρες. Οπότε μπορείτε να φροντίσετε μέρος του ποσού των αγορών να δοθεί σε κάποιον φιλανθρωπικό οργανισμό.

Επικοινωνήστε το με το κοινό σας κατά το ταξίδι του πελάτη και πιστέψτε μας αρκετοί θα ολοκληρώσουν τις αγορές τους για αυτό το λόγο. Απλά φροντίστε να ανακοινώσετε και τον οργανισμό που θα διατεθούν τα χρήματα ή δώστε το δικαίωμα επιλογής.

Τέλος, μόλις γίνει η κατάθεση της δωρεάς επικοινωνήστε το και αυτό με το κοινό σας όχι μόνο για να υπάρχει διαφάνεια αλλά και για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης καθώς θα δείχνει ότι κρατάτε το λόγο σας.

Και αυτή είναι μια κατάσταση win-win, καθώς θα πουλήσετε το προϊόν σας και οι άνθρωποι θα αισθάνονται όμορφα που κάνουν τη ζωή κάποιου άλλου καλύτερη!

Και επειδή οι ιδέες είναι ανεξάντλητες παρακάτω θα βρείτε κάποιες ακόμα που μπορεί να ταιριάζουν στην επιχείρηση σας.

 

19+ Επιπλέον χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ

  • Δωρεάν συνδρομή αφού το καλάθι φτάσει σε ένα ορισμένο ποσό
  • Προσαρμοσμένες κάρτες επιβράβευσης για πελάτες που επιστρέφουν
  • 2Χ ή 3Χ πόντους σε κάθε αγορά
  • Ένας ακόμη μήνας δωρεάν δοκιμής
  • Αποκλειστική πρόσβαση σε προϊόντα περιορισμένης έκδοσης
  • Εκπτώσεις σε μελλοντικές κρατήσεις
  • Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια ή εργαστήρια
  • Δωρεάν ενημερώσεις λογισμικού ή εκδόσεις premium

 

Κάποια επιπλέον εργαλεία για να χρησιμοποιήσετε:

 

Χρησιμοποιήστε παλιότερες επιτυχημένες καμπάνιες

Εάν είχατε μια επιτυχημένη καμπάνια τα τελευταία χρόνια, τότε συγχαρητήρια! Θεωρήστε ότι η μισή σας δουλειά έχει τελειώσει. Μπορείτε να την ξαναχρησιμοποιήσετε ελαφρώς τροποποιημένη καθώς δεν είναι ωραίο να αντιγράψετε ολόκληρη την καμπάνια ως έχει. Σκεφτείτε να την επαναφέρετε, αλλά προσθέστε κάτι νέο σε αυτήν.

 

Χριστουγεννιάτικο email marketing

Το email μάρκετινγκ είναι από τα πιο αποδοτικά μέσα μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει “ζεστούς” πελάτες οι οποίοι είναι πιο έτοιμοι να προβούν σε αγορά σε σχέση με άλλους. Μην αμελήσετε να στείλετε email με τον κατάλογο των προϊόντων σας, τα χριστουγεννιάτικα νέα και κάποια δωροκάρτα. Και βεβαίως μην ξεχάσετε να στείλετε ευχητήριες χριστουγεννιάτικες κάρτες σε όλους.

Παίξτε με τα συναισθήματα

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του χρόνου που οι περισσότεροι άνθρωποι ανυπομονούν για λίγο χρόνο με την οικογένεια τους. Χαμόγελα γύρω από το δέντρο, μελομακάρονα, μια ζεστή σοκολάτα ή ένα ποτήρι κρασί μπροστά στο τζάκι, αγκαλιές και οικογενειακές στιγμές.

Σκεφτείτε όπως οι ρετρό χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που μας συγκινούν και μας κάνουν να αναπολούμε. Δώστε τέτοια συναισθήματα στο κοινό σας.

 

Ξεκινήστε την κατάλληλη στιγμή

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα κατά την εκτέλεση οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ είναι να την ξεκινήσετε την κατάλληλη στιγμή!

Έτσι, αμέσως μετά το Halloween είναι η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γράψετε όλες τις χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ πριν ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του χρόνου. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε αρκετό χρόνο για να εκτελέσετε τις ιδέες σας. Θα έχετε χώρο για να πειραματιστείτε και να βρείτε αυτό ακριβώς που θέλετε. Εκτός από αυτό, πρέπει να υπολογίζετε και τον χρόνο που θα χρειαστείτε εάν έχετε φυσικά προϊόντα για την παραγωγή τους.

 

χριστουγεννιάτικες ιδέες μάρκετινγκ, χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, xristougenniatiko marketing, xristougenniatikes idees marketing

All I Want For Christmas…

Τα Χριστούγεννα είναι μια εκπληκτική ευκαιρία να αφήσετε τη δημιουργικότητα σας να ξεδιπλωθεί, να δημιουργήσετε ένα νέο προϊόν, να κάνετε τους άλλους να σας θυμούνται, να συνδεθείτε ακόμα περισσότερο με το κοινό σας. Όπως κι αν το σκέφτεστε υπάρχουν άπειρες ιδέες που μπορείτε να εφαρμόσετε και να τις προσαρμόσετε στα δικά σας μέτρα.

Τα Χριστούγεννα όλοι ψάχνουν περισσότερα χαρούμενα, γιορτινά και ζεστά vibes. Εσείς όχι;

Διαβάστε επίσης:

13 Συμβουλές Για Να Αυξήσετε Τα Κέρδη Σας Χρησιμοποιώντας το E-Commerce Marketing

Τα 13 Πιο Επιτυχημένα Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια στην οργάνωση της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησής σας τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε! Ακολουθήστε μας επίσης σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα γύρω από την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn