mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

19 Τρόποι Για Να Βελτιώσεις Το Website Της Μικρής Σου Επιχείρησης

Θέλετε το website σας να προσελκύει νέους πελάτες και να δουλεύει ενεργά και σωστά προς όφελος της επιχείρησής σας; Τότε είστε στο σωστό μέρος. Μέσα από αυτό το άρθρο θα μάθετε 19 τρόπους για να βελτιώσετε το website για τη μικρή επιχείρηση σας και κατά συνέπεια τις πωλήσεις σας.

Πριν πούμε οτιδήποτε σκεφτείτε ότι το website είναι η ηλεκτρονική βιτρίνα της επιχείρησης σας γι’ αυτό και πρέπει να είναι ελκυστικό και λειτουργικό. Εσείς…θα αγοράζατε από μια χάλια βιτρίνα;

Ακόμα και αν πιστεύετε ότι το site σας είναι άριστο τσεκάρετε ότι ακολουθείτε τα παρακάτω. Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης άλλωστε.

Τρόποι για να βελτιώσετε το Website της μικρής επιχείρησης

  1. Εστιάστε στο κοινό-στόχο του ιστότοπού σας

Πόσες φορές δεν το έχουμε αναφέρει! Το να ξέρουμε πού απευθυνόμαστε και σε ποιους ανθρώπους στοχεύουμε είναι εξαιρετικά σημαντικό ώστε να δούμε πώς θα μιλήσουμε, το storytelling που θα χρησιμοποιήσουμε, πώς θα παρουσιάσουμε τα προϊόντα κ.α.

Μπείτε στη θέση αυτού του ιδανικού πελάτη. Τι θα ψάχνατε από το site σας; Πώς θα ήταν η ιδανική πλοήγηση;  Πώς θα αποκομίζατε θετική εντύπωση;

  1. Ανακαλύψτε δυνατά και αδύνατα σημεία

Δωρεάν εργαλεία, όπως το Google Analytics, παρέχουν πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν και χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας. Για να προσδιορίσετε εάν ο ιστότοπός σας ταιριάζει με τις ανάγκες των πελατών σας, εξετάστε μετρήσεις όπως:

  • Πηγές επισκεψιμότητας (πώς βρίσκουν οι επισκέπτες σας τον ιστότοπό σας)
  • Κορυφαίες σελίδες (οι σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις στον ιστότοπό σας)
  • Ποσοστό εγκατάλειψης (πόσο γρήγορα οι επισκέπτες εγκαταλείπουν μια σελίδα)
  • Χρόνος στη σελίδα (πόσο χρόνο αφιερώνουν οι επισκέπτες σε κάθε σελίδα)

Διαβάστε επίσης: 18+1 ερωτήσεις για να την ανακαλύψεις το Ιδανικό Κοινό της επιχείρησης σου

  1. Κάντε εύκολη την πλοήγηση

Όσο πιο δύσκολη είναι η πλοήγηση, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να φύγει ένας επισκέπτης πριν βρει τις πληροφορίες που αναζητούσε. Ποιος θέλει να παιδεύεται ψάχνοντας;

Η κατανόηση του λόγου που οι πελάτες επισκέπτονται τον ιστότοπό σας είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας χρήσιμης πλοήγησης. Για παράδειγμα, όταν βλέπουν τον ιστότοπο ενός εστιατορίου, οι περισσότεροι επισκέπτες αναζητούν μενού, λεπτομέρειες τοποθεσίας και πώς να κάνουν κρατήσεις.

Εδώ ο χρυσός κανόνας είναι “keep it simple”! Τοποθετήστε όλα αυτά που ενδιαφέρουν τον πελάτη σας μπροστά στα μάτια του ή κάπου που είναι εύκολο να τα βρει.

  1. Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού ιστοσελίδων

Ένας επαγγελματικά καλοσχεδιασμένος ιστότοπος είναι ελκυστικός και δίνει την αίσθηση της τάξης, της χρηστικότητας και της αξιοπιστίας. Οι άνθρωποι είμαστε οπτικά όντα. Έτσι, αν κάτι δεν μας κάνει οπτικά πιθανότατα δεν θα του δώσουμε σημασία ή ακόμα και να το κάνουμε θα είμαστε δύσπιστοι.

Είναι καλό να ακολουθείτε πάντα μια προσέγγιση “less is more”. Μην προσπαθήσετε να στριμώξετε όλες τις πληροφορίες σε μία μόνο σελίδα. Αντίθετα, απλώστε ομοιόμορφα το περιεχόμενο και επωφεληθείτε από τα κενά διαστήματα για να δώσετε στον ιστότοπό σας μια καθαρή και μινιμαλιστική αισθητική που είναι ευανάγνωστη.

  1. Φροντίστε το website σας να είναι φιλικά σχεδιασμένο για τα κινητά

Ο ιστότοπος σας θα πρέπει να έχει responsive σχεδιασμό για κινητές συσκευές. Το 80% και πλέον των χρηστών χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να ψάξουν οτιδήποτε. Αν το website σας δεν είναι φιλικό προς τα κινητά μάλλον θα χάσετε υποψήφιους πελάτες.

  1. Έχετε ένα συνεπές θέμα στον ιστότοπό σας

Ένα σταθερό θέμα σε όλες τις ιστοσελίδες σας εμπνέει στους επισκέπτες εμπιστοσύνη. Οι ιστότοποι υψηλής ποιότητας θα ακολουθούν τον ίδιο σχεδιασμό σε όλο τον ιστότοπο. Οι αναντιστοιχίες γραμματοσειρών, μεγεθών κειμένου, συνδυασμών χρωμάτων και εικόνων κάνουν έναν ιστότοπο να φαίνεται αντιεπαγγελματικός. Εάν ένας επισκέπτης ολοκληρώσει την ανάγνωση μιας σελίδας και κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο, μόνο για να ανακαλύψει μια σελίδα με εντελώς διαφορετική εμφάνιση, με διαφορετικά χρώματα και γραμματοσειρές, μπορεί να αισθανθεί σύγχυση και να νομίσει ότι έχει φύγει από τον ιστότοπό σας.

Η συνέπεια είναι επίσης σημαντική για την πλοήγηση στον ιστότοπο. Εάν η γραμμή αναζήτησης βρίσκεται πάνω δεξιά σε μια σελίδα και πάνω αριστερά (ή λείπει εντελώς) στην επόμενη, ο χρήστης μπορεί να μπερδευτεί. Διατηρώντας σταθερό στυλ διάταξης και πλοήγησης, θα κάνετε καλύτερη εντύπωση στους επισκέπτες και θα τους διατηρήσετε στον ιστότοπό σας περισσότερο.

  1. Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου

Μια συναρπαστική περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας είναι μόνο η αρχή. Οι σημερινοί επιτυχημένοι ιστότοποι περιλαμβάνουν επίσης πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να μάθουν περισσότερα μέσω αναρτήσεων ιστολογίου(blog), μελετών, εκπαιδευτικών βίντεο, γραφημάτων, πληροφοριών και συχνών ερωτήσεων. Με βάση το θέμα, οι επισκέπτες μπορούν να προτιμήσουν ένα μέσο έναντι των υπολοίπων.

Η ιδέα είναι να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό κομμάτι περιεχομένου και στη συνέχεια να συνδέσετε άλλα σχετικά κομμάτια περιεχομένου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε το κοινό στον ιστότοπό σας, καθώς και να βελτιστοποιήσετε το SEO με πολλαπλά μέσα.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

  1. Διατηρήστε φρέσκο ​​το περιεχόμενο του website σας

Ένας υπέροχος ιστότοπος είναι γεμάτος με φρέσκες, ενημερωμένες και χρήσιμες πληροφορίες. Εάν ανοίξετε έναν ιστότοπο τον Ιούλιο και δείτε πληροφορίες σχετικά με μια έκπτωση την Πρωτοχρονιά, πιθανότατα θα μειωθεί η εμπιστοσύνη σας στον ιστότοπο αυτό. Οπότε, ελέγχετε ενότητες του ιστότοπου που σχετίζονται με πωλήσεις, εκπτώσεις, προσφορές, επερχόμενες εκδηλώσεις ή πρόσφατες ειδήσεις και ενημερώστε τις ανάλογα.

Θα πρέπει επίσης να φροντίσετε να λειτουργεί άριστα και το μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Σε αυτή την περίπτωση βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις που έχετε δώσει σε ενδεχόμενες ερωτήσεις των πελατών εξακολουθούν και ισχύουν.

  1.  Χρησιμοποιείτε μόνο πρωτότυπο περιεχόμενο

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν πολλές μικρές επιχειρήσεις είναι η λογοκλοπή περιεχομένου. Παίρνουν έτοιμα κείμενα από τη μητρική εταιρεία που προμηθεύονται προϊόντα χωρίς να αλλάξουν κάτι και τα βάζουν στο δικό τους site. Ούτε γάτα ούτε ζημιά;…Λάθος!

Η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι χρονοβόρα, αλλά η αντιγραφή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο θέτει σε κινδύνους την επιχείρηση σας.

Η Google έχει δηλώσει ότι θέλει κάθε αποτέλεσμα αναζήτησης να είναι μοναδικό, διαφορετικά ένας επισκέπτης θα βρει το ίδιο περιεχόμενο σε 120 ιστότοπους που θα κάνει κλικ και αυτό δημιουργεί άσχημη εντύπωση. Θα ήταν μια κακή εμπειρία χρήστη. Η Google φιλτράρει πανομοιότυπο ή εξαιρετικά παρόμοιο περιεχόμενο και δίνει πέναλτι για λογοκλοπή υποβαθμίζοντας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι αν αντιγράψετε την ιστοσελίδα ενός ανταγωνιστή, η σελίδα σας μπορεί να πάρει ποινή και να μην εμφανίζεται καθόλου στα αποτελέσματα αναζήτησης!

  1. Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες

Μήπως και εσείς πριν διαβάσετε κάτι απλά χαζεύετε τίτλους και υπότιτλους; Οι επικεφαλίδες στη σελίδα σας θα πρέπει να παρέχουν μια γρήγορη προεπισκόπηση ολόκληρης της σελίδας σε λίγα δευτερόλεπτα. Το να έχετε σαφείς επικεφαλίδες για κάθε ενότητα που περιλαμβάνουν τη λέξη-κλειδί του θέματός σας καθησυχάζει τους χρήστες ότι έκαναν κλικ στον σωστό σύνδεσμο.

Ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τις επικεφαλίδες μιας σελίδας ως ένα παράγοντα SEO. Η Google μπορεί ακόμη και να επισημάνει το κείμενο και να στείλει τους χρήστες απευθείας σε αυτό το μέρος της σελίδας για να βεβαιωθεί ότι βρίσκουν γρήγορα την απάντηση που χρειάζονται. Το καλά οργανωμένο περιεχόμενο με δυνατότητα σάρωσης προτιμάται τόσο από ανθρώπους όσο και από μηχανές αναζήτησης, επομένως αφιερώστε χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι το θέμα είναι σαφές και ότι οι σημαντικές λεπτομέρειες είναι εύκολο να βρεθούν.

  1. Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας

Οι εικόνες αποτελούν ουσιαστικό μέρος του σχεδιασμού ιστοσελίδων. Μεταφέρουν μηνύματα και εμπνέουν συναισθήματα με τρόπο που ένα άρθρο στο blog απλά δεν μπορεί. Μάλιστα, έχει διαπιστωθεί μέσα από έρευνες ότι οι εικόνες(υψηλής ποιότητας) μπορούν να βελτιώσουν τις πωλήσεις.

Χρησιμοποιείστε όπου μπορείτε εικόνες που παρουσιάζουν άτομα (το ανθρώπινο μάτι έλκεται φυσικά από τα πρόσωπα των ανθρώπων) και βεβαιωθείτε ότι αυτές οι εικόνες είναι καθαρές σε κάθε τύπο συσκευής. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε εικόνες δικές σας ή πρωτότυπες αντί για στοκ φωτογραφίες. Μια πρωτότυπη φωτογραφία θα έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο και θα δώσει μεγαλύτερο κύρος και βάρος στην επιχείρηση σας από μια στοκ φωτογραφία.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

  1. Προσθέστε social proof

Η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη μπορούν να εκτοξεύσουν μια επιχείρηση. Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές πως μια μαρτυρία ή μια θετική κριτική είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ και μπορεί να καθορίσει την ολοκλήρωση μιας πώλησης. Προσθέστε social proof στο site σας χρησιμοποιώντας μαρτυρίες πελατών και κριτικές.

Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως social proof:

  • Αναφορές της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Εμφάνιση θετικών κριτικών από το Facebook και το Google Business
  • Βραβεία, αναγνωρίσεις και πιστοποιήσεις που έχει λάβει η επιχείρηση σας.
  1. Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO)

Όλο το περιεχόμενο μπορεί να δουλέψει για εσάς υπό την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά ώστε να γίνει ένα αποτελεσματικό SEO. Το SEO είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες που θα σας ανεβάσουν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Γιατί άλλωστε ποιος δεν θέλει να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google;

Το SEO είναι μια διαρκώς εξελισσόμενη διαδικασία. Οι στρατηγικές που λειτούργησαν πριν από μήνες ή χρόνια μπορεί να μην βοηθήσουν την κατάταξη του ιστότοπού σας σήμερα.

Μια καλή γενική αρχή είναι να δημιουργείτε πρωτότυπο περιεχόμενο βασισμένο σε λέξεις κλειδιά που δίνει αξία στους πελάτες σας. Όμως μην γεμίζετε τον ιστότοπό σας με λέξεις-κλειδιά. Αυτή η στρατηγική δεν λειτουργεί πλέον και μπορεί ακόμη και να σας τιμωρήσει από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης.

Μια ακόμη καλή αρχή είναι να δημιουργήσετε εσωτερικούς συνδέσμους στο site σας με στόχο να κρατήσετε όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα τον επισκέπτη στον ιστότοπό σας.

Διαβάστε επίσης: SEO friendly περιεχόμενο, πώς να το δημιουργήσετε και να απογειώσετε το site σας

  1. Βεβαιωθείτε ότι η επιλογή της αναζήτησης του ιστότοπού σας λειτουργεί

Γνωρίζατε ότι τα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση ιστότοπου έχουν διπλάσιες πιθανότητες να κάνουν μια αγορά; Επίσης είναι από τις λειτουργίες που βελτιώνουν την εμπειρία πελατών. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η αναζήτησή τους θα τους οδηγήσει στη σελίδα που χρειάζονται.

  1. Βελτιώστε την ταχύτητα στο website σας

Η ταχύτητα φόρτωσης ενός website καθορίζει αν κάποιος θα παραμείνει ή όχι στο site σας. Η ταχύτητα είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες και είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης SEO για την Google. Σύμφωνα με έρευνα της Google η πιθανότητα ένας πελάτης να εγκαταλείψει τη σελίδα σας αυξάνεται κατά 90% όταν ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας είναι μεγαλύτερος από 3-5 δευτερόλεπτα.

Βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει αρκετά γρήγορα και αν όχι φροντίστε να το διορθώσετε.

Θα πρέπει επίσης να δοκιμάσετε τον ιστότοπό σας σε διάφορες κινητές συσκευές για να πάρετε μια ιδέα για το πόσο γρήγορα φορτώνεται ο ιστότοπός σας από όλες τις συσκευές.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

  1. Προσφέρετε κάτι διαδραστικό

Αντί να προσφέρετε στο κοινό σας μια παθητική εμπειρία κάθε φορά που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, δώστε του ευκαιρίες να συμμετέχει ενεργά μέσω διαδραστικού περιεχομένου. Το διαδραστικό περιεχόμενο τραβάει πολύ περισσότερο την προσοχή από το στατικό περιεχόμενο.

Τα διαδραστικά στοιχεία μπορεί να είναι κάτι απλό όπως κουίζ και έρευνες ή πιο περίπλοκα εργαλεία όπως αριθμομηχανές απόδοσης επένδυσης (ROI).

Μια απλή τακτική είναι να προσφέρετε στους επισκέπτες την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό ή ένα δώρο κοινοποιώντας κάτι μέσω των social media (μαζί με ένα επώνυμο hashtag) ή εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους στον ιστότοπο. Ομοίως, τα chatbox προσφέρουν έναν τρόπο για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο απαντώντας σε ερωτήσεις, καθοδηγώντας το στις πληροφορίες που αναζητούν ή απλώς δείχνοντας ότι είστε διαθέσιμοι να ακούσετε και να μιλήσετε.

  1. Μην αμελείτε το CTA(Call To Action)

Αφού ένας πελάτης σάς γνωρίσει και σας εμπιστευτεί είναι η ώρα να τον κάνετε να δράσει. Μια σαφής παρότρυνση για δράση (συχνά ένα κουμπί ή ένας σύνδεσμος) τού επιτρέπει να γνωρίζει τι να κάνει στη συνέχεια, είτε για να ολοκληρώσει την αγορά είτε για να κλείσει ένα ραντεβού ή να κάνει μια ερώτηση.

Για να κάνετε πιο αποτελεσματικό το CTA μπορείτε να χρησιμοποιήστε ένα κουμπί διαφορετικού χρώματος που ξεχωρίζει και έρχεται σε αντίθεση με τη υπόλοιπη σελίδα. Γράψτε ελκυστικό κείμενο που δελεάζει έναν χρήστη να κάνει κλικ. Προσθέστε CTΑ σε όλες τις σελίδες σας και όχι μόνο στην αρχική και βελτιώστε τις φόρμες επικοινωνίας σας.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

  1. Εντοπίστε και διορθώστε κατεστραμμένους συνδέσμους

Με την πάροδο του χρόνου, σελίδες του ιστότοπού σας μπορεί να μετακινηθούν ή να διαγραφούν. Επίσης, μπορεί εξωτερικά link να μην ισχύουν πλέον. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κατεστραμμένους συνδέσμους που δεν πηγαίνουν πουθενά. Εάν ένας επισκέπτης αρχίσει να κάνει κλικ σε συνδέσμους στον ιστότοπό σας μόνο για να διαπιστώσει ότι δεν λειτουργούν, μπορεί να εγκαταλείψει την προσπάθεια πλοήγησης στον ιστότοπό σας και να επιστρέψει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι αποτελούν αρνητικό παράγοντα κατάταξης SEO και απογοητεύουν τους επισκέπτες του ιστότοπου.

Ευτυχώς όμως είναι εύκολο να βρεθούν και να διορθωθούν οπότε καλό είναι να το κάνετε άμεσα. Ειδικά για ιστότοπους που δεν έχουν πολλές σελίδες ή πολύ υλικό δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

  1. Πειραματιστείτε με τον ιστότοπό σας

Ο πειραματισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας. Αν έχετε δύο ιδέες για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας αλλά δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποια κάντε μια δοκιμή A/B. Η δοκιμή A/B σάς επιτρέπει να δοκιμάσετε και τα δύο και να μάθετε ποια έκδοση προτιμούν οι χρήστες. Μικρές αλλαγές, όπως η εναλλαγή του χρώματος του κουμπιού “Παραγγελία τώρα” ή η αναδιάταξη στοιχείων σε μια σελίδα, μπορούν πραγματικά να οδηγήσουν σε υψηλότερες πωλήσεις.

Δωρεάν προϊόντα όπως το Google Optimize σάς επιτρέπουν να εμφανίζετε διαφορετικές εκδόσεις μιας σελίδας σε διαφορετικούς χρήστες και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα. Άραγε μια ασπρόμαυρη αρχική σελίδα θα είχε ως αποτέλεσμα περισσότερα ραντεβού από μια αρχική σελίδα που είναι ανοιχτό πορτοκαλί με ροζ κείμενο; Ο πειραματισμός σάς επιτρέπει να μάθετε.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

Οπότε…

Το web designing εξελίσσεται συνεχώς.

Ένας ιστότοπος θα πρέπει πάντα να βελτιώνεται και να αναβαθμίζεται. Εάν ο ιστότοπός σας μοιάζει σαν να βγήκε από χρονοκάψουλα, ήρθε η ώρα να κάνετε μικρές βελτιώσεις για να βεβαιωθείτε ότι φαίνεται σύγχρονος και αξιόπιστος.

Ελέγξτε τους ανταγωνιστές στον τομέα σας (ειδικά αυτούς που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης) και εμπνευστείτε. Χρησιμοποιήστε τους ιστότοπούς τους ως έμπνευση για να βελτιώσετε τον δικό σας. Τέλος, διασφαλίστε ότι οι επισκέπτες έχουν πάντα μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

Ο ιστότοπος είναι σημαντικό κομμάτι μιας επιχείρησης και για να παραμείνει μια μικρή επιχείρηση ανταγωνιστική στη σημερινή αγορά, πρέπει να έχει έναν ιστότοπο με εξαιρετικό περιεχόμενο, λειτουργικό, εύχρηστο και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

mirki epixeirisi, μιχρή επιχείρηση, website, website mikris epixeirisis

Αν ετοιμάζετε τώρα τον ιστότοπό σας ή δε λειτουργεί σωστά ή απλά ήρθε η ώρα του για ανανέωση, δώστε προσοχή σε όλα τα παραπάνω σημεία. Αυτά θα οδηγήσουν όχι μόνο σε έναν εξαιρετικό ιστότοπο αλλά και σε ένα δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ και αύξησης πωλήσεων.

Η βελτίωση του ιστότοπού σας μπορεί να φαίνεται τρομακτική, αλλά είναι ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης που πρέπει να επενδύσετε. Είναι η βιτρίνα σας, το κατάστημα σας και εν τέλει αυτός που φέρνει πελάτες και πωλήσεις.

Διαβάστε επίσης:

Πώς θα απογειώσεις τις πωλήσεις του eshop : 14 πανεύκολα βήματα

Τι είναι ο σχεδιασμός UX και γιατί είναι σημαντικός για τις μικρές επιχειρήσεις;

Αν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Μπορούμε να φτιάξουμε μαζί ένα υπέροχο site για την επιχείρηση σας. Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα γύρω από την on line παρουσία της μικρής σας επιχείρησης,

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn